Issac Thorne

Issac Thorne

Løjtnant for det øvre bydistrikt

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 06.10.2022 20:46
Issac følte ikke sig selv som en kold person, måske i nogle øjne - men det var også kun hans egen mening. Han kunne ikke lade være med at komme med et grin over hendes kommentar, ligesom hun havde gjort overfor hans. Han lod sig ikke pirre at kriminelle, ikke på grund af deres ord. Lige nu var han irriteret over hendes handlinger og den måde som hun havde brudt den tillid som han havde forsøgt at vinde overfor hende, "Det kommer slet ikke bag på mig" Kom det fra ham med et lille smil på læberne. Han følte stadigvæk at han havde overtaget over hende, sådan som han igen havde presset hende op ad en mur. 

Havde hun regnet med andet end at han var begyndt at lyde seriøs? Han havde prøvet at give hende flere muligheder for at finde på en løsning på deres lille problem, for det havde startet som et lille problem og nu var det blevet noget større. Hun havde givet ham flere muligheder, som bestikkelse, men der var intet af det hun havde nævnt som han havde haft brug for. 
Han tvivlede ikke på at hun kunne finde vej til arresten på egen hånd, men tvivlede på at hun havde været derinde. Han var sikker på at han ville have kunnet huske et ansigt som hendes. Hun var en køn ung kvinde, ingen tvivl om det. 
"Så nu vil du gerne have min tillid til at du selv finder frem?" Hans smil var næsten ironisk som han kiggede over på hende, med et som udtrykkede en undring fra ham.
Han vidste igen ikke hvor han havde hende, for nu havde hun vist sig at være en person, som man måske ikke skulle stole på. Han fulgte hendes bevægelser som hun kom ham nærmere, som om hun blev overgav sig. "Det virker næsten som om du gerne vil have jeg holder øje med dig" Han kiggede over på hende og tog fat i hende med en fast, men rolig hånd, i håb om at hun var klar til at følge med.
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 170 cm

Mee 06.10.2022 21:08
Rory var ikke direkte en positiv eller optimistisk person. Lidt af det modsatte faktisk, men lige nu gad hun ikke surmule over at hun skulle i arresten. Måske fordi hun havde en ide om, at hun nok skulle få snydt sig selv ud igen inden det kom så vidt. I hvert fald ville hun ikke være der i flere timer, forhåbenligt. Selvom hele hendes krop var varm, prøvede hun på at holde hovedet koldt. En meget svær ting at gøre mens man var en anelse dehydreret og egentlig helst havde lyst til at kravle ind og gemme sig i en krog.

Hun skulle aldrig have gået tættere på ham og overgivet sig uden videre. Det var akkurat hvad hun havde gjort, men en plan? Det håbede hun da på hun ville have. Indtil videre måtte hun bare opføre sig ordenligt, sådan tilbuddet om en privat celle ikke faldt fra. Argh, ordet celle fik det til at løbe koldt ned ad ryggen på hende. Hun valgte at ignorere spørgsmålet om tillid og besvarede i stedet den anden udtalelse. “Jeg har indset jeg ikke slipper for dig foreløbigt. Så kan jeg bare bade mig i din opmærksomhed i stedet, siden du så gavmildt giver ud af den,” svarede hun ham kækt. Bag de friske ord kunne Rory dog mærke klumpen i maven vokse sig større. Hun havde aldrig været i arresten, men indespærret havde hun været før. En oplevelse hun aldrig ville opleve igen. Forhåbenligt talte han sandt om at han ville give hende en god celle, men hun tvivlede stærkt på det. Hellere få det til at ligne hun var med på anholdelsen frem for hun blev overmandet. På en eller anden måde troede hun det var bedre for hendes ry. 
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 06.10.2022 21:29
Adrenalinet pumpede rundt i hans krop, han var varm, men han havde fået sin vejrtrækning under kontrol, som de havde stået få minutter og talt sammen. Selvfølgelig blev han nød til at holde øje med hende, for hvis hun prøvede på noget, var det så virkelig det værd at stikke efter hende? Han kendte nu hendes ansigt og ville til hver en tid kunne genkende hende i bybilledet - det var hendes svaghed nu. 
Issac var glad for at hun virkede til at have overgivet sig, det viste da lidt sund fornuft fra denne kvinde og en idé om at hun godt kunne se at hun ikke havde mange veje uden at de gik igennem ham. Det ville han selvfølgelig tage med i tankerne omkring hende, selvom hun ikke havde spillet sine kort ret godt. 
Han havde måske ikke tænkt sig at beholde hende længe, men nu ville han gerne statutere et eksempel ud af hende og vise at hans ord var sande, og at han ikke blot lod sig bløde op fordi at hun overgav sig. "Jeg håber ikke du glemmer mit ansigt, med så meget opmærksomhed jeg har givet dig" Kom det som et roligt svar på hendes ord, i hans øjne havde hun selv sat sig i denne situation og det måtte hun leve med. Han ville mene at en kvinde som hende, med det udseende var for god til at være en tyv.

