Nearyn Darkstar 15.04.2007 22:31
Gangene fortsætter i et lille stykke tid. Vejen er fyldt med storslåede kunstskatte. Malerier, buster, statuer, vaser, smykker i standere. Alt sammen stillet der som om de var de mindre vigtige ting i en langt større samling og alligevel værdifulde nok til at få direktøren på louvre til at komme i bukserne (hvis du vil undskylde mit farverige sprog. Jeg manglede bare et godt udtryk). midt på den ene gang er der en dobbeltdør af træ flankeret af to vagter af den type der er beskrevet som indendørsvagter. De åbner døren og inden for er der en stor sal i varme farver. Det store gulv er dækket af et enkelt stort tæppe med en intrikint mønster. Rummet har et større ornamenteret langbord placeret i midten dækket med guldbestik og deslige. Papirfine krystalglas og servietter lavet af silke. Hele bordet, med tilbehøver ser ud til at kunne købe et grevskab og stadig lidt tilovers. (du ved hvad jeg prøver at sige. creme de la creme). For hver ende af bordet er der en højrygget stol der ville kvalificere sig som trone i de fleste kongeriger. I rummet står en mand i fornemme klæder. Lang rødvins farvet jakke med guldkniplinger. En midnatsblå silkeskjorte og en sort vest. Hans Hår er MEGET langt. Det ser ud til at være næsten så langt som han er høj. Hans hud er hvidlig(ikke hvid) og han er utrolig soigneret at se på. Tjeneren føre dig hen til ham. Bukker for ham, så for dig og træder til siden og stiller sig langs væggen. "Hr Cassa Giacomo Nova. Så mødes vi endelig" Manden er høflig og oser af etiquette.
Lavet af mig
-Profil:
http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master