Slettet Bruger 11.01.2008 23:38
"Hvordan kan et væsen være så ondt?!" siger hun og græder. Hun kan ikke mærke at hun græder, kun at der løber noget væske ned over hendes kinder. Hvorfor hende? Hvorfor? Nova 11.01.2008 23:41
Samson ser ned på Aka. Han smilte bare. Han gik ikke ud fra at han skulle svare på hendes spørgsmål. Han hørte et lille bumb, og så sig omkring, og fik så øje på Latoris.
Han hævede et øjenbryn af ham.
"Spiller du nu også dum eller hvad?" Brummede han gnavent.
Nej.. Samson overreagerede i dag! Det vidste han også selv, men han var bedøvende ligeglad! Han var IKKE i noget godt humør! Og så var den ikke længere fra hans side af.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Sunny 11.01.2008 23:43
han kigger op på dem og stirrer så på Samsons halshan er ligeglad med om at han er i dårligt humør
han rejser sig op og blotter så sine hjørne tænder
han hopper ud efter Samson og prøver at bide sig fast til hans hals
Slettet Bruger 11.01.2008 23:45
Hun høre en masse lyde, faktisk tydeligere end hun plejer, men kan ikke se hvad der foregår, og er derfor meget bange, hun får rejst sig op, med hjælp fra træet. Hun mærker noget banke på hendes leg, og bukker sig ned og falmer efter noget, og får så fat i en kæp, som Triton er kommet løbende med. Den er lang nok til at hun kan gå med den. Nova 11.01.2008 23:48
Samson ser irriteret på Latoris, og får et lettere chok, og af ren refleks undgår han biddet ved at bruge sin frastøddelses evne. "Hvad fanden..," Brummede han og så vredt på Latoris.
"Skrid med dig vampyr!" han fik flammer i begge sine hænder.
Han havde hørt at vampyre ikke kunne lide lys, så det var det han skulle teste nu.. ellers var det måske bare ikke alle der kunne tåle det.
//Nova \\

Sunny 11.01.2008 23:51
efter han bliver 'skubbet' væk rejser han sig igen og halv råber "jeg skal have mad"han stirrer stadig på Samsons hals
da han får ild i hænderne mærker han straks varmen fra dem og begynder at slappe en smule af
godt det ikke er dagslys tænker han og har lukkede øjne
Slettet Bruger 11.01.2008 23:53
Pludselig får hun en til ting lagt ved siden af hende, da hun føler på det, kan hun mærke at det er hendes taske. Hun tager den hurtigt på, og begynder at gå derfra, dog mærker hun hvor hun går med pinden. Nova 11.01.2008 23:55
Samson ser kort efter Aka. Han havde stadig flammende hænder.
Han så ned på Latoris.
"Jeg er ligeglad! Det rager ikke mig!" Hvæsede han vredt, og kneb øjnene en smule sammen.
"Desuden, vil jeg ikke være en blodsuger! Jeg kan sagtens lave blod på andre alligevel!"
//Nova \\

Sunny 11.01.2008 23:57
"hvis du skl blive vampyr skal jeg tømme dig helt fra blod ikke kun halvdeleln. men halvdelen af dit blod er nok for mig" siger han og har stadig lukkede øjnehan begynder stille at smile
Nova 11.01.2008 23:59
"Du skal sku ikke have noget af mig! Det er helt sikkert!" Brummede han og himlede let med øjnene. "Hvis du havde været hurtig, så havde du taget hende tøsen der lige er skreddet! Hendes blod stod ud af hende, fra hendes øjne.., " han smilte kort, og betragtede vågent Latoris.
//Nova \\

Sunny 12.01.2008 00:02
"hun er for ung. jeg kan ikke lide at så unge folk som hende skal indblandes" siger han og begynder at lyde tristhan kigger på Samson med triste øjne
Nova 12.01.2008 00:05
"Det kan da være bedøvende ligemeget?" brummede han og himlede lidt med øjnene, inden han atter så på Latoris. "Men hvem skal du så forestille at være?" han sukkede lydløst, og lagde armene over kors, men han lod alligevel lade sin hånd hænge ud over den anden, og havde en lille flamme tændt fra sin finger.
//Nova \\

Sunny 12.01.2008 00:09
"Latoris Kalion Borligan. søn af mennesker, opdraget af bjergelvere" siger han og får minderne ind i hovedethan kigger så på samson igen
Nova 12.01.2008 00:13
"Aha.." Brummede han kort og studerede ham lidt. "Nå ja.. hvorfor ikke?" Han trak kort på skuldrene, og så lidt rundt for sig, inden han igen så tilbage på Latoris.
"Nå.. men jeg har ihvertfald fået afreageret lidt..., meget." Han pifter på sin tyr, og Brutus kommer straks farende over til ham, efter at have stået og græsset.
Samson hopper op, og de ridder begge to væk fra stedet.
//out.. er begyndt at misse lidt meget med øjnene OO
//Nova \\

Sunny 12.01.2008 00:16
hvis jeg ikke får mad snart så ved jeg ikke om jeg kan klare det mere tænker han og begynder at gå vækbare jeg havde min stav tænker han og prøver at se hvordan det ville være mugligt at stjæle sin stav fra Darkstar Manor
han forsvinder så helt derfra
Muri 25.01.2008 18:49
Murizz kommer stille gående, med blikket vendt mod jorden og armene lagt over kors.Hans øjne er halvt lukkede, og han er egentlig ikke klar over hvor, han er på vej hen.
Så da han endelig ser op og lader blikket glide rundt, mumler han: ".. Hvor er jeg egentlig?.. Hvorfor sker sådan noget altid for mig..!" Han lyder lettere irriteret, men lidt efter falder han lidt ned igen.
Han sætter sig ned i græsset og sukker tungt.
Illusiane 25.01.2008 18:54
Yang kommer løbende, lettere fortumlet. jeg kan da ikke være en MAND? tænker han imens han løber... han går lidt i egne tanker, og støder derfor direkte ind i Murriz. han fnyser overrasket, og ser op på Murriz. "nå, er det bare dig? var det ikke dig der sad som en anden svækling i kroen engang?" siger han, men på ulvesprog..~no pain, no gain ~

tegning lavet af undertegnede

Muri 25.01.2008 18:57
Murizz vender hurtigt blikket mod Yang. Han betragter ham med halvstore øjne."Hva'?" spørger han kort, da Yang siger en masse på ulvesprog, som Murizz selvfølgelig ikke forstår noget som helst af.
Han blinker et par gange, mens han fortsat betragter Yang.
Illusiane 25.01.2008 19:02
Han sukker opgivende, lader sig forvandle til menneske igen og ser på murriz. han så nok temmelig latterlig ud, som han stod der, i skjorte og NEDERDEL. han smiler skævt. "sig mig, forstår du ikke ULVSK?" siger han, og klapper Murizz på skulderen. han gnider sig i tindingerne, og ser frustreret imod himlen.~no pain, no gain ~

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet