En af de mange senorme stuer

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.02.2008 16:44
Elizeph ryster bare opgivende på hovedet af Eclipse.
"... Ikke liiiiige det jeg mente.." han ser ud af ruden igen.
"... Og nu er det desuden bare endnu mere forkert..." han ser ned på ham.
"... Men dit tøj er for stort.. helt vådt..." han rynker næsen.
Han går så en smule ned i knæ, helt ned så han er på samme højde som Eclipse..
han lægger en hånd på hans kind.
"Og du er helt kold.." han rynker brynene.. Drengen har jo været en smut i kilderne... lader det til.. så han er iskold..
Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.02.2008 16:48
"øv altså.." jeg baskede let med armene.. og det våde tøj hang bare på mig.. jeg nøs stille.
"Mhm... jeg fryser lidt.." sagde jeg med et skævt smil, og så stille på Elizeph.. smilte så lumsk, nu sad han jo på højde med mig.
så jeg kyssede ham hurtigt på munden, og grinte så bagefter.
Eclipse Gwaudin Elizeph || 29 år || Hukommelsestab

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.02.2008 16:50
Eclipse får kysset ham kort.. og først bagefter får Elizeph reageret og trukket hovedet tilbage.
"... Eclipse.. " han sukker opgivende.
".. I bad med dig.. og få varmen.. så finder jeg noget tøj til dig som du kan passe... Men myrd mig ikke hvis det bliver pigetøj.. Købte tøj til dig og Amaya i går.. havde jeg vidst du ville skifte alderen sådan.. havde jeg købt noget småt med til dig også.. Men du må vel låne noget af Amayas.." han ranker sig så op igen.. ser ned på sin søn..
... Tossede lille dig.. tænker han med et ganske svagt smil
Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.02.2008 16:55
Jeg smilte bare..
"Du.. du skal bade mig!" sagde jeg hypert og grinte stille..
oh.. købt tøj.. ..
"AMAYAS TØJ?!" sagde jeg og lavede en grimasse.. som om jeg skulle til at dø. "jeg skal ikke!.. aldrig i hendes tøj! aldrig..!" jeg viftede panisk med armene.. jeg skal ikke den dumme unges tøj!

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.02.2008 16:56
"Du er stadig dig selv inden i.. så det kan du godt selv.." siger han til det med at han skal bade ham.
".. Du kan jo ikke passe dit eget.." siger han så roligt til det med at Eclipse ikke vil i Amays tøj.. (... Sys det er komisk og sødt xD)
... Måske ER hans sind forandret.. for.. han opfører sig da som et lille barn nu..? det forvirrer Elizeph
Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.02.2008 17:04
jeg fnøs af Elizeph.. "hvad nu hvis jeg ikke kan nå sæben??.." jeg så nuttet op på ham..
"jeg er ligeglad med at jeg ikke kan passe mit eget! jeg vil ikke have amayas tøj på! nej nej nej!" jeg stampede i gulvet..
aldriiiig ~!

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.02.2008 17:09
Elizeph sukker.
".. Smut nu bare i bad med dig.." siger han opgivende... mens han fundere over hvad han så gør..
Han puffer ganske blidt til Eclipses skulder, som tegn til at han skal smutte i bad.. Han er heller ikke meget for at skulle bade Eclipse.. For.. Han vil virkelig ikke have et stinkende ryg efter sig som en pædofil incest fanatiker..
Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.02.2008 17:12
"Uhmmm..." jeg så sørgmodigt op på ham..
tørrede nogle fiktive tårer væk..
.. jeg vil bades.. hmff.. ..
sukkede så stille.. "okay.." sagde jeg betuttet og gik over til døren..
"så går jeg i bad.. helt alene.. " sagde jeg sørgmodigt og stod og hang henne ved døren - måske skiftede elizeph mening?

