NY DAG GRYER Nye ting at udforske !

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.09.2022 19:20
jack kunne ikke lade være med at smile of fadt sin krystalpung  frem han betalte hende og ventede på at Lilac tog den " vi bør måske vente til vi kommer  et stikker sted hen måske " svart han blidt og lod blikket hen af gaden vis folk så hende forvalde sig nu ville de ødelægge deres plan lidt men han så hvor forsigte hun tog den "der sker ikke noget ved bare at røger den du skal have den hel på før den virkede det ville være som at tage tøj på har jeg hørt " svaret han stille og så hen på den gammel kone lidt dog med lidt usikker hed i i tankeren Lilac var ganske vist ung men hun virkede vosken på  mere ind en måde og det kunne han godt lige ved hende  jack tænke lidt og så sig omkring der var mange blikke der fanget dem efter den måde de hadet holdt om hinanden på var der kommet lidt snak i blandt dem men hadet de ikke selv været forelsket i en ynger person ind dem selv. 

jack hadet ikke noget at skamme sig over udover han ikke ville gøre skade på hendes famille det var dog en ting han var sikker på han så lidt efter tænk som ned i jorden  nogle blidere kom op i hoved på ham men han rystede lidt og så ned på Liac igen han kysset hendes kind blidt mens de gik og begyndte at Nynne glad 

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 07.09.2022 19:20
jack kunne ikke lade være med at smile of fadt sin krystalpung  frem han betalte hende og ventede på at Lilac tog den " vi bør måske vente til vi kommer  et stikker sted hen måske " svart han blidt og lod blikket hen af gaden vis folk så hende forvalde sig nu ville de ødelægge deres plan lidt men han så hvor forsigte hun tog den "der sker ikke noget ved bare at røger den du skal have den hel på før den virkede det ville være som at tage tøj på har jeg hørt " svaret han stille og så hen på den gammel kone lidt dog med lidt usikker hed i i tankeren Lilac var ganske vist ung men hun virkede vosken på  mere ind en måde og det kunne han godt lige ved hende  jack tænke lidt og så sig omkring der var mange blikke der fanget dem efter den måde de hadet holdt om hinanden på var der kommet lidt snak i blandt dem men hadet de ikke selv været forelsket i en ynger person ind dem selv. 

jack hadet ikke noget at skamme sig over udover han ikke ville gøre skade på hendes famille det var dog en ting han var sikker på han så lidt efter tænk som ned i jorden  nogle blidere kom op i hoved på ham men han rystede lidt og så ned på Liac igen han kysset hendes kind blidt mens de gik og begyndte at Nynne glad 

Lilac

Lilac

Kunstner

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 07.09.2022 22:57
Hun greb fat om sølvkæden og puttede den i sin lomme. Hun nikkede til alt hvad Jack fortalte hende. Ja. Bare ligesom et ekstra lag beklædning. Det var jo ikke fordi, at hun skulle kigge i sit eget spejlbillede. Hun behøvedes jo ikke at se, hvordan hun så ud som halvdyr. Det var den tanke som holdte hende kørerne, men hun kunne godt mærke nu, at det blev virkeligt. Skulle hun med til hans hjemby? Gad vide om hun ville møde hans børn. Ville hun så blive anset som ag være stedmor? Den tanke afskrækkede hende en smule. Dog rystede hun den af sig og kiggede på Jack. “Hvornår vil du afsted til den hjemby? Hvornår vil du have mig med?” spurgte hun ham som de spadserede hen ad vejen. Hun vidste endnu ikke hvor deres endestation var, men hun fortsatte med at følge med.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 08.09.2022 11:27
Jack vendte sin opmærksom hed Lilac igen da hun snakker han så lidt tøvne ud  inde han svaret han hadet nogle ting han skulle finde ud af først. Inden ha kunne vende hjem fra turen og de måtte gøre ophold lige til grænsen til Amazon skoven. Halen slog lidt mens han gik  han håbet de kunne finde en område hvor de kunne være lidt sig selv igen. “ om en uges tid tror jeg “ svaret Jack stille hans øjne kiket lidt rund enlige. Et sted med nogle buske og trær hvor de kunne sidde og hygge sig lidt han satte sig ned og så lidt rundt med et stille smil på læben. Han ville være tæt på Lilac igen 
Lilac

