Yin 19.01.2008 21:51
Hun skæver til Murizz, det var ikke lige det hun ville havde troret hun ville få som svar."Men... hvorfor gør han så alt dette?" spøger hun.
Rødhåret, buttet, skovelver...
"Og hva så?! Jeg er stolt af at være mig!"
Yin 19.01.2008 22:00
"Ja, sådan er verden nu en gang, hver person har jo sin mening" siger hun.Det kan da heller ikke være let for Murizz, at være forelsket i en der truer en på ringen tænker hun og sukker let.
Hun kigger igen på Hesten, "Hvad heder den?"
Yin 19.01.2008 22:06
"Er den en ham?" spørger hun, hun havde ellers overbevist sig selv at det var en pige."Hmm, den kunne hedde Tom" siger hun, mens hun roder i sit hår.
Muri 19.01.2008 22:12
Han nikker let."Måske.. Jeg ved ikke om Tom ligefrem bliver glad for, at en hest er blevet opkaldt efter ham. Men han behøver vel ikke få det at vide..?"
Han tænker sig lidt om, mens han betragter hesten.
".. Okay.. Han hedder Tom..." siger han lidt efter.
Yin 19.01.2008 22:14
Hun klapper hesten på hoved, "Hej Tom" siger hun og nuser dens hoved."Hvornår fik du Tom?" spørger hun og stryger blidt Tom's mule.
Yin 19.01.2008 22:26
"Nejh, hvor er det synte for dig" siger hun og kæler Tom på mulen, men Tom napper ud efter hendes hånd og får fat.My trækker hånden til sig lige så snart Tom, giver slip, og går efter Murizz's bluse.
Muri 19.01.2008 22:29
Han tager fat i rebet, og flytter Toms hoved væk fra sig, og holder ham selvfølgelig også lidt på afstand af My."Det må du altså undskylde. Han er vidst lidt uroligt. Han har ikke helt vænnet sig til, at være her.." siger han undskyldende. Han smiler skævt.
Yin 19.01.2008 22:32
"Det gør ikke noget, det kan jo være det er hans måde at sige goddag på" svare hun bare og stor smiler."Hvor gamel er Tom?" spøger hun og ligger hoved på skrå.
Yin 19.01.2008 22:43
"Nej, den anden Tom" siger hun og ryster på hoved, mens hun griner lavt.Det er blevet ret mørkt, men My har vent sig til det.
Det er ved at blive sent, og ret så mørkt. tænker hun mens hun venter på svar.
Muri 19.01.2008 22:46
Han griner kort."Nårh, ham. Han er vel... Ehm.. Det ved jeg egentlig ikke.. Jeg har aldrig tænkt over det, og har heller aldrig spurgt ham.." Han smiler skævt.
Han trækker let på skuldrene. Han binder rebet op, og begynder at gå lidt rundt med Tom, så han ikke bare står der og hænger.
Yin 19.01.2008 22:48
"Hmm, men hvorfor er du endenlig flyttet her hen? og hvad skal du bruge al den plad til?" spørger hun vifter med armene for at vise hvor stort hun syntes det er.Rødhåret, buttet, skovelver...
Muri 19.01.2008 22:53
"Jeg vil helst ikke have, at Tom eller Samson skal finde mig.. Og de ved ikke jeg er her. Men pladsen.. ved jeg egentlig ikke helt med.. Jeg fandt bare huset," siger han med et let skuldertræk.Han hopper op på hesten og galoperer langsomt rundt, i en halvstor cirkel.
Yin 19.01.2008 22:55
"Men hvis de slet ikke skal kunne finde dig skal du også finde et andet navn, bare som et degge navn." siger hun."Hvad kunne man kalde dig? Murizz, Murizz, Zzirium? Hmm, det skal være noget du kan huske."
Yin 19.01.2008 23:02
"Hvorfor kun da du var lille?" spørger hun og følger Murizz, og Tom, med øjnene."Min bedste ven var min storebror, men han er død..."
(Er nød til at smutte snart... Frys? eller skal hun bare gå hjem?)
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet