Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 16.06.2020 21:29
Karma rystede roligt og blidt med hovedet, det var måske underligt hvis man var vant til en verden med ren magi, men for hende var det jo netop det modsatte. "Jeg er vokset op uden kendskab til det, i en lille by hvor det var mere normalt ikke og have." Hun trak let på skuldrene, det var virkelig underligt og skulle forsvare det der for hende var 'normalt', men hun forstod jo alligevel godt hvorfor Furry reagerede som hun gjorde, for Karma havde reageret ret lig dette, da hun fandt sit første møde med netop denne magi.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 05.07.2020 15:15
Furry forstod ikke hvordan man ikke kunne kende til magi. men det var nok fordi hendes liv  havde været praget med magi. hun rejste sig roligt op og strakte sig hende øre fangede dog en eller anden puslen i nærheden. hun vendte sig om og to store mænd kom gående med deres lomme lærker i hænden. lugten af alkohol stank langt væk fra dem.

"nej ser man det.... to små piger" sagde den ene mand og grinte. 

Furry vendte sig op og holdte sig for næsen og gik baglæns mod karma. hun kunne se disse mænd var sorte i auraen. hvilket ikke var godt. hun kunne dog ikke holde lugten ud. hun havde en meget følsom næse. hun så på karma og i det hun så på karme tog den ene mand hurtigt sin hånd frem og tog fat i Furry og hev hende over til sig og holde hendes arme. hun vred sig og prøvede at trække vejret igennem munden for den der alkohol lugt var virkelig forfærdeligt
den anden mand gik hurtigt mod karma. for at tage fat i hende også. "RØR HENDE IK!" skreg Furry op da hun synes det ville være synd for karma som var den første hun kunne kramme uden frygt for magi overførsel. manden tog og samlede Furrys hænder i en hånd. det var nemt da hun ikke var så stor eller bred. han grinte bare af hende og hendes forsøg på at komme ud af hans greb. han så på hende og hev roligt den ene af hendes handsker af. "tror hun er bange for barkterier" grinte han til den anden mand og tog den anden handske af furry der vred sig selv om han havde hende løftet over jorden så hun ikke kunne noget. hun knurrede af ham i det han havde fået begge handsker af. hun fik så en lussing af denne mand hvilket ikke var godt. hverken for ham eller hende. for han fik lige overført sin magi til hende også. hun så på ham. hans evne var elektrisitet/lyn. hendes øjne gnistrede.
Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 05.07.2020 16:06

Det var på en eller anden måde meget rart og være der sammen med Furry, det var et dejligt pusterum og der var ingen problemer… eller det skulle jo så vise sig og være løgn. Furry var hurtig til og prøve og beskytte Karma der i første omgang ikke tænkte så meget over det, men som de kom tættere på lugtede de stærkt beruset. Furry måtte have kunne lugte det på en meget større afstand. Karma havde ikke været meget i byen, men alkohollen var ikke til og tage fejl af trods hun end ikke havde været ude og drikke endnu.

Som mændene kom tættere på begyndte hun panisk og hive efter vejret bekymret om hvad i alverden der dog ville kunne komme til og ske, på den ene side ville hun gerne beskytte sin veninde, eller kommende veninde var måske det mere rette og bruge, men på den anden side blev hun en lille pige indeni.

