Calistra

Calistra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 674 år

Højde / 174 cm

Erforias 29.11.2020 20:42
Calistra nikkede lidt, det gjorde det noget nemmere at han var den eneste Nicodemus oppe på paladset. Det ville være utroligt pinligt hvis hun endte med at invitere den forkerte Nicodemus! Især når det var den her som hun faktisk ville se! "Åh spændende!" lød det med et smil som hun prøvede at huske om hun havde hørt om nogen det kunne passe på. Han måtte nok være adelig af en art, men præcis hvilken slægt havde hun ærligt ikke tænkt over før nu.
"Såååå er du i familie med enten Stukley eller Isenwald?" Gættede hun, hun havde vidst hørt om en Nicodemus af Isenwald der skulle have levet for omkring 100 år siden, Stukley var mest fordi det var en anden slægt hun lige kunne komme på derfra.

Hun tog en bid mere af sin tærte, som hun var nået et godt stykke med sin tærte efterhånden. "Åh, ja det har jeg gjort et stykke tid."  Smilede hun igen. "På kanten til det øvre distrikt." Man kunne kalde det et mindre palæ, men hun var glad nok for det.
Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 20.12.2020 17:27
Nu hvor tærten havde fået lov til at køle lidt, havde Nicodemus med iver kastet sig over den. Desværre var tungen jo en smule brændt, men han var sulten nok til, at det ikke var det store problem. 

"Bingo!" Udbrød han med munden fuld af mad. Lidt undskyldende smilede han, sank og tørrede sig om munden, før han fortsatte. "Isenwald er det. Min tante overtog fyrstinde-titlen for nylig." Det var ikke fordi han ville sidde og bryste sig af sin familie, men nu var katten ligesom ude af sækken, og desuden følte han sig en lille smule smigret over, at hun havde hørt om ham..

"Så.. du kender min familie, men jeg kender ikke din?" Grinede han spørgende i hendes retning. Hun virkede stadig lidt for fin på den til at være sådan en .. helt almindelig byboer.

Calistra

Calistra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 674 år

Højde / 174 cm

Erforias 01.01.2021 14:00
Et lille fnis forlod Calistra som Nicodemus lidt for ivrigt kom til at svare hende med munden fuld af mad, det var ikke så høfligt men virkelig kært. "Åh, så du er en vigtig Isenwald?" spurgte hun nysgerrigt, altså han var vel ikke prins, men fra en fyrstefamilie!

Hun kunne ikke lade vær med at rødme en smule over han ville hører om hendes familie, men hun kunne ikke ligefrem sige hun var en dæmon kunne hun? Og det ville være meget tillid at give ham hendes rigtige navn, ikke at hun ville have noget imod hvis han af alle folk skulle binde hende. Men hun ville hellere være fri.
"Fulthora, ikke noget så specielt som en fyrstefamilie" lød det med et smil. Hun havde brugt det navn i lidt over et århundrede, så rygtet var at det var en rig familie der holdt sig for sig selv, men om de var adelige var folk lidt mere i tvivl om. Sandheden var at hun ikke var adelig, noget folk der havde studeret Dianthos måske kunne vide.
Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 18.01.2021 21:00
Nicodemus var ikke helt sikker på, hvad hun grinede af. Måske var det hans måde at spise på, der med sin ivrighed ikke helt passede det fine selskab - han ville i hvert fald uden tvivl være blevet skændet på ved middagsbordet, havde han været derhjemme.

Nicodemus brugte et øjeblik på at granske navnet, mens han spiste videre. Tærten var virkelig god, og han forstod godt, hvis minotauren endte med at blive byens ærkebager. Fulthora, Fulthora .. det sagde ham et eller andet om endeløse remser af adelsnavne, man skulle kunne huske. Men havde de i virkeligheden været nærmere under de rige købmænd, man også skulle kende til?

"Jeg må tilstå, at jeg ikke kender nær så meget til dit navn, som du om mit." Indrømmede han til sidst med et undskyldende smil. "Har I altid holdt til her i Dianthos?"

