jack 12.04.2025 19:20
det gjorder ikke ondt på Aron og blie ramt at stød det var også der for han var der han bed dog tænderen lidt sammen og bade lidt af sig selv " træk vjeret efter mig furry hør efter min ånde dragt stille go rolige " svaret han og prøvet at gøre sit bedste i det minste så hadet hun elkiste så de kunne da ikke blive være ind det var nu han kunne beder hjælpe hende med at styre sine evner med det her hun hadet brug for at komme af med noget af stødet " ud ladet i gemmen mig " svaret han blidt og lage panden mod hendes igen og lukket øjne han var klar til hvad end der måtte komme hund var ros søster og der for famille han hjælpe de to det hvidste han var hans lod og af en eller anden grund gjorder det ham mere rolige i sindet han bliv hved med at gøre de samme øvlser med vjeret mod hende så hun kunne få kontrolen over sin krop igen han sukket lidt han så på tingeren som den bare stod der han var klar til at tage over vis den ikke kunne klare det mere han sukket lidt og og så lidt undskylnde ud da hun hadet fået hans enve men hvad ellers skulle han gøre han kunne ikke gøre andet ind vente på at tinge begyndte at falde ro over hende igen Mong 13.04.2025 13:27
Furrys angst anfald var der stadig og da han sagde hun skulle række vejret som ham rystede hun på hovedet. hun slap hans hånd for at tage sig til brystet/hjertet. Furry mærkede tigerens slik på armen. den lagde pludselig dens store hoved op på hendes mave og brummede lidt for at fortælle at hun ikke skulle være bange.Furry åbnede øjnene og så på aron der var ved at ligge panden mod hende. hun lagde en hånd for panden så han ikek ramte. hun ville ikke ha flere kopiringer over sig lige nu. hun vidste jo ikke om han havde mere end en evne. hun så på Aron og så på Tigeren, hun prøvede at rette sig så hun kunne side lidt. der gik 5 min før hun kom ordenligt op og side.
Furry holdte sig stadig for hjertet og så på Aron og tigeren. "undskyld.... det hele blev vidst bare.... for meget på en gang." sagde hun lavt og trak benene op til sig og krammede benene hun havde lige nu brug for at holde om sig selv. hun var udmattet. bange og i tvivl om hvad der var sket med Rosa og deres mor som ikke var sket for hende.

jack 15.04.2025 15:41
Aron så lidt ned hvidst han hadet vist furry var så foldsom hadet han gemt det til sidste han sukket lidt og tænke lidt over det hun så ud til at trenge til et kram han sukket og sagde " jeg har kun eleksitet. du skader mig ikke " svaret han blidt og lage armen ud til et kram han sukket lidt igen og så ned " jeg ville ikke gøre det for at bekymmer dig jeg var sådan sent bare nysgerie.. og jeg har gjort mit for at beskytte hende mod den side ved at lave en særlige armbån safølige ville den nok ikke holde Eviget men så længe hun har den på er hun sig selv " svaret han med en blidt og forstånde stemme han sukket lidt og vente på at furry lage sig stille ind til ham hun kunne jo bare ramme hans tøj han hadet på måske ?
Aron sukket lidt igen og tænke over om der var noget der kunne gøres for at de kunne slippe af med den forbandlese eller hvad det så end var for de skulle leve deres liv " du kender altså noge ttil det.. hved du noget mere om hvor den kommer fra ?.." svaret han blidt og vente på hun bare skulle ligge sig stille ind til hende
Aron sukket lidt igen og tænke over om der var noget der kunne gøres for at de kunne slippe af med den forbandlese eller hvad det så end var for de skulle leve deres liv " du kender altså noge ttil det.. hved du noget mere om hvor den kommer fra ?.." svaret han blidt og vente på hun bare skulle ligge sig stille ind til hende
Mong 16.04.2025 21:37
Furry så lidt op da han talte. hun forstod ikke det han hentede til med at sprede armende til et kram. hun fik jo ikke kram normalt så hun kendte ikke rigtigt til den hentydning. hun krammede sine ben lidt mere ind til sig. hun så tit folk kramme og holde om hinanden men hun anede ikke hvad hentydningen med spredte armen betød.da han talte om forbandelsens oprindelse så hun ned i sine ben. "nej mor taler aldrig om det. og jeg ved ikke rigtigt hvad eller hvorfor hun har fået den. kun mor ved det sikkert" sagde hun roligt og kunne mærke hun var begyndt at falde lidt mere til ro i sind og krop. hun skulle bare lige finde ud af hvad hun selv skulle stille op forbandelsen og sin familie.

jack 17.04.2025 12:36
aron lage stille og rolige ørne lidt ned han sukket det var tydlige at hun ikke hadet været vand til et kram så han lage stille armen omkring hende og trykket sin brystkasse mod hende blidt men var forsigte og søgeret for det kun var tøjet han ramte han lod hende sidde der lidt for at for følsen af den hun var famille og det skulle han jo også passe på hende da hun snakket omkring det forbanldsen rykket han hovdet lidt ned mod hende så han så ned han så dog lidt eftertænk som ud hun kunne måske sprøger lidt ind til det og finde ud af noget mere på den måde kunne han jo hjælpe hende eller dem på håbet han da
" måske du kunne hjælpe mig med at finde ud af det... rose skal ikke styres af den forbanlse på nogle måde men fortjener et nomalt livd det gør i bække to " svaret han blidt og strøg hende blidt ned af ryggen det var næsten en faderlige berørigen mod hende
" måske du kunne hjælpe mig med at finde ud af det... rose skal ikke styres af den forbanlse på nogle måde men fortjener et nomalt livd det gør i bække to " svaret han blidt og strøg hende blidt ned af ryggen det var næsten en faderlige berørigen mod hende
Mong 17.04.2025 13:35
ja Furry var ikke vand til kram eller berøring. men når man ikke kunne styre hvad man kopirede eller hvordan man holdte det igen skulle man helst holdes for sig selv. hun var ikke vand til berøring da alle hun kendte til havde ild evner og ja.... hun var rædselsslagen for ild. Furry holdte om sine ben imens han tog hende ind i et kram, mest af alt fordi det var det hun havde lært sig selv var beroligene. "nej men jeg ved jo ikke hvordan den fungere når mor ikke vil tale om det, hun siger det ikke vil skade os" med det mente hun at morens forbandelse ikke ville grumme et hår på Rosalyn og Furry. for de var jo hendes børn.
han talte godt nok om et normalt liv men det ville ingen ha. ikke engang Furry som ikke havde en forbandelse over sig. Furry var jo kopirings påvirket og det gjorde hun ikke fik et normalt liv hellere.
Furry sad lidt bare sådan inde i hans "kram" og inde i sine ben. hun havde ørene lagt ned og sad lidt og tænkte det hele i gennem. hun anede ikke hvordan hun skulle snakke med hverken mor eller Ros om dette.

jack 25.04.2025 20:44
Aron kikket lidt ned mod hende og lage holdte stille og rolige om hende han sukket lidt " det vikke ikke skade og undersøge hvor den kommer fra " sagde han stille og strøg sig lidt på hagen han ville i værfald finde ud af mere om den vis det stod til ham altså den måtte jo stamme et eller andet sted fra og vis de kunne finde kilden til det kunne de måske også få løst problemet med både hendes mor og furrys søster som han ELskede han ville ikke lade et hår falde af rose vis det altså stod til ham han sukket lidt igen han sukket men lente sig stille tilbage han hadet været heldige at kunne slå en dæmper det med roese så hun kunne føle sig lidt beder tilpads han da Furry forkalret at at forbaldens ikke villd noget ondt med dem trak han lidt på næsen
" hm det var ikke helt det indtryk jeg fik..." svaret han stille og kikket rundt der var meget dyre liv her rundt omkring og det gjorder også det var let at fange bytte lige pt måske han skulle prøve at fange noget mad med hjem til ham og rose når det var han vendte sig rolige og puffet lidt til furry med et stille smil på læben " det kan måske være jeg kan aftale med rose om du kan komme og besøge os på et tidspunkt når hun føler sig klar til det " svaret han med et stille smil på læben han snuden igen hen mod tireren eller katten
" hm det var ikke helt det indtryk jeg fik..." svaret han stille og kikket rundt der var meget dyre liv her rundt omkring og det gjorder også det var let at fange bytte lige pt måske han skulle prøve at fange noget mad med hjem til ham og rose når det var han vendte sig rolige og puffet lidt til furry med et stille smil på læben " det kan måske være jeg kan aftale med rose om du kan komme og besøge os på et tidspunkt når hun føler sig klar til det " svaret han med et stille smil på læben han snuden igen hen mod tireren eller katten
Mong 05.05.2025 18:23
Furry havde ret selv om Aron ikke forstod det. så ville forbandelsen ikke skade Rosalyn og Furry. for de var hendes kød og blod, og det gjorde det ikke ville skade dem vis den kom frem. Furry så på Aron og så ned i jorden. "nej det er nok som man ser det. men mor har aldrig rørt et hår på hverken Rosa eller mig.. så noget ret har hun jo i det" Furry var født uden forbandelsen men havde det hvide hår der fra. hun forstod det ikke selv men sådan var det jo bare.Furry så over på tigeren der begyndte at brumme lavmælt. og Furry forstod det godt og nikkede til tigeren der gik sin vej igen. "det var på tide at hun kom hjem. så hun går nu" Furry vinkede efter katten da den så mod hende. hun nikkede og vidste at katten forstod hende.
Furry så på Aron og trak vejret dybt. "jeg er tit alene der hjemme. mest pga min evne. jeg aner hverken ud eller ind med hvordan den fungere, så jeg frygter inda at møde min far og gå rundt og tale med ham. for han, som Rosa og mor, har ild i sig og det .... det har jeg ik" hun fortalte ikke lige nu at hun faktisk var rædsenslagen for ild. noget der måske ikke var så godt at være når man var i familie med ild udøvere.

jack 15.05.2025 19:20
aron runkede lidt på næsten forbalndese eller ej så var han ret sikker på at der måtte finde en måde at holde den perminte tilbage han sukket lidt og trak på skudlerne mens blikket gled ind mod furry da hun snakket noget om at tingeren eller den store kat skulle hjem igen nikket han blidt men hvor var hjem for hende måske han skulle hjælpe hende lidt på vej hjem det virkede som om furry også hadet lidt svæt med at finde venskaber
han lage ørne lidt ned måske kunne han finde en plan om at de to og ham kunne skabe noget sammen så de ikke bliv splitte men igen rose ville nok ikke syntes om den ide som sådan ikke lige nu i værfald hun var ved at finde sig et liv med både ham og smeden og det ville måske være dumt han vendte da hun begyndte at snakke om jack
der begyndte Aron og smilte lidt og lage sin arm omkring sin nakke og lændte sig tilbage så man kunne se hele hans muskle krop fra skjorten " jeg kender skam godt til din far jack mig og ham er stor set barndoms venner " svaret han med et stille smil på læben og lukket øjne for at huske lidt tilbage på alle de gange de hadet lavet baldade sammen ikke sær hans far Aron var selv født uden en far så han kendte lidt til hvordan furry og rose følte " jeg bliv født uden en far i nærheden og kun en mor.... om han stadige lever eller er død ved jeg ikke min mor sagde den gang jeg bliv født under en storm med torden og lyn og de mener det var mig selv der lavet det men jeg kan sefl ikke bekrafte det " svaret han blidt og så op mod skyren med et svagt smil på læben
han lage ørne lidt ned måske kunne han finde en plan om at de to og ham kunne skabe noget sammen så de ikke bliv splitte men igen rose ville nok ikke syntes om den ide som sådan ikke lige nu i værfald hun var ved at finde sig et liv med både ham og smeden og det ville måske være dumt han vendte da hun begyndte at snakke om jack
der begyndte Aron og smilte lidt og lage sin arm omkring sin nakke og lændte sig tilbage så man kunne se hele hans muskle krop fra skjorten " jeg kender skam godt til din far jack mig og ham er stor set barndoms venner " svaret han med et stille smil på læben og lukket øjne for at huske lidt tilbage på alle de gange de hadet lavet baldade sammen ikke sær hans far Aron var selv født uden en far så han kendte lidt til hvordan furry og rose følte " jeg bliv født uden en far i nærheden og kun en mor.... om han stadige lever eller er død ved jeg ikke min mor sagde den gang jeg bliv født under en storm med torden og lyn og de mener det var mig selv der lavet det men jeg kan sefl ikke bekrafte det " svaret han blidt og så op mod skyren med et svagt smil på læben
Mong 15.05.2025 20:00
ja Furry havde nok lidt svært ved at finde venskaber. men hun havde da mødt en eller to som hun så som venner. hun så på ham da han sagde han var barndomsven med jack. Furry sukkede lidt. hun var faktisk ikke intrasseret i at man kunne se hans muskler. det havde så mange jo.Furry lyttede til hvad han sagde og hun så på ham og så ned i jorden. "jeg kender det. min mor fik mig og rosa til at blive ældre hurtigere fordi vores evner gik amok." lige der følte Furry sig skyldig selv om det jo ikke kun var hende der havde evner. men hendes kopering havde jo nærmest altid bragt hende i fare. og så måtte rosa komme og hjælpe. trist men sandt.
Furry så ud på skoven. hun vidste ikke helt hvad hun skulle gøre af sig selv. rosa fandt et liv hendes mor var i plantagen og furry måtte klare sig så godt som hun nu kunne.... alene.
"hvordan.... hvordan var vores far som barn da?" spurgte hun forsigtigt for at se om han måske kunne fortælle lidt om hendes far så hun måske kunne på den måde llærer ham at kende.

jack 15.05.2025 20:24
Aron vendte hovde og tog sig til hagen lidt da hun han sagdt de var blive gjort ælder med tiden han " hmm det forklar jo en del med rose til tider men jeg " savaret han men stoppet sig selv i det diste " jeg elsker din søster...uanset hvordan og hvor ledes og vi må bare prøve at finde ud af det " svart han med et smil på læben men det fra holdte sig ikke at han elskede hende og det gjorder han hvirklige også
man kunne godt mærke der var forskel på de to hun var mere til at snakke om sin far ind hvad ros var hun gad selt ikke have noget med ham at gøre hvor skulle han starte" tja han linger lidt din søster på nogle punkter... men det skal du ikke sige så højt eller jeg har sagt " sage han stille og rejste sig lidt navøs op og grinte lidt af det
" men han var altid smilen og lege syg leget tit ud i skoven og sammen emd hans søsnter og bror altså din onkel og faster han var altid den som passe på os alle sammen. men vi fik altid balde ham jeg husker vi fandt en krystal der kunne få en til at higge hele tiden vis man var i nærheden af den og vi lage den ned i hendes taske uden hun vidste det og så begyndte hun at higge du kunne tro vi fik skel ud af jacks far " sagde han og grinte lidt og så op det hadet altid været lidt sjovt på det punkt mellem ham det svære vosket de lidt frahinaen
"der skete dog en dag hvor din far fik næsten et godt stykke af amazon skoven ned med et uhel han prøvet at forhinder en vildsvin vi tror den hadet været forbandet den gang for den var støre ind nomalt med grønne øjen og den slog hans søster ud altså din faster ud og han midste selvkontorlen og starte en tonado af ild som han ikke kunne skulle han var bevistløs i flere dage efter den tur og har kun brugt den enven meget få gange siden" fortalte han Furry stille og rolige mens han kikket omkring skoven han tænke han man sikkert godt kunne finde skelte af vildsvinet stadige man fandt arldige ud af hvad der skete den gang med det "med tiden forandert din far sig det gør alle på et tidspunkt i livet men det hele kolapset efter det med jeres mor og ham det var ikke fordi elskede hende men han var vist bange for hvad der ville ske med hende ser du fin farfar kan godt være temlige hård han vare vist også sammen med en anden men jeg tror han var bange fortilvet den gang " svaret Aron og slog hånden mod hagen blidt aron kendte jo ikke hele historen den gang men han prøvet at fortælle det så godt som han nu kunne i en rolige tone ude at lyde hård eller vred han vendte blikket mod furry igen og sagde så " når en mand bliver bankede længe nok knækker han sammen.. ikke fordi jeg skal forsvar det der skete mellem ham og din mor men man ville beskytte sig selv lidt "
man kunne godt mærke der var forskel på de to hun var mere til at snakke om sin far ind hvad ros var hun gad selt ikke have noget med ham at gøre hvor skulle han starte" tja han linger lidt din søster på nogle punkter... men det skal du ikke sige så højt eller jeg har sagt " sage han stille og rejste sig lidt navøs op og grinte lidt af det
" men han var altid smilen og lege syg leget tit ud i skoven og sammen emd hans søsnter og bror altså din onkel og faster han var altid den som passe på os alle sammen. men vi fik altid balde ham jeg husker vi fandt en krystal der kunne få en til at higge hele tiden vis man var i nærheden af den og vi lage den ned i hendes taske uden hun vidste det og så begyndte hun at higge du kunne tro vi fik skel ud af jacks far " sagde han og grinte lidt og så op det hadet altid været lidt sjovt på det punkt mellem ham det svære vosket de lidt frahinaen
"der skete dog en dag hvor din far fik næsten et godt stykke af amazon skoven ned med et uhel han prøvet at forhinder en vildsvin vi tror den hadet været forbandet den gang for den var støre ind nomalt med grønne øjen og den slog hans søster ud altså din faster ud og han midste selvkontorlen og starte en tonado af ild som han ikke kunne skulle han var bevistløs i flere dage efter den tur og har kun brugt den enven meget få gange siden" fortalte han Furry stille og rolige mens han kikket omkring skoven han tænke han man sikkert godt kunne finde skelte af vildsvinet stadige man fandt arldige ud af hvad der skete den gang med det "med tiden forandert din far sig det gør alle på et tidspunkt i livet men det hele kolapset efter det med jeres mor og ham det var ikke fordi elskede hende men han var vist bange for hvad der ville ske med hende ser du fin farfar kan godt være temlige hård han vare vist også sammen med en anden men jeg tror han var bange fortilvet den gang " svaret Aron og slog hånden mod hagen blidt aron kendte jo ikke hele historen den gang men han prøvet at fortælle det så godt som han nu kunne i en rolige tone ude at lyde hård eller vred han vendte blikket mod furry igen og sagde så " når en mand bliver bankede længe nok knækker han sammen.. ikke fordi jeg skal forsvar det der skete mellem ham og din mor men man ville beskytte sig selv lidt "
Mong 16.05.2025 13:23
Furry og rosalyn lignede hinanden på mange punkter men så alligevel ikke. Furry var mere nysgerig på hvad fortiden havde gjort ved dem hun kendte. ja hun spurgte ind til sin far for at forstå hvorfor hendes mor hadede ham. men hun vidste jo kun det hendes mor havde fortalt hende.hun lyttede til hvert et ord hun hørte lige nu fra aron. ja det var mange ting i det. men ballade mager var ikke noget hun havde arvet fra sin far ihvertfald, hun var mere klodset end en ballademager.
Furry så på aron lidt og tænkte over det "ja mor fortalte godt at han havde haft en affære efter han havde gjort hende gravid med os....hun var og er stadig gal over det." det var også derfor Furry og Rosa ikke fik noget mere at vide om ham end det, furry var dog nysgerig så at opsøge svar var noget hun godt gad.
Furry så på skoven og rystede lidt inden i. tænk at nogle ville skade skoven. om det så var hendes farfar eller far var ligegyldigt men skoven skulle helst være urørt ifølge hende selv.