Det var først da han rev handsken af, at hun nærmest løb ind for og stille sig i mellem, selvfølgelig ville der ikke ske noget når hans hud mødte Furry, det magi var alligevel lidt noget pjat, det måtte det da være, men alligevel hvis nu Furry talte sandt og denne mand havde magi, hun måtte gøre noget og i ren panik blev det talegaverne hun prøvede og tage frem. ”Hvad vil I os, kan vi ikke finde ud af en løsning? Der er ikke nogen grund til og rive handskerne af hende.” Enhver anden ville nok tænke det var naivt og tro man ville kunne lave en løsning i den situation, men karma stod der bundalvorligt og troede på de kunne snakke sig uden om tingene, uden viden om hvad disse mænd kunne finde på og hvad Furrys evner faktisk kunne gøre.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 05.07.2020 16:16
Furry var ikke så høj så hun var nem at løfte for sådan en mand. da karma kom ind imellem furry og manden kom den anden mand over og stilte sig bag ved pigerne. med det slag manden havde plantet på furry begyndte hendes hår at stridte til alle sider, elektrisitet. manden så på karma og grinte. "i piger er alle sammen ens. spiller uskyldige men alle sammen vil jo gerne det samme." sagde han og hans ven tog fat i karma og hev hende ind til sig. han ville jo også ha noget sjov.
Furry vred i armende og da det ikke hjalp faldt et lyn fra himlen ned lige bag manden der holdte hende. 
den anden mand udbrød "styr dine kræfter kammerat. ellers er det os du for ristet" manden der holdte furry så helt forskrækket ud. "men det var ikke mig" han så  på furry vis øjne lynede i vrede. et lyn mere faldt ned bag manden og han slap furry i chok. og da hun løb over mod karme fulgte han efter hende. "jeg sagde... RØR HENDE IKKE!!"" flere lyn faldt ned fra himlen rundt om Furry og man kunne se hendes vrede vokse som lynene faldt en efter en ned omkring dem. 
furry var ikke rigtigt klog på voksen livet så det hun troede var at mændene ville sælge dem som slaver. men de havde jo mere planer om at "lege" med pigerne og misbruge dem til deres egen fornøjelse.
Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 05.07.2020 17:05
Det her var helt uvirkeligt som i helt uvirkeligt, alting skete så hurtigt og Karma kunne mærke hvordan svedpletterne begyndte og ligge sig i takt med nervøsiteten steg. Det var koldsved, rigtig koldt og klamt, hun gøs over hele kroppen, det her var direkte ulideligt. Nervøst så hun fra den ene mand til den anden og... Furry. Karma hoppede et godt stykke da første lyn slog ned, men hvorfor var der ingen regn? Manden begyndte og snakke kræfter... hvad? Karma så helt forvirret ud og det var hun virkelig også, hun trak sig tilbage, hun blev virkelig bange for det faktum at det her skete.
Efter skridtene tilbage gik Karma helt i staver, hun vidste slet ikke hvad hun skulle gøre, hun var ikke klog nok til og sætte i løb, ikke modig nok til og gøre noget og ikke magisk nok til og kunne skræmme dem væk på den præmis... Kort sagt var hun bare en menneskelig svans lige her og nu.

Det var først da Furry igen var foran hende og råbte, at Karma vågnede op fra sin nærmest trancelignende tilstand. Hun havde ikke opfattet hvad manden havde sagt, ikke tro på hvad det var der skete, magi var ikke en del af hendes ordforråd og det her... nej, sov hun mon? Hun kiggede nervøst på Furry. "Er det her en drøm? For så vil jeg gerne vågne nu." Hun lød helt sikkert dum, men det her var så uvirkeligt. Hvad var det der skete og hvad gjorde hun klogt i? Hvad ville mændende, for hvis hun kunne hjælpe det her til og stoppe så havde hun virkelig lyst til det!

