Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Aria 03.12.2022 14:05
Aria var ikke den mest åbne person, hun var generelt ikke glad for at tale om sig selv, bestemt ikke.

Aria så på Azia som hun fortalte, og sank diskret en klump i halsen da nogen af de ting hun fortalte lød lidt for bekendte.

Aria nikkede roligt "så længe De er glad for Deres arbejde, og De har et godt liv, så er det jo meget godt" sagde hun roligt og tog noget mere af sin mjød.

Aria så ned på sit krus da Azia spurgte om hun var sikker på der ikke stak noget mere under, hun rystede lidt på hovedet "der er ikke noget nej" sagde hun roligt og så lidt væk "i hvert fald ikke noget jeg kan tale om her" sagde hun meget lavt og det var tydeligt det var ment til hende selv, hun havde dog glemt at sige det inde i hovedet i stedet for at sige det højt, men hun kunne håbe på at Azia ikke hørte hende.

Aria tog kruset og drak lidt som hun stadig forsøgte at undgå øjenkontakten med Azia, det var så underligt for hende det her, hun ville gerne være ærlig overfor Azia, for hun syntes enlig ret godt om hende, men hun vidste også at det var noget der var lidt farligt at snakke om, især fordi hun ikke var kommet så langt væk fra det endnu.

Aria så sig lidt over skulderne, og virkede en smule paranoid, men det var ikke noget hun ville indrømme på noget tidspunkt.
Azia

Azia

Glædespige, tyv, charmør.

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 04.12.2022 10:43
Azia smilede roligt og lyttede til Aria, nu hvor de sad og talte om hende. Azia havde intet problem med at tale om sig selv og hendes eget liv, så meget hvilede hun faktisk i sig selv. Hun skammede sig ikke over det liv hun havde fået, eller den vej det var endt, for det var sådan hun var og der havde været situationer som havde gjort dette til hendes leve vej.
"Det er sandt! Jeg har ingen problemer med mit arbejde eller det sted jeg er endt i mit liv. Jeg nyder mit liv og mit job, selvom det måske ikke var mit første valg den gang, men det er det nu!"

Det var tydeligt at Aria havde svært ved at holde fokus og øjenkontakt med Azia, som hun ofte kiggede rundt i rummet, som om hun holdt øje med nogle. Men det troede hun bestemt ikke hun gjorde. Selvom hun fortalte det anderledes, så var hun sikker på at der stak et eller andet under hos Aria. "Det er helt i orden" Kom det fra hende med et smil, "Så skal jeg ikke blande mig mere i det" Det kunne måske gøre et eller andet, hvis hun fortalte at hun ikke ville blande sig mere. 

Ikke noget hun kunne tale om her? Burde hun hive hende med oven på, så de kunne sidde i private omgivelser? De kunne sagtens tage et værelse, det virkede til at Aria måske gerne ville tale om det. 

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Aria 04.12.2022 12:02
Aria lyttede selvom hun så rundt i rummet, hun så på azia "så længe De er glad for det, så er det vel også ligegyldigt hvad andre mener" sagde hun roligt, aria ville nok ikke selv vælge det job, men så længe man ikke bliver tvunget til ting så er det jo et godt nok job kan man sige.

Aria hørte godt hvad azia sagde, men hun nikkede bare og drak noget mere mjød, hun ville gerne snakke om det, ingen vidste det ikke engang Leo som enlig var blevet som en mor for hende, hun havde nok sine teorier, men hun vidste ikke noget, aria havde aldrig snakket om det og det var trods alt bogen traumer hun gik med selv.

Aria tømte sit krus og så rundt, hun var ikke van til at drikke og det kunne hun godt mærke nu efter tre krus mjød, men hun lod som ingenting, hvis hun var heldig opdagede azia ikke noget.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 04.12.2022 13:50
Det var tydeligt at Aria var ufokusseret som de sad der og talte, Azia fik ikke meget ud af hende eller de helt store svar, hvilket selvfølgelig kunne skyldes mange ting, men et eller andet var tydeligt stak under. "Selvfølgelig. Jeg ligger ikke mærke til hvad andre mener om mig, det betyder intet for mig" Hun havde fået mange ting at vide, som hun havde haft mange år i denne verden og inden for dette fag, det ville der altid komme. Folk så Azia som et lavere menneske, et menneske som ikke fortjente ret meget, men hvis folk bare vidste hvem der havde besøgt hende og modtaget hende ydelser. 

Endnu engang så Azia hvordan Aria tømte sit krus endnu engang. Hvis hun blev ved i det tempo, ville hun bliver mere end fuld og Azia måtte uden tvivl følge hende hjem. Det kunne selvfølgelig også gøre dem tættere, og få hende åbnet op. "Hvis du bliver ved i den fart, så ender det galt, Aria" Svarede hun roligt med et lille smil, og forsøgte at finde Arias blik, selvom dette flakkede. 

Azia tog en beslutning, hun rejste sig fra bordet og kiggede ned på Aria, "Kom med mig" Sagde hun, næsten kommanderende, men hun var ikke respektløs. Krostuen gjorde hende af en eller anden grund usikker og ufokuseret, så hun måtte fjerne hende fra krostuen. Hun tog Aria med op til baren, hvor hun fik en kande mjød og derefter gik hun bagved Aria, op ad trapperne, så hun kunne være sikker på at hun fulgte med og førte dem ind på værelset. Selvfølgelig ikke værelset med manden.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Aria 04.12.2022 15:24
Aria nikkede roligt da aria fortalte at hun ikke tog sig af hvad andre mente og sagde, hvilket jo var en god ting.

Aria så på azia da hun sagde det ville gå galt "det går ikke galt, jeg har styr på det" sagde hun med et vift med hånden, hun kunne godt mærke alkoholen, men hun følte selv hun havde fuldstændig styr på det, hun virkede dog stadig nervøs og paranoid som hun så rundt.

Aria så på azia med et undrende blik da hun næsten kommanderede med hende "hvad skal vi?" Spurgte hun undrende, men rejste sig og fulgte med alligevel.

Aria fulgte med op til baren og så rundt hvorefter hun blev guidet mod trapperne. Uden at stille spørgsmål lugte hun med, hun stoppede og da azia ville ind på et af værelserne, hun så undrende på azia "skal jeg være nervøs nu?" Spurgte hun roligt, men samtidig undrende, hun vidste godt hvorfor man normalt gik op på et værelse, så hun ville være sikker, for hun kendte jo ikke azia som sådan endnu, så hun vidste ikke hvad hun skulle forvente, hun blev stående på gangen, mest for at finde ud af hvad der foregik.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 06.12.2022 06:44
Det var måske ikke Azias at blande sig i hvad der var sket eller hvad Aria havde på sinde, men den måde hun var ufokuseret, hele tiden kiggede væk og svarede svagt, gav hende en følelse af at der var noget som stak under og noget som hun muligvis gerne ville tale om, selvom hun havde benægtet det. "Vi går bare lige et smut oven på" Svarede hun roligt, som nysgerrigeheden blomstrede i Aria, men hun blot fulgte med. Det var ikke sikkert at hun bare ville have fulgt med. 
Azia fik fat i en kande mjød og to glas, blot for at de kunne nyde lidt mere hvis, de fik den lyst, når de sad overfor hinanden, under to øjne. 

Aria fulgte stadigvæk med hende op ad trappen, der var ingen spørgsmål, ikke før de kom op på gangen og Aria stoppede op uden for døren. "Selvfølgelig skal du ikke være bange" Kom det nu roligt fra hende, som hun søgte hendes blik. Hun var ikke ude på at skade denne unge kvinde, men blot vide mere omkring hende. "Vi skal bare snakke" Det var selvfølgelig ikke meget, men det var den korte sandhed. 
Azia åbnede døren ind til værelset og slog en arm ud, som en takt til at Aria blot kunne gå ind og Azia ville komme lige efter. 

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Aria 06.12.2022 12:33
Aria vidste ikke helt hvorfor hun bare blindt fulgte med hende, men det gjorder hun. Hun nikkede roligt da hun sagde de skulle ovenpå, og hele vejen op af trapperne undrede hun sig over hvorfor de skulle der op, men hun fulgte stadig med.

Normalt ville Aria tro at dette var en fælde, eller et baghold, men af en eller anden grund stolede hun på Azia, hun så lidt på Azia og nikkede lidt inden hun gik ind på værelset, selv hvis det viste sig at være et baghold så skulle hun nok klare sig, det var hun sikker på.

Aria gik lidt rundt i værelset og så sig lidt rundt, hun var normalt ikke på værelserne så det var enlig en af de første gange hun rigtig så et af værelserne, normalt stod hun ude på gangen når hun skulle servere noget til nogen på værelserne.

Aria gik roligt rundt og endte over ved vinduet som hun så ud af, og så ud i mørket, hun smilede lidt for sig selv da en tanke kom op i hendes hoved, men hun skubbede den ligeså hurtigt væk igen.

hun fik revet sig ud af sine tanker og så på Azia igen "så hvad vil De snakke om?" spurgte hun roligt, hun virkede allerede mere rolig og afslappet efter de kom væk fra alle de mennesker der var omkring dem, hun var stadig lidt nervøs, men det var af helt andre årsager nu.
Aria så ud af vinduet en gang imellem, men holde meget bedre fokus på Azia nu end hun gjorder nede i krostuen.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 07.12.2022 07:12
Det var hverken en baghold eller en chance for at gøre hende noget ondt, på ingen måder. Hun var glad for at hun var fulgt med op, men samtidig så var det måske for meget? Det var jo ikke Azias at blande sig i en næsten fremmede kvindes måde at tænke på eller blande sig i hvad hun var gået igennem i hendes korte liv. 

Azia stod egentligt stille som hun kiggede på Aria vade rundt inde på værelset, måske i egne tanker? "Det var måske forkert at blande mig på den måde, Aria" Startede hun roligt ud og lod øjnene følge hende, som hun gik over mod vinduet og kiggede ud, "Du virkede blot så fjern nede i krostuen. Det virkede til at der stak noget under, og jeg tænkte at hvis vi sad under fire øjne at du måske havde lyst til at forklare?" Lyst var nok ordet, om hun havde lyst til at fortælle. Azia tvang hende på ingen måder. Hun vidste ikke om der var nogen personer dernede som hun havde holdt øje med eller om der var nogen hun kendte, som ikke burde høre det hun talte om.

"Jeg ved godt det kan være mærkeligt, at jeg på den måde kommer tæt på" Måske var dette forkert. Aria kendte dårligt nok Azia, og havde Aria den tillid til Azia som der skulle til? Det var første gang de havde mødt hinanden.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Aria 07.12.2022 10:22
Aria var fulgt med op på et værelse med en hun først lige havde mødt, det var allerede der et stort tillids spring for Aria, det ville hun normalt aldrig gøre, men det kunne Azia selvfølgelig ikke vide.

Aria så på Azia da hun snakkede om at blande sig, hun flyttede sit blik ud af vinduet igen og så ud i mørket udenfor og på de få gadelys der var der ude, det lignede næsten stjerner som var tæt på jorden, eller det syntes Aria i hvert flad.

Aria lyttede stadig til hvad Azia sagde da hun snakkede om at komme tæt på, og det var jo lige præcis der den lå, at komme tæt på, tæt på en anden person ikke kun med tillid, men også mentalt at åbne sig op for en person, noget som Aria ikke har prøvet i mange år.

Aria så stadig ud af vinduet som hun tog en dyb indånding "jeg...." hun startede men stoppede også sig selv igen, skulle hun fortsætte den "Jeg er ikke så god til mange folk, det er ikke et problem når jeg arbejder, for jeg bevæger mig hele tiden, det er også derfor at jeg altid sidder i hjørnet af kroen hvis jeg skal ha noget at drikke, så kan jeg se hele rummet" sagde hun stille men uden at flytte blikket fra vinduet.

Aria vidste ikke om hun skulle være helt ærlig og åbne sig helt op for første gang i mange år, eller om hun bare skulle lade det ligge der, hun bed sig lidt nervøst i læben og hendes fingre var så småt begyndt at kratte i hendes negle, det var noget hun gjorder sjældent, men det skete når hun blev nervøs.

