Ved en afgren af den røde sø

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 11.03.2009 15:23
lainey holdt et lettere tomt udtryk i ansigtet, og bed sig diskret i læben. hun strøg en lok om bag øret, og sukkede kort, med hævede øjenbryn.
"Mhja, okay så," hun trak på skuldrene. hun vidste ikke helt om hun skulle tro han var sindsyg, eller virkelig havde snakket med en ånd. hm, der fandtes så mange underlige typer heromkring, så unormalt var det vel ikke i grunden, selvom hun ikke før havde set eller mødt nogen der snakkede med ånder. men en gang skal jo være den første, og på den anden side, havde hun heller ikke set en havmand før hun mødte demos, og havde heller ikke mødt en kvinde med en hvid rotte som kæledyr, før hun mødte lucia. så det kunne være godt det samme, kom hun frem til.
"Er hende der ånde-tingen her stadig?" spurgte lainey. hendes hovede var stadig lagt på skrå, og hun lod sit blik hvile på james.
Lainey Pfalz Desélia ~ Blaze.

Well, billedet er fundet på deviantart x) Bruger: samanthaGrobbel.
Lainey går rundt med et par blå bukser, en sort lang top, og en alt for stor frakke,
^.= Call me blaze.
http://i39.tinypic.com/143ddn8.jpg <-- Lainey&Demos, tegnet af moi,
Dont try playing nice to me, cause i still dont like you, ^W^

"I don't hate you.. I just don't like you ;3" ~ Lainey Pfalz Desélia.
James

James

Intet, arbejder hvor han kan hvis han gider

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 11.03.2009 15:30
James smilte lidt for sig selv og vendte blikket ud på søen igen.
"Denne "ånd-ting" som du siger har et navn. Linda, hun har været et menneske. Hun er her stadig fordi der er noget hun ikke har fået gjort. Det er så noget med hendes søn vil jeg tro. Men så nej hun er her ikke. Hun venter nok på mig der hjemme vil jeg tro." sagde han og holdte blikket ud på søen.
Hvordan kunne man også tillade sig at sige ting og den om folk? Det kan godt være at Linda ikke levede mere. Men hun kan jo gøre lige, så meget skade som allemulige andre.

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 11.03.2009 15:35
igen trak lainey på skuldrene, og skævede lidt til james. "hvor bor du da henne?," spurgte hun så roligt, og trådte tættere på ham, for ikke at skulle tale så højt. stoppede godt en meter fra ham, overvejede at sætte sig lidt ned, men lod være i en stund. hun blev derfor blot stående med blikket udovr søen ligesom ham selv. smilte svagt og skævt for sig selv.
"Geh, hvad hedder du enlig?," kom det så efterfulgt, da hun kom i tanke hun ikke vidste hvad han hed. hun betragtede ham så lidt, før hun atter lod blikket glide hen over søens blanke overflade. "forresten, hende der Linda. kendte du hende dengang hun levede, siden du snakkede med hende?" hun tøvede lidt, før hun valgte at sætte sig ved siden af ham.

Lainey går rundt med et par blå bukser, en sort lang top, og en alt for stor frakke,
^.= Call me blaze.

James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 11.03.2009 15:43
James kiggede blot på hende. "Jeg bor i udkanten af skoven og i udkanten af byen. Sådan ca midt imellem dem." sagde han blot og gabte kort. Han tog en hånd for munden da han gabte.
"Mit navner Lavaron. James Lavaron, men mellem fami...." han stoppede sin sætningen og sukkede ganske kort. "Mellem venner bliver jeg kaldt. Jam, Lava eller Ron." sagde han og kiggede ned i jorden. Tænk at man kunne blive så trist bare ved at tænke på sin afdødede forældre. "Nej jeg kendte hende ikke, det er hende der råbte om hjælp til alle mulige men ingen hørte hende andre end mig. Så siden den dag har jeg skulle hjælpe mange ånder. Men jeg får det aldrig gjort." sagde han med en trist tone og kiggede ned i jorden. Han kunne mærke en kold hånd lagde sig på hans skuldre og han kiggede til den side Lainey sad. Han smilte venligt. "Det går nok Illuni." sagde han venligt og størg noget eller nogen midt ud i luften.

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 11.03.2009 15:49
hun flakkede ldit med øjnene, da han pludselig nævnte et navn, og kiggede på noget der ikke var der. hun fulgte hans blik, men fandt intet andet end tomhed, og luft. "hvad kigger du nu på, endu en ånd?," hun rykkede sig en smule væk fra ham, med blikket på det væsen som ikke var der.
hun lagde hovedet på skrå igen.
"Er du da den eneste der kan snakke med ånder her i krystallandet?," spurgte hun så, mens hun atter så på james, og lod det blive der.

^.= Call me blaze.

James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 11.03.2009 15:52
James nikkede bekraftende. "Ja det er det. Men du skal altså ikke være bange for mig eller dem. Selvom jeg og dem har samme virkning på de fleste." sagde han og drejede hovedet efter ånden og så tilbage på denne pige. "Det ved jeg ikke. Jeg har ikke mødt nogen andre som kan det. Såååååh måske er jeg men jeg ved det virkelig ikke." sagde han blot og kiggede forbi hende og ind på skoven. Han rystede kort på hovedet og smilte så til denne pige. "Nå hvad hedder du så egentlig?"