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 05.07.2020 18:35
Furry trak vejret meget hurtigt imens lynene slå ned ved mændene. de hoppede tilbage og slap begge piger. Furry hørte pludselig karma og hendes udtryk blev mildere end da hun kiggede på mændene. "desværre er det virkeligt.... men bare rolig... jeg skal nok beskytte dig" sagde hun og i næste sekund kiggede hun på mændene og sendte lyn ned bag dem. manden der havde rør hende prøvede at få lynene til at lystre ham. men når Furry var vred skulle man ikke trodse hende.  et lyn ladte 2 skridt fra mændene foran furry og de begyndte at stikke af.
"dette glemmer vi ikke. stol på det!" sagde de i kor og stak af. Furrys gnistrene øjne stoppede og hun så på karma med bekymrene mine. hun lagde en hånd på sin modsatte arm og så skamfuldt ned i jorden. "undskyld.... jeg ville ikke skræmme dig. bare.... mændene" sagde hun og tænkte på den gang hun nær var blevet fanget og solgt som slave pga hendes race. hendes søster hade redet hende den gang. så nu var hun glad for at kunne rede karma idag. selv om karma så så bange ud og nok ikke ville se på furry igen, tænkte hun. hun vendte sig om og tog handskerne op fra jorden og tog dem på.  hun følte hun lige havde ødelagt muligheden for en ven.
Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 05.07.2020 20:43
Det her var vanvittigt, meget mere vanvittigt end hun overhovedet kunne drømme om. Det her var virkeligt, der skød lyn ned omkring dem, der var intet der var som det 'plejede' og først nu begyndte bylivet og virke mere skræmmende. Det kunne godt være mændene aldrig ville glemme dem, men nu var der da ingen tvivl om, at Karma heller aldrig ville glemme Furry.
Hun stod lamslået lidt efter mændene to afsted, hun vidste ikke helt hvad der var sket, hun havde svært ved og finde hoved og hale i det hele, så hun kiggede på Furry og prøvede og finde svar. "Så... du kunne skyde lyn fordi den ene af dem kunne skyde lyn?" Hun sank en klump ved tanken om hvad hun så ville skulle gøre når hun en dag blev fanget af dem alene, eller... hvis hun nu skulle blive det. Langsomt rettede hun på sit hår, kløede sig i nakken og endnu engang prøvede hun og finde forklaringen. "Vil han have den igen efter eller er den nu din for evigt?" Hun fattede slet ikke magien og hun fattede på ingen måde Furrys evne.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 06.07.2020 13:17
Furry så trist ned i jorden da hun så hvordan karma nærmest var skræmt af denne oplevelse. hun så på hende og nikkede. "min evne gør jeg kopier andres evner. han har stadig sin evne men jeg har den også nu.... endtil jeg røre en ny" hun var ikke selv glad for det. men hun kunne jo ikke gøre for hendes evne var sådan. hun havde en gang prøvet at ha healene evne og det var noget så utroligt dejligt. hun så på karma og satte sig ned med sine knæ oppe ved hovedet. "jeg forstår godt du er skræmt og ikke vil se mig igen når du nu ikke kender til magi. men jeg ville jo bare beskytte dig" hun havde på ingen måde intentioner om at skade uskyldige med en lys aura. mændene her havde haft sort mørk aura så de var onde.
Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 07.07.2020 01:03
Det gav en kold fornemmelse ned af ryggen da hun hørte hvordan Furry havde opfattet hendes reaktion, det gav hende en følelse af hele hendes vandbeholdning blev kold og dalede ned af ryggen og indvoldene snoede sig sammen til en stor klump, hun kunne ikke lide den tanke om ikke at se Furry igen, det var slet ikke det.
Langsomt tog hun Furrys hånd i hendes og så på hende, mens hun sank en klump. "Det er ikke dig jeg er bange for, men lynene. Du kan ikke gøre for du har denne evne lige nu, det forstår jeg." Alvoren var tydelig og se i hendes øjne, hun mente det hun sagde, selvom hun så sammenkrympen og forskræmt ud, men det var virkelig sandt, hun var bange for lynene. 

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 08.07.2020 12:07
Furry så op fra jorden da karma tog hendes hånd og talte. hun så på himlen der var blå nu. hun følte hun havde gjort noget galt. hun så på hende og knugede den hånd hun ikke havde taget og vidste at evnen ville være der i noget tid før hun ikke kunne mærke den mere. men hun kunne lige nu mærke lynene.
"det var jo ikke med vilje jeg gjorde dig bange." sagde hun med en lettere kvalt stemme da hun kvalte et gråd. hun var jo ikke så gammel så ikke at græde var nogle gange ret så svært. hun så på jorden hvor et lyn havde ramt. hun mærkede på jorden og kendte alt til frygt. hun frygtede selv ild meget. ild var bare ikke noget hun kunne ha i nærheden af sig.... hvilket var noget problematisk da hendes søster og deres mor havde ild i evnerne.  hun havde dog store ar på håndfladerne der var fra ild. hun havde kommet alvorligt tilskade med ild og derfor var hun meget bange for det.
Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 09.07.2020 19:42
Det var svært ikke og komme til og græde som Furry knugede hendes hånd, kvalte gråden og fortalte det ikke var med vilje, nok var Karma blevet bange, skrækslagen, men hun vidste godt det ikke var Furrys skyld… Hvad sagde man overhovedet i sådan en situation? Karma vidste jo godt det her ikke var Furrys skyld, men hvordan fik hun overbevist Furry om de tanker Furry sad med i sit hoved?