Lilac

Kunstner

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 08.09.2022 13:14
Lilac satte sig ved siden af Jack. En uges tid. Det var godt nok tæt på, men det var nok bedre hun bare sprang ud i det frem for at blive og få kolde fødder. Hun skulle også finde en løgn som hendes forældre ville købe. Hvad kunne hun sige til dem? Burde hun sige sandheden? Nej, så ville hun aldrig få lov til at tage afsted. Hun havde det ikke godt med at holde Jack en hemmelighed, men det var nok for det bedre. Hun gjorde det for dem begge. Jack holdte også noget af hende hemmeligt siden han ville have, at hun skulle blive forvandlet til et halvdyr. De var reelt set nok begge lige gode om det. Det lettede hendes sind. “Fortæl mig om din hjemby. Hvordan er det der? Hvordan er de andre indbyggere?” Spurgte hun ham en anelse nervøst og tog hans pote i sine hænder. Måske kunne han mærke, hvordan hun havde det med hele situationen.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 08.09.2022 14:39
Jack mæskede hendes hænder ryste lidt han sukker og tænke lidt over hvordan. Han skulle fortælle det “mit hjem ligger lagt inde. I Amazon skoven  som jeg har fortalt. Vores famile bånd er stærk på nær en. Vi tror på narturens gudinde og jægere i respekt for hende. Vores by består både af tidliger fange salver men også  halvdyr som søger ny start vores regler er enkel hjælp hinanden lær hinanden  og giv videre når du kommer til ind gang ville du møde store statuer der er hugget ud inden i bjerget som. En. By port der hænger grønne faner ned af væggen” fortalte Jack. Lidt han lod poten glide stille og rolige ind under hendes kjolen og lod den massager det ene. Bryst mens han fortalte hende historien eller om hans hjem. By han mærkede hjerte hammert blidt 
Lilac

Lilac

Kunstner

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 08.09.2022 21:50
Hun lyttede til beretningen om hans hjemby. Det lød meget anderledes en Dianthos - men det havde hun godt nok også forventet. Jack var også meget anderledes end de mænd hun havde mødt i byen. Selvfølglig var han et halvdyr og han var den eneste hun nogensinde havde snakket med, men hans kærlige ageren også med til, at han var anderledes end mængden. “En ny start?” Mumlede Lilac for sig selv. Måske havde hun brug for en ny start, hvor hun kunne lave helt om på sig selv. Dog vidste Lilac inderst inde også, at hun hadede forandring. Nej hun hadede det ikke engang. Hun frygtede det bare. Selvom hun altid klagede over aspekter af hendes liv, så kunne hun løbe fra, at hun havde det aller bedst i Dianthos. Her var alle hendes veninder, venner og familie. Det vidste hun så bare ikke, hvordan hun skulle fortælle Jack. Derfor var hun bare stille.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 09.09.2022 00:17
hans blik rette sig blidt ned mod hende da hun sagde det ord med Løftede øre han nullert hendes bryst blidt i sin pote mens han lukket øjne blidt for at slappe lidt af i kroppen han kunne mærke hvordan han lysten til hende men det var nu meget rat bare at kærtegne og klæde hende på den her måde han tænke sig stille om og stukket lidt mens han gik ned og kysset Lilac med tungen den her gang som trille over hendes let og elegant hans hjerte hammeret der ud ad men han kunne vist ikke kalde det kærlighed efter to dage vel men dog var det rat følers at have en kvinde i sit liv igen. han håbet bare på hun kunne holde til det " hvad.. hmm ..  hvad med dine forælder " svaret han blidt mens han mærkede varmen i poten over hendes  krops varme  han hadet længe gået og tænk over det men han vidste ikke hvordan han skulle samle alle sine føler på det her i nu men lige nu nød han bare  hende bare for at have for sig selv og ikke nogle anden  han holdte kysset så godt han kunne mens de snakket han lage nu sin hovde ned mod hendes bryst og slikket den blidt  der hvor han kunne nå 

Lilac

Lilac

Kunstner

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 10.09.2022 14:21
“Jack! Vi er i offentligheden,” vrissede hun og begyndte at trække sig. Der var ikke mange mennesker som gik mod dem, men der var stadig en chance for, at de ville blive set. Noget Lilac gerne ville undgå, idet rygter hurtigt spredte sig. En kvinde som hende kunne ikke blot hore sig selv ud på åben gade - hun havde det allerede stramt med at gå tilbage til kroen efter sin egen fulde opførsel. Sådan nogle ting måtte kun ske i privaten. Det var ikke meningen det skulle ske for andre øjnes skue. Det var kun når hun var fuld, at hun kunne stoppe med at tænke over andres meninger. Hun var ikke forfængelig eller statussøgende, men hun holdte sig inden for samfundets normer - på nogle aspekter. Det var trods alt ikke normalt at have en relation til et halvdyr.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 11.09.2022 20:22
jack grinte lidt og så lidt mod hende med hunde øjne men kikket rundt hun behøvet ikke at visse af ham på den måde han lændte sig op af et træ og tænke sig længe om  hun virkede  ung men heller ikke gammel han i ville ikke tinvige hende til noget vis Lilac ikke hadet lyst til det så måtte det jo være sådan  dog vidste og hadet en en fornæmsle af hun måske var ved at få kolde fødder det ville ikke være første gang på nogle måde 