Calistra

Calistra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 674 år

Højde / 174 cm

Erforias 27.01.2021 13:40
Skæbnen ville at Calistra lige havde taget et stykke af sin tærte i munden, som Nicodemus stillede hende et spørgsmål. Forbandet være at det præcis skulle ske der! 
Undskyldende sendte hun ham et smil som hun skyndte sig at tygge af munden. "Der er ikke noget at undskylde for!" et par enkelte krummer undslap før hun fik slugt det sidste.
"De sidste mange år ja, jeg tror vi har været her omkring et århundrede?" 138 år for at være helt præcis, men hvem talte? 

"Men jeg forstår godt at min familie ikke er ret kendt, den holde sig mest for sig selv og gør ikke så meget et væsen af sig, hvis jeg ikke tager meget fejl er jeg nok den i familien der ser flest folk" uddybede hun, han skulle jo ikke have dårlig samvittighed over ikke at kende til hende! 
Lidt fraværende opdagede hun at hendes tærte næsten var helt spist, hun havde tilsyneladende være mere sulten end hun havde troet.
"Tager du til mange af byens bal..?" lød det forsigtigt, det ville være en god måde at mødes igen!
Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 28.02.2021 10:57
Nicodemus var noget et godt stykke ind i kødtærten efterhånden. Den med blåbær duftede også fortræffeligt, og han glædede sig til at spise dem. Fordelen ved at være en ung mand var, at man ofte kunne proppe sig noget så frygteligt med mad - og når de ikke var på paladset, behøvede han heller ikke tænkte så voldsomt meget over manererne.
Det sagt, så var det ganske tydeligt, I hver eneste lille bevægelse, at Nicodemus var opvokset i et adelshus. Accenten, måden han skar tærten i stykker på og førte hver bid op til munden adskilte ham fra nabobordet, hvor et par af byens beboere var ved at nyde deres egen tærte. Han lagde sjældent selv mærke til det, men for alle andre var det åbenlyst.

"Måske kan man finde noget om dem på biblioteket." Tænkte han højt og skyndte sig derefter at synke den bid, han var i gang med. Han havde godt se, at hun selv havde kæmpet lidt med et stykke tærte, og det gjorde ham på en eller anden måde lettet. "Altså .. det er jo spændende med byens lidt mindre kendte familier!" Skyndte han sig et tilføje. Hun skulle nødig tro, at han var ude på at stalke hende.

"Jeg tager til de fleste bal, ja!" Svarede han. "Kommer du også?" Han havde ikke lagt mærke til hende før, men der var virkelig også mange gæster.

Calistra

Calistra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 674 år

Højde / 174 cm

Erforias 06.03.2021 16:52
"Måske?" Lød det overvejende fra Calistra, hun havde faktisk ingen anelse om der var nogen der havde skrevet noget ned om hendes "familie". De havde sikkert et eller andet stående om dæmoner af dovenskabs slægt, men den opfundne Fulthora familie det var lidt noget andet. "Hvis du falder over noget så sig endelig til! Det er altid spændende at hører hvad der er blevet husket af andre," lød det opmuntrende. Det var især spændende når man måske havde været liiiidt doven i at sikre sit dække, hun var lidt i tvivl om hun burde være Calistra den tredre eller fjerde på nuværende tidspunkt, det havde aldrig sådan rigtigt været vigtigt før nu. 

"Ser man det" lød det med et håbefuldt smil, så burde det da være til at finde ham en igen! "Åh.. Ikke så ofte som jeg håber, nogen gange er det lidt svært at komme afsted" svarede hun med blussende kinder, hendes dæmoniske familie var ikke just kendt for at være den mest aktive.
"Men måske vi kunne ses til et bal engang?" lød det en smule forsigtigt. Forhåbentlig var der ikke for mange der sendte ham lange blikke, for hun var virkelig ikke sikker på hvad hun måske kunne komme til at gøre i et svagt øjeblik.
Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 17.03.2021 16:50
Tærten forsvandt med utrolig hast. Et øjeblik var Nicodemus ganske optaget af at spise og han måtte tygge af munden og synke, før han med et grin så over på den unge adelsfrøken. Det var rart at de havde mødt hinanden her - under solen og ved de den gode bager, frem for oppe ved hoffet, hvor man altid skulle være så pæn og korrekt.

"Det skal jeg gøre." Sagde han glad. Almindeligvis var han ellers ikke meget for at grave i historiebøgerne. Det var som om, den gamle hejre, de havde sat til at undervise ham sugede al glæde ud af alting.

"Åh, jeg er da ellers sikker på at din familie er velkommen! Der er jo så mange unge, gifteklare mæ.." Han stoppede sig selv og blev også en anelse rød i kinderne. Det var den almindeligste grund til at sende de unge adelsfolk til bal, men det var ikke noget man nødvendigvis snakkede direkte om på den måde. Han skyndte sig i stedet at koncentrere opmærksomheden af blåbærtærten, som han var kommet til, nu hvor de sidste rester af den anden var blevet fortæret.
"Jeg mener.. det kunne være rigtig hyggeligt at ses til bal." Smilede han.

Calistra

Calistra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 674 år

Højde / 174 cm

Erforias 24.03.2021 17:25
Det var lidt sært for Calistra at hun sådan var faldet for nogen på den måde, at det faktisk føltes som en hver anstrengelse faktisk var det værd, så længe det gjorde hun kunne bruge mere tid sammen med Nicodemus. Det mest mærkelige for hende var nok at hun ikke følte sig ugidelig, som at tiden bare var fløjet som det var det simpleste i verden. 
Hun måtte undersøge det her noget nærmere, den her tydeligt menneskefølelse måtte nogen af de andre "jævnaldrene" unge kvinder sikkert kunne hjælpe hende med!

Denne gang undgik hun at kløjs i en bid tærte som han formåede at få sagt noget overraskende, i stedet blev stykket holdt et øjeblik længere foran hendes mund  end godt var, det hjalp heller ikke at hun havde siddet med åben mund. Fantastisk.
"Måske min familie mener at jeg ikke behøver at blive gift..?" forsøgte hun sig med spøg i stemmen, der var ingen grund til at drille ham, især ikke når han lige havde gevet hende den fantastiske ide med at hun kunne blive gift med ham! 
Inden hun kunne nå at sige flere dumme ting tog hun det sidste stykke af sin tærte i munden, og nikkede ivrigt som svar. "Det kunne det!" stemmede hun i så snart hun havde fået synket den sidste bid. Det kunne være så fantask at danse med ham og stråle i en balsal, alles øjne på dem, men de havde kun øjne for hinanden... hvor svært kunne det også være at lærer at danse?
Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 20.04.2021 10:52
Blåbærtærten smagte fortræffeligt, men den havde også lidt den effekt, at bærene farvede utroligt meget, og Nicodemus hurtigt blev ganske blå om læberne. Tungen endnu værre. Han lod sig dog ikke mærke med det, som han tog endnu en bid med et sageligt smil på læberne.

"Åh.." Han stoppede midt i mundfulden og så på hende - hendes tonefald antog at hun lavede sjov, men Nicodemus havde ikke forestillet sig, at der var nogen adelige familier, hvor de ikke syntes at børnene skulle giftes..
"Jeg ville ønske at min familie mente det." Sagde han med et lille skuldertræk. Han kunne vel nok blive gift en dag, men der var så meget af verden han endnu ikke havde set og oplevet - og han var ikke sikker på, at han nogensinde blev færdig og klar til "voksenlivet" på den måde.

Han fik tygget af munden og smilede oprigtigt til hende hen over bordet. "Så vil jeg glæde mig til en dans!" Skyndte han sig at sige.

Calistra

Calistra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 674 år

Højde / 174 cm

Erforias 25.05.2021 22:41
Hvad der startede med at Calistra havde moret sig over at have opdaget at tærten havde farvet Nicodemus læber en smule, viste sig til at meget hurtig kunne gå hen og blive en meget farlig distraktion som læberne så mere og mere indbydende ud...

"Oh?" lød det en smule forundret, var det ikke noget af det de adelig helst ville? Altså det med at blive gift? "Hvordan kan det være?" For det ud af hende, "Altså hvis det er i orden at jeg spørger!" skyndte hun sig at tilføje med røde kinder. Proppede minotauren noget i tærterne der fik tunger på gled?! Eller havde Isenwalden så magisk en personlighed at han fik hende til at hige efter mere?

