Enden eller starten på noget nyt(Fortidstråd)

Blanche

Blanche

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

Echo 16.07.2023 23:21
"Nok ikke lige frem som 19 årige.. Jeg vil gerne have et liv inden det slags overhovedet kommer på bordet med snakken" kom det fra hende, lige nu var hun stadig ung og bare gerne ville være sig selv. "Det er mærkeligt som kvinder ikke altid har en stemme lige der" kom det fra hende, som 19 årig kunne hun i den grad finde det for en underlig og dum ting.. Bare fordi forældre nogle gange vidste bedre, selv om deres beslutninger nogle gange kunne være helt henne i vejret. Hun tog endnu en tår vand, mens hun endnu en gang lod blikket blive rettet mod ham. "Hvad jeg ønsker? Og er på vej hen? Jeg ved det faktisk ikke helt, lige nu er det vel at finde et sted hvor jeg kan være mig, og måske være et sted hvor ingen direkte ser mig som en pyntegenstand" kom det fra hende. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 400 år

Højde / 180 cm

Nao 17.07.2023 07:31
Han havde bestemt heller ikke ment nu, selvom det var meget normalt i visse kanter af landet at døtre blev gift på dette tidspunkt, og hellere end gerne langt før at man fyldte de 19 år. Når en kvinde ramte teenager årerne var det normalt at meget allerede var planlagt, og at datteren derfor allerede var på vej væk fra familien. "Nej, selvfølgelig ikke. Det var heller ikke sådan ment" Kom det roligt fra ham, som han søgte hendes blik, "Men du er i tvivl om hvordan du skal leve det eller hvad du vil opleve?" Det var tydeligt at høre på hende, hun ville blot leve sit liv, men vidste måske ikke hvordan og på hvilken måde. Svaret på hendes ord var oftest lige til hvis hun tænkte sig om, for det handlede blot om at kvinderne i manges øjne og familier ikke var meget værd og derefter, "Kvinder har blot aldrig haft det helt store at skulle have haft, når det kommer til stykker. Sådan er det i mange familier" Han havde ingen god grund, det var blot sådan det var. 
"Det kan selvfølgelig også være svært at vide hvad man ønsker, når man sådan blot forlader sit hjem som du har gjort. Men du er selvfølgelig velkommen til at blive her, som vi talte om" Han var stadigvæk usikker på om hun vidste hvad stedet her var, "Der er selvfølgelig en grund til at vi har så mange kvinder her, du har allerede mødt flere af dem. Men ved du hvor du er endt henne?" 
Blanche

Blanche

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

Echo 17.07.2023 19:08
Blanche lagde hovedet let på skrå, mens han snakkede, hun lyttede selvfølgelig til hvad han havde at sige. Det var vel også fair nok at han sagde noget, det kunne vel ikke rigtig undgås. Blanche fandt det stadig utrolig dumt at kvinder ikke altid havde deres egne rettigheder, specielt når det kom til nogle familier og hendes var tydeligvis en af den slags familier. Han havde jo ret i hun ikke rigtig anede hvad hun skulle, når hun jo bare var taget afsted, man kunne vel kalde det for en spontan handling. Men det havde stadig været den bedste handling for Blanche, uden tvivl og hun fortrød det ikke. "Jeg vil gerne blive, i hvert fald så længe det er muligt" kom det fra hende. Han havde bestemt ret i hun allerede, havde mødt en del kvinder på stedet, hun havde da også hørt dem hviske lidt mens hun havde været på vej ind til ham. "Bordel ikke?" Kom det fra hende, med hendes nysgerrighed var det normalt en let ting at finde ud af sådan noget, specielt når hun nogle gange var lidt for god til at lytte nogle gange. "Og før du spørger, jeg ved godt hvad der foregår sådan steder" kom det fra hende, mens hun sendte ham et skævt smil. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 400 år

Højde / 180 cm

Nao 17.07.2023 21:37
Edgar følte ikke at han havde så meget at sige i denne sag. Han ønskede selvfølgelig at kvinder fik mere at sige og at de fik mere medbestemmelse over dem selv, men når han var vampyr og ikke mindst kone og barneløs, så var der ingen der ville lytte til ham. Men han var på kvindernes side, også selvom at han ejede et bordel hvor han solgte kvinderne. Han tvang ingen til at være her, alle kunne gå når de ville eller havde lyst. De ønskede selv at sælge sig selv og leve af sex - sådan var nogen bare. Men det var også svært for nogen at forstå. 
"Det er muligt. Vi skal nok finde en plads til dig, det har jeg allerede lovet dig" I hans verden var der plads til alle - kvinder - på stedet og dermed ville Blanche få mulighed for at blive her hvis hun ønskede, "Jeg er sikker på at vi bliver glad for at have dig på stedet her" Han skulle nok sørge for at der blev taget godt imod hende. "Jo, netop. Et bordel" Mon ikke hun havde lagt to og to sammen og dermed fundet ud af at det var et bordel, "Bare rolig.." Grinede han roligt og kiggede imod hende, "Jeg tvivler ikke på at du ikke ved hvad der sker sådan et sted" Så dum var hun dog alligevel heller ikke, "Men er det noget du har nogen mening omkring?" 
Blanche

Blanche

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

Echo 17.07.2023 21:52
Blanche nikkede til det han sagde, det var rart nok at de nok skulle finde en eller anden form for plads til hende her. "Jeg er i hvert fald glad for, at måtte være her" kom det fra hende, hvilket hun var og ikke at blive sendt ud i regnen. Det havde også været noget af et voldsomt vejr, at dukke op til en komplet fremmed person på. Men det var sket, og nu var Blanche her, også måtte hun jo se hvad det førte med sig. Hans grin fik hende til at smile lidt bredere, hvis man kunne få nogle til at grine var det jo kun godt. Om hun havde en direkte mening om at han havde et bordel? "Nej tror jeg ikke, det er jo et job, selv om jeg godt kunne forestille mig nogle finde det sært, em måske ikke hvis man er nysgerrig person så er man måske mere åben over for den slags" kom det fra hende mens hun sendte ham et smil. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 400 år

Højde / 180 cm

Nao 18.07.2023 08:52
"Det er jeg glad for at høre" Ikke at han lagde meget i det, endnu, for Blanche havde lige nu ikke andre steder at søge hen - men han tvivlede dog slet ikke på at Blanche var oprigtigt i hendes ord og satte pris på Edgars gæst frihed. 
De skulle nok få masser af tid til at lærer hinanden bedre at kende, hvis det endte med at Blacnhe blev her over en længere periode. Edgar havde et ømt punkt når det kom til kvinder som i deres liv havde det svært og sådan som Blanche nu var ankommet, så havde han ikke kunne se den mulighed at sende hende videre.

Nogen havde en stærk mening og holding når det kom til prostituerede og kvinder i dette fag, men ofte var det kvinder selv som så skævt på det. Der var ingen at disse kvinder som ikke ønskede det selv. "Det var også kun for at høre ad. Der er mange som har stærke holdninger til dette fag, og det ville selvfølgelig nok være svært at gå op og ned ad den slags, hvis du havde det svært med det" Forklarede han roligt og sendte hende et smil, "Der er ingen af kvinderne her som ikke ønsker at være her, for så kunne de gå hvis de ønskede. Men du skal nok få dem lært at kende mens du er her"
Blanche

Blanche

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

Echo 18.07.2023 18:13
Blanche tog den sidste tår af hendes vand, mens hun stadig betragtede ham. Hun tillod sig at strække sig eftersom det føltes som længe tid de efterhånden havde sat ned,  hun lod armene glide ned langs siden mens hun lyttede endnu en gang til hvad han sagde. Det var jo fint han hørte hendes mening i omkring det, det skadede jo aldrig som sådan, og der var jo andre der havde nok værre holdninger, nogle der nok var langt værre. "Det er også helt fint at få min holdning omkring det" kom det fra hende, jeg ser frem til at lærer dem at kende, og bare det at kende flere end hvad jeg egentligt gør" kom det fra hende. For lige nu var dem hun mest kendte var netop den familie hun var stukket af, en hun ikke rigtig ønskede at kende mere af. Så at lærer andre at kende, så det var helt fint for Blanche at der var andre kvinder hun faktisk kunne lærer at kende. Selv om set fra nogle synsvinkler ville de måske, ikke helt være det bedste forbillede, men heller at der var nogle man kunne lærer at kende end slet ikke. "Og kvinderne er vel ikke de eneste jeg ender med at lærer at kende" kom det fra hende, for hun kunne vel heller ikke undgå at lærer ham at kende mens hun var her. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 400 år

Højde / 180 cm

Nao 19.07.2023 07:37
Det var heller ikke hans mening at holde hende oppe længere end nødvendigt, han kunne se på hende hvordan trætheden kom rullende, som hun strækte sig og tømte hendes glas. Hun havde uden tvivl været ude på en længere tur og mon ikke at en lang og god nats søvn var det hun trængte til inden længe? "Jeg har bestemt heller ingen problemer med at folk har en holding omkring det, men man skal blot acceptere at det er det kvinderne ønsker med deres liv og ikke prøve at redde dem" Kom det roligt fra ham, som han lyttede til hende, "Du skal nok få hele huset at kende" Han smilede roligt til hende, som hun sad overfor ham. At det ikke kun var ham, men også kvinderne, hun ville komme til at kende var bestemt positivt. Hun ville få nogle gode venskaber og nogle hun kunne snakke med om andre ting, end hun kunne med Edgar. "Nej, slet ikke. Jeg skal nok være her hvis der er noget du mangler eller ønsker at lære mig bedre at kende" Den ene mundvig gled op i et lille smil. "Men skal jeg følge dig til dit værelse? Du ser ud til godt at kunne bruge lidt søvn" 
Blanche

Blanche

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

Echo 19.07.2023 15:29
Det havde han jo også ret i, hvilket hun jo kun kunne være enig i med ham om. "Jeg ser frem til en rundvisning, specielt når jeg kun har set få steder her til aften" kom det fra hende mens hun sendte et smil i hans retning. "Det skal jeg nok huske" kom det fra hende mens hun skjulte et gab bag hånden, et gab der havde fundet vej så pludselig. Men det var vel helle ikke uundgåeligt at hun ville ende med at gabe når man tænkte på hvordan hendes aften og dag generelt havde været. "Det må du gerne" kom det fra hende, og med de ord fik hun i hvert fald rejst sig selv op fra stolen mens hun ventede på at han ville fører an, for vejen til værelset kunne hun ærlig talt ikke huske.. Men det ville hun jo nok lærer med tiden, specielt når hun jo blev her ind til hun fandt ud af noget. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 400 år

Højde / 180 cm

Nao 20.07.2023 16:39
Ja, en rundvisning skulle der selvfølgelig til så hun kunne se det hele, men det virkede bestemt ikke som tiden var til det lige nu. Hun virkede træt og brugt, så mon ikke at han blot skulle føre hende til hendes værelse som han selv havde spurgt om? "Lad os tage en rundvisning i morgen eller en af de nærmeste dage, ikke?" Hun virkede til at være oprigtig interesseret i stedet, hvilket bestemt var postivt når man tænkte på at Blanche blot havde ønsket at være her et par dage. Der var selvfølgelig steder som hun gerne måtte se, men ikke behøvede at komme når der var kunder på stedet. Han ønskede ikke at hun skulle komme i den situation, hvor en kunde ville tro hun var en af pigerne. "Det var godt. Det er mig der skal tage mig af dig, nu hvor du er her" Kom det fra ham med et smil. 
Han rejste sig fra bordet og kiggede over på hende, som hun ønskede at blive vist tilbage. Som hun fulgte med så bevægede han sig mod trappen igen og op ad den, for at finde det værelse som han før havde vist hende. Han forstod godt hvorfor hun ønskede at blive vist tilbage, når hun ikke helt var kendt i huset. "Lad os se hvad dagen i morgen bringer" Kom det fra ham som han åbnede døren og trådte hen til hende. 
Blanche

Blanche

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

Echo 20.07.2023 20:55
"Det lyder fint med en rundvisning på et eller andet tidspunkt" startede hun ud med, "ellers er der stor chance jeg vil farer vild. Nu hvor jeg tænker over det vil jeg nok alligevel farer vild til jeg lærer stedet helt at kende" kom det fra hende, og hun kunne ikke helt undgå at grine lidt over tanken med hende der farede vild kort tid efter hun sikkert havde fået vist rundt på stedet. Var hun ved at være lidt overtræt? Sikkert og kunne hun trænge til at kravle under en dyne så snart hun så en helt bestemt! Hun sendte ham et smil, da han sagde han var den der ville tage sig af hende, når nu hun var her det var jo egentligt rart nok at vide. Blanche fulgte med ham, som han viste vejen tilbage til det værelse som han havde vist hende tidligere. Hun betragtede ham kort, som han åbnede døren og gav ham endnu et smil. "Det bliver interessant at se hvad dagen i morgen bringer" kom det fra hende. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 400 år

Højde / 180 cm

Nao 22.07.2023 22:24
"Vi finder ud af en rundtur engang i morgen" Beroligede han hende. Hun havde uden tvivl ret i at hun, indtil hun lærte stedet bedre at kende, ville farer vild når hun bevægede sig rundt, så en rundtur så hurtigt som muligt ville være på sin plads. Han smilede over hendes lille grin, som kom muligvis efter tanken om hende som farede vild. Så var det op til ham, om hvor meget han skulle vise hende, for der var et eller andet som sagde ham at der var områder som hun måske ikke behøvede at vise hende - som om at det var hans plads at beskytte hende for det beskidte arbejde som blev udført nogle steder i huset. "Ja, uden tvivl. Jeg håber du finder dig til rette her på stedet. Godnat, Blanche" Kom det roligt fra ham og så kunne han lade hende sove videre og selv gå videre.

Næste morgen var der igen gang i huset og normalt så ville Edgar have søgt hjem ad igennem natten, men eftersom at de nu havde overnattende på stedet, så var det måske ikke det smarteste at vise sig selv fra den side af og han måtte blot sørge for ikke at komme al for meget i kontakt med den direkte sollys som ville bringe sig selv ind igemmen vinduerne. 
Han bankede på døren ind til Blanches rum, "Godmorgen, Blanche" Han ventede et par minutter inden han langsomt åbnede døren for at kigge ind.
Blanche

Blanche

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

Echo 22.07.2023 22:48
Efter den samtale varede det ikke længe før Blanche landede i sengen og sov hele natten igennem uden at vågne op en eneste gang, en søvn hun i den grad havde brug for. Den næste morgen forsøgte hun at få styr på sit hår fordi det var vild som altid, hun kunne lige så godt undgå det men bare at kunne få det til at se lidt i orden ud det ville da ikke være voldsomt slemt kunne det? Blikket gled hen mod døren der blev banket på, "godmorgen Edgar" kom det fra hende mens hun strakte sig og rettede sig op. En ting var sikkert Blanche så meget bedre ud allerede nu, end hvad hun havde gjort da hun var mødt op på ja man kunne vel sige hans dørtrin nærmest. Liv i håret, farve i kinderne og generelt et ansigt der sprudlede af liv, mere end i går aftes. Hun befandt sig i den samme kjole, som hun havde fået i går og hun kunne egentligt godt lide den hun lod sine fingre glide igennem håret mens hun betragtede ham og sendte ham et smil. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 400 år

Højde / 180 cm

Nao 24.07.2023 07:01
Han var usikker på om hun var vågen bag døren, men det var fint nok at få hende op alligevel, så kunne hun få muligheden for at spise morgenmad med pigerne, hvis hun ønskede dette. Det var tydeligt at se, da døren blev åbnet og hun sad op i sengen, at der var kommet mere liv i hende - kun positivt. Hendes farve var tilbage, håret havde fået en fylde og hun virkede til at have fået varmen efter hendes lille tur ude i det voldsomme vejr. "Du ser ud til at have sovet godt?" Kom det fra ham med et smil, som han lod blikket hvile på hende. "Har du brug for en ny kjole eller noget andet?" Kom det smilende fra ham. Han bevægede sig langsomt indenfor i værelset og lod stadigvæk blikket hvile mod den unge kvinde, "Hvis du er frisk, så kan du komme ned og spise morgenmad med pigerne - og mig selvfølgelig, blot for at lære dem bedre at kende.. Eller hvert fald deres ansigter"
Blanche

Blanche

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

Echo 24.07.2023 17:11
Blikket var selvfølgelig rettet mod Edgar mens han talte, det var vel kun høfligt specielt når han jo var så venlig i mod hende. "Nok den bedste søvn i noget tid" kom det fra hende mens hun nikkede nikkede lidt i takt til hendes eget svar. "Og en god seng er vel bedre end ingen seng" kom det fra hende mens hun sendte et smil i hans retning. Hun rettede sig op i en ordentlig stilling, mens hun så overvejende om hun skulle sige ja til en ny kjole med det samme eller ej, og med tanke på andre små ting kom de vel egentligt med tiden kunne hun forestille sig specielt når hun selv begyndte at tjene bare lidt. "Hvis en ny kjole måske ikke er for meget at forlange? Ellers ender jeg nok bare med at ramme i den samme låne kjole hele tiden" kom det fra hende, hvilket for nogle måske ikke altid var lige så attraktiv. Blikket gled over på den gamle slidte kjole som også så lidt ødelagt ud hist og pist som hun havde fået hængt over på en stol der havde stået på værelset. "Og morgenmad lyder godt, og jeg vil med glæde gerne møde de andre piger også" kom det fra hende. Blanche havde højest stødt på få af dem i går, inklusiv hende der havde fundet den nye lånte kjole frem og ført hende tilbage til Edgar efter badet i går aftes. "Og ja ansigterne er nok et godt sted at begynde, bare så man lærer at genkende de forskellige" kom det fra hende, normalt var hun okay til at lærer nye personer at kende. Men nogle gange tog det bare lidt længere tid og det var hun sikker på det ville gøre på netop dette sted. Blanche fik rejst sig op, som i hun var mere en parat for at se hvad denne nye dag egentligt ville bringe. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 400 år

Højde / 180 cm

Nao 26.07.2023 08:51
Det var godt nok ikke noget han normalt gjorde, også fordi at han ikke ofte var til stede så tidligt, at vække pigerne på denne måde som han havde gjort med Blanche, men fordi hun var ny og gæst på stedet, så følte han at det vsr det rigtige at gøre, blot for at få hende til at føle sig mere velkommen end allerede. Med mindre han trådte for tæt på hendes person. "Det er jeg glad for at høre, Blanche" Om det var specielt gode senge, det ville han nu ikke mene, men hvis den havde givet hende sådan en følelse, så kunne han ikke være mere tilfredse. Måske var de senge som de brugte nede i rummene med kunderne en my bedre, men det var for aktens skyld, "Helt bestemt. Ingen grundt til at du skulle sove andre steder" I disse områder ville det være usikkert, det vidste han alt om.
Han fulgte hende med blikket som hun rettede sig op i en mere siddende stilling, "Det er slet ikke for meget at forlange. Jeg skal gerne finde dig en ny en du kan have på. Det er altid rart at have lidt ny på" Han sendte hende et varmt smil som hun sad der i sengen og så mere frisk og vel udhvilet ud. "Så siger vi det. Morgenmad skal nok gøre godt. Jeg går ud og finder en ny kjole til dig og så vender jeg retur om lidt, så vi kan få dig klar" Hans varme stemme smilede til hende inden han forlod værelset for at gå efter en kjole.
Blanche

Blanche

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

Echo 27.07.2023 21:49
"Tak Edgar" kom det mens hun så ham forsvinde ud af værelset. Nu kunne hun jo så ende ud noget alene tid hvilket Blanche jo bestemt ikke havde noget i mod, når hun nu alligevel var på et nyt sted ville der også komme alle mulige nye udtryk som hun skulle nærmest sluge dem for at kunne fordøje det hele på en gang. Selv om hun tog det ganske roligt med, at stedet faktisk var et bordel og det var jo sådan det måtte være. Hun bevægede sig endelig lidt rundt i rummet, før hun endte med at sætte sig over i stolen håret havde hun forsøgt at gøre lidt ved, men det trodsede hende stadig og forblev lige vildt som altid, eller undtagen når det var vådt så kom der jo intet vildt ud af det undtagen når det så langsomt lod sig tørre. Hun pillede lidt ved den lånte børst, før hun bevægede sig hen mod døren for at kigge ud på gangen hvor hun af og til kunne se nogle af de andre beboer komme gående forbi. Det ville ikke undre Blanche hvis hun faktisk endte med, at se langt flere denne dag end lige i går aftes hvor det ikke var særlig mange hun havde set. Enkelte af dem der gik forbi genkendte hun fra aften før, hun fik da også kort et smil tilbage.
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 400 år

Højde / 180 cm

Nao 28.07.2023 07:08
Da han bevægede sig tilbage til værelset stod Blanche havlt ude på gaden og kiggede sig rundt herude. Der var begyndende liv i huset, så det var klart at det sikkert tiltrak hendes opmærksomhed og fokus når hun nu var vågnet. "Ja, der er gang i den allerede fra morgenstunden af" Kom det fra ham som han kom hen til den unge kvinde med kjolen i hånden. "Jeg har lidt tøj til dig, som du kan tage på i dag, Blanche" Kom det varmt fra ham som han trådte ind i rummet til hende, og lagde kjolen på den nærmeste stole ryg.

Der var vel ikke mere han kunne gøre for hende lige nu? Der var ingen grund til at han blev i rummet når hun skulle til at skifte tøj eller gøre sig klar til morgenmaden og resten, og indne længe ville der komme mere gang i huset når de åbnede - hvilket ingen af de to behøvede eller skulle være en del af. Slet ikke. "Der er vel ikke mere du mangler for mig? Jeg tænker ikke at du vil have mig herinde mens du skifter tøj, så du kan altid komme ned når du er færdig"
Blanche

Blanche

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

Echo 28.07.2023 20:44
Blanche lod ham komme ind i rummet efter at han var kommet tilbage med kjolen, og ja han havde i den grad ret i at der var godt med liv om morgenen men det havde hun nu heller ikke så meget i mod. hun var heldigvis en morgen person og ikke den slags type der kunne finde på, at sove helt ud på dagen hvilket jo var en type der generelt fandtes vidste hun da. "Tak for den nye kjole Edgar" kom det fra hende mens hun sendte et smil i hans retning. "Det er helt fint Edgar, jeg skal nok komme ned, jeg tænker det er samme sted vi spiste i går aftes ikke?" Kom det fra hende mens hun så mod ham. Hun gik i hvert fald stærkt ud fra at det ville være samme sted, selv om nogle steder havde andre steder hvor de spiste om morgenen. Og nu havde Blanche trods alt 2 forskellige kjoler at skifte mellem hvilket jo ikke var så ringe igen, den hun var ankommet i kunne jo egentligt bare smides ud, medmindre nogle af de andre kvinder havde forstand på at lave den om til noget brug bart. Der var jo nogle der var kreative på netop det punkt, og den grad havde forstand på at bruge nål og tråd. Blanche lod nogle fingre glide igennem det røde hår, mens hun så mod ham. 
Edgar

Edgar

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 400 år

Højde / 180 cm

Nao 28.07.2023 22:53
Han havde givet hende lov til at blive på stedet så længe som hun ønskede, og derfor var der ingen grund til at hun nødvendigvis stod op tidligt om morgenen, hvor resten af huset stod op. Hun skulle ikke arbejde på stedet, og havde intet at nå - Edgar ønskede blot at hun kunne oven på efter sin tur og finde ud af hvor hendes liv ville drive hende hen. Han vidste endnu ikke hvor hun havde været på vej hjem, hvilket han måske var sikker på at hun nok heller ikke selv havde nogen ide om det. "Velbekomme, Blanche" Kom det roligt fra ham som han langsomt søgte ud ad rummet igen, "Jo, det er samme sted" Smilet på hans læber var varmt, inden han forlod værelset og bevægede sig imod spisestuen.

Edgar har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Mong
Lige nu: 2 | I dag: 12