jack vendte blikket mod Lilac og sagde så" fortæl mig om dine forælder og søskenede vis du har nogle " svaret han så stille og rolige og kikket hen mod byen det måtte være rat at være opvokset her der var ikke nogle som så ned på en vis man var et menneske der var mere frihed ind der var for en halvdyr sådan hadet det altid været og sådan ville det nok altid være hans hjerte til hørte Amazon skoven det var hans Hjem  men det betød ikke han kunne bo her og der også 

ørne vifte lidt frem og tilbage da han hørte lyde af folk der snakket han ville måske godt gøre et ophold på korgen på vej Hjem fra  byen men han vidste også godt at han måtte vætne med mange ting før det kunne lade sig gøre 

Lilac

Lilac

Kunstner

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 11.09.2022 21:25
“Jeg er enebarn,” begyndte hun og besvarede hans første spørgsmål om hun havde søskende. “Mine forældre er hvad man kan kalde… meget traditionelle? De har altid opdraget mig til at være den ‘perfekte’ datter. Alting har altid skulle se flot ud uden på, også selv hvis vi var i en konflikt,” svarede hun og indså nu, hvor dårligt et lys hun havde sat sine forældre i. “Ikke fordi mine forældre er dårlige - langt fra endda. De har bare konservative værdier og holder meget øje med mig. Jeg er sikker på, at det er fordi de vil mig det bedste. De har altid gjort meget for mig. Mere end normale forældre. Jeg er vokset op hvor krystaller aldrig har været et problem, der havde altid været nok af alt. Jeg har altid fået hvad jeg ville have. Hah, det er sjovt hvor hurtigt man kan lyde utaknemmelig,” hendes svar blev pludselig en anelse langt. Tænk at der virkelig var så meget at sige om hendes forældre. Normalt tænkte hun ikke over deres opførsel. Det var trods alt bare sådan de var og hun elskede dem med alle deres særheder.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 12.09.2022 20:59
jack lytte lidt til det hun sagde for ham lød det som om hun var blivet lidt for meget forkældet men han trak på skulderen og tænke ikke mere over det han rejste sig blidt fra græsset og kikket rundt for at se om de kunne finde et sted hvor det ikke var nogle mennesker der kom overhovet men han vidste det ikke stille kikket han med lidt efter tænk som mine hun var mennesker og hun hadet vissset af ham på lidt domænerne herre agtigt måde over ham  men han bed sig ikke mærke  idet så meget som han enligen burde han vidste det lå til hendes natur at gøre sådan noget han sukket lidt mens han kløet sig i hovde bunden stille  og tænke over hvad han skulle sige stille holdte han om sin violien han ville smader godt spille på den igen for at finde ro og lade tankeren komm på plads men det kunne han safølige ikke til lade sig nu blikket faldt ned mod Lilac med et stille smil på læben han bukket sig ned af og gav hende et varmt kys på hendes fugtite læber mens han tog hendes hånd og trak hende blidt op at stå " lad os finde et sted vi kan være os selv " svaret han med et stille smil på læben for det var en ting han ville lige nu 
Lilac

Lilac

Kunstner

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 12.09.2022 21:14
Efter sin monolog kunne hun ikke tyde Jacks ansigtsudtryk. Han kommenterede heller ikke på hendes talestrøm, hvilket kom bag på hende. Havde han ikke en eneste ting at sige? Det gik hende en smule på, at han virkede ligeglad med hvad hun lige havde sagt. Samtidig kunne hun godt forstå, at hun havde tabt ham på vejen. Hun to hans hånd og rejste sig op. “Yeah, lad os,” svarede hun ham en anelse mut og flugte ham, da de begyndte at gå. Hun vidste ikke helt, hvad hun skulle spørge ham om. De kendte trods alt ikke hinanden særlig godt, hvilket kom til udtryk nu.

