Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 20.03.2007 21:00
"Rigtig mange siger at jeg er en hysterisk snob, som er besværlig..." hun griner lidt."Men hva pokker.. hver sin mening"
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 20.03.2007 21:04
hun lægger hovedet på skrå, smiler skævt."Nej... men lige så snart jeg ikke får min vilje... så kan jeg godt blive halvhysterisk... det ved jeg godt.." hun griner lidt, rødmer svagt i kinderne
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 20.03.2007 21:09
"Njah, det er bare ikke så.. ja... ikke ret godt at være så hidsig.." hun griner lidt, ser så med de brune, opmærksomme øjne mod kedlen Rebecca 20.03.2007 21:12
Han vender blikket imod hende igen,"Det gør nu ikke så meget efter min mening.. Sådan er min far og jeg selv.."
svare han med et lille grin, han vandre imod kedlen som han tager omkring træhåndtaget. Han ser søgende efter en klud eller noget ligende, henne i et hjørne ligger der en halv beskidt klud på gulvet. Han rækker hånden derhen hvor den hurtigt kommer flyvende, han ligger den under kedlens varme plade hvor han stiller den på det store bord midt i rummet
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 20.03.2007 21:18
hun griner bare, smiler så og siger: "nå, men en kop til vandet..?"Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 20.03.2007 21:24
hun går hen til skabene, kravler let besværet op på køkkenbordet, så hun kan nå skabene hvor hun så kopperne stod..Hun finder en frem og tager den med tilbage, lægger tebladet i
Rebecca 20.03.2007 21:27
Han løfter forsigtigt kanden hvor han hælder det kogende vand ned i koppen indtil vandet næsten når toppen af koppen.Han stiller den tilbage på bordet, stadig er den godt fyldt med vand,
"Sådan.. Tak for rådet og hjælpen forresten.."
siger han med et lille smil,
"Så meget besvær for at lave en kop the.."
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 20.03.2007 21:30
Hun smiler bare."Jamen... det er intet problem... og nu har jeg også fået varmen.." hun smiler fortsat et varmt smil, hvide tænder i det let snavsede, men solbrune ansigt
Rebecca 20.03.2007 21:32
Han trækker lidt i theposen så alt theen for den brune farve. Han trækker den op hvor han stiller den på bordet, selvom det bliver vådt. Roligt trækker han theen op i hånden hvor han puster til den,"Det var godt.."
mumler han til at hun har fået varmen,
"Vil du forresten have en kob med?.."
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 20.03.2007 21:39
"Ja tak.." hun smiler."Jeg er både sulten og tørstig... jeg tror jeg dør af sult på et tidspunkt.." hun snor en lok af det sorte hår om sin finger
Rebecca 20.03.2007 21:42
Han stiller koppen på bordet,"Jeg skal nok sørge for at du ikke dør af sult!"
siger han med et lille smil, han lader en kop komme flyvende ned på bordet. Han holder hænderne sammen hvor han rynker brynene en anelse, pludselig står der et brød på bordet med noget stekt kylling ved siden af,
"Sådan.."
mumler han og tager koppen op i hånden igen
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 20.03.2007 21:44
hun smiler ser på ham."Sejt... men... jeg er blevet vegetar.." hun smiler undskyldende
Rebecca 20.03.2007 21:45
"Vegetar?.. Ah det går nok, så kan jeg gemme den til senere.."svare han og nipper lidt til theen.
Den smager jo udemærket faktisk rimelig godt efter hans mening. Han smiler tilfreds hvor han stiller koppen fra sig,
"Tag du bare noget the, jeg finder lige en brødkniv.."
siger han og vandre hen imod skufferne, han begynder at rode i dem
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 20.03.2007 21:54
Hendes nysgerrige øjne følger ham bare med et smil, mens der ikke slipper et ord fra hendes mundSlettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 20.03.2007 22:02
hun ser på ham, holder hænderne lidt frem mod det endnu varme komfur... det luner hendes halvkolde fingre, og får hendes mund til at smile igenChatboks
IC-chat▽
Krystallandet