Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.10.2012 19:21
Lux er en af de eneste væsner, som kan komme tæt nok p åLe Chaos om han vi det eller ej.. Hendes evne for luften, gør at hun kan kan køle luften ned og derved ikk mærke hans enorme varme.
I det han røre hendes bryst smiler hun frækt og tager fat i hans skulder. Hun ligger sine røde læber til hans øre og siger:
"Måske. Men du er lige så sjov at drille kære broder.. Det ved du da, at jeg syntes."
Lux tækker langsomt hovedet tilbage, så hun kan se hans øjne, men rykker ikk kroppen fra ham.
Luxúria - Begærets Dæmon Engel.

Profil: | Bag skærmen:| Alle mine karaktere:| Kontakt:

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."
Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.10.2012 19:29
Han lytter til hendes ord og smiler kort inden han ser på hende " kunne det ikke være meget sjovt hvis vi tog en kamp imod hinanden bare sådan for sjov indtil en af os gav op, bare for at se hvem der har det i munden og hvem der ikke har det i munden " han så med et udfordrene blik på hende.
han vidste at hun nok vil sige nej da hun gik så meget op i hvad de måtte og hvad de ikke måtte.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 23.10.2012 19:35
Selv om Luxúria går meget op i reglerne, som er lavet af deres fader, ser hun selv det sjov udfordringen kunne give..
"Men kære broder. Ingen af oss ville kunne vinde den kamp. Vi er stortset ligestillet."
Hun får næsten et skuffet blik i øjnene.. Tegnet på, at hun mener det kunne ha' været sjovt at forsøge.

"A heart is not to play with, a heart is not a toy, if you want it broken just give it to a boy."
Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 23.10.2012 19:42
han ser på hende og smiler " ser du det var vi " han flyver i en lille rundkreds om hende imens følgene bliver sagt " den dag vi blev sat på denne jord forandrede jeg mig alt den tid alene alle de følser omkring mig, tro måske er vi ligestillet hvor vi kommer fra men ikke på denne jord " han stoppede op bag hende og lænede sig helt hen til hendes øre og viskede " lad os for engangs skyld fjerne alt der hedder søskene og forresten så er vi nok ikke rigtig søskende " han flyver om foran hende og ser på hende.
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 24.10.2012 13:00
Luxúria som har studeret deres historie grundigt, er den eneste som kan den næsten uden af, af hendes "søskende". Så da Chaos siger, at han har forandret sig og at de ikk længere er ligestillet, begynder hun at grine håneligt.

"Før du snakker for højt kære broder, burde du måske få dine informationer korekt. Det er ikk muligt for hverken os eller de goodi goodis, (Gode engle) at bekæmpe hinanden. Vi er og bliver lige stærke magisk. Om vi vil det eller ej, så har vi brug for hinanden, for at fungere korrekt."

Hun drejer sig ikk efter ham, men bevæger hovedet en smugle mod hans retning.
Da han så stopper op bag hende og visker i hendes øre, at de skal lade deres title som søskende ligge og kæmpe, og at de desuden nok ikk er rigtigt søskende alligevel, griner hun igen og ser ham i øjnene, da han kommer foran hende igen.

"Du burde virkelig studere din historie. Selvfølgelig er vi ikk rigtige søskende. Det er en title, som vi har fået.. Zaladins børn... Vores fader og skaber!"

Med en snobbet bevægelse, får hun rettet en vildfaret tot hår på plads.

Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 25.10.2012 21:18
Le chaos smiler blot, han synes det bar irriterende den måde det hele hang sammen på, han overvejede meget sin mulighed for ikke at være det som han er skabt til " fint vi for at se jeg vil snakke med far om at slippe for mine pligter og alt andet og starte mit liv for mig selv også vil vi kunne mødes "
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 25.10.2012 21:24
Endnu en gang griner hun bare af. Hun finder det utrolig morsomt, at han er så egosentret.

"Du glemmer din plads!"

Siger hun så engelig og giver ham et puf i brystet. Hun er absolut ikk tilfreds med hans manglende respekt for Zaladin.

"Du kan lige så godt spare dine ord broder. De vil ikk gavne dig alligevel. Vi er skabt for et formål og adlyder vi ikk hans mindste ordre, kan han tage livet fra os igen. Forråder vi ham, vil vi ikk være sikre nogen steder. Tænk dig nu lidt om"

Le chaos

Le chaos

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 5269 år

Højde / 180 cm

KraveKage 25.10.2012 21:31
Han smiler og ser lidt ned og ryster på hovedet " broder er ikke hvad jeg vil kaldes, jeg har et navn. Og ja miste livet eller leve livet på flugt, jeg tror jeg vælge det sidste for det med folk som er efter mig vil je sagtens kunne leve med, for de vil nok miste livet også hvis det er dig "
Luxúria

Luxúria

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 6011 år

Højde / 168 cm

Chibi 25.10.2012 21:58
Hun kan ikk lade være med at grine af ham og må holde hænderne på maven.

"Har du haft en værre dag end du plejer? Du virker mere gnaven end du plejer at være!"

Lux daler mod jorden fordi hun griner så meget. Det er tydeligt at høre hånen i hendes latter.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack, Echo, Muri , Tatti, Lux , Lorgath
Lige nu: 7 | I dag: 12