Han ønskede ikke at gøre hende ondt eller lignende, han var på ingen måder hævngerrig på den måde. Det var der ingen grund til. Han kunne med et roligt tag i hende, føre hende ud af gyden og ned ad gaderne imod arresten. "Du skulle have taget mit ord og mit forsøg på en aftale, da du havde chancen" Hun skulle have noget utrolig godt til ham, hvis hun ønskede at komme ud af dette. Han var på ingen måder i humør til flere lege, og var stadigvæk en smule irriteret på denne kvinde. 
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 170 cm

Mee 06.10.2022 21:42
Hun kom med et lille fnys efter hans kommentar. “Hvordan ville jeg nogensinde skulle glemme deres skønne ansigt?” Sagde hun nærmest legende. Hun vidste ikke hvorfor, at hun ikke kunne få en stærkere reaktion fra ham. Det bekymrede hende næsten, at han var så rolig og ikke hævngæring som nu. Måske det var en stilhed før storm taktik, men hun kunne ikke helt regne den ud endnu. Måske havde han tænkt sig at gøre livet er helvede i cellen. Hvis han gjorde dette kunne hun vide sig sikker på, at den tillid han snakkede om næppe var sand. Ikke at hun troede på den alligevel. Desuden, hvad ville han få ud af at give hende en god celle?

Af ren refleks trak hun sin hånd tilbage, da han begyndte at tage fat i hende og trække hende med. Dog havde han et ordenligt greb om hende, så lige lidt hjalp det. Hun sukkede blot og lod modvilligt sine fodspor følge hans. Der var alligevel et stykke til arresten, da hun intentionelt havde løbet den forkerte vej. Hun havde en teori om, at der var færre byvagter jo længere man kom væk fra arresten. 

“Siger du alt håb om en aftale er løbet ud nu? En skam for os begge,” sagde hun og mente det faktisk denne gang, også selvom hendes kommentar kunne blive taget ironisk. Hun vidste bare ikke, hvordan hun ellers skulle udtrykke sig uden at virke svag. Den sidste ting hun havde lyst til at være i dette givne øjeblik. Hun vidste ikke om der var nogen grund til at dele informationer med ham eller om han blot ville tage informationen og smide hende i brummen alligevel. Det havde hun gjort, hvis hun var i hans sko.
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 06.10.2022 22:21
Han kunne ikke lade være med at komme med et smil over hendes sarkastiske kommentar, hun var næsten underholdende at bruge tid på, selvom han ønskede at hans vagt ville være overstået på dette tidspunkt. "Du smiger mig næsten. Jeg er glad for at de allerede sætter så stor en pris på mig og mit ansigt" Svarede han i en ligeså legende tone, som hun havde brugt. Han kunne jo sagtens sige det samme om hendes, hvis hun ønskede ikke at følge med ham til deres mål, for så ville han kunne huske det og hele tiden holde øje med hvor hun gik. I så fald ville han ikke lade hende gå umærket gennem byen.,

Han havde næsten ikke forventet andet end at hun ville forsøge at vriste sig fri fra hans faste greb i hendes arm. Det var de færreste som blot fulgte med uden den mindste kamp for deres frihed, det havde hun allerede vist ham en gang denne aften, så han tvivlede på at hun ville lade ham slippe med mere af hendes leg. Hun var rendt den modsatte vej af arresten, så de havde et godt stykke vej derhen, og alt efter hvordan hun nu teede sig så kunne han lade grebet blive løsnet.

Hendes ord kom næsten ikke bag på ham, selvom hun burde have indset at det løb var kørt, tidligere havde hun ikke ønsket indgå en aftale, så hvorfor nu? "Jeg troede ikke at en tillid mellem os kunne skabes. Du er måske kommet op med et nyt forslag til en aftale mellem os? Så er jeg da lutter øre" Han tvivlede på at hun havde noget nyt. Havde hun overhovedet nogen informationer som hun kunne udveklse for hendes frihed? Ellers måtte hun finde på noget andet som kunne være lokkende.
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 170 cm

Mee 06.10.2022 23:41
Hans ageren forvirrede hende mere end sin egen. Hvorfor kørte han med på hendes charme? For få øjeblikke siden var hun sikker på, at han ville kappe benene af hende for at stoppe hende fra at løbe. Hun opførte sig kun på denne måde for at komme gennem situationen med Forest mulige traumer. Det var ikke ligefrem noget han skulle bekymre sig om, men kunne hun bruge hans opførsel til sin fordel? Hm, hvad havde en mand som han brug for. Noget som hun kunne give ham, noget som hun kunne få fat i lige nu og her. Selvom der var et godt stykke til arresten, så var tiden knap.

