LunaThor 18.10.2020 00:02
Han fornemmede hver en reaktion, hver en lyd, hver en bevægelse fra hende som det skete, men langsomt sansede han mindre og mindre, som den intense følelse og spænding fyldte hele hans krop ud, mere og mere for hver gang han bevægede sig frem og tilbage.Til sidst var det overstået, og de lå og pustede ud sammen i græsset. Han havde trukket hendes kappe op om hende så hun ikke blev kold, og lå nu med den ene arm om hende. han var tydeligt udmattet, dog ikke så meget som hun, men det tog ham alligevel lidt tid at genvinde sin normale vejrtrækning. Hans arm om hende blev strammet som han gengældte krammet, endnu med lukkede øjnene. ”Mmmh.” Da hun talte kunne han ikke undgå at grine en smule af hende, og kyssede hende blidt på håret. ”Du behøver ikke sige noget, min skat…” Han stoppede et øjeblik, det var første gang han havde kaldt hende det, tænk at denne dag havde ledt til at hun blev hans, på mere end én måde… Han smilede ved tanken, hun var virkelig HANS… Hans hjertenskær, hans elskede, hans skat, hans første…. Alting, egentlig…. ”Jeg elsker dig…” Han vidste ikke hvorfor han sagde det, men det føltes så rigtigt at sige, lige nu, lige her. Han knugede hende ind til sig, hvor ville han ønske de kunne blive liggende her altid, men han havde mistet tidsfornemmelsen undervejs, og noget sagde ham at de gjorde klogest i snart at få deres tøj på igen og komme tilbage. Derfor rykkede han sig blidt lidt ud fra hende, stadig med armen om hende så han holdt hende på plads, og rakte armen ud for at nå det af deres tøj, der var nået længst væk. Som han fik fat i det satte han sig op, og lod hendes hoved hvile i hans skød. Han trak sin trøje på, og så derefter ned på hende, mens han blidt nussede hendes hår. ”Jeg tror snart vi er nødt til at vende tilbage… Kan du selv få det på igen, eller skal jeg hjælpe dig?” Han så på hende med et skævt smil, mens han holdt hendes tøj op foran hende, så hun kunne tage det hvis hun ville, eller lade ham hjælpe hende hvis det var det. Han kunne tydeligt mærke hun var meget udmattet, og han var klar på at hjælpe hende med hvad hun nu måtte have brug for. Han var hendes nu, hvilket betød at han ville gøre alt for hende.
Krystallandet