Smilet han sendte hende fik det mest strålende smil hun havde haft længe til at brude frem på hendes læber "Det vil jeg også!" skyndte hun at erklære, han skulle jo nødigt tro at hun ikke ville danse med ham!
Farven fra blåbær tærten truede efterhånden med at stikke helt af hos Nicodemus og var yderst distraherende. "Åh... erh... du har noget farve på læberne?" prøvede hun sig frem mens hun fandt et tørklæde frem for at kunne hjælpe ham af med det, hvis bare hun kunne kysse det væk i stedet...
Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 28.05.2021 14:52
Nicodemus smilede hen over bordet, ganske uvidende om, hvor blå han var omkring munden. "Jeg føler bare, at livet er så hurtigt .. slut, du ved? Man bliver gift og skal slå sig ned. Men der er så meget af verden, jeg endnu ikke har set og prøvet." Lo han.

"Åh, og du må altid gerne spørge .. jeg håber bare ikke jeg keder dig for meget ved at snakke om alle mine håbløse drømme." Tilføjede han smilende. Han kunne også godt tænke sig at vide lidt mere om hende - der var så mange spørgsmål, der snurrede i hendes hoved: mest af alt hvorfor hun var så forfriskende anderledes i forhold til alle andre adelsfrøkener. Men det kunne man ikke rigtig tillade sig at spørge om, kunne man?

"Åh.. det må være blåbærene.." Først nu gik det op for ham, hvordan han sikkert måtte se ud i hovedet, og han blev en smule forfjamsket, mens han gned bagsiden af hånden hen over munden - hvilket blot resulterede i at det blev yderligere tværet ud. Han kiggede mod tørklædet i hendes hænder, usikker på, om hun var på vej til at række ham det eller nænsomt tørre hans læber.. var det for meget forlangt, at han håbede lidt på sidstnævnte?

Calistra

Calistra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 674 år

Højde / 174 cm

Erforias 26.06.2021 19:22
Calistra nikkede til hans uddybning "Det kender jeg godt" løj hun halvt, hun kunne som sådan leve evigt og var allerede mere end seks gange så gammel som den smukke unge adelsmand kunne håbe på at blive, men alligevel var der en snert af hende der kunne nikke genkendende til det med at livet bare gik men mans kiggede væk, det var sært at det føltes for hende som tiden både gik for hurtigt og langsomt på samme tid.

"Åh nej nej!" lød det som hun viftede affejende med hænderne "Jeg lover at jeg nok skal sige hvis du ender med at kede mig" Smilede hun med røde kinder, hun kunne ikke se hvordan han skulle kunne gøre det dog, alt hvad han sagde lød  spændende! 
At det måske var fordi hun var interesseret i ham, der fik alting til at lyde magisk var bare en mindre detalje.

"Her lad mig" Hun havde haft tog valg og af alle ting havde hun taget det aktive af dem! Roligt lænede hun sig ind over bordet og begyndte nænsomt at tørrer de blå af hans meget inviterende læber, ved guderne hvor hun bare havde lyst til at kysse dem i stedet. 
"Så" sukkede hun og smilede tilfreds, men alligevel kunne hun ikke få sig til at række sig tilbage med et samme, hvad nu hvis han fik lyst til at kysse hende og hun var kommet til at rykke på sig? Det ville jo være en katastrofe
Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 10.07.2021 10:00
"Gør du?" Spurgte Nicodemus og lød lettere begejstret. Mange af de adelsfrøkener, han kendte, kunne nærmest ikke vente med at slå sig ned og stifte familie. Med Calistra havde på mange måder vist sig at være et ganske forfriskende selskab .. han kunne heller ikke forestille sig, at der var særlig mange af dem oppe ved hoffet, der ville sidde og spise tærter på markedspladsen.

Han smilede taknemmelig for, at han ikke lod til at kede hende - der var så mange ting om hende, han selv var nysgerrig på, men han vidste nærmest ikke, hvor han skulle starte med at spørge .. og hvad der ville være passende.