jack 07.06.2025 16:32
aron rynkede lidt på næsen over det hun sagde og løfte sine øre lidt " måske din mor skulle lære at give slip.. og kommer videre " svaret han stille og rolige men rystede på hovde af det " hun er ikke den enste som oplever skuffelse af den art. jeg har selv prøvet det på enge krop... jeg var foreslekde i en person og hadet in dag frite til hende men.....hun valgte ombart at stikke af har ikke set hende siden jeg måtte sande at hun måske ikke var så interserte i det i forvejen. og måtte give slip til sidste " forsatte han stille og foldet sine poter sammen stille han sukket lidt men slappet bare af han hadet ikke troet han skulle finde kærliehden igen ikke før furrys søster kom forbi ham. det gjorder det self vasnklinger at hun måkse var lidt ynger ind ham men det var ikke noget han bed mærke i som sådan dan de prøvet at finde ud af det stille og rolige
" man lære med tiden hvor kompliseret det enlige kan være at være et par...jeg hadet faktis opgivet det lidt ind til din søster kom forbi og hilste på mig i stamme byen. " svaret han med et svagt smil på læben og så igen på sine poter lidt han puffet lidt til furrys side med et drils smil på læben han hadet lovet at ville passe på hende men at møde hendes mor lige nu ville nok være lidt skrammene lige pt men han ville i værflad godt på et tidspunk når de turde at hilse på hinanden men ind til videre måtte bygge sig stærke sammen aron så igen ned på furry
" man lære med tiden hvor kompliseret det enlige kan være at være et par...jeg hadet faktis opgivet det lidt ind til din søster kom forbi og hilste på mig i stamme byen. " svaret han med et svagt smil på læben og så igen på sine poter lidt han puffet lidt til furrys side med et drils smil på læben han hadet lovet at ville passe på hende men at møde hendes mor lige nu ville nok være lidt skrammene lige pt men han ville i værflad godt på et tidspunk når de turde at hilse på hinanden men ind til videre måtte bygge sig stærke sammen aron så igen ned på furry
Mong 18.06.2025 15:38
Furry vidste godt aron havde ret i man skulle give slip på nogle ting. men hendes mor havde svært ved det pga hendes forbandelse.Furry mærkede det drilske puf og smilte forsigtigt og så rundt på skoven. "ja Ros er fantastisk. mere end jeg er. jeg er så meget misundelig på hende. og det har jeg altid været. hun er stærk. hun er modig. og hun kan knytte bånd til andre uden at blive bange for sig selv" sagde hun og grinte lidt over sig selv.
ja Furry var jo stadig barn inden i. men hun elskede bare at lege i skoven så hun ønskede nogle gange ikke at vokse op. hun elskede skoven for meget.

jack 01.07.2025 17:14
aron smilte lidt og nikket til hende han lage poten på hendes skuller og nusset den blidt og kikket lidt rundt hun så nu godt ud selv om det var roses søster han lendte sig lidt tilbage mod træet og tænkte på hvad han skulle fortage de kunne ikke sidde her hele dagen tænkte han. han tænkte stille i sin sind om han skulle bruge noget tid på at lære furry at bruge hans Kræfter så hun måske kunne finde ud af det det ville måske hjælpe lidt på det " hey du furry.." svare than blidt og to sig til nakken bag efter med et stille smil på læben " har du lyst til at um måske lære mine kræfter at kende det kan måske hælpe dig lidt vis det nu sker noget" svaret han på en ærlige måde men også en vosken aron rejste sig stille og strøg stille sin hale mod hendes kind blidt mens han vente på et stille svar fra hende måske det godt kunne blive til noget i sidste ende
Mong 10.08.2025 20:02
Furry så lidt op da han talte. hun så ned på sine handsker og tænkte lidt. hvordan ville det være at kunne styrer en evne. men hun var også nervøs. mest fordi evnerne ikke holdte ved jo.Furry så mod Aron og nikkede så.
"det er da en start.... men jeg ved ikke hvor længe jeg har en evne af gangen. jeg er jo ikke engang god til min kopirings evne så at kunne styre en anden evne må være... ja sværre" sagde hun eftertænksom.

