I nærheden af et stort træ

Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 25.11.2007 17:57
Naíshca trækker let på skuldrende, med et skævt smil.
,,Jeg tror ikke vi kan bruge Deres guld til noget," Mumler hun, før hun kort ser op imod himlen.
Stjernerne begynder så småt at titte frem, mens månen glider frem bag nogle skyer og kaster dens lys ned over dem.
Hendes kønne ansigt bliver kort oplyst, hvorefter det glider ned over hende og forsvinder.
Naíshca Sia Niakaro
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 18:00
Han brummer lavt.
Så måtte han jo bare finde en anden løsning på et tidspunkt. Han kan godt holde på sin sult noget tid endnu. Det haster ham ikke ligefrem. Det var ikke helt så længe siden han havde fået noget at spise, som det kunne tænkes.
Han ser op af det store træ, inden han sætter sin skulder op af det, og ligger det ene ben over det andet, så de er krydsede.
Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 25.11.2007 18:03
Naíshca ser blot på ham, med et skævt smil.
,,De må se at finde Dem et job, hvis De skal have noget mad. Folk giver ikke ligefrem gratis ud af deres varer," Siger hun, med et lille smil.
Hun vender kort blikket imod den nyankomne pige, men tager sig ellers ikke af hende.
Det ene ører virrer let i måneskærets lys.
Naíshca Sia Niakaro
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 18:14
Random betragter hende.
"Jaja.. vi får at se.. " siger han pludseligt. Som om at pengene bare ville komme til ham hen af vejen.
Han smilte lidt for sig selv.
Han ser sig lidt omkring, og får øje på endnu en skikkelse ((Leona)), men tager sig ikke yderligere af hende.
Han kender jo heller ingen her, overhovedet.
Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 25.11.2007 18:26
Naíshca nikker langsomt, men kun kort.
Hendes røde lokker danser let i takt med vinden, mens hun ser sig omkring.
,,Nå.. Det er ved at blive mørkt, så måske skulle jeg vende snuden hjemad," Siger hun, med et let smil.
Naíshca Sia Niakaro
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 18:29
Random nikkede let.
"Det er helt i orden.. " siger han roligt.
Han ser igen på hende.
"Men håber da at vi mødes igen.. " siger han og smiler skævt.
Naíshca Niakaro

Naíshca Niakaro

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Naíshca 25.11.2007 18:40
Naíshca sender ham et let smil.
,,I lige måde," Lyder det stille fra hende, før hun kort sænker hovedet som et farvel.
,,Vi ses nok, Random." Da dette er sagt, er hun allerede på vej væk.

//Out. ^^
Naíshca Sia Niakaro
Rosie

Rosie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 25.11.2007 18:41
Rosie kommer gående med sin lyse fletning, svingende ned af ryggen, hun kigger nysgerrigt rundt, med sine rav farvede øjne, og et lille smil, hun har ikke opdaget Randomm, da hun er optaget af naturen...

Avartar og billede fundet på Google- Rød grød med fløde, smager godt med et ordentligt lag sukker på!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 18:41
Random ser efter hende med en kølig mine.
Han mumler nogle ord let for sig selv.
*Sikke nogle mærkelige væsener der er her!* tænker han, og lukker sine øjne lidt.
Rosie

Rosie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 25.11.2007 18:46
Rosie, kigger over mod Random da hun hører en lyd,
Hun smiler lidt mere, hun havde aldrig set en som så ud som ham, men lod sig ikke skræmme af udseendet,
det kunne jo være han er venlig...
hun går hen mod ham og siger så venligt "Hej"

Avartar og billede fundet på Google- Rød grød med fløde, smager godt med et ordentligt lag sukker på!

Leona Mucius

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leona Mucius 25.11.2007 18:48
Leona sætter sig på en sten. Hun ser på det fremmede væsen oppe i træet "ved du hvor byen er?"
Leona Mucius - 1,63 høj, slank og nysgerrig. Hun kendes på hendes Lut og rygkurv.
Når hun synger skrives det følgende /..Jeg gik mig over sø og land.../
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 18:49
Han åbner igen sine gule øjne, og ser mod personen som snakker til ham, og får øje på endnu en kvinde.
"Jamen godaften da.. " siger han og smiler venligt.
Han betragter hende lidt, og studere hendes race.. den anden havde nogle sjove ører.. Og hende her.. så ud som en af hans races slægtninge meget, meget, meget, langt ude... Nemlig mennesket.
Han skæver lidt til den anden, som også nu snakkede til ham.
"Æhm.. nej?"

((Leona - han er ikke OPPE i træet xD ))
Rosie

Rosie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 25.11.2007 18:53
"godaften, hvilken race er de? de ser ikke ud som andre her" hun smiler stadig venligt,
hun kigger nysgerrigt på ham

Leona Mucius

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leona Mucius 25.11.2007 18:56
Leona smiler lykkelig over at den fremmede hørte hende.
"Jo ser de, jeg er kommet væk fra vejen og kan ikek finde byen. Jeg har ledt efter den et par dage nu. Så derfor håbede jeg at du kunne hjælpe mig. Kunne heller ikek lade vær med at overhører at du var sulten. Hvad spiser din slags?" Leona studere ham nysgerrigt og sætter sin pakkurv på jorden.[/b]
Leona Mucius - 1,63 høj, slank og nysgerrig. Hun kendes på hendes Lut og rygkurv.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 18:59
"Jeg er af Mädon-racen.. og når man ser det på denne tids synsvinkel, så kommer jeg fra fremtiden... " svarede han Rosie.

Han vendte opmærksomheden mod Leona.
"Jeg ved ikke hvad dette land byder på.. Men derhjemme, spiser vi mest Jells, som er en slags kød, som kommer fra et af vores dyr.. Men det dyr kom først frem i år 5000.. så... regner ikke med at det tilhører denne tid, da jeg lige har fundet ud af, at dette er år 2007" Han rystede let på hovedet.

Leona Mucius

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leona Mucius 25.11.2007 19:01
"Hmm.. Men kunne du nøjes med en hare? Jeg kan sagens tilberede den for dig hvis det skal være. Tilgengæld skal du hjælpe mig med at finde byen" Leona smiler glad til ham.
Rosie

Rosie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 25.11.2007 19:03
"fremtiden!" Rosie bliver mere nysgerrig og lytter da han fortæller det om maden,
hun kigger over på Leona, og smiler venligt til hende

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.11.2007 19:07
"Jeg ved ikke hvad en såkald.. 'hare' er, men jeg går ud fra at det er spiseligt.. . Og jeg ved ikke hvor behjælpelig jeg er, med at finde byen, da jeg alligevel ikke kender stedet her.. Men selvfølgelig.. Jeg kan jo bevæge mig hurtigt frem.."
Han trækker let på skuldrene, og hans hale slynger sig ud fra halebenet.
Han smiler lidt.

Han kigger så på Rosie.
"Ja.. Fremtiden vil I nok kalde det.. Fra det 100-årtusinde?" Han kunne ikke forstå hvorfor det var så interessant, men selvfølgelig.. Han synes også at deres skabninger var interessante, fordi at de var anderledes, end det han var vandt til at se.

((Skal spise snart.. ))
Rosie

Rosie

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Tezz 25.11.2007 19:13
"kommer du virkelig derfra, hvordan kom du så hertil!?" hun kigger hen på ham med store nyserrige øjne...

//frys

Leona Mucius

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Leona Mucius 25.11.2007 19:13
Leona begynder at pille sin seng, stol og andet underligt ud af sin pakkurv. Ting der ikek burde kunen være i den. Tilsidst finder hun havd hun skal bruge. En nu 'dræbt' hare og et par tænd sten. Hun geynder at lave et bål.

((skal også spise))
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7