Det tog lidt tid hvor Karma bare så sørgmodigt på Furry, inden hun tog alvoren i sin hånd og snakkede til hende, nærmest som havde hun været Furrys mor. “Jeg ved godt det er svært når man ikke selv bestemmer hvad man gør, men det der er sket her er den mands skyld, han angreb os, du har ved hjælp af hans evner reddet ikke kun dig selv men også mig. Du var modig, du beskyttede mig da jeg var skrækslagen, jeg var ikke helt troende på den magi, men du reddede mig.” Hun slap Furrys hænder og rakte armene frem for og give hende et ordentligt kram.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 13.07.2020 18:45
Furry kendte til frygt. så at karma havde været bange forstod hun godt. hun så på hende da hun talte om at rede hende og karma fra mændene. hun trak lidt på smile båndet.  det var rart at høre. hun så på hende og nikkede som i at hun forstod.
hun mærkede karma slap hende og gjorder klar til at kram til furry der nærmest fik tåre i øjnene. hun krammede karma meget hurtigt og knugede sig ind til hende. "min mor og søster har jeg ikke kunne kramme sådan her siden jeg var spæd." hviskede hun mest til sig selv og havde altid ønsket at kramme en sådan. men når man kopierede andres evner var det jo lidt svært bare at kramme folk. nogle gange gjorde hun vis folk havde brug for det. men hun skulle altid tage sig i agt for kopiring ved hud mod hud kontakt.
Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 13.07.2020 20:11
Der steg en varme til hovedet, som hun mærkede Furrys knugen og hendes krop mod Karmas, det var behageligt og hun kunne ikke undgå og rødme, det var sådan en behagelig følelse og virkelig noget hun havde savnet og gøre ved nogen nu hvor hun ikke så familien derhjemme særligt meget. Det stoppede dog bræt, da hun hørte Furrys hvisken, hvor måtte det være hårdt. Hun sukkede og slap Furry. “Jeg er ked af du oplever sådan en distancering fra dine nærmeste, men hvis du vil, så vil jeg altid være din ven.” Det lød nærmest som starten på en pagt, men hun var også dybt alvorlig omkring det. Roligt aede hun Furry på skulderen, Furry måtte forstå hvordan det var Karma havde det, for det var alvorligt ment, Karma havde ikke nogen grund til ikke og ville være venner, faktisk ville det være hende en ære efter det Furry lige havde gjort for hende.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 27.07.2020 16:04
Furry mærkede hvordan krammet varmede hendes hjerte og da hun pludselig blev sluppet så hun på hende med undrene øjne. men de lyste op da karma var færdig med at tale. vis ikke det var fordi hendes hale var gemt inde under tøjet ville den logre vildt lige nu. "det vil jeg da ihvertfald gerne" sagde hun glad og gik ud fra at hun mente det med altid. det at sige altid og kun mene for en tid var noget Furry så som løgn. men hun var ikke nem at gøre sur. faktisk.... så blev hun sjældent sur. hun så mod den vej byen lå. "jeg ville så gerne en dag så byen. men er så bange for at røre ved folk med evner med.... ild" sagde hun stille og smilte forsigtigt.
Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 31.07.2020 14:00
Det vakte et smil på hendes læber, at Furry gerne ville, det var altid rart med en ny ven og især når den nye ven var en man ville mindes for så meget godt, for det var der ingen tvivl om Emilia ville med netop Furry. Hendes anden sætning fik hende dog til og tænke og bide sig i læben. “Hvad nu hvis vi tænker over hvordan det kan lade sig gøre først?” Hun så alvorligt på hende, men stadig med et smil på læben. “Vi er nødt til og pakke dig ind og beskytte dig, men hvis jeg kan kreere en dragt der beskytter dig helt, så er det måske ikke så slemt?” Hun havde ikke så mange penge, men hun havde forbindelsen til teatret og der måtte hun vel kunne skaffe noget stof og låne noget sygrej, hvis hun gav Lily noget til gengæld, hvad det var måtte hun jo bare vente og høre for.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 22.03.2021 13:20
Furry så mod karma og smilte glad. hun så mod byen med et længelsfuldt blik. " det kan lade sig gøre. det ved jeg.... men det med at blive rørt hvor min dragt ikke dækker er mit problem" der ville jo altid være et sted hvor hendes dragt ikke dækkede. men så mod karma og smilte venligt. "det er sødt af dig karma. men du skal da ikke bruge dine penge på mig" sagde hun med et grin og så på handskerne. hun havde aldrig holdt om nogle i lang tid pga evnen. den var umulig.
Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 05.04.2021 13:26
Det var sørgeligt og vide, at Furry havde det på denne måde, det måtte være ubehageligt ikke engang rigtig og kunne kramme folk, at man ikke kunne de ting som man gerne ville kunne og ikke kunne få følelserne helt ud.

