Emilia 12.07.2020 00:53
Det begyndte og blive lavere lyde der lød mod gulvet som hun dansede efter det Kayla viste, det måtte næsten betyde det også blev mere elegant, selvom Karma koncentrerede sig yderst meget for og gøre præcis det samme. Det var virkelig en kunst og bevæge sig på denne måde og det var en kunst som Kayla virkelig fik Karma til og beundre. “Det går da bedre,” sagde hun grinende, det var ikke længere tempoet der var et problem, mere det og fokusere på hvad hun lavede og om det var magen til eller om hun lavede fejl.
Som trinene stoppede og Kayla spurgte om de skulle danse vals fik hun et grinende smil på læberne. “Det vil jeg da gerne prøve, men jeg er ikke sikker på jeg ikke træder dig over tæerne.” Hun holdt sig let for munden, mens kunderne blussede op i en genert rødmen. Hun havde hørt mange historier om den ene part der trådte den anden over tæerne som man skulle lære og danse pardans og det måtte hun jo hellere advare om, for selvom det virkelig var spændende og lære, så var det jo en kunst og man skulle lære kunsten for og kunne den. Det var lidt som og tegne et maleri bare med fødderne. Spændende, men utrolig svært.
Krystallandet