Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
Han lægger hovedet let på skrå.
"Overrasket? Over at du er pige igen? Jo, selvfølgelig. Jeg er overrasket," siger han kort.
Han sætter sig kort efter ved siden af hende, lænet op af træet og med begge ben bøjet.
Han ser lidt på hende. Et lavt grin kommer fra ham, da hun prikker ham i siden. Han læner sig lidt ind til hende.
"Hvem siger jeg er ligeglad, bare fordi jeg ikke kommentere det?" spørger han kort. Han smiler svagt.
".. Jeg er rigtig glad for at du er pige igen," siger han kort efter.
hun rækker let tunge af ham "jaja" siger hun bare og griner lavt, hun sukker alvt da han rykker sig tættere på hende. Hun ved ikke helt hvad hun skal sige, så hun sidder bare lidt og ser ligeud i luften
Han rykker langsomt sit hoved tættere på hendes, men rykker det lidt tilbage igen, da han hører hendes suk.
"Hvad har jeg gjort?" spørger han kort. Hans smil er forsvundet.
"ikke noget" siger hun roligt og vender hovedet mod ham og smiler hendes hår er blevet betydeligt længere siden hun var dreng, det går nu helt ned til lidt under skuldrende, hendes smil bliver langsomt skævt, men hun smiler dog stadig
Han smiler svagt skævt.
"Sikker? Du virker ikke så sikker på hvad jeg gør," siger han kort.
Han lægger forsigtigt en hånd på hendes kind, men gør heller ikke andet, da han først vil se hendes reaktion.
hun ser rundt og sukker lavt "det kunne da godt være" siger hun bare og smiler skævt, hun aner ikke hvad hun mere skal sige, så hun sidder bare og ser lige ud i luften
hun ser på ham da han kysser hende på kinden, "jah, det tror jeg faktisk godt du kunne finde på" griner hun, og og klapper ham let på hovedet, "du er nemlig sådan en.. indrodnigs fyr" siger hun og smiler skævt af det mærkelige ord hun sådan disker op med
Han griner lavt.
"Ja, men jeg roder kun mig selv ind i sådanne ting," siger han smilende.
"Men der er ingen der gør noget ved det. Jeg har ikke set en byvagt være efter mig endnu," siger han bare.
hun smiler, "det er længe siden jeg har hørt dig grine" siger hun med et bredt smil, "er det ikke keedeligt aldrig at grine?" spørger hun og ser på Hauru med et lettere spørgende blik
Han smiler svagt.
"Nej.. Ikke når der ikke er noget at grine over," siger han stille.
"Så sjovt er mit 'liv' heller ikke," siger han lavt. Han ser hende i øjnene.
hun trækker let på skuldrende.. "ved du hvad?? jeg havde faktisk besluttet mig at være afvisende overfor dig, men det er faktisk ret svært" siger hun og griner let, hun trækker så let på skuldrende
hun trækker let på skuldrende "der er så mange andre, som bare kun er sammen med en for at kysse og bla bla.. men man kan bare sidde og snakke med dig" siger hun med et bredt smil