Aria så stadig ud af vinduet som hun åbnede munden igen "og som svar til dit spørgsmål tidligere.... jo jeg har set en nøgen mand før, det er desværre også det der har gjort at jeg ikke er så god til folk" sagde hun stille og kunne mærke en knude i maven bare ved at tænke på det, en knude af ubehag og vrede som hun så ud i mørket.
Aria vidste ikke hvor meget hun skulle fortælle Azia, hun havde heller ikke brug for at skræmme hende væk, for hun virkede faktisk som en rigtig sød person, og selvom Aria nok var ung, så var hun meget mere voksen af sind end man lige skulle tro, og den fejl begik folk tit at behandle hende som et barn, men hun ville enlig hellere behandles som en voksen.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 08.12.2022 09:52
Hvordan Aria nu tog dette kunne Azia kun gisne om, hun vidste ikke hvordan hun yderligere ville reagere på, at Azia havde trukket hende ind på et værelse, for at få hende alene, og se om hun dermed kunne komme tæt på hende.
Aria virkede som en klog kvinde, moden af hendes alder st være, men der var måske hændelser i hendes liv, som havde gjort at hun måtte opføre og tænke sådan. Det kunne hun kende fra sig selv, bedre end noget andet. Azia selv måtte selv træde til, da familien havde brug for det.

Azia selv nød at have selskab omkring sig, det havde hun lært igennem hende arbejde, og nu nød hun den opmærksom hun ofte fik, ofte på grund at hendes udseende. Men det betød intet for hende. 
Azia lyttede til hendes ord, og kunne godt se og forstå meningen bag, og hvis hun havde det sådan, så forstod hun godt hvorfor hendes øjne havde flækket rundt i kroen. "Jeg forstår dig" Hendes smil var seriøst, men varmt samtidig, hun ville gerne vise at hun respekterer hende, "Det er okay, at have det på den måde".

Usikkerheden var tydeligt at se hos Aria, som hun stod der og bed sig i læben, var urolig i kroppen og hendes fingre. 

Det virkede ikke til at det møde som hun fortalte om, havde været noget rart møde og så kunne man måske ligge to og to sammen, om hvilken vej det gik. Om Aria ville fortælle mere, var op til hende selv. Når det var så ømt et punkt for hende, så vidste Azia godt at det ikke var det rigtigt sted at presse på.
"Aria.. Du behøver ikke at fortælle mere. Jeg kan se hvordan usikkerheden sidder i dig" Havde hun rusket for meget i hende?

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Aria 08.12.2022 11:07
Aria gik normalt aldrig med en fremmede ind på et værelse på den her måde, men Azia virkede så rolig, forstående og hun virkede som en man godt kunne stole på... hm stole på ja det var noget Aria ikke havde prøvet længe, på nær med hende som var blevet som en slags mor for hende, men selv hun vidste ikke det hele af hvad Aria havde vært udefor.

Aria så stadig ud af vinduet, hun nikkede stille "jeg arbejder på det, for det sætter en begrænsning for mange ting" sagde hun stille uden at flytte sit blik.
Aria havde nok nemmere ved at snakke så alvorligt hvis hun ikke samtidig skulle se Azia i øjnene, og selvfølgelig det mjød hun havde intaget hjalp også på det.
Aria var samtidig også glad for at de kunne snakke selvom der var noget afstand mellem dem, hun hadet at snakke med dem som mente at et kram hele tiden ville kunne hjælpe.

Aria så på sine fingre da Azia nævnte hendes usikkerhed og stoppede med at kratte i sige selv og så ud af vinduet igen "har du nogensinde vært udsat for noget som du af hele dit hjerte gerne vil snakke med bare en eller anden om, men uanset hvor meget du prøve, så kan du ikke få ordene over læberne?" spurgte hun stille mens hun så ud i mørket.

Aria ville så gerne snakke om det, for efter alt det der var sket så var der så mange ting hun ikke vidste hvordan fungerede og der var flere ting hun ikke kunne snakke om, selvom flere i hendes alder snakkede om det, det var så underligt for hende. 
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 08.12.2022 15:31
Det var måske mere held at Azia havde lykkedes med at få Aria ind på værelset, når man hørte hvordan hun havde svært ved at tale med folk, skabe den tillid som var nødvendig for at komme andre nærmere. Azia kiggede på Aria som hun stod ved vinduet og kiggede ud på verden udenfor. "Det skal nok komme, Aria" Lød det støttende fra Azia, "Jeg forstår dig udmærket, jeg har stået i helt samme situation som dig" Aria og Azia lignede umiddelbart hinanden på rigtig mange forskellige måder, det stod hende tydeligt nu. 

Azia lænede sig over og tog kanden op for at fylde de to krus, som hun havde taget med op, med den lækre mjød. Azia havde ingen problemer med at Aria stod ved vinduet, med afstand mellem i dem. Det var måske den måde som Aria kunne skabe den afstand og ikke kigge Azia i øjnene, mens de talte sammen. 
Det var et spørgsmål som Azia aldrig havde tænkt over, men nu hvor det blev lagt på bordet, så måtte hun jo lige vende det i hendes hoved. "Hm.. Det har jeg aldrig tænkt overfør" Startede hun roligt og tog det ene krus og smagte på mjøden, "Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg at jeg har været udsat for ting, som jeg helst ikke vil tale om, fordi det måske kan ryste modtageren" I hendes fag, blev man udsat for mange ting og ting som hun ofte gerne ville gemme væk, "Hvorfor kommer du ikke herover og får lidt at drikke? Så fortæller du det du har lyst til at fortælle" Det kunne måske hjælpe at hun kom over, og sad sammen med Azia. Hun ville gerne gøre Aria mere tryg.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Aria 09.12.2022 10:57
Aria nikkede stille som hun så ud af vinduet da Azia sagde det nok skulle komme "det håber jeg" sagde hun stille og så stadig bare ud af vinduet.
Aria kunne godt høre at hende og Azia mindede lidt om hinanden, i hvert fald på nogen punkter, selvom Aria nok aldrig ville indrømme at hun ville kunne se det.

Aria nikkede lidt igen "det kender jeg godt" sagde hun stille og så stadig ud af vinduet, hendes blik vendte sig dog mod Azia ved det næste hun sagde "Tror du det er en god ide at jeg får mere at drikke?" sagde hun roligt og smilede lidt.

Aria så kort ud af vinduet inden hun gik over og satte sig på sengen, hun kravlede lidt ind på sengen så hun kunne sidde i skrædderstilling, på den måde kunne hun sidde tættere på Azia, men stadig med lidt afstand mellem dem, Aria havde efterhånden lært hvordan hun skulle gøre for at holde sin afstand så hun selv følte sig tryk, det var også tit sådan folk vidste om hun var tryk ved dem, jo mere tryk hun var ved en person jo tættere på fysisk kunne de komme, Azia var der ikke helt endnu, men hun var ikke langt fra.

Aria lå sine hænder i sit skød og så lidt ned på sine fingre.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 09.12.2022 23:06
Igen mærkede hun følelsen af at de to kvinder, lignede hinanden på flere måder. Aria var dog noget yngre end Azia selv, så hun ønskede ikke at det hun ville fortælle ville komme al for meget bag på hende, hun frygtede lidt det Aria havde været udsat for. Måske kunne det ikke ryste hende, men det måtte ryste hende at en kvinde i hendes alder, ville være udsat for ting, som det hun tænkte - det behøvede det heldigvis ikke at være. "Jeg tror, at vi kender mange af hinandens situationer" Erkendte hun, og dette kunne både være godt og skidt, men det måtte hun jo finde ud af. 
Ud fra hvad Azia kunne se, så virkede Aria ikke så fuld at hun ikke kunne drikke endnu en, men det var op til hende selv, Azia var seriøs nok til at vide, hvornår man skulle presse på eller ej, "Det er helt op til dig selv, Aria. Jeg vil ikke presse dig" Der var ingen grund til at blive ekstra fuld, blot for at være det. Ikke i aften. 

Azia fulgte hende med øjnene som hun gik over imod sengen, og til sidst satte sig op i denne, i en skrædderstilling. Azia kom hende ikke tættere, blot for at holde den afstand som det virkede at hun gerne ville have. Dette var et næste skridt i deres lille intime samtale. "Blot tag dig den tid du skal bruge" Hun kiggede over på Aria, med et lille smil.

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Aria 09.12.2022 23:19
Aria så lidt på Azia da hun snakkede om at de måske kendte mere til hinandens situartioner, hvilket gjorder hende nysgerrig "hvordan det?" spurgte hun roligt og så nysgerrigt på Azia.

Aria så lidt på kruset med mjød og ente med at tage det alligevel, det kunne jo ikke skade, hun skulle jo ikke arbejde mere den dag så hun kunne vel ligeså godt prøve at have det sjovt.

Aria tog noget af mjøden og så lidt på Azia da hun sagde hun bare skulle tag den tid hun havde brug for, hun nikkede stille og så ned i sit krus "det er ikke fordi jeg ikke vil tale om det, jeg ved bare ikke hvordan" sagde hun stille mens hun så ned i sit krus.