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 11.03.2009 16:01
"Jeg er ikke bange," kom det lidt fornærmet fra hende, og idet hun sagde det rettede hun ryggen, for at se mere hævet ud. "mh," mumlede hun lavt.
"har jeg sådan set heller ikke," svarede hun så, da han havde påpejet at han ikke havde set eller mødt andre der havde evnen til at snakke med ånder. "kan du så også se de her ånder?" spurgte hun lidt efter lidt, yderst roligt, og lænte sig en anelse tilbage efter at have plantet hænderne støttende i jorden, bag sig.
"Mit navn er Blaze," hun smilte lidt skævt og meget svagt. det var i hvert fald hendes menneske navn. hun var jo dæmon, så medmindre hun ville være ejet af nogen, måtte hun ikke røbe sit rigtige navn. på trods af hun bedre kunne lide sit dæmonske navn, frem for balze. hun trak atter på skuldrene, og vendte blikket mod den blå himmel. der var ikke så forfædeligt overskyet som der havde været tidligere på dagen.

^.= Call me blaze.

James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 11.03.2009 16:13
James kiggede på hende med et venligt smil. "Det skal du heller ikke være. Ånder er for det meste bange for os end vi er for dem." han kiggede lidt ud på søen og så på Blaze. Han holdte øje med skoven ud fra øjenkrogen af. Hvad var der lige der inde. Der forgik et eller andet men han kunne ikke se hvad det var. "Jeg kan både se, tale og høre dem. Det var skræmmende i starten men nu er det bare en del af min hverdag." sagde han og grinte kort. Han rystede lidt på hovedet og lagde sig ned i græsset. "Det er da hyggeligt at møde dig Blaze." Han blinkede med øjne nogle gange og kiggede op på himlen. Et kort suk kom fra ham men sagde ikke noget. *Gad vide hvor du er henne.* tænkte han og sukkede kort igen.

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 11.03.2009 16:22
hun så bare på ham, med et intetsigende blik.
"hm, jeg ville fandme syntes det ville være skræmmende at kunne se døde mennesker," sagde hun, stdaig i et let roligt tonefald. hun sukkede kort.
hun gøs lidt, da en kold vind ramte hende, og fik hende til at knibe øjnene lidt sammen. "forbandede vind," mumlede hun sagte, og hvæste meget lavt, ja næsten lydløst, og sukkede så igen.

^.= Call me blaze.

James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 11.03.2009 16:28
James grinte kort. "Det kan du have ret i. Jeg var også selv bange men man lære at leve med dem." sagde han og kiggede på hende. Han vendte hovedet tilbage mod himlen og lukkede øjne men åbnede dem igen og rejste sig op. "Du kan ikke vide om det var en vind. En ånd er også kold. Selvom det blæser kan man ikke være sikker på at det er vinden." sagde han og blinkede venligt til hende.

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 11.03.2009 16:39
hun vrængede lidt næse, og baskede kort med armene foran sit ansigt, hvis der rent faktisk skulle være en ånd. "forpulede lorte ånd, såh," kom det en smule tvært fra hende, men hendes udtryk skiftede hurtigt til roligt og koldt efter lidt tid. hun rystede på hovedet, og så lidt ned.
lainey lukkede godt et par minutter efter sin frakke til, da det var begyndt at blive for koldt til at have den åben. frakken fik lainey til at se endnu mindre ud end hun i forvejen var, og det så nok lidt konisk ud at det tydeligt var en mandefrakke hun var iført. og det skyldes at hun havde nakket den fra en mand fra markedpladsen, i starten af året, på grund af kulden.

^.= Call me blaze.

James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 11.03.2009 16:43
James begyndte at grine og rystede på hovedet. "Forkert svar. Sådan må du aldrig tale til en ånd. Du kan aldrig vide om en ånd hedder poltergist som de kalder sig. Men jeg sagde ikke at det var en ånd, jeg sagde at det kunne have været en ånd." sagde han og lagde sig ned på græsset igen. Tænk at han virkelig var så klog på det område. Han fattede det ikke selv. *Gad vide om jeg ikke kan få Linda til at finde min søster eller Illuni. Nej det gider de nok ikke.* tænkte han og lukkede øjne igen.

((Jeg svare lige i morgen jeg skal nemlig logge af >_<))

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 11.03.2009 17:04
"Hvad rager det mig," hun kiggede på ham, med et yderst koldt blik. "Jeg kalder dem hvad jeg vil," hun snøftede så kort tid efter, da endnu en is kold vind slog imod hendes ansigt, og fik hendes lange pandehår til at gemme sig bag sine øre, men lokkerne sneg sig hurtigt over ørene igen, da vinden lagde sig.
"Når, men jeg må videre," hun gabte kort, og strakte sig, efter hun rejste sig op. et koldt smil kunne ses. "Vi ses sgu nok engang," sagde hun, mens hun lod et sidste blik glide over vandets spejl blanke overflade. det var yderst stillestående, på trods af vinden.
lainey vendte så rundt, gemte sine tildækkede hænder i de to store lommer, og begyndte en slaskende gang ind i skoven, og mod byen.

