Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 20:48
"Mig? vi ligner da hinanden på en prik, udover håret og øjnene" siger han forsigtigt og hviskende. Han gengælder kysset, men kan godt mærke det er lidt voldsommere end før. Han siger ikke noget og trygger sig bare endnu mere ind til sin bror for at være så tæt på ham som muligt lige nu

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com
Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 20:57
Hida smilte og mærkede hvor opstemt han pludselig var blevet. han snavede ham endnu engang (eller prøvede på det) og begyndte så at kysse sig ned efter igen. han kyssede ham ved øret et par gange igen, og kom så ned mod brystet, der blev også godt kysset, og nusset, og så videre ned over maven. Hida nød det, og kunne mærke hvor meget han nød det. han kom ned til bukse kanten og kiggede op på Kazu....

//Black out....

Hida kravlede helt op ved siden af Kazu igen. hans åndedrag var stadig en smule tungt. han slikkede sig om munden og fniste "var det ikke godt??" sagde han så spørgende

(billede er fundet på Photobucket.com - Hidaki er øverst xP)
Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 21:02
Han nød at blive kysset rundt omkring på kroppen af sin bror, og gengældte også hans snav, men blev lidt nervøs da han kom ned til hans bukse kant. "hvad.." når han kun at sige inden han ligger hovedet tilbage og små stønner.

*spole*

Han ser op på sin bror, og nikker. "meget" siger han og laver spinde lyde med munden. Han putter sig helt ind til sin bror. "Det var meget dejligt" hvisker han ind i sin brors øre. Han lukker øjnene og nusser sin bror på kinden mens han stadig selv ligger på ryggen halvt under ham. Han åbner så øjnene igen og ser smilende op på sin bror

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 21:07
Hida griner og smiler "det glæder mig" han er stadig meget grødet, men det meste af vinene er ude af kroppen på ham, men hans nedereste dele som endnu ikke var blevet rørt var stadig meget påvirket. "er du træt skat??" sagde han så stille og kiggede på sin bror. han vidste at efter sådan en omgang kunne han kun være træt. Hida nussede ham igen i ansigtet.

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 21:13
Han ser op på sin bror med et lykkeligt smil. "hvorfor?" spørger han så sødt. Han små st*nner stadig lidt. "ja jeg er træt" siger han roligt og kysser ham blidt på munden. "ja, jeg er træt elskede" smiler han og nyder at blive nusset i ansigtet af sin bror. "men han aldrig blive for træt til dig" siger han venligt. Han kravler under dynen og..

*censur*

Han kravler op på sin brors mave og ligger sig roligt der når han er færdig. Han slikker sig også selv om munden. Han ligger blidt en hånd på hans bryst og har et ben på hver side af ham

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 21:19
Hida smiler stille da Kazu stadig st*nner en smule. han ligger helt stille og kigger smilende på Kazu. "det glæder mig" mumler han stille, og mærker at han begynder at bevæge sig. Hidas vejrtrækning ændre sig straks. hans åndrag ændre sig til at blive dybere, og meget tungere da Kazu kravler ned under dynene

*spole spole - hurra for cencur xP*

Hida trækker vejret dybt og ryster af nydelse over hele kroppen. hans åndrag er tæt på noget der minder om når han sover. han nyder det, og mærker så stille Kazu kravle op på ham igen. "åh det var godt" sagde han stille og tager fat i sin brors baller. han klemmer blidt fat i dem, bider sig i læben, "du er så lækker, og det er så frækt at se dig nyde" mumlede han stille, og st*nnende

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 21:24
Da han mærker hans bror klemmer hans r*v, bliver han lidt flov "hov hov, det er min" smiler han roligt og ligger hovedet på sine arme, som ligger på Hidas bryst. Han lukker roligt øjnene og ligger bare og slapper helt af sammen med sin bror.
Han trækker vejret dybt og roligt nu. "vil altid være hos dig" siger han glad og ser så på sin bror med sine grønne øjne"

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 21:29
Hida klemte lidt hårdere, og spredte dem lidt. de lå i en god stilling, og Hida nød at mærke hans r*v lige der. han mærkede også at der var flere ting i ham som begyndte at bevæge sig igen. han skubbede Kazu op og sidde igen. han kiggede på ham, og ilden i ham brændte igen. Hida smilte grødet til Kazu, og skubbede ham så....

*cencure*

Efter en hård og lang og ordentligt omgang, legen rundt i lagnerne er de endt på gulvet. Hida kan ikke huske hvordan men flere timer er der hvert fald gået, Hida ligger på maven og er bare flad. han trækker vejret tung, let st*nnende, men har det skønt

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 21:33
Han ender oppe og sidde. Han ser ned på sin bror og kan så godt regne ud hvad der skal ske..