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 27.02.2008 17:14
Elizeph står lidt.
".. Eclipse..." han sukker opgivende..
"... Gå.. i bad med dig.. så finder jeg noget tøj til dig.." siger han og går så hen mod Eclipse.. stryger faderligt en hånd over hans hår, da han skubber den portlignende dør helt op og går ud forbi ham..
Eclipse Gwaudin

Eclipse Gwaudin

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 176 cm

Tatti 27.02.2008 17:16
"Hmff..!" jeg fnøs stille.. og traskede så bare med ud..
det var rart at blive aet på håret.. men.. det ville være endnu rarere hvis Elizeph kom med i bad.. jeg mumlede noget uforståeligt og gik så ned mod badet.

Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 31.01.2010 18:54
Inde i den store stue sidder Shinichiro foran en pejs hvor ilden knitrer og varmer den ellers så koldt indrettede stue. Han sidder i en skrædderstilling på gulvet, og foran ham ligger en masse bøger spredt. Han burde læse i dem, som Elizeph har sagt for længe siden, men det er bare så kedeligt, og der er kun grimme sorthvid billeder, så han finder det sjovt at male dem, selvom Elizeph også har sagt at det må han ikke.
Et kæmpe tandsmil er plastret på hans ansigt mens han kigger med barnlige øjne ned på de 'malebøger' der ligger på gulvet.
Efter et stykke tid retter han sig op og kigger rundt i rummet en gang, hvorefter han rejser sig og halvløber hen til en tårnhøj reollignene ting med mange skuffer, hylder osv. Efter Shinichiro's mening ligner det mere noget der skal udforskes, og han begynder så at kravle op af det, først med usikre bevægelser, men så lidt efter med mere sikre tag. Han kommer op på toppen af monstrummet og sidder så med benene ud over kanten og vifter med dem med et dæmpet grin.

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 31.01.2010 20:25
Elizeph kom ind med halvtunge skridt og et dunkelt udtryk i ansigtet. Han var ikke videre glad, og da han fik spottet sin hersker oppe på toppen af den høje reol, blegnede han.
"Hvad laver De deroppe?!" udbrød han og småløb nogle enkelte skridt.
"kan De så komme ned!" han pegede målrettet mod gulvet ved sin side, og så strengt op på Shinichiro.. det var godt at reolen ikke var væltet! men okay, den vejede virkelig meget; langt mere end Shinichiro; han var jo kun en lille nipsting!
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 31.01.2010 20:39
Shinichiro bliver siddende deroppe et stykke tid og bare kigger ud over stuen med et smilende udtryk. Da han så hører døren gå op og ser Elizeph komme ind klapper han en smule i hænderne.
"Elizephsie~~~" kalder han, som et barn der så sin forælder.
Han skyder underlæben frem da Elizeph siger at han skal komme ned derfra, det gider han jo ikke? Han vil bare sidde deroppe.. Det føles som om han er en kæmpe og Elizeph er et minimenneske, fra hans perspektiv.
Han sukker så bare en smule med det samme store smil og begynder at kravle ned med legende bevægelser. Det er lidt som at kravle i et træ. Da han er på den anden sidste hylde hopper han resten af vejen ned og lander på fødderne på gulvet ved siden af Elizeph med et 'thump'
"Tadaaah" siger han med et grin og ser op på Elizeph.

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 31.01.2010 20:51
Elizeph følte hvordan hans nerver flåede og gjorde nærmest helt ondt, mens Shinichiro kravlede ned.. Herskerens krop var jo spinkel og skrøbelig som et menneskes!
Da han endelig var kommet ned, så Elizeph strengt på ham.
"Hvad skulle De derop for?" skældte han.
"De kunne være faldet ned og kommet til skade! De burde sidde og læse nu, og ikke fjolle rundt som et lille barn!" han rystede opgivende på hovedet.
Og han skulle blive den største hersker? Jeg tvivler stærkt! tænkte han opgivende.. Han troede efterhånden heller ikke på det selv.. Han havde egentlig planer om at snakke med Shinichiro om dette; om at foretage et herskerskifte.. Elizeph havde fået mange tilbud fra andre herskere siden han opsøgte Shinichiro.. Og i starten havde han da afslået, men efterhånden var han begyndt at overveje det en anelse alligevel dog.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 31.01.2010 20:55
Shinichiro griner bare en smule og ryster på hovedet. Han har ikke rigtig nogen specifik grund til at han ville derop.. Det virkede bare spændende. "Jeg ville bare derop og kigge" siger han så og vender blikket mod gulvet foran pejsen hvor bøgerne ligger spredt.
"Jamen det er så kedeligt at læse hele tiden, jeg vil hellere udenfor~" siger han med en munter stemme.
Han kigger så på Elizeph med det evige smil.
"Skal vi ikke lave gemmeleg?" spørger han med en ivrig stemme.
"Jeg gemmer mig først!" hævder han, og står nærmest på tæer for at komme igang med gemmeleg.

