Mong 29.03.2026 10:42
Yuri havde nu pillet bladet i mange stykker og holde dem i hånden og med et gik der ild i dem og man kunne næsten se en fascination over ilden. men bladet var jo hurtigt blevet til kuld.da han talte igen om at være en flamme og om han turde komme tæt træk hun på skuldrene. "om De tør komme tæt aner jeg ikke. men jeg ved at jeg som flammen De bliver ved at omtale mig som, ikke er god til nærkontakt" sagde hun lige ud.
hun børstede kuldet væk fra hænderne og så ned på busken igen. og i hende indre kunne hun lidt tænde ild til den. bare fordi hun kunne. ja hun var virkelig glad for ild. men det var pyromaner jo.
da han talte om at han kunne komme tættere på hende så hun mod hans mund og sagde stille og roligt. "jeg ved da ikke om De kan tåle at komme tæt." hun var rolig og så igen ned på busken. hun havde så meget lyst til at tænde en flamme og sætte ild til busken. den ville være så flot i brand. ville den ikke?
"hvorfor skulle jeg ville ha en drink? jeg drikker ikke." spurgte hun og vendte sig mod ham istedet for mod busken. hun var ikke just sulten. og vis han rørte hendes kind som han havde lyst til blev den hurtigt slået væk, hun var ikke god til nærkontakt

Krystallandet