For foden af vulkanen

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 14.05.2009 15:12
Han så beskuende på hende som hun rejste sig, og der voksede med det samme et skævt smil på hans læber.
" Mener du at vi skal begyndte at lede efter noget af drikke?" Spurgte han med samme faste tone, men lidt dogent i stemmen, det var han nu ikke specialt meget, men dette var et af de tidspunkter hvor han faktisk ikke lystede at rejste sig. Metal pisken havde slynget sig om hans venstre lår, hun skulle nødigt vide at han var bevæbnet. Han strøg hænderne gennem håret og lagde dem bag hovedet " Jeg gider ikke at tage til byen, der er for langt " Lo han over sin egen dogende udtagelse, han var altid så udtryksløs at han kunne udvise præcis den type personlighed som han fandte bedst i situationen, han havde ingen fast identitet, det var en af de ting der gjorde at man ikke kunne stole på ham eller regne ham ud.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 14.05.2009 15:34
”De havde måske håbet på, at det kom af sig selv?,, Hun lo, mens hun sagde det, men mener det tydeligvis alvorligt. Det så ud som om, at han ikke havde i sinde om at rejse sig. Hvorfor overraskede det hende ikke, når han stadig var som en fremmede for hende? Latteren døde ud, da tanken om ham som en fremmede greb hende. Alligevel kunne hun ikke undertrykke følelsen af at være godt underholdt.
”Det er ingen undskyldning,, Damia har begge hænder i siden, medens hun bøjer sig let forover.
Hun holdte en kunstpause for at understrege hendes mening. Da hun så, at det nok ikke nyttede noget, rystede hun svagt på hovedet. Det var svært at bedømme ham, specielt fordi hans udtryk ikke var til at læse. På knæ på det ene ben trak hun let op i kjolen, og rettede på båndet, der holdte den lille blanke kniv tæt ind til hendes ben. Det strammede og hun løsnede det.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 14.05.2009 15:43
Tarrak lod ikke til at reagere på hendes lokende affærd til at han skulle komme igang, han blev blot liggende. Han hævede dog et øjenbryn da han fik øje på kniven, som var gemt under kjolen, snedigt tænkt... Han lo let " Nej tingene kommer kun til en når vi snakker om kvinder og kamp " Smilte han muntert som han aligevel rejste sig op i sin fulde højte, han var meget hæj af et menneske at være. Han kløede sig i nakken og strakte sig. " Er du våbenført kvinde?" Spurgte han med anstengt stemme da hans strakte sin overkrop idé han spurgte. Han strak musklerne ud, det var et ritual hver gang han havde ligget stille, hans muskler skulle trodsalt ikke krampe, hvad de så aligevel tit gjorde.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 14.05.2009 16:19
Damia hævede et øjenbryn, han er sådan en fyr. Alene havde hun blik for Tarrak og frydet sig over, at havde fundet ud af lidt mere, om denne mystiske herre. Forhåbenligt bemærkede han det ikke.
Trods det, at han stod foran hende, i hans fulde højde og så stor og skræmmende ud, skottede hun ikke bagud. Bestemt uden så meget som skyggen af frygt, mødte hun hans blik med et udfordrende blik. "Damia,, fastslog hun og rejste sig, men kunne slet ikke måle sig med ham. Ved siden af Tarrak, var hun blot en lille pige med en farlig kniv. Tanken irriterede hende, og hun rystede let på hovedet. Nej, hun var skam ikke helt hjælpeløst.
"Ja,, røg det ud af Damia, som på intet tidspunkt fjernede blikket fra Tarrak. Endelig slap hun det fængslende blik og drejede om ham.
"Det er jo en farlig verden,, sagde hun indsmigrende og betragtede ham med de giftig grønne øjne.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 14.05.2009 18:28
Han nikkede bestemt og lukkede kort øjnene hårdt i, han havde ikke sovet i noget tid, så han kæmpede hele tiden en kæmpe kamp for ikke at vise tegn på træthed. Han så lidt skæptisk imod hendes udfordrende blik, med et lille smil på læben " Men kan du så finde ud af at bruge den der lille fille kniv, Damia?" Spurgte han med et hårdt tryk på hendes navn og et blik der straks blev mere udfordrende. Han udtrykte dog ingen dybe følelser, blot overfladiske såsom glæde og spænding, men umilbart lod han ikke til at ville gøre hende noget. Han strøg hånden igennem hans sorte hår, og knækkede med nakken så det gav et højt knæk fra sig, helt smidig var han i særdeleshed ikke. Sikke en lille kvinde, den kniv ville dårligt kunne betragtes som et våben.... Han fnøs ved tanken.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 14.05.2009 19:20
"Nok er den lille, men den er ikke helt ufarlig. Desuden bruger jeg den kun i nødstilfælde," Damia snoede perlekæden om sin pegefinger, "Hvis nu jeg blev overfaldet,, Hun kastede et stjålent blik på Tarrak i håb om at få et glimt af en reaktion, der kunne afslører lidt mere om ham. Damia slog med tungen og vendte ryggen til Tarrak. Han var ophørt med at være en trussel, men det gjorde hende ikke mindre forsigtig.
"Men ja, jeg er ret ferm med den kniv," Hun så sig over skulderen, og smilede skæmsk til ham, "De er da ikke bange,, sagde hun med et langsomt og afmålt tonefald.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 14.05.2009 19:32
Hans smil blev en anelse bredere da hun nærmest indirekte spurgte ind til hvorvidt han havde onde intentioner. Det havde han enelig ikke, som sagt var alle hans nødvendigheder stildet. Han lo let og rettede på sin kildt og rettede dermed også blikket væk fra hendes " Bange for dig, overhoved ikke, kvinder er måske snedige men frygtede dem har jeg nu aldrig, og hvis det endelig var, ville din kniv ikke være til megen nytte, men jeg har nu ikke i sinde at gøre dig ondt " Smilte han drillende til hende og blinkede med øjet, drillede hende bevidst. Svage kvinder, det var nu facinerende at sætte sådan nogle arogante kvinder i bås, men hun var nu ikke så arogant så det gjorde noget, vel blot feminin, ja det var nok ordet. Han strammede kilden med et stykke læder om livet og afsluttede stramningen med en hård knude. Den kølige luft og den varme sol dannede et perfekt klima for Tarraks påklædning, kølig men aligevel varmt, Han var allerede godt solbrun efter nogle dage i skoven.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 14.05.2009 19:59
Damia følte varmen fra de betryggende ord strømme igennem kroppen som en løbeild. Maven snørrede sig sammen, og hun gispede ubevidst.
"Det er da betryggende,, hun lirkede et smil frem på de kirsebærrøde læber. Det var også lige det, som hun havde behov for nu. En som ville lytte og holde hende med selskab, uden skjulte intentioner. Eller var det blot, hvad han ville have hende til at tro? Damia skubbede de væmmelige tanker fra sig. Det ville hun ikke tænke på nu. Ville blot nyde trygheden. Det var så sjældent.
"Tarrak," begyndte hun og vendte fronten mod ham, "Hvad mente du med, at den ikke ville være til megen nytte?,,

