Nearyn Darkstar 20.02.2008 23:43
Mithras lo sagte. Så morsomme kvæg kunne være engang imellem. Men på den anden side, var hun ikke bare stukket af i rædsel. Prisværdigt, men enhver tåbe kunne være stor i slaget uden at have noget at have det i, når det kom til stykket. Alligevel morede hun ham. Hun havde trukket blankt i frygt for sin egen sikkerhed, men var intelligent nok til ikke åbenlyst at komme med trusler, selvom hun var under ufavorable omstændigheder.
Principielt kunne Mithras være ligeglad med hvordan hans mad valgte at tolke hans tilstedeværelse. Det var årtusinder siden han havde haft en udfordring og han regnede ikke med at finde en i en gyde i dette rottehul af en undskyldning for en by. Mithras kunne huske da Dracul familien ejede det land menneskerne nu sloges om som en lille provins af deres land. Dengang eksisterede der orden.
Hvorvidt dette kunne hænge sammen med at Dracul familien nådesløst havde torteret og myrdet alle der havde vovet at gøre indsigelser mod deres rige, så flittigt at adskillige hektar land rundt om dracul godset i sin tid havde været dækket udelukkende i grave med 1 meters mellemrum, tænkte Mithras ikke nærmere over, og havde aldrig gjort det. Magt lå bedst hos dem der kunne holde fast ved den.
Hans tanker vendte tilbage til hans nuværende predikament. Der stod stadig en pige foran ham og lugtede oh, så sødt af sanguinius'es himmelske Vitae, at hans vejrtrækning var ved at blive tungere. Han tog sig selv i det, rettede sig an, og hans smil blev en kende bredere.
"På så vidunderlige nætter som denne, hvor månen står så klart og nattens mørke er så¨dybt, ynder jeg at jage. Også selvom jeg ikke er sulten, men som skæbnen vil have det er jeg faktisk ganske sulten. Hvad jeg vil dig?, - Jeg vil føre dig ud af disse gyder, og stille min tørst i dit blod, kære
Kine."
Sagde han. Hans øjne blussede stille op ved udsigten til at få stillet tørsten.
((Sanguine(latin): Blod, - Sanguinius(latin): Mythisk blod/krigsgud fra før kristi, - Vitae: Andet ord for blod))
Billede redigeret af mig
Mithras Van Dracul, af House Dracul.
Sire til Kiqann Thrümpher.
Gloria Sanguine, et Patri, Sicut erat in principio, et nunc, et semper, et in saecula saeculorum.
Glorværdighed til Blodet, og Faderen, som det var før, er nu, og vil være i al evighed.
Kine = Kvæg