"Åh.." Og så gik tankerne ganske hurtigt ud af hovedet på ham igen, som hun lænede sig frem og begyndte at duppe den blå saft af hans læber. Han smilede lidt usikkert, for selv om hun havde sagt "så", havde hun jo ikke flyttet sig væk.. hans øjne blev fanget af  hendes egne røde, fintformede læber. Skulle han ... eller ville han mistolke situationen helt, hvis han forsøgte at kysse hende?

Calistra

Calistra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 674 år

Højde / 174 cm

Erforias 28.07.2021 21:33
Calistra gav et kort nik, at have travlt var ikke ligefrem noget der lå til hendes natur på nogen tænkelig måde, hun havde det ganske fint med at falde over små rutiner og holde dem ved lige som overskuddet var der. 
Men hvordan kunne hun andet en nyde et sted med gode tærter, selvom det måske ikke ville være passende for en halvadelig som hun lod som hun var? Eller hun var vel lidt 'adelig' blandt dæmonerne i hun faktisk var rent af dødsynds slægt, det hjalp hende dog næppe her i Dianthos.

Det føltes som hele hendes krop sitrede som han smilte til hende med hans nu ikke-blå læber, han havde heller ikke trukket sig tilbage så måske..? Ikke at Calistra nåede at tænke mere mere over det før en munter minotaurs meget brede krop kom til at snitte stolen Calistra sad på, hvilket præcist var nok til at hun fik overbalance og fik lænet sig det sidste stykke frem til et meget spontant kys, der med al sandsynlighed kom bag på dem begge.
Hun vidste ikke om hun skulle grine eller græde, eller om hun skulle forbande eller velsigne bager minotauren for at det skete.
Dog mest af alt turde hun ikke være den der trak sig fra kysset først, for hun ville jo gerne, og Nicodemus ville nok også..? 
Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 11.08.2021 13:49
Det føltes, som om tiden pludseligt var begyndt at gå meget langsomt. Nicodemus blik løftedes en smule fra hendes mund til hendes øjne, bemærkende at de havde et skær, han ikke helt kunne bestemme farven på. Netop som han tænkte, at han hellere måtte trække sig tilbage, inden det blev akavet, fik skæbnen skubbet hende fremad og deres læber mødtes i et kys.

De smagte en smule af tærte, hendes læber, tænkte han, hvilket ikke var hverken dårligt eller underligt. Han lænede sig ind i kysset, hans arme på vej til at omslutte hende, da han gennem de halvt lukkede øjne opfangede en stor, bred minotaurbagdel.

Var han kommet til at skubbe..?

Hans læber brød hendes, mens han lidt brødebetynget skottede til siden. Minotaurbageren var på vej til det næste bord, tilsyneladende uden at bemærke, hvad der var sket. Det lille smirk om hans læber var nok indbildning.
"Undskyld .. jeg troede.." Stammede han. Men hun havde jo egentlig ikke gjort noget for at slippe kysset..

Calistra

Calistra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 674 år

Højde / 174 cm

Erforias 12.08.2021 11:12
Det var lidt sjovt for lige meget end hvor fantastisk og akavet end kysset her var, så kunne Calistra ikke lade være med at tænke på hans læber smagte en smule af blåbær, og jo det kom jo nok fra tærten men det virkede på en eller anden måde så passende på ham af en eller anden årsag, sød men frisk og hans nærvær farvede selv en grå dag?

Det passede selvfølgelig med at hendes fingre lige nåede at kærtegne hans kind, som at han trak sig. "Åh nej nej! Jeg..." At sige hun rødmede var en underdrivelse, for det føltes som hendes kinder brændte og jo det havde været et fantastisk uheld! Men at anderkende det som bare et uheld ville det ødelægge det mellem dem? Var hun villig til at tabe det allerede? "Jeg... kysser dig nu" sukkede hun og lænede sig frem for at mødes hans læber igen, for at blidt kærtegne hans kind med tomlen med resten af fingrene hvilende langs kæben.
Forhåbentlig ville der ikke komme nogen eller noget der trak ham væk! Adlen kunne være så utroligt travl og ærligt ville hun bare have ham for sig selv hvor de kunne kysse og hans kunne holde hende i hans arme, det var vel ikke for meget at drømme om?
Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 31.08.2021 16:20
Nicodemus havde tusindvis af spørgsmål rumsterende i hovedet - de fleste omhandlende hvordan han kunne lære denne her pige bedre at kende, men kysset bragte dem i baggrunden ligesom brødebetyngetheden over misforståelserne, der var startet med minotaurbagerens velmente "skub". For en stund var der blot følelsen af hendes læber og smagen af blåbær.