“Så…” begyndte hun, men dog havde hun ingen inde om, hvad hun ville sige. “Hvor tager vi hen?” Endte hun så med at sige. Et eller andet måtte jo komme ud af hendes mund, når hun havde lagt op til en samtale. De kunne da ikke bare gå her side om aide i stilhed. Nej, det ville da være endnu værre. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 12.09.2022 22:50
jack  trak lidt på skulderen og så sig omkrign lidt han vidste ikke hvor de skulle gå hen han hadet dog håbet på  hun hadet et sted de kunne være sig selv lidt men han tænkte ikke så langt han hadet tænke lidt hvad hans fremtid ville bringe men det ville ende godt eller skidt vidste han ikke 
jack tog blidt om lilacs hånd men der var ikke mere i det han vidste godt at hun måske ville få kolde fødder men han var ikke ked af det på nogle måde over det han hadet hygget sig og det var det der gjorder ham så glad han håbet dog de stadige kunne være venner og more sig oven på alt det her og det ville han også gøre klar over for hende stille størg jack hende over kind med et stille smil på læben han vidste ikke nogle teng på svagheder over for hende 

Lilac

Lilac

Kunstner

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 12.09.2022 23:17
Det undrede Lilac hvor stærk Jack altid var. Intet rørte ham, han tog intet personligt. En egenskab hun så sandelig ikke besad. Hun kiggede op på ham som han strøg hendes kind. “Jeg burde måske… gå tilbage,” sagde hun en anelse tøvende. “Mine forældre forventer at jeg er hjemme til tiden. Jeg tror allerede vi leger med ilden lige nu. Selv hvis jeg ville, så er mine hænder bundet,” undskyldte hun sig. Ja hendes forældre havde sat en klar tid, hvor hun skulle være hjemme. Det ville ikke være smart at bryde deres tillid endnu en gang. Sidste gang hun var med Jack kom hun hjem med et brag. Det var meningen hun skulle liste sig ind, men det havde hun glemt da hun hastigt hade forladt kroen. Det eneste hun tænkte på var ham. Det var bestemt ikke det rigtige mindset at være i mens man prøvede på at kravle gennem et vindue. Heldigvis var der ikke sket noget. Det kan hun dog kun være glad for nu. Hun havde aldrig været så pinligt berørt før.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 12.09.2022 23:26
jack smilte og kikket rundt det var ikke fordi det var sent i nu det var stadige kun efter middag han kunne ikke helt for sig selv til at bare at efter lade hende han gik tætter på han kysset hende bredt og holdte om hende han mærkede det stød fra aften før mens han lod porten glide det sammen sted. de var så langt væk at ingen kunne se eller høre dem han lukket sine øjne blidt i mens han ventede på hun gengelte det med lidt modiger han skubbet hende blidt op af træet de stod af så ingen ville kunne se det var hende hans hjerte hamemret der ude af han ville ikke bare lade hende gå som sådan 

han sukket lidt i deres kys leg mens porten geld op og ned lugten som han hadet sendt ud dagen efter til parigen sad stadige i ham og han håbet lidt på det kunne være nok til at få tændt et eller andet inde i hende 

Lilac

Lilac

Kunstner

Forvirret Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 160 cm

Mee 12.09.2022 23:51
Lilac kunne mærke hvor det trak hen. Selv unden Jack havde sagt noget kunne hun aflæse hans adfærd. Det var det samme mønster han fulgte da de mødtes første gang. Godt nok kyssede hun ham tilbage, men helt klar til det store var hun ikke. De stod blot og dansede med deres tunger mod hinanden. Hun lod hans hænder udforske hende uden at gøre modstand. Samtidig lod hun ikke sine hænder vandre. Hun skulle jo tilbage. Hun lod kyssende trække ud og trak sig så fri fra hans greb. “Jeg skal altså virkelig hjem,” sagde hun så en anelse undskyldende, men holdte stadig hans hånd. “Vil du følge mig hjem Jack?” Spurgte hun så. Det var da bedre at gå med ham fremfor at være mutters alene. Jack indvilligede i at følge hende hjem, hvilket gjorde hende glad. Dernæst viste hun så vejen til byhuset. Det lå i den bedre ende af Dianthos. Ikke ekstravagant, men så sandelig heller ikke lille. De stod nu foran hendes hoveddør og Lilac vendte hovedet mod Jack. “Så dette er vel et farvel?” Sagde hun med et lille sørgmodigt smil. 
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 13.09.2022 09:36
jack fulgte stille med hende Hjem han vidste det var underliget det her men han ville savne hende da hun sagde om det her var er farvel lage han stille poten mod hendes kind og så hende i øjne han kunne dog mærke hendes krop sitere for ham men han sukket og rystede på hovdet " nej ikke for farvel men på gensyn " svaret han blidt og kysset hende  blidt mens han gav hende et varmt kram mens han vendte sig om og begyndte at gå stille og rolige han ragte pote op mens han vendte ryggen til hende han smilte mens han gjorder det han hadet prøvet det så mange før hans næse vendte hjem til Amazon skoven han vidste at sådan en som Lilac ikke ville kunne klare det og selt  ikke sådan en tur som den her 

Jack Choie Anniko Demon har forladt tråden.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Lorgath , Lux , Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 11