Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 18.01.2009 21:38
Samson nikkede kort.

"Hmmn.. så må jeg jo have det til gode..," Han trak let på skuldrene og bevægede munden lidt fra side til side.

"Indtil videre, så har vi mit opholdssted, som samlested.. Det ligger ved Den Røde Flod. Huset ligger oppe på toppen af en bakke, i en udmunding af træer. Det er ikke så svært at finde. Man skal bare følge langs floden, indtil bakken kommer."
Han nikkede let, som en slags bekræftigelse af, at dette var sandt.

"Ikke det store, men det går indtil vi får bygget det hele op.." han smilte et roligt smil, klappede tyren et par gange, mens han betragtede Maji.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Maji

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 18.01.2009 21:49
Maji nikkede kort. Ganske fornuftigt valg for en organisation under opbygning. Et privat sted hvor forsamlinger ikke er så ualmindelige. Jo det var vel ikke så slemt, men Maji havde alligevel ikke tænkt sig at møde op med det samme. Han havde nogle private ting han skulle have ordnet først, hvilket først indebar at finde Foxy Cleopratra Shorty.
"Godt jeg møder op om nogle dage, har noget jeg skal have overstået inden da... Måske bringer jeg en gæst med mig" Han smilte roligt inden han trådte ud i gydens ene kant så tyren kunne komme forbi uden at skulle smadre igennem ham. Var ikke ligefrem hvad han havde mest lyst til at foretage sig.

"Kan du samle resten af gruppe der på til fredag eftermiddag?" Maji betragtede ham roligt. Det burde være tid nok til at få de andre til at møde op så det her kunne starte op. Maji var interesseret og når han var interesseret ville han have der skulle ske noget. Netop derfor forsøgte han at presse Samson til at samle gruppen så hurtigt som muligt.

//Photobucket

Jo større de er, des tungere falder de!
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 18.01.2009 21:56
Samson smilte roligt.

"Jeg kan prøve at se om det kan lade sig gøre, til Fredag aften i stedet. Der er mørket faldet på, og en lidt mere hyggelig stemning for at samles..," Han vendte sig atter mod Brutus, svingede det ene ben op på ryggen af den, indtil han til sidst kom helt op at sidde.

"Det skal nok blive godt.. Derudover, vil jeg søge efter nogle flere medlemmer indtil da.. Så håber jeg, at jeg får fundet de sidste, hvor mange det så end må blive til. Omkring en 5-7 i en gruppe, ville være passende. Men kun hvis folk kan håndtere det selvfølgelig, og ellers, så skal der jo derudover trænes op. Har grejet derhjemme..," Han smilte et lille hurtigt smil.
Man kunne godt se på Samson, at han kunne være personen som havde tingene. Hans krop var i hvertfald i top form, og hans overarme blev tydeligvis trænet tit.

"På gensyn, Maji.." Og med disse ord var tyren allerede sat igang, væk fra gyden, og videre væk fra området.

//out
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Maji

Maji

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

KeiKei 18.01.2009 21:58
Maji lyttede blot og nikkede anerkendende. Det passede ham fint at udsætte det en smule, skønt han nu gerne det så tidligt som muligt.
Energi'en skød pludselig gennem Majis krop inden han sprang gennem luften og forsvandt væk fra gyden.

//out

//Photobucket

Jo større de er, des tungere falder de!
Kinzu Izmir

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 02.03.2009 19:21
Kinzu lunter fremad i sit helt eget tempo, hvilket ikke er særlig hurtigt. Han har travlt med at gå og skæve til alle sider; gyden er så stille og så mørk, at han næsten intet kan se, og der gør ham en smule utryg. Over sig har han den store kappe – kanten på den slæber hen af jorden, og efterlader sig en lyd, der synes at være så høj, at den bryder stilheden i gyden.
Han drejer ned af en lille sidevej og ender i en gyde, hvor der står en mand.
Det giver et lille sæt i ham, men han skynder sig at ryste forskrækkelsen af sig, og fortsatter fremad hen imod manden. For bag ham ser der ud til at være en større sidegade, der måske fører ud af alle de små, dunkle gyder.
/Kinzu Izmir
15årigt gadebarn med evnen til at kontrollere is