Hun ville blive nødt til at prikke lidt mere til ham. Finde ud af, hvad det virkelig var han havde brug for. Noget som ikke krævede tillid, og hvor hun kunne gå uden konsekvenser. At blive en informant var den sidste mulighed for hende, men hun havde dog endnu et trick i ærmet. Det var dog risikofyldt, da hun indså at han havde en skinnede ring på fingeren. Hun måtte alligevel gøre et forsøg. En mand af din status har hverken brug for flere krystaller, våben eller anerkendelse,” startede hun og sørgede for at de havde god øjenkontakt gennem hele seancen. “Men du har brug for spænding. Er i dag ikke et bevis på, at jeg kan give dig præcis det? Hvis du synes jeg er utilregnelig nu, så tænk på hvordan jeg kan være under de rette omstændigheder,” lokkede hun og lagde hovedet en anelse på skrå.
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 07.10.2022 07:03
Hans ord forvirrede hende måske, men han prøvede blot at spille med i samme rolle som hun var påbegyndt. Det virkede nærmest ironisk fra hendes side af, at hun var begyndt at flirte med ham; en person som havde jagtet ham hele aftenen og nu ønskede at smide hende i arresten. 
Han ønskede stadigvæk at slæbe hende med til arresten, især nu hvor hun nærmest havde ytret at hun ønskede for alt i verden at undgå at sidde i en celle, kun for at statuere et eksempel overfor hende. 

Han tvivlede virkelig på at hun havde noget som han kunne tilbyde hende, som sagt så var alt hun havde forslået ham, ikke noget han havde haft brug for. Han kunne have brug for en informant i deres miljø, men det var spørgsmålet om hun kunne levere den slags, var hun så vigtigt eller højt placeret at hun fik noget at vide fra andre? Så ville hun ikke have forspildt chancen og blot have indgået en aftale sammen med ham. 
Han lyttede til hendes ord, som de gik ned igennem gaderne imod arresten, selvom han egentligt ikke burde. Hvad havde hun af gode ting hun kunne fortælle ham? Han ventede selvfølgelig på det gode forslag på en aftale mellem dem. 
Hendes næste ord fik ham til at stoppe op og kiggede på hende, for at finde øjenkontakt. Havde han forstået hendes tilbud rigtigt?

Spænding var selvfølgelig altid noget han kunne bruge, det gav ham hans rus og en af de ting som han elskede ved det her job.
"Under de rette omstændigheder?" Det lød næsten fristende at hun tilbød sig på denne måde. Det ville da vise den totale magt overfor hende.
"Vil du undgå cellerne så meget, at du vil vise dig fra den side over for mig?" Det var sjældent at det var den slags tilbud han fik stukket af dagen, men hun måtte være noget ivrig for at slippe for cellerne.

Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 170 cm

Mee 07.10.2022 10:33
Hun havde ham næsten. Hun kunne se det på den måde han reagerede. Hvis han ikke engang havde overvejet tanken, ville han ikke have stoppet op og studeret hende så nøje. Hvorfor var det, at mænd aldrig kunne sige nej til sex og rus. Var hans kone derhjemme ikke nok til at holde ham tilfreds? Ud fra hans fremtoning havde han sikkert også en kedelig og ordentlig kone som ventede ham derhjemme. Hun ville umuligt kunne give ham den selv samme rus som Rory kunne. For hende var et samleje en lige så stor magtkamp som en slåskamp. Dog var hun villig til at give sin krop for en god sag - altså at slippe for arresten.

“Du hørte mig,” lokkede hun ham og bekæftigede ham i sine tanker. “Det er mit sidste tilbud,” sagde hun opfølgende, som om det var ham der mistede noget, hvis han sagde nej. Rory vidste godt, at den eneste grund til, at hun kunne komme af sted med et tilbud spm dette, var fordi hun var smuk. Gode gener var den eneste positive ting hendes forældre havde givet hende. Alt andet havde hun kæmpet sig til. Hun blev nødt til at udnytte sit smukke ydre og tillærte charme for at få halet byvagten ind. Det virkede til, at hun var godt i gang. Nu måtte han ikke være lige så utilregnelig som hende selv - eller måske alligevel. Hun havde aldrig regnet med han ville sige ja før nu.
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 07.10.2022 19:18
Det var ikke en løsning som han selv havde haft i tankerne, før hun indiskret havde lagt det på bordet. Nu hvor tanken om hende havde meldt sig, så var overvejede han det da stærkt. 
Hvis han ikke havde overvejet det, så var han ikke stoppet op for at tænke tanken igennem, for det var han nød til. Det var et overraskende tilbud som hun kom ned, for han havde ikke stået over for en kriminel som havde tilbudt ham den løsning, for at slippe for en straf.
Måske var det tanken om livet derhjemme som satte denne lyst i ham, for lige nu gik det bestemt ikke som han ønskede i deres hjem, og det var der mange grunde til - men det var ville måske også være et fejt træk overfor hende der hjemme.

Han kunne ikke lade være med at smile over hendes ord, det var ligefor at han var kommet med et lille grin, men holdt det inden i sig selv. "Hendes sidste tilbud" som om at det nu var hende som havde magten og kontrollen over dette, og hvis han ikke slog til så mistede han noget - men gik den, så gik den og det var modigt, "Så vil jeg overveje dit sidste tilbud" Kom det fra ham som han søgte et blik, som måske afslørede hvad han ville svare.
Den unge kvinde her var smuk, attraktiv og helt sikkert noget helt andet i en seng end han før havde prøvet, det var hvert fald de tanker som nu løb igennem hans hoved. I teorien vandt han på dette, hvis han virkelig havde lyst til sex, for han kunne blot slæbe hende med til arresten, holde sine ord og give hende en af de bedre celler og lade hende gå efter en dag - men hun var så villig til at slippe for cellen, at hun ville ofre sin krop. Der var nærmest som om hun ønskede at dette skulle ske, han vidste godt at hun var ivrig for ikke at ende i en celle, men alligevel.

Han trak hende igen afsted I armen, i mens han tænkte på hvor han kunne slæbe hende hen, hvis det var dette som han ønskede - og han måtte nok erkende overfor sig selv, at det var for godt et tilbud til at afslå.
Hans tanker kredsede om kroen, som lå ikke så langt fra arresten. Her kunne han muligvis blive genkendt, men han tvivlede på at nogen ville sætte spørgsmålstegn ved hans ankomst.
"Vi går mod kroen" Kom det roligt fra ham, som han trak hende afsted og søgte hendes ansigt for at se en reaktion, blot for at inddrage hende i hans plan.
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 170 cm

Mee 07.10.2022 20:28
Rory kunne mærke håbet blusse op i det, da han sagde at han ville overveje det. Hun havde han næsten, hun kunne mærke det. Dog ville hun ikke skubbe til sit held ved at prøve på at skubbe tilbudet mere. Bare han ikke blank ud afviste det gjorde, at hun var i den gode zone. De var dog stadig på vej mod arresten. De kunne vælge at gå til venstre mod arresten eller til højre mod kroen. Rory kunne ikke tro sit held, da han trak hende mod højre. Hun kunne mærke friheden på hendes tunge nu! Hun skulle bare have overstået samlejet med byvagten, men mon ikke det ville være en hurtig affære. “God beslutning” sagde hun nærmest kælende til hans udtalelse.

Rory trissede tilfreds med ham mod kroen. Hun vidste ikke om han havde et værelse der eller om han blot kunne få et ved sin status som byvagt. I hvert fald havde hun konkluderet at han havde nok penge at gøre op med. At leje et værelse for en dag burde ikke være andet end småøre for ham. Selvom han så godt som havde sagt ja til hendes tilbud, studerede hun nøje hans bevægelser. Hun kunne ikke have, at hun pludselig var på den rigtige side af loven og vendte om. Dog skete det ikke og de nåede omsider baren. “Sikker på du vil blive set derinde med mig?” Spurgte hun og løftede det ene øjenbryn en smule. Han var trods alt en gift mand og der skulle ikke meget til før man kunne regne sig frem til, at hun så sandelig ikke var hans kone.
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 07.10.2022 21:17
Han var ikke sikker på om han havde tænkt det her helt igennem. Det havde været tydeligt for ham, at hun virkelig ønskede denne løsning, ikke fordi at han regnede med at hun ville nyde akten mellem dem eller ville ønske mere, men blot fordi at hun ønskede at slippe for at se indersiden af en celle. Men nu havde Issac taget beslutningen, og i efter hende at dømme virkede det til at være den helt rigtige løsning. 
Issac havde af og til besøgt kroen, men han var ikke som sådan ikke noget kendt ansigt derinde, folk vidste selvfølgelig hvem han var og hvad hans navn var, men han tvivlede på at folk ville hilse på den måde man gjorde når man var et kendt ansigt. "Det behøver du ikke bekymre dig om" Han søgte hendes blik, kiggede på hende og lod grebet om hendes arm blive lidt mere fast. Hvis nogen på kroen nu ville genkende ham eller undre sig, så ville det se lidt mere seriøst ud hvis han havde et godt tag på hende.

Issac lod sin frie hånd glide ned i jakkens lomme for at finde en mønt og gøre denne klar i hans hånd, som de trådte inden for i kroen. De blev ramt af en rar varme fra stuen, som de trådte inden for og han lod blikket glide rundt. Umildbart var der ingen kendte ansigter, andet en kromutter som stod bag baren. Men stedet var velbesøgt denne aften, men det virkede til at de fleste var optaget af deres egne øl og ikke mindst deres samtaler.
"Vi låner lige et værelse" Kom det blot fra ham, som han lagde en mønt på bar disken og trak hende med sig. Issac havde ingen idé om kvinden her havde været på kroen og kendte vejene op til værelserne, hvis ikke så lærte hun den nu. 
Han fik hende op ad trappen og gik mod et af de værelser, som virkede til at være tomme og trådte indenfor og fik lukket døren bag dem. 
Han var lidt usikker på hvordan dette skulle starte, han kunne sagtens være rå og blot tage det han ønskede ved at flå hendes tøj af, men det var alligevel ikke nødvendigt nu hvor hun selv havde tilbudt dette - og sådan en mand var han heller ikke, men det virkede også bare malplaceret hvis han selv skulle i gang med at tage eget tøj af. 

Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 170 cm

Mee 07.10.2022 21:40
Rory fattede ikke helt logikken i, at han tog et endnu strammere greb om hende. Okay, han gik ind på et værelse med en som tydeligvis var kriminel? Ville det ikke bare ligne, at de lavede det som de havde gang i? Eller vil folk tro han lavede en privat afhøring derinde? I hvert fald stillede hun ikke spørgsmål ved han handlinger og valgte i stedet bare at følge med bølgerne og gå med ham. Der var godt fyldt op i stueren, hvilket betød at de ikke rigtig skilte sig ud i mængden. Hun var ikke en særlig socialt anlagt person, så derfor havde hun ingen at hilse på. Hun kunne dog genkende nogle af stamgæsterne derinde.

Byvagten var meget målrettet i sine handlinger og det tog dem ikke lang tid før de var oppe på et værelse. Det hele var gået så hurtigt, at Rory ikke havde nået at tænke tanken til ende. Skulle han bare tage hende lige der bag den lukkede dør? Eller skulle hun føre ham hen til sengen. Ville han have kontrollen eller skulle hun tage tøjlerne? Hun tog en hurtig beslutning og puffede ham hen mod sengen. Nu holdte han ikke længere fast i hende, så hun trænge ham helt tilbage, sådan han lagde i sengen. Hans blik borede sig på hende, ventede på den næste handling. Hun satte sig på ham sådan hvert ben var på hver sin side af kroppen. 

Hun kom nu på alle fire, da hun bevægede hovedet hen til hans ansigt. Hænderne var placeret sådan, at det var på hvert side af hans hovede. Hun bukkede sig ned, støttede sig nu på albuerne og lod læberne strejfe hans øre og hviskede blidt: “Jeg er din for en stund. Få det bedste ud af det.” Hun fjernede derefter hendes læber og satte sig nu ordenligt op igen. Hun kiggede forventningsfuldt på, hvad hans næste træk ville være. Ville han have det fint med hun var på toppen og styrede slagets gang eller ville han være den som havde magten? Dette var bare deres anden magtkamp forklædt som en forening af to mennesker.
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 07.10.2022 22:16
Alt omkring dette møde med denne unge kvinde var gået utrolig hurtigt, og måske af og til lidt for hurtigt og måske havde han ikke tænkt det hele helt igennem. Godt nok havde ingen rigtig lagt sit blik deres vej, men havde det været det rigtige at tage hårdere fat i hende, for hvis han ville afhøre hende, hvorfor så ikke bare gå over på arresten, et par få gader væk?
Sket var sket og nu stod han overfor hende på dette beskedne værelse og hvordan skulle dette bæres ad? På den korte tid de havde stået derinde, var mange tanker gledet igennem hans hoved, men han ville heller ikke virke til at miste kontrollen eller magten over hende. 
Dog gik der ikke længe før hun tog teten og kontrollen over deres leg, hvilket måske var det han havde brug for. Når han stod over for en kvinde og sex var på programmet, så havde han selvfølgelig en måde at gå frem på, men der var ofte også kærlighed mellem de to mennesker. Det kunne man bestemt ikke sige at der var her.

Han lod sig skubbe tilbage mod sengen og nød at se hvordan hun ønskede at tage kontrollen over dette til en start, han skulle dog nok tage denne tilbage, men at se hvad hun egentligt kunne og hvor vild hun var, var næsten et stort ønske fra hans side af. Han lod sig falde tilbage i sengen og nød synet som hun satte sig på skrævs af ham, med et ben på hver side. Han kunne tydeligt mærke lysten gøre sin entre, som hun lænede sig ned mod ham. Han kunne dufte hende, mærke hendes varme. Han nød det. 
Et sus gik gennem hans krop, som hendes ord ramte hans ører, hun skulle bare vide. 
Issac fulgte hende som hun satte sig oprejst igen, stadigvæk på skrævs over ham og han skubbede sig selv samme vej, så han sad oprejst foran hende og mærkede lysten drage mod hans underliv, som hun sad over dette.
Han lænede sig nu ind mod hende med et modsvar, "Bare rolig, jeg har ikke travlt" Måske ønskede hun dette hurtigt overstået, men der var de af to forskellige meninger. 