*censur - ja hurra for censur*

Da de er endt nede på gulvet, ligger Kazu under sin lidt ældre bror og st*nner meget. "okay.. det er ikke lige noget jeg vil prøve hver dag.." kommer det træt fra ham. Han er helt udmattet og kysser sin bror på panden. Han ligger et tæppe over dem, da han ikke kan tage sig sammen til at kravle op i sengen igen

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 21:35
Hida smilte stille "jeg ville nu godt kunen klare det her hver eneste dag" fniste han stille. han sukkede nydende, og mærker Kazu trækker tæppet over dem(?) Hida lå helt fladt ned på gulvet, og nyder gulvets let kølighed. Hida vendte hoved mod Kazu "det var skøønt~" sagde han stille

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 21:38
Han ser på ham. "ja, det var det~" siger han roligt. Han putter sig ind til sin bror igen, efter han har hevet tæppet op om dem. "men husk nu stadig lige på vi er brødre, så det vil nok virke underligt for andre end lige os" siger han stille og hviskende.
Han nusser sin bror under hagen og kærtegner den blidt

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 21:39
Hida smilte og snvade sin bror igen "jeg er ligeglad med hvad andre siger, tænker og mener" sagde han stille, og puttede ham helt ind til sig. Hida smilte lidt og mærkede varmen brede sig i hans krop igen da Kazu kom så tæt på ham igen. det var ikke helt meningen, men det var dejligt.

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 21:42
Kazu holder roligt om sin bror og smiler glad for sig selv. "elsker dig bror" siger han hviskende og meget glad.
"jeg vil aldrig fra dig, og slet ikke nu hvor vi er så tæt på hinanden" siger han stille og holder godt fast i sin bror. Han lukker øjnene og putter sig helt ind til ham. Han små græder lidt af glæde og smiler meget

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 21:46
Hida smiler, og krammer sin bror ind til sig. "jeg vil heller aldrig forlade dig" alkoholen var ikke rigtigt ude af ham helt endnu, men på en måde var Hida bange for at falde i søvn. han var bange for at det hele blot var en drøm, men han var ved at være godt træt. han gabte stille og lod Kazu putte sig ind til ham. "hvordan har du det, altså øm nogle steder??" sagde han så spørgende

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 21:53
"Jeg er lidt øm i livet" siger han vildt flovt og vender rødmende sit hoved væk. Han ser på sin bror "og min arm efter vi røg ned på gulvet" griner han blidt "bare sov bror, du virker meget træt" siger han selv og gaber selv træt. "jeg bliver lige her til du vågner" siger han glad og kysser blidt sin bror på munden

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 21:56
Hida smiler stille, og fniser let, og tager fat og Kazu "det bare fordi vi skal gøre det noget mere" sagde han grinene, og det var lige ved at få liv i ham igen, men så gabte han og lyttede til hvad Kazu havde at sige "tja vil ikke sove uden dig" mumlede han så stille som et lille forkælet barn, og putter sig helt tæt ind til Kazu, det var tydeligt at mærke at de begge to var helt nøgne

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 22:03
Han putter sig også helt ind til sin bror og nyder at være så tæt sammen med ham. "jeg vil heller ikke sove uden dig" siger han små træt. Han ser så på ham "hvad mener du med vi skal gøre det noget mere?" spørger han så nysgerrigt og har en hånd på sin brors bryst og ligger med noget af overkroppen på hans bryst. Han nyder den kulde hans bror har i forhold til ham selv.

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 22:09
Hida fniste stille, og grinte let af sin bror "nød du ikke hvad vi gjorde i dag??" sagde han så spørgende og kyssede sin bror blidt på næsen, hvor efter at han ganbte "tror desværre snart jeg svømmer til drømme land" mumlede han så stile

Kazuki Hinamoriarmy

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 08.06.2009 22:11
Han ser på sin bror "jo, det gjorde jeg" siger han så kærligt og kysser ham blidt på hånden. "elsker min bror" siger han roligt, men der kommer et "hmmngg.." fra ham og han sidder med det samme op. Han holder sig for brystet og har ondt igen. "jeg har vidst lavet for meget.." piver han og st*nner udmattet.

Hidaki Hinamoriarmy

Hidaki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Lu 08.06.2009 22:15
Hida gaber stille og smilte, og mærkede så at der var noget galt. Kazu satte sig med et sæt op, og Hida fulgte efter. Hida mærkede at de begge havde godt ondt i hele kroppen, men Han var ligeglad. han lagde straks sine hænder på hans bryst og lukkede øjnene. "træk vejret langsomt og roligt... lige som jeg har lært dig. " sagde han stille "træk vejret ind mens hun tæller til 5..." sagde han stille. "1...2...3...4...5" mumlede han stille "hold vejret og tæl til fem, og pust ud og tæl til fem" sagde Hida, han vidste at det hjalp sin bror

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Lorgath , Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 5 | I dag: 12