".. måske.." han lader daggerten glide tilbage i bæltet, og tager et hurtigt kig hen over sin lille samling af våben.. der er hans sværd, og så daggerten, to dolke.. den ene er af sortmetal, det ved han.. så den trækker han og kaster et blik på den.
".. Hmm.. spørgsmålet er så om den er slebet skarp nok.." han ser lidt betragtende på den, inden han så kaster et blik på sin egen hånd.
".. Men så må De hjælpe mig bagefter.." han ser på Xukui, inden han så flår sit ærme af, ved først lige at skære lidt i skjortens skuldersømme, så kan han rive ærmet helt frit..
Han skærer det lidt i stykker, så det ender med at være nogle bandager af en art.
"De må binde det her om min arm bagefter.." siger han med et let lille smil... han snupper en enkelt af bandagerne, inden han rækker dem alle til Xukui.. med telepatiske evner, binder han den om armen et lille stykke under albuen, for at stoppe så meget blod som muligt.
.. Jeg gruer. det vil gøre ondt.. tænker han ubehaget og ser lidt på sin arm.. han vil lige vente på Xukuis reaktion inden han gør mere
Krystallandet