Han lod sine hænder søge mod hver enkel knap i hendes hvide skjorte og fik dem knappet op - han kunne godt have revet til, men hvad skulle hun så forlade kroen i? Han skubbede den til side for at afsløre hvad hun havde inden under. Han blev ikke overrasket da hun intet havde på inden under, men at det blot var den nøgne hud som nu var blottet. Issac lod blikket glide ned ad hende og lod blikket hvile på de faste bryster, inden han tog et fast greb i det ene af dem og masserede dette og lod deres læber mødes i et krævende og intenst kys. 
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 170 cm

Mee 07.10.2022 22:33
Hans svar tilfredsstillede tydeligvis ikke Rory, da hun havde regnet med dette ville være en hurtig interaktion. Han havde sikkert tænkt sig at trække det ud for at pine hende. Den luskede byvagt. Alligevel placerede hun et skævt smil på sine læber frem for at afbryde illusionen om den forførende kvinde. Hun skulle jo nødigt have, at han faktisk begyndte at tænke med det rigtige hovede. Hun havde placeret sig sådan, at hun sad på hans skridt og hun kunne godt mærke, hvordan han voksede under hende, hvilket passede hende perfekt. Det beviste blot, at hvad hun gjorde virkede for ham. Måske kunne hun få ham til at være så ophidset, at hun ikke engang behøvede at have sex med ham. Det ville være drømmen, men noget sagde hende at denne akt ikke ville være så hurtig overstået.

Rory havde aldrig været blufærdig og lod ham knappe skjorten op uden indvendinger. Den blev hurtigt skubbet på gulvet da den sidste var knappet op og ivrigt tog han fat i hendes blottede bryst. Mænd og deres fascination af kvindekroppen. Det var umuligt første gang han havde set nogen, men blikket han gav dem var ligesom når en lille dreng så dem for første gang. Det frydede hende, at hun kunne have den form for kontrol over ham. Hun vidste, at hun ikke var fysisk stærk og ville næppe vinde en slåskamp mod ham. Her mente hun dog at de spillede på hendes banehalvdel, da hun havde hovedet under kontrol.

Deres læber mødtes i et kys og der var tydeligt at mærke lysten i bare denne handling. Han var sikkert stadig irriteret på hende, ønskede at straffe hende, men det var umuligt at overse hvordan hans krop ønskede hende i dette øjeblik. Rory gik med på den og var lige så aktiv i kysset som ham. Hænderne begyndte legende at finde under hans trøje og mærkede på hvad hun havde at arbejde med. Han var yderst trænet, der var der ingen tvivl om. Hænderne gik fra hans brystkasse og cirklede sig rundt i en pirrende langsom og kontrolleret hastighed. Snart var de på maven, hvor hun mærkede han spændte op ved hendes berøringer. Hun forsatte længere ned og cirklede nu rundt under hans navle. En finger eller to røg ned under buksekanten, men stadig gjorde hun intet tegn på at ville fjerne bukserne endnu.
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 07.10.2022 23:54
Der var ingen grund til at skynde sig for at få dette overstået, ikke i hans tanker. Han anede ikke hvilke tanker der gik igennem hendes hoved, om de overhovedet lignede hans? Han tvivlede stærkt. Han havde tænkt sig at nyde dette i fulde drag og få så meget godt ud af det som over hovedet muligt, det var der ingen tvivl om. 
Der var ingen tvivl om at det at have hende tæt på sig var med til at skabe en lyst til hende, blot fordi at hun var tiltrækkende, attraktiv og var en kvinde. 
Han nød synet af skjorten som blev smidt på gulvet og han havde fuld adgang til denne kvindes overkrop. Det var en blød og indbydende krop, som han hellere end gerne ville nyde mere end rigeligt af denne aften. Hans hånd blev mere masserende overfor det bløde, men faste bryst. Dette var et af de tidspunkter hvor kvinder havde magten og kontrollen, mænd elskede en kvindes krop og det var ikke meget anderledes lige nu.

Kysset var fra hans side ihærdigt og nød at hun deltog ligeså meget som han gjorde. Lige nu ønskede hans hendes krop. Issac kiggede ned ad hans krop, hvor hendes hænder dristigt var begyndt at lege med hans overkrop. Det tændte ham som hendes hænder nysgerrigt og pirrende følte sig rundt på hans nøgne hud under skjorten. 
Et smil gled frem på hans læber som hendes hænder nu søgte mod hans buksekant og gled ned under kanten. Han lod sine læber søge mod hendes igen og lod endnu et kys starte i mellem dem, og lod sine egne hænder finde vej til knapperne i hans egen skjorte og lod denne smides efter hendes. 
Issac lod sine hænder grib om hendes hofter, trak hende ned på madrassen og kravlede nu hen over hende. Tog magten - hun kunne altid tage denne igen. Det ønskede han næsten. Han lænede sig ind over hende, lod sine læber søge mod hendes bryst og bed pirrende i hendes ene brystvorte, i mens hans lod sine hænder glide ned mod hendes buksekant og åbnede disse.
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 170 cm

Mee 08.10.2022 00:11
Rory kunne ikke stoppe sig selv fra at komme med en tilfreds hummen, da han log hænderne køre over hendes krop. Hun måtte indrømme, at det var lang tid siden hun sidst havde haft mandligt selvskab. Måske fordi hun ofte holdte sig for sig selv og ikke direkte havde en prangende sexlyst. Selvom hun ikke var vild med det, så måtte hun indrømme at hun sad på en godt skåret mand som tog sig godt af sig selv. Hun lod stadig ikke det flotte ydre ændre hendes tanker. Hun var her kun fordi hun ville væk fra arresten og ikke mere. Dette var en strikt business interaktion og en udveksling mellem to mennesker. Det var ikke fordi hun skulle nyde det… også selvom hun kunne mærke, at hormonerne var ved at tage over.

