Hendes latter slap fra hende, som Elisor tydeligt overdrev sin stivbenethed. Hun var sikker på han gjorde det for lige det, men det umuliggjorde så også et alvorligt svar. "Det håber jeg! Men endnu mere at ingen forventer vi er til ceremonier når vi ankommer." Hun skar en grimasse bare ved tanken om at skulle stå og være høflig uden anden grund end at nogen ville fremstå betydningsfulde. Hvis hun huskede ret fra sidst hun havde taget turen, så ville et let måltid og en seng være alt hun tænkte på der.
Daeralda tog imod det ene af de to krus, hævede det undersøgende og indåndende den lette duft der steg fra det. "Oh? Det tror jeg aldrig jeg har prøvet før..." Hun havde ellers troet hun havde smagt det meste gennem tiderne, men måske var lige denne gledet hendes hukommelse forbi. Forventningsfuldt løftede hun kruset til læberne og lod den fine væske fugte dem og hendes svælg. "Umm. Det er en god blanding! Har du nogensinde smagt blåbærmjød? Jeg fik en flaske med hjem fra Dragorn og kan stadig blive lidt fascineret af hvordan den tager sig ud i et klart glas." Alt efter hvor meget af væsken lyset skulle igennem så den enten grøn ud, som ved kanten, eller lilla ud.
Krystallandet