Damia gik langsomt hen til ham, og stirrede ham direkte ind i øjnene.

(sorry, jeg bliver nød til at smutte, svarer senere eller i morgen, du går bare hvis det er)

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 14.05.2009 20:28
Han hævede et øjenbryn og rømmede sig " vis jeg havde intentioner om at skade dig ville våben være nyttesløse, men sådan er det jo heldigvis ikke. "
Smiler han intetsigende og lo let, nu hvor han tænkte over det ville en kniv overhoved ikke kunne komme ham til livs, hans pisk ville være den langt overlegen i sig selv. Han strammede skindet over hans overkrop og rettede lidt på det, og brød dermed deres øjenkontakt halvt. Hun var nu en meget spændende kvinde, men ikke desto mindre blot en kvinde, han savnede at snakke med sin søster selvom det nok aldrig ville komme på tale.

Frys intil at Camia svarer //
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 15.05.2009 14:35
"Sådan er det jo heldigvis ikke,, kom det som et ekko fra hende idet hun satte sig ned. Forsigtigt plukkede hun et græsstrå, som hun gled kærtegnende henover den hvide hud på hendes hals. Øjenlågene med en vifte af sorte øjenvipper gled i. Efter en rum tid krøllede hun strået sammen og smed den fra sig. Tid til at bryde tavsheden, "Har De familie Tarrak?,, spurgte hun neutralt og hævede et øjenbryn.

