"min.. fødselsdags gave..?" Eclipse rødmede .. "til mig..?" han stivnede lidt.. og gik så hen til æsken, så endnu en gang på Elizeph..
Tatti 15.01.2008 00:21
"Uhm.." Eclipse stilte sig ret, og skyndte sig at lukke døren efter Elizephs kommando.. han gik så tættere på ham.. "min.. fødselsdags gave..?" Eclipse rødmede .. "til mig..?" han stivnede lidt.. og gik så hen til æsken, så endnu en gang på Elizeph..
Eclipse Gwaudin Elizeph || 29 år || Hukommelsestab
Cassa 15.01.2008 00:23
"Ja, din fødselsdagsgave er til dig. hvem ellers? men vær varsom.. Det er en dyrebar gave.. temmelig svær at erstatte.." han rynker næsen.. ja, bestemt meget svær! Svær at skaffe sådan en,.. Tatti 15.01.2008 00:25
Eclipse fik en glad følelse inden i.. han bed sig svagt i underlæben, tog æsken forsigtigt op, og satte sig hen på sengen, hvor hen derpå lagde æsken på sine lår.
han åbnede den forsigtigt,
Cassa 15.01.2008 00:29
i æsken ligger et fint lille æg.. dobbelt så stort som et hønseæg, men i en farve, som menneskets øjne aldrig har set.. en ubeskrivelig farve.."Jeg vil gætte på du ikke ved hvad det er, ikke?" spørger Elizeph mens han betragter sin søn åbne den forgyldte æske
Tatti 15.01.2008 00:31
Eclipse så ned på dets farve.. der var ubeskriveligt.han nikkede og tog det forsigtigt op, satte sig længere ind på sengens midte, og lagde ægget foran sig.
"Mhm.. hvad er det?" spurgte han nysgerrigt, og studerede ægget.
Cassa 15.01.2008 00:35
"en form for kæledyr.. hvis man kan udtrykke det sådan.. Du skal bare hviske til ægget hvad det skal blive til.. og så vil det ske.. men selv hvis du så ønskede dig en drage ville den ikke blive meget størrer end en stor hund... Vil nødig have raseret hele festningen jo.." han lader en hånd glide let igennem sit hår Tatti 15.01.2008 00:36
Eclipse smilte stort.. og så hen på sin far.. han hviskede så til ægget, "Dinosaur.." med et lille grin.. og lagde så forsigtigt ægget fra sig i sengen, i midten, så det ikke gled ud af sengen.
Eclipse sprang i armene på sin far, og knugede ham ind til sig,
"Tak far! det den bedste gave nogensinde..!" det var ubeskriveligt så glad han var..
Cassa 15.01.2008 00:41
Elizeph smiler blot ganske svagt, stryger en faderlig hånd over Eclipses hår."Godt du kan lide den.. du er svær at finde noget til.. Men det ved du vel godt.. Først blev jeg tilbudt en syngende ål.. Men jeg syntes det var for.. ja.. slimet.." han smiler et skævt stramt smil og hæver det ene øjnbryn..
Tatti 15.01.2008 00:45
Eclipses kinder var røde.. han knugede sig forsat indtil elizeph.
"haha, tja, det kan du have ret i .. " han smilte..
"men jeg elsker den gave du har fundet til mig.." han smilte op til sin far.. og aede blidt hans kind, og tog den så til sig igen.
Cassa 15.01.2008 00:52
"Det er godt... Men du må nok læse lidt på hvordan man passer den.." han smiler let skævt."Så lærer du også noget nyt."
Tatti 15.01.2008 00:53
"Så der er en anvisning til?" Eclipse lavede en grimasse..og gav modvilligt slip på sin far, og skævede til ægget.
"Du vil vel hjælpe mig, ik?"
Cassa 15.01.2008 00:55
"Jeg har et kapittel om det i en af mine bøger et sted.." han klør tænksomt sin hage."Og jo jeg kan vel godt hjælpe dig.. Men jeg har travlt for tiden.."
Tatti 15.01.2008 00:56
"Skønt," Eclipse smilte.. han så så nysgerrigt på Elizeph..
"hvad har du travlt med?.."
Cassa 15.01.2008 01:02
"Jeg er ved at omskrive nogle af mine bøger til lærerbøger.. sådan at min herre nemmere kan forstå dem.. Han er.. ja.. ret småt begavet.." Elizeph rynker næsen en smule.. nej faktisk er Shinichiro ikke bare småt begavet.. han er direkte uintelligent.. Tatti 15.01.2008 01:06
"Jaså?" Eclipse lagde armene over kors."og så er han din herre.? stakkels dig.." han fnes lidt.. og aede Elizephs arm.. for så at gå over til ægget igen.. han satte sig på sengen, og tog det op i skødet, "hvor længe er den i ægget?.."
Cassa 15.01.2008 01:11
"Tjah... Jeg har jo selv valgt at oplærer ham.." siger Elizeph lidt tænksomt."Jeg tror på han har et medfødt talent.. det skal blot graves frem.." han nikker let inden han så går lidt hen mod Eclipse.
"Jeg regner med den snart klækker.. som regl er de deri i en måneds tid.. Og den måned er snart omme..
Tatti 15.01.2008 01:13
Eclipse smilte bare til det første Elizeph sagde..den hersker.. må være glad for at have Elizeph ved sin side..
han så kort fraværende på ægget, og opfangede så hvad Elizeph sagde.
"Ah, okay så. jeg glæder mig," sagde han med et lille smil.
Cassa 15.01.2008 01:17
Elizeph nikker blot let-"Har du bestemt dig for hvilket væsen du vil have?" spørger han med en rolig og venlig tone
Tatti 15.01.2008 01:20
Eclipse nikkede hastigt."yup, en dinosaur" han smilte stort, og så på sin far..
Cassa 15.01.2008 01:28
"En... dinosaur?" han rynker brynene undrende."... Eh.. hvilken slags dinusaur?" han ser let overvejende på Eclipse
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7
Lige nu: 0 | I dag: 7
Krystallandet