Aleksander af Isenwald
Lysets Kriger, Prins af Isenwald
Dragonflower 17.12.2020 17:03
Alexander så mere end tilfreds til, som Thalia rankede sig for hans blik. Det var en selvsikkerhed og stolthed han kun undede hende alt for meget, men så alt, alt for lidt. Thalia var en fantastisk og kompetent kvinde, en faktum det nogen gange lod til alle så, udover hende selv.
Som Thalia lagde hænderne på sin storebrors arm, bed han tænderne en smule sammen, i forventning på smerte. Ingen kom dog, da Thalia var mere end forsigtig, og i stedet slap spændingen i hans kæbe, med et langt, lettet suk. Han gav hende den tid hun havde brug for, og da hun igen fjernede hænderne, fleksede han fingrene med et tilfreds mine, inden han rullede forsigtigt med skuldrene.
Alt var i skønneste orden. Ikke så meget som en øm muskel var efterladt tilbage mellem Thalias enorme indsats, og hans moders insisterende hjælp. Endelig var han fik til at gøre noget han havde længtes efter så længe.
Alexander lænede sig frem, og omfavnede sin lillesøster tæt.
"Tusinde, tusinde tak Thali" sagde han stille, og kunne ikke undgå at lyde en smule grødet, som lettede tårer pressede sig på. Han var hjemme, han var i live, han var okay, og han havde sin familie omkring sig. Det var en større gave end noget andet i verden.
Lettelsen der fyldte i ham var næsten nok til at lade ham overhører skælven i hendes stemme... næsten. Han gav hende et tæt klem
"Det vil jeg. Det lover jeg..." han slap hende kun langsomt, en hånd stadig på hendes skulder
"Men.. hvorfor har du brug for jeg lærer dig det?"spurgte han så blidt som han kunne. Han ville ikke tvinge svaret ud af hende, eller betinge sin hjælp på svaret. Men med tårerne langsomt fyldende hendes øjenkroge, så var han nød til at spørger.