Damia, uvidende om hans tanker, fandt det afslappende, at han tog sig den frihed at le. Det blødte stemningen op. Hun sukkede, det var nemlig anstrengende at være så forsigtig, men ikke desto mindre, var det også en stor gavn for hende i tilfælde af, at der nu ville ske noget uventet.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 15.05.2009 15:12
Tarrak nikkede bestemt " Jeg har en søster..." Smilte han falsk, Som hans øjne pludselig lyste op i et gulidt skær, skiftede farve til en gullig rød, og det samme gjorde hans pupiler. Hans pisk løsnede sig fra hans ben og snoede sig ud af hans kilt, og løftede sig over hjorden som en slange, med front mod Damia. Han smilte blot overlegent, som han fik den til at slå små sving i luften som en slange, det krævede lidt koncentration for ham, men det var nu for også at træne sin evne, selvom at han var istand til at snore, dreje og vende vert blad på metal pisken som han løstede. Han kløede sig bag øret og afventede hendes reaktion, endnu engang legede han med hendes indre, han prøvede trodsalt at danne et billed af denne kvinde, udover hvad han vidste af fakta om hende ville han gerne vide lidt om, om hun overhovedet var bange for ham, og det var pisken den perfekte til at bevise, om hun nu stolede på ham.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 15.05.2009 15:37
"En søster, hvad hedder hun?,, spurgte hun, uden at virke som om, at det var det mest spændene.
Hun mødte hans blik og opfattede det hurtige glimt som hun så som sindsyge, før hun vendte hovedet bort og stirrede på det sted, hvor pisken havde ramt luften. Som en pil, der brød igennem luften, med en slanges hvislen. Hendes hals snørede sig sammen, da et glimt fra fortiden skød ned som et lyn, klart og overvældende, men væk på et split sekund. Mindet om noget forfærdeligt, der var hændt hende, men som hun ikke længere kunne huske. Hun gjorde en synkebevægelse, og drejede hovedet. Med kolde og blanke øjne iagttog hun Tarrak.
"Hvad skal det til for?,, hun rejser sig brat op. Tydeligvis irriteret over det lille nummer han lavede. Hvad havde han gang i? Nu havde hun troet så meget om ham, også påtager han sig denne skræmmende rolle.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 15.05.2009 16:00
Han skævede til pisken med mener-du-den-der blikket og så så fattet på hende. " Jeg træner blot. Den er helt ufarlig bare rolig, jeg styrer den" Sagde han bestemt og lukkede øjnene tungt og slap kontrollen om pisken som tungt faldte til jorden og lagde sig " Blev du bange Damia?" Spurgte han drillende og lo. Han smilte, helt tilpads var hun ikke med ham, så dum var hun da ikke, at ligge sin fulde tiltro til en fremed ville også være dumt. Han stragte halsen ømt og så op på hende med et afventende blik. Sikke fornærmet hun var.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 15.05.2009 16:17
"Helt ufarlig? Sikkert,, hendes mørke øjne granskede Tarrak indgående. "Jeg ved ikke om jeg bør være rolig, når De styrer den. Jeg kender Dem jo ikke. Såfrem ved jeg kun, at de hedder Tarrak, kommer fra norden og har en søster,, hun lagde armene over kryds og spidsede munden. Hun tripper nervøst, ikke helt tryg ved at sætte sig ned igen. Forsigtigt trækker hun båndet ud og lader sit hår falde. Det grønne hår bølgede i bløde lokker omkring hendes kønne ansigt. Hun placerede båndet mellem læberne, medens hun strøg nogle totter bag øret. Båndet bandt hun om hendes håndled.
"Bange?,, spurgte Damia og bed sig i læben med et hastigt blik hen på Tarrak, der morede sig vældigt. Hun kastede fornærmet hovedet til siden og fnøs. "Der skal mere end en tam pisk til at skræmme mig,, sagde hun hovent og slog ud med hånden.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 15.05.2009 17:18
han fnøs sarkastisk som hun talte, lettede nedgørende men så aligevel bare drilsk. Hans øjenfarve blev med det samme mørkegrå igen da han slap taget om pisken. Han strøg hånden gennem håret og gabte let " Hvad vil du vide tøs?" Spurgte han med et udfordrende blik, og fandt situationen meget underholdende, han virkede lidt ligeglad med hans behandling af hende. ,men på den anden side kunne hun jo gå når hun fik nok, han facinerede hende dog for sin stædighed. Hans øjne lyste denne gang ikke op da pisken rejste sig fra hjorden og kryb ind under hans kilt, hvor den bandt sig om hans lår. Han satte sig op og så afventende på hende, eller rettede, beskuede hende åbenlyst fra top til tå, men holdte dog havlt øjenkontakt med hende.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 15.05.2009 17:33
Hun affærdigede ethvert tilløb til irritation. Længe havde hun ladet ham more sig over hende, og nu var det på tide at stoppe det. Hun ventede utålmodigt på, at pisken, hvis bevægelser fik hende til at tænke på en slanges, var på plads.
"Damia,, sagde hun skarpt, og sukkede opgivende. Det så ud til, at han virkede ret ligeglad med hans grove sprog, og den ubarmhjertige behandling han gav hende. Skønt det virkede irriterende, følte hun sig ikke stødt i sådan en grad, at hun var klar til at springe på ham så han kunne bøde. Damia satte sig trods det hen til ham, og begyndte at flette hendes hår.
"Hvad er der at vide?," Damia bider sig i læben, "hvad hedder Deres søster, det svarede De aldrig på,,

