Mellem de tykke træer.

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 18.09.2008 22:59
Spike stod, med venstre skulder svagt længere fremme end resten af kroppen. Alwyn virkede træt af ham, ikke bare træt, men også irriteret. Han knyttede sine hænder, og forsøgte at formulere ord, men alt det blev til var en åben mund. Til sidst sagde han bare opgivende.
"Som du ønsker."
Med det vente han ryggen til hende, og begyndte igen at gå sin vej.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 19.09.2008 20:37
Hun slog blikket ned og bed sig i læben. Hun ville sige noget men kunne ikke få nogen ord frem. Hun så efter ham. Regnen var så småt stoppet. Hun stirrede efter ham. Hun holdt vejret.
"Spike..."
Hun holdt vejret. Hun anede ikke hvad hun skulle sige. Hun ville gerne undskylde, men han var jo ligeglad. Han reagerede ikke på det hun sagde. Eller også sagde hun det ikke godt nok. Hun slog blikket ned og bed tænderne sammen. Jeg overreagerede... Jeg overreagerede... Jeg overeagerede...

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 19.09.2008 20:42
Han fortsatte, hendes ord nåede ikke igennem det forsvar han havde oprettet for at undgå at blive såret. Hans liv havde været en katastrofe indtil videre, så det var vel for meget at tro at det ville ændre sig. Han bevægede sig støt længere væk. Først nu begyndte han at overveje hvad han nu skulle gøre. Han skulle vel tilbage på gaden, og maden skulle vel også tjenes udenfor lovens rammer. Men det var han vant til, det var hans liv.
Han ønskede ikke at snakke med Alwyn mere, da det bare ville få ham ud af sin urokkelige bestemthed.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 19.09.2008 20:55
Hun så efter ham med et sammenbidt udtryk i ansigtet. Hun så efter ham som han forsvandt i mørket. Så besluttede hun sig og kom på benene og løb efter ham. Hun slog armene om hans krop og krammede sig ind til hans ryg. "Undskyld...." peb hun og holdt sig fast i ham. Hun pressede sin kind imod hans ryg. "Undskyld at jeg overreagerede... Vær sød ikke at forlade mig... Jeg... Jeg vil ikke forlades mere..." hulkede hun sammenbidt.

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 19.09.2008 21:07
Stopper op da Alwyn omfavner ham. Han kunne ikke rigtig vende sig om eller nå hende med sine arme, så han sagde bare stille.
"Det okey, Alwyn." Efter en tid lægger han sin hånd ovenpå hendes, der vel nok var et sted mellem hans mave og hans bryst. "Jeg skal nok blive hvis det er det du vil have."
Dog var hans stemme kold, og hans holdning følelsesløs og ikke afslørende på nogen måder.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 19.09.2008 21:10
Det betød intet for hende at hans ord var tomme. Lige nu betød det ikke noget. Hun slap ham ikke, men stod bare med armene om ham i nogle sekunder mere. Hun skædte indvendigt sig selv ud over at være så ynkelig. Men lidt ynkelig må man da gerne være - så længe det ikke blev en vand.
Hun slap ham og tog nogle skridt væk fra ham. Hun slog blikket ned med et mut udtryk i ansigtet. "Tak," hviskede hun tonløst, meget lavt. Hun var lidt pinligt berørt over sin opførsel.

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 19.09.2008 21:16
Vendte sig mod hende i en enkel bevægelse. Tvinger sig selv til at give hende et skævt smil, selvom han ikke følte nogen følelser; var helt kold. Tager et skridt tættere på Alwyn.
"Du er altså ret underlig." Sagde han med det samme skæve smil.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 19.09.2008 21:20
Hun stirrede stadig ned i jorden. "Sådan er jeg bare." svarede hun tonløst og betragtede mørket på jorden. Hun havde ikke rigtig lyst til at sige ham imod. Hun havde ikke lyst til noget. Hun stod dér bare for endelig at se på Spike igen. Hendes øjne var tågede.
"Det er koldt. Du burde gå hjem og få varme, ellers bliver du syg." påpejede hun uden at ændre på tonelejet i stemmen.

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 19.09.2008 21:25
Holder hænderne samlet foran sig, og står med rank ryg, hvilket giver ham en meget magtfuld positur. Magtfuld, men tilbageholden. Hans ansigt er skjult af hætten.
"Hvad vil du gøre?" Spørger han objektivt, uden at bevæge sig. Igen tænker hun mere på ham end sig selv, og da gik det op for ham, at hendes forgodtbefindende var vigtigere for ham end sit eget. Han lod det dog ikke visse.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 19.09.2008 21:30
Hendes ansigt blev fjernt, så det passede til de tågede øjne. "Jeg finder nok på noget." sagde hun, uden at det gav mening. Hun trak på skuldrene og lagde nakken bagover. Hun så op imellem træernes grene, op i himlen hvor stjernerne var kommet frem. De blinkede og oplyste den kolde nat. Der lød græshopper fra græsset. Det undrede hende lidt, da det da måtte være for koldt for de små insekter, men hun tænkte ikke yderligere over det. Hun sukkede og bed sig i læben. Hun så kort på ham før hun slog blikket ned i jorden igen.

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 19.09.2008 21:37
Lægger armene over kors foran sig, hans positur var stadig meget dominerende, men mindre end før. Kigger bearbejdende på hende.
"Kom nu Alwyn," hiver hætten ned så man kan se hans ansigt, oplyst i et skævt smil. Han havde gjort sit for at lægge resten af aftenens begivenheden bag sig. "Følg nu med tilbage, så skal jeg nok lave aftensmad."
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 19.09.2008 21:46
Hun lyste pludseligt op og smilte til ham. "Det eneste du kan lave er persillesovs, kartofler og fisk, og det er jeg ikke i humør til lige nu..." sagde hun men smilte opmundrende til ham. "Men tak, Spike." svarede hun og slog igen blikket ned. "Men, gå nu blot hjem. Tænk ikke på mig," sagde hun og lod tungen glide over læberne. Hun lukkede hænderne hårdt sammen og sparkede uvilkårligt til en sten.

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 19.09.2008 21:52
Det var en underlig situation. Nu havde han sat sig for ikke at gå før hende, selv om han var ved at gå før. Tager et skridt nærmere, og tager i hendes arm.
"Kom nu Alwyn." Prøver at finde på noget positivt at sige, et kompliment eller noget andet. "Det er ikke sjovt uden dig." Siger han så opfordrende til hende. Nu skulle hun heller ikke lukke sig ude når han prøvede at åbne sig op.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 19.09.2008 22:07
Hun så på ham med forvirret blik. "Spike... Jeg skal lige samle mig lidt." sagde hun og så ned igen. Hun stod lidt og tænkte over det før hun trak på skuldrene.
"Okay. Så kan jeg vel lære dig at lave... Øh... Tærte. Æble tærte. Det er hvad jeg trænger til." sagde hun og så på ham. Hun smilte og rettede sig op.

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 19.09.2008 22:16
Smiler tilfreds til hende, mens han stillede sig over ved siden af hende. "Dygtig pige." Lægger sin venstre arm på hendes skulder, så hånden holder om hendes skulder, og albuens hvælving ved hendes nakke. Han drejede hovedet og smilede opmuntrende til hende.
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 19.09.2008 22:30
Hun skævede til ham og bed sig i læben. Hun rettede sig op og smilte usikkert. "Lad os gå hjem." sagde hun roligt med et suk.
Hun betragtede kort hans hånd på sin skulder. Hun følte sig til pas. Hun rystede kort af vinter kulden, der bed igennem natten.

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 19.09.2008 22:42
Begynder at gå mod godset, og lægger den anden hånd på hendes anden skulder. Efterårs kulden trængte ind i hans hud, og var specielt kold der hvor metal armen sluttede. Huden skreg af kontakten med sølvets kulde. Som sædvanligt ville han ikke lade det visse, men han greb sig selv i sin tilbageholdenhed.
"Jeg har det koldt."
Fjerner hænderne fra Alwyn og går lidt i forvejen.

//Frys
Alwyn

Alwyn

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 33 år

Højde / 172 cm

Alwyn 22.09.2008 21:28
( Jeg undskylder over at jeg gik sidst vi skrev.. D: )

Hun ser lidt efter ham, smiler og ryster opgivende på hovedet. "Du bliver sgu sikkert syg, dreng." sagde hun og gik op på siden af ham. Hun smilte og trak på skuldrene og gik imod Crosswinds. "Kom så, så laver jeg suppe." siger hun og lader tungen glide henover læberne. Hun strækker armene over hovedet så det giver et svagt knæk fra ryggen. Hun ventede på ham lidt længere henne imellem træerne, men forsvandt så hjemad.

// Out ^^'

Spike Lee

Spike Lee

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Alder / 31 år

Højde / 172 cm

Efterlyst af Lyset

Derag 22.09.2008 21:34
Han smilte et af sine sjældne, oprigtige og ægte smil. Han kunne godt lide hendes suppe, eller i grunden alt andet, der var flydende. Han var bare lidt besat af sådan ting, han vidste ikke hvorfor. Sikkert noget han ikke kunne huske længere. Han skridtede kraftigere til, da det lykkedes hende at komme foran, men hun holdt sig et stykke fremme hele tiden, hvorefter hun tilsidst forsvandt ind i mørket. Han fulgte hastigt efter, glad for at komme væk fra skovens dunkle stilhed.

/Out
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 29.09.2008 19:18
Selina kommer roligt gående og stopper op for at kigge om Fujita var kommet med.
Hun smilte venligt for at gemme hendes vrede blik væk.
bare lidt endnu, jeg skal bare vide lidt mere så er det slut tænkte hun roligt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 7