Hendes hænder føles bløde mod hans kind, og hans egen hånd fandt vej til hendes nakke, smygende sig ind mellem hendes vidunderlige lokker af lyst hår. Han måtte finde støtte på bordet for ikke at vælte, og optaget af kysseriet, så han ikke hvor hans anden hånd placerede sig før ..

*splat*

Den umiskendelige lyd af tærterester der blev mast under fingre, som han fik støttet håndfladen lige midt i tærtefadet. Blåbærsaft løb ind mellem hans fingre og hans øjne blev åbnet for at skæve nedad. For Zaladin da også, hvor kikset kunne man være!

Calistra

Calistra

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Dianthos

Alder / 674 år

Højde / 174 cm

Erforias 04.09.2021 23:10
Ikke at Calistra var nogen ekspert på adelig etikette, men hun havde alligevel en fornemmelse om at det ikke var passende for nogen af en fyrstefamilie at kysse med en tilfældig ungt udseende kvinde, men alligevel var hun utroligt glad for at han faktisk gjorde det!
Hvis hun ikke vidste bedre så måtte han have en eller anden form evne med lyn, for som hans fingre nussede hende nakke føltes det nærmest helt elektrisk.

At han så fik placeret hans fri hånd i tærtefadet blev så bare utroligt morsomt, og hun kunne ikke lade være med at trække sig og fnise over hvor fjollet det faktisk virkede "Undskyld! Det virkede bare lidt sjovt" viftede hun med hænderne, hvordan kunne hun være så heldig at finde en så fin ung mand som ham? Men alligevel blev hun nødt til at fortælle ham mere om hvem hun var, hvad hun var. Hun kunne ikke ligefrem holde skjult hvad hun var på længere sigt og det var bedre at hun fortalte det end han selv fandt ud af det.
"Nicodemus, der er noget jeg bliver nødt til at fortæl-"  Pludselig kom der nogle vigtigt udseende folk oppe fra paladset "Hr Isenwald! De har virkelig ikke tiden til at være her!"
Nicodemus

Nicodemus

Adelsmand

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 178 cm

Krystal 07.09.2021 17:57
Nicodemus blev ganske kokrød i hovedet, da hun begyndte at grine. Han skævede selv ned til hænden, der var godt klistret ind i blåbær, og han begyndte lidt småfebrilsk at lede efter et lommetørklæde, mens han smilede undskyldende til hende. "Det er mig der undskylder! Jeg havde lidt opmærksomheden et .. andet sted." Sagde han og håbede virkelig, at hun stadig ville have lyst til at kysse ham.

Lidt nysgerrigt kiggede han på hende, da hun sagde at der var noget, hun var nødt til at fortælle ham, men inden hun nåede at sige, hvad det var, hørte han stemmen der gjaldede bag ham.

pis han var da også bare uheldig! "De kommer for sent til deres lektioner, unge herre." Manden lagde en meget tung hånd på Nicodemus' arm - en af hans faders vagter, der altid havde været meget streng, og Nicodemus var ikke i tvivl om, at han havde bemærket, at den unge mand og den unge kvinde havde været lidt for tæt på hinanden til det var anstændigt!
"Jeg .. undskyld, Calistra." Fik han sagt, mens han nærmest blev trukket op mod paladset. Da markedspladsen kom ud af syne, ærgrede han sig over alle de ting, han ikke havde fået sagt: At han gerne ville se hende igen, hvor hun kunne finde ham og hvad det egentlig var, hun så gerne havde ville fortælle ham...

Nicodemus har forladt tråden.

0 0 1

Trådnomineringer:

Nomineret af: Krystal
Nomineringsårsag:
“Hvis man har lidt svært ved at komme i gang med at kysse, så er det altid godt at en stor, bred, minotaurbager kan komme til undsætning <3”

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 1