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 15.05.2009 17:51
" Hvad har det med mig at gøre?" Spurgte han direkte og med et skævt smil på læben.
Han rømmede skuldrende og så en tand mere imødekommende på hende. " Du bliver ikke klogere på mig af at vide min søsters navn " Tilføjede han belærende og trak en håndfuld græs op af hjorden og begyndte at lege med dem i håndfladen. *Nåh så meget hader hun mig da ikke aligevel, imponerende*
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 15.05.2009 18:03
"Så skulle det ikke være noget problem, at jeg fik det at vide?,, Hendes første tanke var, at Tarrak ikke ønskede at tale om hans søster. Af en eller anden grund, som hun nok aldrig ville finde svar på, ønskede han hellere at tale om sig selv frem for sin familie. Navnet var nok det nærmeste hun ville komme indtil videre. Det andet var han forsigtig med, tænkte hun fornøjet.
Damia mødte hans blik og blev forundret over, hvor nemt det var at tale med Tarrak. På trods af hans irriterende side, men det var også ret charmerende.
"Er De vant til at ting kommer til Dem?,, en anden måde hun kunne formulerer det på var nok: 'er De doven?' men der var ingen grund til at være direkte uhøflig. Damia smilte lumsk.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 15.05.2009 18:35
Han skævede let og rystede nogle milimeter på hovedet " Kun en gang imellem, man må jo arbejde for føden... Men det er alt for let hernede i syden, der er dyr og planter overalt, ikke ligesom i norden hvor du kan bruge dage på at jage en kanin i sneen, og kvinder og alkohol har i nok af" Sagde han bevidst, efter to dage i skoven heromkring vulkanen, havde han hurtigt erfaret naturens triven, at fandt det meget let at finde føde her, og efter nogle inspitioner i byerne og på diverse kroer, havde han hurtigt erfaret hvor mange mennesker der enelig fandtes i krystallandet, i stammen han kom fra havde de kun 700 medlemmer og de fleste af dem var børn, eller unge, de ældre var for det meste døde i kamp.

Han havde efterhånden dannet sig et godt billed af denne kvinde, påpasselig var hun men skræmt var hun ikke helt, men det var tydeligt at hun ikke brød sig om hans pisk, noget han fandt lidt humoristisk, det var sjovt at "lege" med denne kvinde, helt let var hun ikke.

Han smilte bredt ved tanken som han knækkede med nakken, og skød ryggen bagud og strakte den derved, det var skønt vejr men også lidt varmt, sammenlignet med hvor han kom fra.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 15.05.2009 19:40
Undrende rynkede Damia brynene "Hvad skal De også jage en kanin for? Jeg kunne forstå, hvis det var et stort dyr, som kunne mætte mange munde, men helt ærligt, en kanin?,, Damia fniste og faldt tilbage i det blågrønne, bløde græs. "De burde nyde det. Ikke alle har det lige så let...," mumlede hun døv for sin egen stemme og uden hverken at tænke på tid eller sted, "Ja, villige kvinder og lifligt alkohol er der masser af,, skyndte hun sig og tilføje og blinkede til ham.

Damia tog et blad og lagde den i sin hånd. Langsomt begyndte den at rejse sig op, som et lille væsen, og gik rundt på hendes håndflade. Efter at havde betragtet bladet, der dansede på hendes kommando, lukkede hun hånden nænsomt om den. Hun lod hænderne ligge på maven, og så op på den blå himmel.
Damias bestemte og i dette tilfælde, blide øjne så hen på Tarrak.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7