"Jeg vil gerne, det er altså ikke et problem," sagde hun med et smil på læben og hun talte sandt, der var ikke noget galt i og poste penge i et godt venskab og det var det, som Karma godt kunne føle de var på vej imod.

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 05.04.2021 13:37
Furry grinte lidt og virkede ikke just som var det et problem for hende at hun ikke kunne det samme som andre familier kunne og venner kunne. Furry kendte jo ikke til andet så hun vidste jo ikke bedre. hun rejste sig op og så mod byen. "det er sødt af dig, men synes det ville være synd vis jeg ødelage den dragt du vil bruge penge på" hun grinte igen.
"som du nok har opdaget er jeg MEGET klodset" hun smilte varmt og så på karma. "jeg kommer nok til at ødelægge det. og så ville jeg ha dårlig samvittighed over det." hun rakte en hånd til karma for at vise at hun kunne røre uden problemer med handsker på. det var bare det med at folk rørte hendes hud hun ikke kunne. 
så skulle hun måske gå med hue der dækkede ansigtet? ej så ville hendes øre da bliver mast og hendes syn forværres. ej hun klarede den nok. hun havde bare en drøm. en drøm om at gå i byen uden problemer. men hun var 14 så det var nok bare tid der skulle til.
Skuespiller

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 32 år

Højde / 163 cm

Emilia 07.04.2021 02:04
Der kom et smil på Karmas læber, det var rart og mærke berøringen og Karma kunne jo godt se hvad hun mente, hun ville bare gerne hjælpe den unge Furry hvad end hun kunne gøre og hvad end Furry ville lade hende gøre, det var det der betød noget.

"Det er også helt fair, jeg kan godt forstå din tilgang," sagde hun smilende og roligt, hun ville gerne hjælpe, men hun ville ikke tvinge hende til og få den hjælp. "Er der noget jeg evt. kan gøre for dig?" Spurgte hun derefter roligt og håbede inderligt hun kunne gøre et eller andet for Furry

Furry

Furry

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Mong 07.04.2021 16:26
Karma var sød synes Furry, men hun var bange for at ødelægge ting hun fik. måske karma bare kunne være hendes ven.? hun tog sig til hagen og så lidt mod byen. "vil du måske gå en tur med mig i skoven?" spurgte hun og vidste at der var ikke så mange at støde ind i. måske en gå tur med en ny ven ville være hvad Furry havde brug for. hun havde været i byen en gang og der mødte hun sin første halvdyrs slave. noget hun aldrig ville glemme. det havde været forfærdeligt. hun troede stadig ikke på at folk kunne være slaver. det lød så..... nedladene.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Krystal , Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12