Rory lod øjnene glide over den veltrænede mave, men inden længe blev hun smidt på ryggen og manden var over hende. Hun kunne mærke hvordan buksekanten blev åbnet og lidt for ivrigt smed hun selv buskerne af. De endte i samme bunke med resten af deres tøj. Hun var nu den eneste som lå helt nøgen. Det måtte betyde, at han var nået længere i deres magtkamp, men de var endnu ikke færdige endnu. Rory vidste, at hun havde tid til at tage ham med bukserne nede - bogstaveligtalt. 

Hænderne som tilhørte manden var nu ved hendes inderlår. Trusserne var endnu ikke kommet af endnu, men hun kunne mærke det start ville komme. Hænderne var atter på opdagelse på overkroppen, men snart kunne hun ikke ty sig fra at se, hvad hun havde at arbejde med. En hånd sneg sig ned til bukserne igen om kørte nu over den bule som havde formet sig. Den var der bestemt ikke, da de først havde mødt hinanden. “Hm, nyder du aftalen vi nåede frem til?” Spurgte hun og lod læben strejfe øret. Samtidig bevægede hånden sig stadig op og ned af bulen i bukserne.
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 08.10.2022 00:35
Issac kom med et tilfredst smil, som en lille nydelse lyd lod passere mellem hendes læber - så nød hun det måske alligevel, lidt mere hun ville indrømme. Eller hendes krop gjorde, og så måtte sindet stritte så meget imod som muligt. Det var svært at stritte imod ens krop ønsker om berøring og hormoner som skreg efter tilfredsstillelse. 
Hans hænder fulgte den samme bevægelse som før og lod sig pirrende nyde den unge kvindes krop, som den lå og skreg efter hans berøring. 
Denne tanke om hendes lyst blev kun videre bekræftet da han endelig fik hende lagt på madrassen og lænede sig indover hende, og hun ivrigt smed sine egne bukser på gulvet og det kun var et par blonde trusser som gjorde at hun ikke lå nøgen under ham. Lige nu havde han kontrollen over deres lille leg endnu engang, hvilket han elskede - magt lå bare som stor nydelse for ham generelt. 
Issac lod lystigt sin hånd bevæge sig op ad hendes inderlår og nåede langsomt trusse kanten og inden længe skulle han nok få brudt den barriere, som lige nu afholdt ham fra hendes underliv. Han lod hånden glide henover det bløde stof og mærkede en varme og en fugt, hvilket betød at hun ikke var helt upåvirkelig og at hans berøring var godt givet ud.

Issac lænede sig atter engang op mod hende og lod blikket hvile mod hendes dybe øjne. Et nydelses støn forlod nu hans læber, som hendes hånd strejfede bulen i hans bukser, lige nu ønskede ham dem langt væk. "Jeg klager bestemt ikke" Hans stemme var småt påvirket af en mere tung og lysten vejrtrækning, "Og bare rolig, jeg skal nok give dig lige så meget nydelse" Han nød virkelig hendes berøring, som hendes hånd gled op og ned imod hans manddom. Ivrigt lænede han sig mere op, så han kunne trække bukserne af og afsløre sit nøgne jeg. Nu lå han pludselig mere nøgen oven på hende, end hun gjorde under ham.
Hans ivrige hænder forsatte videre og over mod det varme inderlår, hvor han igen strejfede de småt fugtige trusser og trak disse af og lod nu hånden og hans berøring møde dette fantastisk underliv.
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 170 cm

Mee 08.10.2022 00:49
Stemmen fra manden over hende kom ud som en brummen. Man kunne høre på vejrtrækningen, at rusen allerede havde meldt sin ankomst der, og Rory kunne kun lige akkurat holde sin egen stemme under kontrol. Hun ville ikke have den lød for åndende, da det ville trække femme fatale elementet væk i den - mente hun selv. Dog kunne hun igen ikke stoppe sig selv i at komme med et lyst klynk, da hans hænder begyndte at cirkulere uden på stoffet. Den dumme krop havde afsløret hende i, at hun også nød denne akt. Det ville kan kunne se, da trusserne var blevet godt fugtige under deres forspil.

Manden trak sig fra hende og hun skulle til at klage, men det var der han begyndte at trække resten af tøjet af sig selv. Hun kunne ikke fjerne øjnene og lurede blot, da han nu var helt nøgen foran hende. Hm, hun havde da noget godt at arbejde med, tænkte hun efter st have studeret ham kort. Dog var han hurtig til at komme ned til hende igen. Siden han selv var ganske nøje måtte han mene det var i sin ret, at hun også ville være det. I hvert fald kom trusserne også med i faldet.

Hænderne vidste hvad de lavede. Det kunne hun i det samme mærke, da han cirkulerede rundt om hendes sensitive spot. Rory måtte vride sig lidt i nydelse, men her lagde han blot en hånd på maven af hende, sådan hun ikke kunne bevæge sig væk fra ham. “Bestemt,” sagde hun som gar på hans tidligere udtalelse. Det kom nok nærmere ud som et støn. Derefter besluttede hun sig for, at det var hendes tur til at være i kontrol. Nu havde han haft nok styring over slagets gang. 

Igen var hun nu øverst, hun stod på alle fire over ham og underlivet var lige over hans manddom. Dog var hun ikke nået til det punkt endnu, hvor hun kunne tage ham helt. Med et drilsk smil gav hun ham først et sultent kys, hvorefter hun lod munden bevæge sig ned ad kroppen på ham. Hun kyssede ham ikke, slikke ham ikke, men holdte munden få centimeter over huden sådan hun kunne se hårene rejse sig en smule af den kilderne sensation. Hun stoppede da hun nåede under navlen og kiggede op på ham idet hun begyndte at stikke tungen ud på tippen af hans lem.
Issac Thorne

Issac Thorne

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 179 cm

Nao 08.10.2022 01:33
De små klynk og lyde som hun lod slippe ud mellem de små bløde læber, som hans fingre legede uden på stoffet omkring hendes varme underliv. Det var tydeligt at hun ikke kunne holde hendes lyst og krop tilbage ved denne berøring. Hun havde allerede oplevet hvordan han var påvirket af denne stemning, både omkring sit underliv og hans vejrtrækning som var stærkt påvirket af hendes berøring og lyst.
Selvom han nød at stimulere hende ude på de blonde trusser, så lod han disse være i fred og fik afklædt sig selv. Det var tydeligt at det var et studerende blik som mødte hans krop, som han kiggede over på hende og ud fra udtrykket på hendes ansigt, så var det ikke en skuffelse som var malet på dette - hvilket kun var til hans fordel. 

Han vidste udmærket hvad han lavede med sine fingre, som de nød det varme og våde underliv. De cirkulære bevægelser kredsede om hendes sensitive spot, og nydelsen var malet på hendes ansigt. Stønnet som hun slap ud mellem de røde læber, var som musik i hans ører. Isaac lagde en hånd mod hendes mave, som hun vred sig i nydelse. Han lod blikket glide op imod hende og lod et smil brede sig på hans læber, over hendes ord. 

Han blev en smule overrasket over at hun tog kontrollen fra ham allerede igen, han nød jo næsten at være lade sine fingre lege for hende. Han lod sig dog bevæge med og lod sig ligge på ryggen, så hun igen kunne kravle oven på ham, for at tage kontrollen. Smilet kunne næsten ikke blive større fra ham, som hun nu lå på alle fire hævet henover ham og med sit underliv rettet mod hans. Isaac nåede dårligt at deltage i det sultne kys før det igen var forsvundet fra hans læber og hun var på vej ned ad hans krop. Det sitrede af lyst igennem hans krop, hun pirrede ham med hendes læber som svævede hen over hans hud. Et dybt suk forlod hans læber, som hendes ru og våde tunge ramte tippen på hans lem. 
Rory

Rory

Tyv

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 170 cm

Mee 08.10.2022 01:43
Nydelse og kontrol gik ikke hånd i hånd i Rorys hovede. Hvis hun gav sig alt for meget hen ville hun miste kontrollen, så det var derfor hun hurtigt havde skiftet fokussen fra hende til ham. Det var nemmere at have andre under sin kontrol. Rorys tungede cirkulerede rundt om hovedet af hendes partners lem, hvorefter hun endelig lod sine læber omslutte resten af hans manddom. Hun valgte hurtigt at tilføje begge sine hænder ind i akten og arbejdede nu næsten mekanisk med at få hovedet frem og tilbage samtidig med hendes hænder fulgte hendes rytme. 

Alt mens dette skete kiggede hun op på mandens ansigt, som tydeligvis osede af tilfredshed. Hånden var kommet i hendes hår, men skubbede hende ikke længere ned, men lå der blot for at vise, at han kunne skubbe hende. Det var det hun regnede med at den var til for. Måske var tanken bag ikke helt lige så gennemtænkt for ham, som hun troede. Måske havde han bare placeret den der for at holde håret væk fra hendes ansigt, sådan han tydeligere kunne se, hvad hun lavede. Hun havde engang hørt, at mænd elskede at kigge på hvad kvinderne gjorde ved dem. Dette stemte overens med, hvad der skete nu.

Selvom det originalt ikke var planen, så lavede Rory alle de tricks hun havde lært med tiden. Hun bruge alle de erfaringer hun havde opsamlet med sine tidligere sexpartnere og udførte dem på den nuværende. Dette var godt modtaget, fordi han kunne ikke engang stoppe sig selv fra at holde et støn inde, hvilket blot fik tilfredsheden til at male sig over Rorys ansigt.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo, jack, Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 12