Ved en fredfyldt sø

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 06.03.2008 13:38
Tetrez skimtede kort at Samson rejste sig men er lige glad og sukker lettet mod træet.
Godt han går.. så behøver jeg ikke.. tænker han og lukker sit blå øje, afslappende, dog uden at slappe af rigtigt. Ren instinktivt..
Forsvinder dog efter lang tid efter han har tænkt over livets mysterier.

//out
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 10.03.2008 13:26
Tom sidder på en træstamme og ser ud over søen. I dag er han HELT ædru.
Han har lavet en små indbrud, og stjålet nogle penge, ikke noget stort, men han skulle jo have penge til mad og drikkelse.
Tom nynner let, og rasler med de penge han har stjålet, de ligger i en lille læderindbunden pose.
Han propper dem ned i lommen, han kan ikke lade være med at smile en smule hemmelighedsfuldt.
Han slår smut med en sten, hen over søen. ,, Eeey 5 " og er ret stolt over det.
Tom Boto Bardes

DeviantART
Base til ava: http://www.apitchou.com/ - Lavet af Venus

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 10.03.2008 13:31
Marion kommer roligt gående. Hun smilte roligt for sig selv. Kyoshiro var i det mindste i live! Hun havde jo selv set ham efter meget meget lang tid.
Han havde ret. Hun måtte se at komme videre, få sig en ny familie.. Eller nej vent.. Ingen familie var meget nemmere! Så bliver man ikke lige så let sorgret, og bekymringsfuld.
Hvem ved, måske havde Khaoz bare taget børnene med sig?
Hun nikkede roligt for sig selv, og prøvede stædigt at bilde sig det ind.
*Ja.. det er det han har!*
En gren knækkede. Hun havde trådt på den. Hun ser ned på den, men går blot videre.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 10.03.2008 13:36
Tom høre noget bag sig, en gren knække eller noget i den retning. Han ser tilbage.
,, Nej, hvem har vi her " siger han og rejser sig op. Hans smil bliver mere lusket. Dejligt tænker han.
,, Godt du kom.. Jeg sad netop og tænkte på hvordan jeg mon skulle voldtage dig! " siger han og slår ud med armene.
Han sætter den ene hånd på hoften og hæver det ene øjnbryn, blot en smule.
,, Ej hvor ser du smuk ud i dag... " siger han, som en dårlig scorereplik. Han tager et skridt hen mod hende.
Tom Boto Bardes

DeviantART

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 10.03.2008 13:40
Marion ser op, og får øje på Tom. Hun bider sig i læben, og stopper sin gang.
"Hold dig væk fra mig!" mumler hun halvvredt.
*Jeg nægter at blive voldtaget igen! Sidst endte det bare.. meget mærkeligt!* tænkte Marion. Ja. hendes nuværende kæreste havde jo engang voldtaget hende, men hun fik lavet helt om på hans personlighed og de gik hen og blev kærester. Meget mærkeligt egenlig. Men hun havde også noget af et temperament. Det var nok det Khaoz blev sat på plads af?
"Det siger du ikke..," mumlede hun og himlede med øjnene, til hans kommentar.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 10.03.2008 13:44
,, Hmm.. Jeg ved nu ikke om jeg har helt lyst til det! " siger han og går tæt hen på hende.
Han smiler bare charmerende og ser hende i øjnene. Han reder sit hår tilbage, og ser op på himmelen. Det er udmærket vejr, solen skinner end da.
Han lægger hovedet let på skrå, han snuser ind, og får en dejlig duft ind. Nærmest let berusende. ,, Mmh " siger han.
Tom forsøger at ae hende på kinden, let og blidt.
Tom Boto Bardes

DeviantART

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 10.03.2008 13:47
"Det er også klogest af dig selv at lade være!" Mumlede hun og så mistænksomt på ham. Hun nægtede at træde et skridt tilbage, for han skulle ikke tro at hun var bare for ham!
Marion var meget bestemt, og helt sin egen type.
Hun bliver aet på kinden af Tom, men hun stirre bare vredt på ham.
"Fjern den hånd!"

Hvad nu hvis hun også kunne vende det hele op og ned på Tom? Hun overvejede lidt muligheden.
*Hmmn.. måske?*
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 10.03.2008 13:52
Tom fjerner sin hånd, men aer hende kort ned af armen i stedet.
,, Klogest? Jeg tror nok godt jeg ved hvad der er klogest! Du er jo kun en kvinde "
Typisk af Tom, at sige sådan noget, som slet ikke passer, men det styrker hans selvtillid :P
,, Du ser sød ud når du er vred min egen! " siger han og blinker med øjnene.
Tom Boto Bardes

DeviantART

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 10.03.2008 13:55
"Ja ja sikkert..," Hun ryster lidt på hovedet, og nægter at blive rørt sådan ved.
Hun går derfor lige forbi ham, så hendes skulder rammer ind i ham (?).
Hun går så hen mod søen, og ser udover den. Hun indånder en dyb indånding for at falde nogle lunde ned på plads igen.
Det var egenlig nok bare bedst at gå videre, så hun ikke skulle nyde noget! Men noget fik hende til at blive. Det var hendes stædighed.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 10.03.2008 13:59
Tom er lige ved at vælte, da hun går ind i ham, men han holder lige balancen.
Av tænker han, og gnider sig skulder. Han stiller sig om bag hende.
Han lægger hænder rundt om hende(?) Han dufter til hendes hår. ,, Mmh "
,, Jeg skal nok gøre det blidt " hvisker han ind i hendes øre.
Tom Boto Bardes

DeviantART

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 10.03.2008 14:02
Marion skæver langsomt til ham.
Hun smiler roligt.
"Aha?" siger hun, og smiler lidt til ham, måske forførende, inden hendes ansigt bliver alvorligt, og prøver at give ham en albue i maven, hårdt (?).
"Hvad er det i, lad mig være, du ikke forstår?" sagde hun bestemt og fnøs lidt.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 10.03.2008 14:05
Tom mister luften, og falder ned på knæ, da hun rammer ham i maven, med albuen.
,, Det er den måde du siger det på " siger han og hoster kort, og kommer på benene igen. Han stiller sig ved hendes side, denne gang.
,, Skal jeg bruge vold, for at hav kønslig omgang med dig? " spørger han, og griner kort.
Tom Boto Bardes

DeviantART

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 10.03.2008 14:08
Marion hæver bare sine øjenbryn og lukker sine øjne.
"Tssk.. du gør dig selv til grin!" mumlede hun, og satte sig ned hvor hun ellers stod. Hvilket på sin vis var ret mærkeligt. Men Marion var ligeglad.
"Jeg fatter ikke at du gidder at prøve! Jeg er ikke i humør til sådanne typer som Dem, i dag.. Men vent. det har jeg aldrig været.. nå pyt!" Hun trækker let på skuldrene, og ser ud over vandet.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 10.03.2008 14:12
,, Det ved jeg godt... Men når bare damerne falder for det " siger han og sætter sig ned ved siden af hende.
Han prøver at kysse hende på halsen. ,, Jeg prøver altid til sidste minut " siger han lavt og ser ud over søen.
,, Du er da aldrig i godt humør.. I hvert fald ikke når jeg er her " siger han og smiler
Tom Boto Bardes

DeviantART

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 10.03.2008 14:16
Marion ignorer hans kys, og lader bare som ingenting. Han skulle i så fald ikke prøve på mere.
"Tror du selv på at vi kvinder falder for sådan nogle... som dig..?" hun ser lidt op og ned af ham, inden hun let ryster på hovedet.
"Nej.. hvis du så dog bare havde været... nær så nærgående, og så direkte... og havde en lidt mere venlig personlighed.. så skulle det måske kunne lade sig gøre...," hun så atter ud over søen, inden hun lidt efter skævede til Tom.
"Måske fordi at jeg er alene, og aldrig i mit liv har været mere nede før.. eller jo.. det har jeg.. men det har lidt med det samme at gøre.." Hun lader sin hånd klaske ind i sit hoved, da hun synes at hun forklarede tingene for meget.
*Bare glem det Mari!* tænkte hun og sukkede lettere opgivende.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 10.03.2008 14:20
,, Årh du skulle bare vide hvor mange kvinder der står i kø, for at røre ved mig... De synes at jeg er noget af det mest charmerende og elskværdige her på jorden. " siger han og puffer til hende med skulderen, blidt.
,, Nærgående, direkte? Altså hvad snakker du om? Jeg er da blid, rar og venlig OG VIGTIGST af alt, jeg er den smukkeste her på jorden " siger han i et stort selvtilfreds smil, som er lige til at falde for.
,, Jeg kunne... Muntre dig lidt op " siger han med et frækt smil.
Tom Boto Bardes

DeviantART

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 10.03.2008 14:24
Marion ser på ham igen.
"I kø for at slå dig ihjel sikkert?" Hun smilte skævt. For engang skyld smilte hun ordenligt.
"Desuden, så er det ikke det vigtigste af være pæn.. Fint.. De er meget pæn, men.. hvad nytter det, når De er et svin?" hun ryster let på hovedet.
"Der er bare nogen mænd der ikke forstår sådan noget, og det er De åbenbart" hun grinte kort, og så ned i sit skød.
"Nej.. jeg tør ikke at tænke på hvilken måde du vil muntre mig op på, det kan næsten kun gå den anden vej..,"
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 10.03.2008 14:28
,, Nej for at komme i kanen med mig, og du står sikkert forrest " siger han og læner sig lidt op af hende.
,, Jeg har utallige måde at muntre folk op på.. Jeg kan ikke trøste folk, men jeg kan muntre dem op.. Jeg kan fx DANSE " siger han.
,, Vi kunne også bare lige tage en hurtig omgang sex her, det muntre altid mig op " siger han og prøver at få sin arm omkring hende.
Tom Boto Bardes

DeviantART

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 10.03.2008 14:31
Marion kunne ikke lade være med at smile skævt.
"Jeg tror ikke at jeg står forrest, efter din hentydning til, at alle vil røre dig..," hun grinte kort, og så væk. Hun skævede ned til hans arm, som han havde lagt rundt om hende.
"Æh? Det er det jeg mener med.. lidt for nærgående..," sagde hun, og prøvede at få hans arm til at svæve en smule op, via sin evne at kunne fjerne tyngdekraften. (?)
"Jeg er ikke sikker på at vi har det samme behov..," skyndte hun sig at sige.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.
Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 10.03.2008 14:37
,, Jo kvinder er altid trængende, de skal bare lige finde frem til det! Det er det vi mænd allerede har gjort snuske "
Han bliver forvirret da hans arm løftes op. ,, Hmm " siger han og synes det er underligt, og ved ikke at det er hende.
,, Alle piger gemmer på en hemmelighed.. Og din er en vanvittig pasion, og det er når jeg siger sex, for du lyst til at springe på mig " siger han og griner lidt.
Efter Toms mening var det sådan alle piger skulle reagere. XD
,, Sex..Sex, sex, sex , sex " gentager han ind i hendes øre, og prøver at slikke hende i øret (?)
Tom Boto Bardes

DeviantART
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mee
Lige nu: 1 | I dag: 0