Aria vidste vitterligt ikke hvordan hun skulle få ordene ud af munden, hvordan skulle hun, hun havde aldrig snakket om det og slet ikke så tæt på, og da slet ikke med en som hun lige havde mødt, selvom en hun kendte godt og havde kendt det meste af sit liv vidste det ikke engang, så hvordan skulle hun sige det højt.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 10.12.2022 21:28
Hvorfor? Aria og Azia lignede hinanden på flere måder. "Du minder mig bare om mig selv, da jeg var i din alder" Kom det smilende fra hende, som hun søgte Arias blik, "Før i tiden sad jeg også i hjørnet og betragtede folk, jeg havde det svært ved at lade folk komme ind på mig, og det du fortalte om at du havde svært ved at fortælle ting, selvom du meget gerne ville" Kom det ærligt fra hende, og der ville sikkert være meget mere, når de først fik åbnet op for Aria.

Azias blik gled over på Aria, som hun sad i sengen ved siden af hende, med fronten mod Azia selv. Hun tog imod mjødet, som hun havde tilbud Aria, selvom hun måske tidligere havde nævnt at hvis Aria blev ved, så ville det måske tage overhånd. Men så var Azia ikke vigtigere end at hun kunne følge Aria hjem, hvis det var nødvendigt. Azia var meget menneske glad, nysgerrig og satte andre i første række. 

Azia rakte selv ud efter sig eget krus og drak glædeligt af mjøden, hun selv kunne måske nok tage lidt mere end Aria, kunne. Azia forstod godt Aria, hun forstod følelsen at have svært ved at fortælle noget, at være usikker over for fremmede. "Jeg kender godt følelsen, Aria. Det var svært for mig, dengang jeg startede i branchen fordi jeg var meget ung. Jeg skjulte det for mine forældre, i lang tid" 

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Aria 10.12.2022 21:54
Aria så på Azia som hun begyndte at snakke, men så ned da hun nævnte sætningen 'da jeg var i din alder' Aria hadet den sætning, det var sådan noget man sagde til børn "så stor er aldersforskellen heller ikke" sagde hun lidt stille og så ned på fingrende i sit skød.

Aria så ned i sit krus, hun kunne ikke li at blive sammenlignede med et barn, hun blev det tit, selvom hun var høj og ret voksen af sin alder at være og kunne derfor ikke li tanken om at folk så hende som et barn.

Aria så lidt væk og kunne mærke knuden i maven "accepterede dine forældre det da du fortalte dem det?" spurgte hun stille og så ned i sit krus igen.

Aria vidste ikke om hun skulle sige det eller om hun skulle lade vær, hun kunne mærke knuden i sin mave, klumpen i halsen og tårrene som pressede sig på jo mere de talte om det, men var hun klar til at lade nogen komme så tæt på hende igen? Arias hoved kørte rundt med en masse spørgsmål som hun ikke engang selv kendte svarene på, og i stedet for at finde svarene valgte hun at tage sit krus op og bunde det til sidste dråbe.

Aria satte kruset fra sig og lå sig kort tilbage i sengen og blinkede kort med øjnene for at få tårrene til at gå væk inden hun igen satte sig op i skrædderstilling og så på sine fingre som igen lå i hendes skød.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 10.12.2022 22:24
Azia kunne godt høre det selv, det havde været en forkert vending at bruge, hun var 22 år og Aria var .. hvor gammel var hun 17-18 år? Så stor var forskellen selvfølgelig heller ikke, og det var måske heller ikke sådan ment, men det lød sådan. "Det lød forkert" Erkendte hun ærligt, "Jeg startede selvfølgelig ikke, i så ung en alder, men det var ikke langt før" Hun var startet i en ung alder, hvilket måske ikke havde været det bedste træk for hende, og så mange år var det alligevel ikke siden.. Hun var kun 22 år. 