Billede herfra
Kinzu Izmir

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 02.03.2009 19:52
Kinzu vender sig med et sæt om, da manden begynder at tale til ham. Han kigger op og ned af fyren et par gange og konkluderer, at han ser noget afventende ud, sådan som han utålmodigt står og tripper med korslagte arme. Hvad han venter så utålmodigt på, kan Kinzu dog kun gætte på. Sikkert en eller anden person, som han skal mødes med – og det er vel ikke en af de rare typer, for stedet her er ikke ligefrem det slags sted, hvor man møder et familie medlem eller en anden, man holder meget af.
”Hvad snakker du om?” spørger han og rynker brynene let, uden at besvare mandens smil.
Han stopper op en meter fra manden, og står bare og stirre på ham med et undrende blik. Han har ingen anelse om, hvem denne Oleg er.
/Kinzu Izmir

Billede herfra
Kinzu Izmir

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 02.03.2009 20:13
Kinzu stod allerede og overvejede stærk at gå sin vej, altså lige indtil manden blokerede hans vej.
Han stirrer op i hans kolde grønne øjne med det køligste blik, han kan præstere, men i et kort sekund bliver han nødt til at skæve væk. Han har aldrig brudt sig om at have øjenkontakt med andre mennesker og slet ikke nogen, der er så meget højere end ham selv. Det får ham til at føle sig så... lille.
"Jeg er ikke andet end en gemen tyv, så du kan lige så godt lade mig gå!" siger han og prøver at få sin stemme til at lyde hård og bestemt, men det lykkes ikke helt - man kan tydeligt høre på ham, hvor nervøs han egentligt er for, at manden ikke vil lade ham gå, som han beder ham om.
/Kinzu Izmir

Billede herfra
Kinzu Izmir

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 02.03.2009 20:38
"Jeg arbejder alene," svarer han og sukker let.
Hvad skulle han ellers gøre? Han stjæler kun hvad der er nødvendigt for at overleve, og ikke én ting mere. Han hader at stjæle, så hvorfor skulle han stjæle mere end hvad han har brug for? Så at han skulle arbejde for nogen var da direkte latterligt.
"Du arbejder måske selv for nogen?" spørger han fyren og hæver det ene øjenbryn en anelse. "Siden du opholder dig steder som her på det her tidspunkt... Og hvem er foresten ham Oleg?"
Han ligger let spørgende hovedet på skrå, uvidende om at Oleg ikke er en person, men bare en kode.
/Kinzu Izmir

Billede herfra
Kinzu Izmir

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 02.03.2009 21:02
Kinzu kan ikke lade være med at slå blikket ned i jorden, da Taylor begynder at bøje sig ind over ham. Han tager et lang skridt bagud, så han ikke længere behøver at skulle ligge nakken helt tilbage, for at kunne se Taylor ind i øjnene. Han hader bare når folk læner sig ind over ham på den måde, det får ham til at føle sig så lille og dum.
"Nå, så det mener du... men så er det da bare heldigt, at jeg ikke er noget lille barn!" siger han og får i et kort øjeblik et hårdt blik i de brune øjne.
"Og jeg har ikke tænkt at begynde at arbejde sammen med nogen," siger han. "Jeg har det fint med at være solo tyv."
Han havde godt lagt mærke til, at Taylor vendte ryggen til et øjeblik for at kigge efter den person, der åbenbart ikke var dukket op og som han stod og ventede på.
Selvom Kinzu er hunderæd for, at Taylor vil gøre ham noget, sådan som han truer, kan han alligevel ikke lade være med forsigtigt at spørge: "Hvem venter du egentligt på?"
/Kinzu Izmir

Billede herfra
Kinzu Izmir

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 02.03.2009 21:26
Kinzu falder ned på jorden så pludseligt, at han kommer til at bide tænderen sammen om sin tunge. Der går ikke lang tid, før han kan smage en lille smule blod i munden. Det smager metallisk og det er bestemt ikke en smag, han kan lide.
Han rejser sig op i igen, dog ikke på den allermest elegante måde, for hans bare fødder bliver ved med at glide i den lange kappe.
"Hvis jeg var dig, ville jeg overveje, hvordan man behandler andre mennesker," siger han vredt. "For det dér var i hvert fald ikke særlig flot gjort."
Han kigger kort op på Taylor, men vender hurtigt blikket væk igen. Han bryder sig ikke om at have øjenkontakt med fyrens kolde grønne øjne.
"Måske er det derfor, at ham, du venter på, ikke er kommet endnu," mumler han næsten helt utydeligt.
/Kinzu Izmir