jack 01.10.2025 16:15
Aron smilte skævt til Furry stille og rolige han lage poten ned mod hendes hånd at give hende et teng til at komme op " jamen så kan du da lære min til at starte med det ville heller ikke gørre ondt på mig overhovet vis du ramte mig med det lyn " svaret han med et stille smil på læben og det var jo regtit nok han var som en stor lyn Mauet som kunne skude fra sig når alt kom til alt han tænkte stille i sin stille sind og studerte furrys krop blidt med øjne hun så lige så køn ud som sin søster syntes han
men det turde han ikke sige højt til furry ikke i nu han vidste ikke hvordan hun ville tage det men i stede sagde han så stille med charmeren stemmen " du er lige så smuk som din søster " svaret han blidt og lod halen lovere lidt med et skævt smil til hende han kunne godt se furry være i deres klang/ folk
men det turde han ikke sige højt til furry ikke i nu han vidste ikke hvordan hun ville tage det men i stede sagde han så stille med charmeren stemmen " du er lige så smuk som din søster " svaret han blidt og lod halen lovere lidt med et skævt smil til hende han kunne godt se furry være i deres klang/ folk
Mong 05.10.2025 14:25
"men hvordan lærte du at styre dine evner?" spurgte hun hurtigt da han havde talt. hun kom op t stå og så roligt rundt. hun kunne jo ikke styre ens andens kræfter uden at vide hvordan personen selv havde styret dem. noget inden i var jo ikke som andre. hun var en del mere kopiring end aura læsning. selv om hendes aura læsnings ikke kunne styres. den var der konstant men det hjælp hende jo med at se det gode og dårlige når hun gik blandt folk.Furry knugede sine hænder da hun var klar til at lærer men hun ville ikke tage handskerne af. de var jo en vigtig del af hendes person.
hun rødmede pludselig fordi hun hørte sin mave "grrrrr" hun så ned på jorden for ikke at blive set rødme sådan. hun havde sgu da glemt frokosten det var tybisk hende.

jack 13.12.2025 10:26
Aron vendte sig stille mod furry da hun spurte da hun spurte om hvordan han lærte at træne sin enve han så lidt eftertænk som ud " i starten da jeg bliv født kunne jeg selt ikke styre det min mor siger der var en fryglite torden vjer og hun mener jeg skabte den den gang det skabte noget ravase " svaret han blidt mod furry og smilte over det hun måtte forstå hvordan hans enve først og framste virkede og det gjordet med at fortælle det " men snere forstod jeg den enve jeg var til givet mig... jeg følte strømmen i det hele jorden tærne slev væsner og jeg vidste jeg måtte lære den at kende når du kan mærke alt omkring dig " han lukket øjne stille og rolige i og lod sin enve give stille frit spil begynde alt omkring dem at slå stille knister han gjorder så det ikke gjorder ondt på furry eller skramme hende. det ville tage noget tid for Furry at lære det da det var en enve som hun hadet lånt men det kunne måske hjælpe hende til at kontolere det " vis jeg ikke holder mine følsere tilbage så kan det gå galt du er i konstant kring med dine følsere vis du lære at kontlere paniken og vreden inde i dig kan du styre dine enver beder " svare han med et stille smil på læben og vente sig igen da han hørte
han hævet dog et øjnebryn da han hørte en Knorren komme fra furrys mave et varmt smil bredte sig da han så hendes rømdnde på kinden det var det der var rat med hans pels man kunne ikke se han rømden han førte stille poten mod hendes maven og nusset den blidt " men først må vi vel ha gjort noget mod din mave den siger mærklige lyde " svaret han med et stille og rolige grin mod hende
Mong 08.02.2026 20:32
furry lyttede. hun vidste godt at kontrol var en vigtig del af evne styrring. hun så rundt på gnistrene og hoppede lidt op og ned da nogle kom mod hende. hun så ned da maven knurrede og hun måtte inse at hun var nød til at få noget mad. hvorfor sagde han sådan.... ja den snakkede men mærkelige lyde. hvad så han hende som. 5 år?hun sank en klumb som man en gang i mellem gør når man er sulten. "jeg har slet ikke tænkt på frokost" indrømmede hun ganske stille. hun tog sig til maven da den knurrede igen. hun havde dog ingen penge. og derfor ikke råd til mad så hun måtte vel på jagt.
"måske kan jeg komme tilbage en dag og lærer at styre din evne? jeg er nød til at tage på jagt. jeg har ikke råd til mad så må bruge mit ulv og finde mad" sagde hun undskyldende og gjorde sig klar til at tage ud på jagt

Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet