Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 29.01.2023 12:49
"Måske lidt" sagde hun med et smil og lukkede øjnene det øjeblik, hvor hun følte hans arme lukke sig omkring hende. 
Et lavmælt klukken forlod hende, da han nævnte hun havde ændret sig. "Ja, det kan man vel godt sige jeg har" det var klart, at hun havde forandret sig. Det var noget hun var nødt til, for at overleve i denne verden. Men det havde også gjort godt, at hun var kommet ud og mødt mennesker. Set hvordan verden tog imod hende og generelt bare udfolde hende selv, i stedet for at gemme sig væk i skyggerne, som hun havde gjort før i tiden. 
"Så har du måske også ændret dig lidt" hviskede hun og sank længere ind i krammet "men du følelse også stadig som Kai" det var en underlig fornemmelse som bredte sig i brystkassen, men hun var også hurtig til at se det som venskabelig følelser. I håb om, at hun ikke lod sig rive med. 
Lige nu, ville hun bare nyde at stå her med Kai, og lade deres minder forme sig i hendes hoved.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 29.01.2023 13:25
I den verden de havde der blev de trods alt nødt tila t ændre sig i takt med at verdenen også ændrede sig, og det var godt at det virkede til at de begge to havde forandret sig til det bedre. Der var ikke den samme slags usikkerhed der lå mellem dem, som der havde gjort så mange gange før det. Måske han ikke behøvede at sige farvel til hende så snart af den grund. Han ville elske selskabet.

"Det er jeg glad for," sagde han blidt og gav hende lidt mere et klem omkring livet, og det var nok følelsen af ikke at ville slip om hende endnu. Ikke så meget i situationen men også bare at hun i fysisk kunne være i nærheden. "Måske vi kunne tage fra Dianthos sammen, når vi er færdige her? Hvis du har lyst til at rejse lidt sammen." Han var ikke sikker på at deres veje ville gå den samme vej, men måske de kunne få de til at fungere alligevel. han håbede i hvert fald inderligt på det, selv hvis det kun var et par uger.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 02.02.2023 11:48
Hun lukkede kortvarigt øjnene, da hun mærkede hans arme klemme omkring hende. Der var en sikkerhed i hans arme, som hun ikke rigtig havde følt i meget lang tid.
For en stund fandt hun det ganske utroligt, at en person kunne få hende til at føle sig tryg, på så kort tid som bare at møde ham igen.
Men da ordene forlod hans læber, vendte hun hurtigt hoved op og betragtede ham. ”Jeg vil elske at rejse med dig” svarede hun ham, måske en anelse for hurtigt, hvilket fik et flovt smil til at brede sig hen over hendes læber.
Fordi jeg, jeg har ikke rigtig noget mål i tankerne længere, så, det kunne være superspændende at følge dig og hvor du skal bevæge dig hen på din pilgrims rejse” fik hun hurtigt tilføjet, så det ikke blev for akavet. Eller, var det ikke normalt for venner at ville rejse sammen? Jo, det troede hun nok det var. Så hvorfor var hun pludselig så nervøs omkring det?
Dog rystede hun hurtigt de tanker ud af hoved, og gav ham i stedet et stort smil der fik hendes øjne til at lyse op.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 03.02.2023 15:31
Der var intet der kunne dæmpe Kais smil i det her øjeblik som Chilam gav til kende at hun gerne ville rejse med ham. Han forstod vigtigheden i også at tage dele af sin rejse alen, og ikke skulle læne sig op af folk han kendte. Men det føltes som om at det nu om dage handlede mindre om det, og mere om at finde sin vej. Og hvis Chilam tog med ham, så var hun næppe i vejen. Det var i hvert fald nemt at rationalisere.

Det var derfor også med funklende blå øjne at han kiggede begejstret på hende. "Jeg havde planer om at tage lidt mere nordpå egentlig, og være i Nordlandet sommeren over, når det ikke er så koldt. Måske en tur forbi Dragorn." Han havde endnu ikke været der, men han var heller ikke ligefrem klar på at prøve at trodse naturen når det var på sit koldeste. Han havde hørt historierne, så han ville hellere tage en sommertur derop.
Hans øjne gled dog lidt ned på Chilams arm der ikke ligefrem var lavet af kød og blod. Han tænkte så sjældent på at den var der, selvom den havde en anden følelse end en reel arm. Men han havde trods alt aldrig været bange for at hun havde manglet armen. "Hvis du kan klare kulden." Han var ikke sikker på hvor koldt det ville være for hende med den på sig trods alt. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 03.02.2023 16:09
Hendes hoved bevægede sig op og ned, som hun nikkede til de ord han fortalte.
Hun havde aldrig været i nordlandet før selv, men ikke af frygt for at det ville blive for koldt. Men måske mere frygten for de væsner man kunne møde, når man trådte over grænsen. Især havde hun hørt mange skrækkelige historier om kattelignede væsner samt bjørne. Og dem havde hun helst ikke lyst til at møde, på trods af hun sagtens kunne forsvare sig selv.

Hva! Siger du til mig jeg ikke kan klare en smule kulde!” drillede hun ham og fulgte hans blik mod hendes arm. ”Eller er det armen du er nervøs for?” spurgte hun med et smil, og løftede den op. Det var nu ikke fordi den kunne gøre noget bestemt. Den virkede som en normal arm og var sat fast omkring den stump som der stadig var tilbage. Hun vrikkede lidt med fingrene og gav ham endnu et smil. ”Jeg er sikker på jeg nok skulle klare det, og ellers må jeg bare vente på du kommer hjem igen” tilføjede hun med et lille suk som hun betragtede ham stående her i skæret af månelyset og den lavmelde lyd af musikken der spillede fra balsalen.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 03.02.2023 16:19
Kai nikkede, men han var glad for at kulden ikke ville slå hende ud. "En anelse. Jeg ved ikke rigtig hvordan den fungerer," indrømmede han. Han havde aldrig fået spurgt meget ind til den, siden han havde haft for travlt med bare at nyde hendes selskab, til at stille de slags spørgsmål. Det føltes også underligt personligt? Hvilket nok var en underlig tanke for nogen, når man tænkte på at de to af dem havde delt bad mere end en gang.

"Det kan også være at det slet ikke er så stort et problem, når vi først er der. Der kan vel ikke være forfærdelig koldt også hele sommeren," sagde han, som var det det mest naturlige. Det var trods alt også koldt hvor han kom fra, men det var nok alligevel en lidt anden slags kulde. Det var vinden fra havet i en helt anden højde. Men selvom han var ved at blive en verdens mand, så var han næppe det så meget som man kunne tro. Han var stadig en ganske naiv ung mand der ikke kendte så meget til verdenen.
Han ænsede dårligt nok hvordan de stadig stod omklamret til hinanden, som hans arme hvilede simpelt om hendes liv.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 03.02.2023 16:39
Det var måske egentlig et oprigtigt nok spørgsmål at stille. 
Med et lille smil på hendes læbe, løftede hun sin gode hånd og knappede nogle af knapperne op på kjolen i nakken, hvor efter hun langsomt kunne hive skulderen frem. Igen var det tydeligt hvordan Chilam ingen blufærdighed bar omkring at vise hud. Hvor en hver adelig nok ville kigge fortørnet på hende, skulle de passere dem i dette øjeblik. Hun trak sig lidt tilbage, hvorefter hun kunne vise hvordan at den var lædersnore som der var fast bundet hen over hendes øverstedel af brystkassen, og skulderen. "Den er formet så den passer til den rest der er tilbage af min arm; det er noget magisk stål som der tilpasser sig temperaturen omkring min hud" resten af armen ville selvfølgelig føles kold, da den var lavet ud af simpelt stål. Men armen var der dog blevet taget højde for. 

"Jeg er nu ganske sikker på, at jeg kan klare det kolde vejr, skal bare være godt pakket ind!" hun var trods alt vokset op i varmere himmelstrøg, og kulde var nok aldrig noget hun helt ville vænne sig til.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 03.02.2023 16:50
Det var også endelig som Chilam begyndte at bevæge på sig, at Kai også gav slip på hende. Han kiggede interesseret på hende, som hun begyndte at tage noget af tøjet af for at vise ham, og ligesom hende, var det ikke ligefrem det manglende tøj der slog ham som værende noget han burde være bekymret for. De stod heldigvis også skjult fra de fleste tilfældige forbipasserende.
Han kunne ikke stoppe sig selv for at række ud for at række ud for at mærke mellem forskellen på huden og stålet i et fascinerende blik, og så også lidt hvor læderremmene sad. "Det må være en del ekstra vægt," pointerede han, og havde de stået et andet sted, så havde han nok også tilbudt hende at hun kunne få en ordentlig omgang massage, som han også havde givet hende tidligere. Hun kunne nok godt bruge det, hvis der var alt den ekstra vægt. Man kunne kompensere for meget, men en arm lave af metal ville vel stadig have sine virkninger på hendes ryg.

Hans blik faldt dog tilbage op på hendes ansigt, da hun sagde at hun blot havde behov for at dække sig ordentlig i med tøj. "Det bør vi i hvert fald kunne sørge for!" Han havde nok også selv behov for lidt varmere tøj, men de var i byernes by. De kunne vel finde alt i Dianhos inden de tog videre. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 03.02.2023 18:20
"Det faktisk ikke så galt! Det var en eller anden gnome i Medanien som der hjalp mig med den, hun var helt fantastisk—tror du ville elske hende, hun var meget energisk og virkelig venlig" fortalte hun omkring hvordan hun havde fået armen. Hun havde så også hjulpet til i et par uger, før hun havde rejst videre. Desuden havde der også været en periode hvor hun skulle vende sig til at have den ekstra vægt. Selvom den var af samme følelse som en helt almindelig arm, så var det stadig tungt når man aldrig havde haft en arm før. 
"Men lige som alt andet, er det selvfølgelig hårdt at tilvende sig noget man ikke havde før" sagde hun med et forsigtigt smil og lod tungen glide hen over hendes læber. Et grin forlod hende dog, da han proklameret, det at finde tøj, ikke burde være noget problem. "Jamen så er det en aftale, når det er på tide for dig at rejse videre, så tager du mig med dig" sagde hun med et glimt i øjet. og fik knappet kjolen op igen. "Så, vil du med ind igen i varmen, eller vil du gå lidt længere?" spurgte hun og lod blikket glide op mod den smukke himmel. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 03.02.2023 18:35
Kai lyttede interesseret til hende, og man kunne også godt se hvordan han lige vendte ordene i hans hoved. Måske efter nordlandet kunne de tage Medanien? Det var lidt langt væk, men han ville prøve at huske på det. "Jeg håber jeg kan møde hende en dag," sagde han også. Det var ikke mange Chilam havde kunne introducere ham til eller som hun havde haft lyst til, så når hun nævnte en, så var han interesseret i at vide hvilken type person det kunne være. Hver en lille brødkrumme han kunne få at vide om Chilam var værd at vide.

Han kiggede sig lidt omkring, og det var også der det gik op for ham at det nok stadig var lige lovlig koldt. "Måske er det bedst at gå indenfor for nu. Vi kan jo nødig blive syge," sagde han. Selvom han sjældent selv blev det. Han var nok også bare lidt mere opmærksom på Chilam. Chilam der trods alt virkede til at have fungeret virkelig godt i sydens varme, så han var måske mere bange for de koldere luftlag. Men hun havde trods alt klaret sig igennem at bo i templet, selvom hun var kommet dertil meget svagelig.
Han tog per automatik fat i hendes hånd, så han havde hende ved sig, og begyndte at prøve at lede tilbage ud af labyrinten, men han havde selvfølgelig ikke lagt mærke til den konkrete vej de var gået, så med mindre Chilam styrede ham en vej, så ville han bare tage hvilken vej han lige mente det måtte være... hvilket ikke nødvendigvis var den rigtige.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 03.02.2023 20:21
"Det ville være en skam" istemte hun og lod blikket glide væk fra himlen, og betragtede ham i stedet. Et grin forlod hendes læber, da han tog hendes hånd og begyndte at lede hende tilbage til festen. Desværre blev hun forvirret af stemmerne og musikken i det fjerne, så hun var helt sikker på, at den vej han gik var den forkerte. 
"Jeg er altså helt sikker på, at det er den anden vej" sagde hun med en betænkelig mine som hun kiggede lidt frem og tilbage. Hendes fingre gled gennem hendes lange hår, der bølgede ned over hendes skuldre. "Eller, måske er det den der vej?"" hun pegede nu ned i en anden retning, som der sikkert også var forkert, da hun i skrivende stund ingen anelse havde om hvilken vej de egentlig skulle gå. 
"Okay, du må hellere være den der tager beslutningen, for jeg er da ved at få os på vildspor" grinede hun en anelse nervøst, og håbede han i det mindste måtte kende vejen hen til ballet igen.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 03.02.2023 20:53
Det øjeblik at Chilam begyndte at bestemme, gik Kai ud fra at hun havde styr på det, lige indtil at hun anerkendte at det også kunne være en anden vej, og han også blev nødt til at kigge lidt forvirret rundt også, og pludselig såede det også tvivl i ham hvor de egentlig kunne være henne.
"Er du sikker?" spurgte han, og kiggede også mellem de forskellige gange der var, men hvis Chilam ikke ville tage en beslutning, så kunne han vel. "Okay, jeg tror det er denne her vej," sagde han endelig, og hev hende med ned en af vejene som hun havde pointeret. Det her så da nogenlunde rigtigt ud. For de ville skulle dreje her, som ganske rigtig og så.... Kai stirrede ind i en blind ende som de var gået ind i, og han vendte sig mod Chilam. "Såå... måske gik vi forkert ved det sidste kryds," sagde han lidt undskyldende, men helt ærligt så havde han ingen idé. Der var måder de kunne finde ud på, men Kai havde måske også lidt håbet at det var rimelig lige til og at de bare skulle finde en tilfældig vej og så kom de frem på. Det var lidt en fallit erklæring når  han skulle bruge sin evne.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 04.02.2023 07:21
Da Kai tog hånd om sagen, fulgte hun troligt efter ham, uden at kommentere på, om hun mente det var den forkerte vej eller ej. 
Men som de bevægede sig rundt, måtte hun dog erkende at hun bare blev mere forvirret. Og på trods af hendes forvirring, kom det slet ikke bag på hende, at de ende med at stå og stirre ind på en blind vej. 
Et kort øjeblik stod hun bare og kiggede, og da begyndte latteren at boble frem i hende. "Ja, genier bliver vi nok aldrig" lo hun videre og rystede på hoved over, at de ikke kunne nået så simpelt som at komme ud af labyrinten. "Det er vidst også lidt min skyld, da jeg spurtede ind i den, uden at tænke over man jo også skulle ud igen" hun kløede sig lidt på kinden "okay, vi kan godt komme ud!" hun tog hans hånd i et fastere greb og drejede rundt og begyndte at føre dem rundt. Til et punkt hvor hun begyndte at løbe, men hver gang ende de et sted, der måske bare førte dem længere væk end udgangspunktet. "Ved zalan, hvor, hvordan kan man ikke komme ud!" men på trods af irritationen der kunne være i det, kunne hun ikke stoppe med at grine. Og smilet forlod aldre hendes læber. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 04.03.2023 21:57
Kai kunne ikke lade vær med at grine sammen med Chilam, da hun nævnte at de aldrig blev genier. "Jeg klarede mig aldrig i de boglige timer alligevel," sagde han, velvidende at Chilam også havde fået lov til at være med i dem da hun boede i templet. Han havde altid været bedre til det fysiske. Han var ikke dum, men han kunne bare ikke tænke i alt for lang tid af gangen hvis han skulle være helt ærlig.
"Og ja, det skal vi nok!" sagde han og lod sig leende blive hevet med som Chilam begyndte at styrte gennem labyrinten, men gang på gang, så blev de bare hevet ned den forkerte vej igen og igen. Han var dog ikke specielt generet af det, men det var som om at det ingen ende havde.

Det var dog også først nu det gik op for ham, at han faktisk havde en måde der kunne hjælpe dem, og han havde lidt lyst til at slå sig selv. "Jeg tror godt jeg kan få os ud herfra," sagde han med et smil, og forsigtigt slap hendes hånd. Han lagde hænderne mod hinanden med fladerne opad, og ligeså stille kaldte han "Leo, kom frem." Ligeså stille så formede sig en skikkelse i hans hænderne, indtil den blev helt solid. Større end hans hænder, men en noget besynderlig lille griffagtig dyr, kom frem, og satte straks af og fløj rundt om dem meget begejstret. Det var meget sjældent Kai reelt brugte sin evne til noget brugbart, men til tider tog han sine dyrekontrakter ud bare for at bruge lidt tid med dem. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 04.03.2023 22:22
Chilam kiggede straks mod Kai, da han pludselig kom i tanke om, at han kunne få dem ud. ”Hva!?” lo hun og gik hen og daskede til ham, lige før at han bad om at en ved navnet Leo skulle komme frem. ”Så løber jeg rundt som en tosse, også havde du kunne få os ud fra starten af” hun rystede på hoved og rullede dramatisk med øjnene. Men øjnene blev blot store, da hun så hvordan magien spredte sig mellem Kais hænder. Det var dog ikke kun øjnene der blev store, men munden formede sig også langsomt til et o, inden kæben faldt og hun betragtede et meget lille dyr—et dyr hun slet ikke vidste hvordan hun skulle beskrive. ”Hvad, er, det ligner en papagøge, men, hvorfor har den pletter?” spurgte hun og pegede mod næbet, hvor efter hun pegede mod bagdelen af dyret. 
Også kunne den flyve? Men havde en hale? "Er det... nej... vent... hvad er det?” hun bevægede hele kroppen til den ene side, for at kigge under den, i håb om den måske kunne forklare, bare ved sit udseende: hvad det var.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 05.03.2023 09:32
Leo baskede glad med vingerne og en lille fløjtende lyd kom fra ham, mens Kai ikke helt kunne lade vær med at grine over det. Han var tydeligvis så glad som han altid var når han kom ud for at lege.
"Det er Leo," sagde Kai. "Han er vidst en griff af en art, ikke at jeg har stødt på noget lignende siden." Det var i hvert fald en dværgart af en art, selvom Leo havde været meget ung, da Kai originalt havde lavet kontrakten med ham. "Fandt ham for en del år tilbage da-..." Han stoppede og kiggede over på Chilam. De fleste brød sig ikke om han fortalte om den dårlige side af hans evne. Han kunne kun lave de her kontrakter med dyr der allerede var døde eller i hvert fald på nippet af det. Det var noget af en bagside af medaljen, men de fleste var glade for at være sammen med Kai. "Det er lige meget, men jeg tænker han lige kan flyve op og finde vejen. Hvad siger du til det Leo? Tror du at du kan hjælpe mig med at finde vej endnu en gang?" Den lille grif nikkede begejstret og fløj op over dem, og fløj så lidt længere væk, som den begyndte at undersøge labyrinten.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 05.03.2023 10:21
Chilam kunne ikke skjule hendes nysgerrighed, da han fortalte om, hvordan han havde fundet og mødt Leo. Desværre stoppede han midt i fortællingen, hvilket gjorde den unge kvinde knyttede sine bryn sammen. Det uforstående og nysgerrige ansigts udtryk, forsvandt dog da Kai spurgte Leo om han kunne hjælpe dem ud. 

Han er virkelig smuk” sukkede hun med et smil på læben. 
Hvorfor er det ligemeget hvordan du fandt ham?” Spurgte hun forsigtigt og skævede mod Kai for at sikre at hun ikke overskred et emne han ikke ønskede at fortælle om. 
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 05.03.2023 12:08
Kai kiggede op efter den lille griff som snart forsvandt fra syne, som den uden tvivl var på jagt efter udgangen til dem og prøvede at skabe et falkeblik, men Chilam var hurtig til at tage hans opmærksomhed tilbage på hende.
Hans blik gled tilbage på hende, og et lille suk med et træk på skuldrene kom fra ham. "Jeg kan kun lave kontrakter med dyr der er egentlig er døde, eller er ved at være det. De fleste bryder sig ikke om at jeg snakker om hvordan de er døde," indrømmede han. Leos død var tragisk, som så mange af dem trods alt var. Men det var bare en del mere af historien, for det føltes trods alt som om at han stadig levede. Han havde dog ingen idé om hvordan deres liv var. Nogle gange snakkede de om det, men det var aldrig noget der blev snakket meget om. De virkede dog altid så glade for deres ektra liv. Dem der ikke gjorde, der lod Kai dem trods alt vælge om de gerne ville hav lov til at forsvinde ud i ingenting. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 05.03.2023 13:16
Chilam betragtede Kai for en god rum tid. Det var ikke fordi hun ikke forstod, at nogle mennesker ville være ukomfortabel med det emne. Men nu havde topalis kvinden set død flere gange end andre, måske havde hun været heldig med mængden, men hun følte stadig hun forstod at se døden tæt på. Men ikke kun det at se døden, men også opleve den på værste vis.
Så, de synes ikke det er godt du giver disse dyr, en ekstra chance?” det var ganske tydeligt, på trods af smilet på hendes læber, hun ikke forstod disse mennesker.
Det er selvfølgelig forfærdeligt at du har fundet de dyr efter de har været ude for noget slemt, men du giver dem en chance mere” hun kiggede mod griffen som der fløj rundt ”og Leo virker til at han er umådelig glad for dig, så det kan kun have været det helt rigtige valg” hviskede hun og krøllede sine hænder sammen.
Nu skal jeg nok lade dig finde vejen ud” sagde hun med et lille smil. Chilam kunne mærke hvordan varmen bredte sig i hendes kinder og toppen af ørene.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 06.03.2023 18:48
Kai kiggede på Chilam, og kunne bare mærke hvordan noget spænding i skuldrene forsvandt. Noget spænding han ikke vidste havde været der, og en lettelse spredte sig i hans krop. Et let smil på læberne og øjne der talte om en form for taknemmelighed.
”Jeg tror også at det var for bedre, men folk kan ikke lide at tænke på at døden er så tæt på os hele tiden,” indrømmede Kai. ”Jeg lader dem altid gå igen, hvis de i sidste ende ikke ønsker at leve den form for liv jeg kan give dem.” Han ville aldrig holde dem mod deres vilje, selvom han blev ked af det over at miste dem igen. Endnu mere dem som på en eller anden måde var død af alderdom. Han var ikke ligefrem helt klar over hvordan hans evne egentlig virkede.

Heldigvis kom Leo tilbage ned og kaldte dem med sig. ”Bare følg papegøje griffen,” sagde han med et smil, og tag fat i Chilams hånd, den der stadig var af kød og blod, og heve hende blidt med sig, så de kunne følge Leo. Et par enkelte gange i Leos iver blev de ledt ned af blindgyde, men han var hurtig til at lede dem den rigtige vej igen, og til trods for hvor langt id de havde brugt på at løbe rundt inde i labyrinten, så var det overraskende hurtigt de kom ud af labyrinten. ”Tak Leo!” sagde han højlydt og grinede lidt da Leo så tog muligheden for at spæne væk. Han skulle nok komme tilbage, men han havde aldrig været ved slottet før og nysgerrig var han.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 15