Det havde bestemt ikke været hendes mening at sammenligne hende med et barn, for Aria virkede mere moden af sin alder, end mange andre kvinder, man mødte som var i den aldersgruppe. Det virkede til at hun havde stået imod ting i hendes liv, som man måske ikke burde opleve når man var så ung - uanset om man var moden eller ej. '

Azia kunne jo håbe på at hvis de skubbede samtalen over på hendes egen historie, at det ville være nemmere for Aria at føle sig tryk og give hende lidt tillid, "Tja.. Der var ikke ret meget respons. Min far lagde dårligt nok mærke til mig, han brugte jo alt sin tid på at drikke og var dårligt nok ædru når han var hjemme. Min mor.. Min mor var måske ikke nogen stor tilhænger af det, men hun tog glædeligt af de penge jeg kom hjem med" Det havde virkelig ikke været den bedste situation at være i. Hun havde ikke kunne forstå sin mor, som hun bare tog de penge som Azia tjente. 

Det virkede måske ikke som hun gerne ville, for som hun fortalte og holdt øjn kontakt med Aria, kunne hun langsomt se hvordan hendes øjne med blev mere røde, som om noget var på vej. Azia lod hele tiden hendes øjne hvile mod den unge kvinde, som hun tog glasset op og bundede det, inden hun lod sig falde tilbage i sengen madrassen, lagde sig ned i få sekunder, for derefter at komme op igen. "Er du okay, Aria?"

Aria

Aria

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 170 cm

Aria 10.12.2022 22:34
Aria nikkede lidt da Azia selv kunne høre at det nok var kommet forkert ud, men hun kommenterede ikke mere på det.

Aria lyttede til hvad Azia fortalte, men man kunne tydeligt se hvordan hun begyndte at ryste og hendes blik blev mere fjernt da Azia fortalte om sin far. Aria begyndte at kratte i sine fingre igen som hun fik et meget fjernt blik i øjnene som om hun fik flashbacks.

Aria var nok glad for hun havde sat kruset fra sig ellers havde hun nok tabt det nu, hun krattede fortsat i sine fingre og det begyndte enlig at blive en smule voldsomt og hun fik også krattet en smule hul på sig selv som hun fortsat havde det fjerne blik, hendes øjne begyndte langsomt at blive fyldt med vand som pressede sig ud og løb ned af hendes kinder mens hele hendes krop rystede som om hun var bange for noget skulle til at ske.

Aria hørte godt Azia, men svarede ikke rigtig, hun rystede bare på hovedet og hele den voksne adfærd hun normalt havde røg af hende med det samme som hun svagt begyndte at hviske stille "vil ikke...vil ikke...vil ikke" blev hun stille ved med at gentage, man vidste ikke hvor hun var henne i sit hoved lige nu men det var bestemt ikke på det kro værelse hun enlig var på med Azia det var helt sikkert.

Tårrene løb ned af kinderne på hende, hendes blik sad fast enlig på Azia men det var mere som om hun så lige igennem hende i stedet for at se på hende, mens hun fortsat krattede i sine fingre og hviskede fortsat til sig selv.
Azia

Azia

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 11.12.2022 07:41
Azia nåede dårligt nok at fortælle færdigt, inden hun så hvordan det påvirker Aria. Hun havde ingen idé om hvorfor, hun havde håbet at ved at tale om sig selv, at hun ville fjerne den nervøsitet og de tanker om kredsede om Aria selv, men det var slet ikke tilfældet.
Det var tydeligt lige at se hvordan det her påvirkede hende, det fjerne blik, den krattende bevægelse i hendes fingre og ikke mindst hendes øjne som langsomt begyndte at blive blanke, og blev fyldtes med vand og de salte tårer.

Hun havde svært ved at se en anden person på denne måde, det var tydeligt at noget gik hende på og at det var en stærk følelse.
Hun at vide det, uden at vide hvad der var sket i Arias liv, havde Azias ord rørt et eller andet inden I hende, som påvirkede hende stærkt.

Azia rykkede tættere på Aria, lod hendes arme falde om hende og trak Aria ind til sig selv, for at være den støtte som hun helt sikkert havde brug for. Azia kunne mærke hendes krop ryste, tårerne fra Aria, som ramte hendes egen kind. Hun tog hendes ene hånd, bare så hun ikke kunne kratte længere og lod den anden fri hånd, glide om på hendes ryg og aede denne, for at få hendes følelser ned.
"Rolig Aria" Kom det roligt fra Azia, som hun sad ind i mod hende, "Jeg er hos dig, bare rolig" 

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Echo, jack, Lux
Lige nu: 4 | I dag: 12