Billede herfra
Kinzu Izmir

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 02.03.2009 21:50
((Perfekt timing, jeg skal nemlig også i seng nu ^^))

En kuldegysning skylder gennem Kinzu da han hører Taylors sidste sætning. For det skadedyr, han snakker om, er vel slet ikke noget dyr…
”Det var synd, du ikke kunne blive længere,” mumler Kinzu sarkastisk for sig selv og himler kort med øjnene - noget, han for alt i verden ikke ville have turde gøre, hvis Taylor stadig var til stede.
Han kaster et par hurtige blikke op og ned af gyden. Han vil være sikker på, at Taylor er helt væk, og der ikke er andre af hans slags i nærheden. Da han selv mener, at der er fri bane, griber han chancen og sætter i hastigt løb hen imod det, han synes ligner gydens udgang, og forsvinder kort efter om et hjørne uden at vide, hvor i alverden han er på vej han.
Men det finder han vel ud af, når han engang kommer ud af gydens dunkle mørke.
/Kinzu Izmir

Billede herfra
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 11.04.2009 17:43
Lyanni har været inde i byen for at hente nogle vare, men er gået forkert og er endt i en del af byen hvor hun aldrig har været før.
Der er massere af uhyggelige mennesker efter hendes smag, så hun begynder at gå hurtigere og hurtigere for at komme væk der fra.
Hun kigger sig hele tiden nervøst over skulderen, for at se om nogen følger efter hende.
Da Lyanni ikk har nogle magiske evner, kan hun ikk gøre så meget for at forsvare sig selv på længere sigt, men hun vil forsøge hvis noget skulle ske.
Hun ender i en blindgyde og vender rundt for at skynde sig tilbage af den vej hun kom.
Hendes hjerte sidder helt oppe i halsen på hende og hendes øjne suser rundt på en hver person hun ser, for at være sikker på at ingen gør hende noget.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 11.04.2009 18:00
Hun stopper hårdt op og kigger chokeret på hvad Feanor laver.
Fra det øjeblik hvor han lander, glemmer hun alt om at hun lige er løbet ind i en blindgyde og begynder at bakke væk fra ham.
Hendes hjerte banker så hurtigt, at det føles som om at det er på vej ud af brystet på hende.

Uden at vide hvad hun kan gøre for at forhindre dette vanvid, stopper hun pludelig op og går mod ham.
"Stop det!"
Råber hun op.
For første gang længe, har hun fundet modet til at gå op imod nogen som hun ved kan dræbe hende.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 11.04.2009 18:21
Hun bliver overrasket over at at faktisk stopper, men bliver helt blank. Hun har ikk den fjerneste idé om hvad hun nu skal gøre.
Men små og forsigtige bevægelser, samler hun sit lange hår ind foran sig, for at det ikk bliver ramt at alle de gløder som suser rundt i luften.

Da Feanor går tættere på hende, bakker hun lidt lægere tilbage og snubler ved et uheld over nogle brader.
Hun lander direkte på enden, men hun rejser sig ikk, hun skupper sig nærmest længere væk.

"Øhm.. J.. Jeg.."
Hun stammer sine ord fra og kan alligevel ikk sige noget, hun ser bare på ham med angst i øjnene.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 11.04.2009 18:41
Lyanni bliver trukket op fra den kolde jord og tættere på den brændene hede fra flammerne omkring dem.
Hun slår ud efter ham og forsøger at placere sin højre hånd på hans kind.
"Slip mig din tyran"
Råber hun, mens hun vrider sig for at komme fri, men varmen omkring dem tager på hendes krafter og røjen gør hende døsig.
Selv om hun uden held prøver at vride sig fri, stopper hun ikk et sek.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 11.04.2009 19:12
Lyanni gisper da han letter og klynger sig helt ind til ham, for ikk at falde hvis han skulle slippe hende.
Hun gemmer sit ansigt i hans bryst og kigger kun op på han da han spørg hende om han stadig skal slippe hende.
Med få tåre af angst løbene ned af kinderne, ser hun ham ind i øjnene og ryster på hovedet.
"Ne.. Nej, jeg ber' dig, du må ikk slippe mig."
Lyanni gemmer sit ansigt igen og klyngere sig tættere ind til ham, men da det går op for hende hvor ynkelig hun må virke og hvor tæt hun er på ham, da rødmer hun kraftigt.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 11.04.2009 19:43
Hun lander håndt, men rejser sig aligevel.
Rasende over hvordan han er, går hun hen mod ham, selv om hun intet kan gøre.
"Sig mig, hvad fanden har du gang i? Hvad bilder du dig ind?"
Hun skupper ud efter efter ham, med håb om at han ikk flytter sig.
Lyanni plejer ikk at blande sig i andre sager, men det her er for meget for hende.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 11.04.2009 20:03
Hun begynder at grine af ham.
"Tror du virkelig at det kun er Cassa som vil kæmpe for det gode?"
Hun ryster på hovedet af Feanor.
"Du må være fra forstanden hvis du tror at der ikk er flere som vil gå mod folk som dig."
Hun går hen til kanten, hvor hun så at der var et tag længere nede.
"Men jeg har ikk mere tid som jeg kan spilde på at du har noget imod din bror."
Hun smiler bare uforstående af ham, men stadig på en sød måde.
Lyanni vender sig mod kanten op hopper ned på taget længere nede og så ned på jorden.
Før hun går, kigger hun op på ham og og vinker.
"Vi ses vel igen"
Dette gør hun for at vise at hun ikk længere er bange for at gå imod ham.

//Out
Nichols Long

Nichols Long

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 15.05.2009 14:22
Nichols gik roligt langs med bygningerne, det var et godt sted at starte med.
Der var som regel altid nogen der søgte job her, men han ville bare drille byens vagter med at vise hvor nemt det var at komme ind, med ens fjæs på nogle plakater rundt omkring.
De fleste han passerede, gloede en enkelt gang på ham og skyndte sig væk, respekt havde han i denne del af byen, selvom han sjældent kom der.
Rotter og mus løb fra katte på gaden, mens forskellige kvinder stod og gjorde sig til, det var nemt at ignorerer når man ikke lige lystede dem i det tidsrum det nu var.
Han satte sig på en tønde lidt længere hende og så sig omkring, der var ikke mange der så ud til at kunne klarer livet til søs, men han var besluttet på at skabe sin mindre bande igen efter at hans kriminelle dage var blevet lidt rustne.
Han tog sin flaske for munden og tog et drag af hans hjemmebryg for at havde noget at lave, han pillede lidt ved pandebåndet for hans øje og lod det skærme for det.
Prividyenya

Prividyenya

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Speciel race

Alder / 17 år

Højde / 164 cm

Magdaléna 15.05.2009 14:30
Ikke særlig længere væk svævede, ja hun svævede 10-15 centimeter over jorden. Helt klædt i hvidt.
man kunne se at skikkelsen svævede, for på denne dag havde hun en kort, hvid kjole på der gik til knæene.
Hendes platinblonde hår sad løst, det meste af pandehåret redt ned foran hendes helt sorte øjne.
Prividyenya undrede sig stadig over hvorfor hun var kommet til denne del af byen, normalt opholdte hun sig et sted hvor der var liv – men i dag ville hun se den mindre gode side af menneskernes land.

Hun blev dog lagt mærke til at folk der gik forbi, de fleste troede bare de i kort tid havde set et spøgelse og gik derfor videre.

Der var en sød lugt af pudder i luften, det var sikkert de kvinder der stod rundt omkring der lugtede sådan.

Prividyenya sukkede, lagde sine arme over kors og smed noget af det platinblonde hår om på ryggen.
Floating as a ghost through events, forever unnoticed.

Doll af Chess >:3
Base: http://chaossoda.deviantart.com
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, Lux , jack
Lige nu: 3 | I dag: 12