Out, (Gad ikke sidde i frys med hende, sorry __.__)

^.= Call me blaze.

James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 12.03.2009 14:59
James kiggede på hende og rystede kort på hovedet. *Nogen lære det bare aldrig* tænkte han og kiggede ned i jorden. Måske skulle han bare komme hjem? Han rejste sig op og kiggede lidt frem og tilbage inden han gik ind imod skoven

//out
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 30.12.2010 23:53
James gik lige så stille ned imod den røde sø, han havde et stort smil på læberne, og et blik der sagde mere end tusidne ord. Han vidste ikke hvorfor han var så glad, men det var egentlig også lige meget.
Han havde gået lidt i sine egne tanker et godt stykke tid da sen strømmede ud til en flod og havde samlet sig i slutningen. Han satte sig ned med føderne ud over kanten. Hans føder rørte lige nøjagtig vandoverfladen. Han lagde hovedet på skrå og kiggede ned i flodens bred.

Nolan Void

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 183 cm

Nolan 31.12.2010 00:04
I sit daglige sløve trav, gik Nolan langs bredden. Han gik og beundrede naturen og lyttede efter de lyde der nu blev givet af skoven. Et kvidrer der, en rislen her. Naturen som den nu var. Uden varsel trak hans mave sig sammen og han kastede op på et træ. Nolan hostede sig færdig og gik videre indtil han hørte en lyd. Lyden af nogle dumpe sig ned og røre ved vandet. Han listede sig tættere på. Fjende eller ven? Nolan vurderede personens kropsholdning til at være rolig, glad, sammenfattet og i kontrol. Så med vilje trådte han på en gren der knækkede så det tydeligt kunne høres af personen ved bredden. Nolan stod på god afstand og ventede på personens reaktion. Han tog sin sædvanlige skikkelse med sit mørke hår, gule øjne, brune hud og en kåbe hvor hætten var slået ned.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 31.12.2010 00:20
Han blik blev holdt fast ned imod breden og kiggede dog blot op da han hørte nogen brække sig. Et lille smil bredte sig på hans læber. Han kiggede dog væk fra stedet og over til den andne side og kom med et lille grin. "Gør det noget? Det er jo bare lidt bræk, det har naturen jo godt af en gang imellem." sagde han og grinte lidt. Han rystede dog på hovedet og lod et blik være fast der på. Men der hvor han kiggede var der ikke en levende sjæl. Det eneste der var det var en skov. Dog vendte han sig imod den virkelig skikkelse et stykke tid efter. Han laved et lille nik og lod en hånd køre op til sit røde hår som han klødte sig lidt i

Nolan Void

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 183 cm

Nolan 31.12.2010 00:27
Nolan kiggede ind i den fremmedes øjne. Et tomt blik. Følelsesløst indtil personen nikkede og Nolan smilte med munden og øjnene. "Vel mødt. Jeg er Nolan" sagde han med en venlig stemme og smilte til den røde skikkelse. Nolan gik tættere på Røde indtil han var 3 meter væk og fulgte en cirkel rundt om ham med samme afstand til de stod side om side. Hans blik førte fra Røde til søen og smilte over deres dumme og lettere fantastiske lighed. Nolan samlede en sten op og klemte den mellem fingrene for at føle dens hårdhed. Bare for at være sikker på denne nye fyr.
James

James

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Fnuggie 31.12.2010 00:44
Han venligt nik kom fra ham igen da han vendte hovedet væk fra ham og over imod noget der ikke var der. "Orh slap af, er han slem må det være sådan det er. Er han god så er det sådan. Lad vær med at brokke dig over det opkast" sagde han og lavede et lille grin. Han vendte hovedet over imod skikkelsen igen hvis navn åenbart var Nolan. "James" sagde han venligt og nikkede en gang mere. Han bevægede sine føder lidt så de kom lidt under vandet. Han lod blikket gå ned imod vandet igen og så op på Nolan. "Du behøver ikke at holde den sten i hånden for min skyld, jeg er ganske ufarlig, med mindre du ikke vil have at jeg er det." sagde han blot venligt og kastede et blik på stenen og så op på ham igen.

Nolan Void

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 183 cm

Nolan 31.12.2010 00:53
Nolan kunne lide navnet James. Om han var skør eller ej var ikke vigtigt. James snakkede og kiggede og snakkede og kiggede. Skør? Måske. Du er sød. Men stenen er ikke for dig. Men for mig. Jeg frygter dig ikke, ej heller vil jeg ændre det. Nolan søgte denne unge drengs fødder og videre op af hans krop indtil hans øjne mødte James den Rødes. Hvad taler De med? spurgte Nolan. Stadig i sin bløde, venlige stemme som dog var blevet en anelse sprødere end før. Han rømmede sig med et hurtigt kast med hovedet væk fra James. Stenen blev dog i hans hånd.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7