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 31.01.2010 21:08
Elizeph lagde en hånd på Shinichiros skulder.
"Vent lige lidt." sagde han roligt.. han trak hånden til sig igen og gik roligt hen og begyndte at samle bøgerne op fra gulvet.. han samlede dem pænt sammen og lagde dem på et bord ikke så langt væk.. Han bar ikke staven med sig rundt den dag.
"Hersker, vil De være venlig at sætte Dem ned?" spurgte han roligt, mens han selv satte sig på kanten af sofaen.. Han sad ikke lænet tilbage, men sad som på nåle, helt stille og længst ude på sofahynderne.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 31.01.2010 21:12
Shinichiro bliver stående da Elizeph siger han skal vente, han ser op på ham med et spørgende smil. Men da han ikke siger noget endnu, og bare går hen og ligger bøgerne på et bord, følger Shinichiro ham bare med blikket.
"Okay!" siger han med et bredt smil og lunter hen til sofaen og sætter sig ved siden af Elizeph. Han ser op på ham og smiler barnligt mens han venter på hvad de nu skal. Har Elizeph en leg de kan lege?
Han vifter en smule med benene ud over sofaen, selvom han godt kan nå jorden. Det er mere bare en vane, og for at beskæftige sig selv.

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 31.01.2010 21:22
Elizeph så med dyb alvor på den lave hersker.
"Jeg har et vigtig eirne at drøfte med Dem, herre." sagde han roligt.. han flyttede en af de sorte, krøllede hårlokker væk fra ansigtet.
"Men jeg vil have Dem til først at forstå, at dette er et alvors ord, og ikke en fjollet leg." han fæstnede de grønne øjnes blik direkte i Shinichiros blå øjne.
Han overvejede lidt hvordan han skulle formulere sig.
Shinichiro Anaxagoras

Shinichiro Anaxagoras

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 17 år

Højde / 160 cm

Hiroshi 31.01.2010 21:25
Shinichiro fniser lidt, men nikker så. Han er rimelig utålmodig af natur, så allerede nu er han begyndt at syntes det er kedeligt, men det er mest fordi han ikke forstår at Elizeph er helt alvorligt.
"Bare fortæl løs, Elizephsie~~" siger han med en 'sing-song' stemme.
"Okay! Alvors ord, ikke fjollet leg!" gentager han med et bredt tandsmil.

Tegnet af Risa

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 31.01.2010 21:40
Elizeph måtte styre sig for ikke at smække Shinichiro en flad.. han tog intet seriøst!
Men grundet det, valgte Elizeph bare at sige det direkte. så kunne det være at Shinichiro forstod alvoren.
"Jeg skal bruge Deres skriftlige samtykke." sagde han med en lidt kynisk stemme, mens han rakte et brev frem til Shinichiro.
"Jeg har fået en del tilbud fra andre herskere, om at komme til dem og tjene for dem istedet. Jeg syntes ikke, at De gør nogle fremskridt grundet mig; altså er jeg Dem overflødig. Jeg agter at rejse til et sted, hvor min tilstedeværelse er ønsket og brugbar." han åbnede brevet op og rakte indholdet til Shinichiro. Det var et lidt gulligt perkamentpapir, hvorpå der med fine, snørklede bogstaver stod noget, som Shinichiro skulle skrive under på.. Det var en kontrakt, hvorved Shinichiro godtog, at Elizeph kunne flytte til en anden hersker..
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, jack
Lige nu: 2 | I dag: 7