Fejlrapportering: Systemopdatering d. 03.01

Krystal

Krystal

Skaberinden

5941
karakterer

Krystal 04.01.2020 12:38
Zofrost skrev:
Jeg har nu meldt mig ud af tre tråde, men de står stadig under mine tråde, øverst på listen endda? Jeg har fjernet flueben i "afsluttede" og trykket søg :b

Jeg har rettet listen under "mine tråde" så den ikke medtager dem du har forladt, når der ikke er hak i "afsluttede" :)
~ Krys ~

Krystal

Krystal

Skaberinden

5941
karakterer

Krystal 04.01.2020 23:57
Status:

Arbejder stadig på optimering og fejlretning :) Vi havde tidligere i dag et lille nedbrud, så jeg har rettet nogle ting hist og her i håb om, at det ikke sker igen, men holder stadig lige øje med ressourceforbruget løbende.

Sidebaren opdaterer ikke længere automatisk, desværre, da det så ud til at det var den, der fik siden til at stå og hænge.

Der er stadig et problem med, at tallet oppe i fanen ikke opdaterer sig selv - jeg er ikke helt sikker på hvorfor, men der skal nok blive kigget på det.. Ind til da, håber jeg, at I overlever <3

Jeg takker i øvrigt mange gange for jeres tålmodighed og hjælp her i overgangsfasen.
~ Krys ~

Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3721
karakterer

Que 05.01.2020 13:05
Hvis man bliver tagget flere gange i en tråd, så bliver man bogstaveligt tagge flere gange xD 
Shhh, tænk hvis mor så med!
Helli

Helli

Grovgoplen

9810
karakterer

Helli 05.01.2020 17:40
Når man søger efter tråde, og kun søger efter "afsluttede tråde"(ud af ingame, offgame, og afsluttede) kommer der ikke noget op. Sker både på den generelle søgemaskine, og på brugerprofiler (i hvert fald min)

Krystal

Krystal

Skaberinden

5941
karakterer

Krystal 05.01.2020 17:58
Helli skrev:
Når man søger efter tråde, og kun søger efter "afsluttede tråde"(ud af ingame, offgame, og afsluttede) kommer der ikke noget op. Sker både på den generelle søgemaskine, og på brugerprofiler (i hvert fald min)

Det er fordi du hverken har valgt ingame eller offgame :) ville det måske være bedre hvis de to var i en dropdown?
~ Krys ~

Helli

Helli

Grovgoplen

9810
karakterer

Helli 05.01.2020 19:12
Krystal skrev:
Helli skrev:

Det er fordi du hverken har valgt ingame eller offgame :) ville det måske være bedre hvis de to var i en dropdown?

Jeg havde lidt håbet på at man kunne nøjes med at søge efter kun afsluttede tråde, hvilket ikke er en mulighed nu... men ellers, så ville det nok være en god ide at pointere at man skal vælge den eller anden. Så med en dropdown menu ville nok være rar xD

Krystal

Krystal

Skaberinden

5941
karakterer

Krystal 05.01.2020 22:15
Zofrost skrev:
Jeg kan ikke gå ind på et indlæg tilbage i en tråd og markere, at jeg forlader tråden, som jeg fik at vide, at jeg skulle gøre (og man skal skrive noget i et indlæg for at smutte). Foreslår stadig en separat funktion til at forlade en tråd uden at skulle skrive et indlæg :3

Så skulle man gerne kunne forlade tråden, selv om ens trådpartner har svaret efterfølgende ^^
~ Krys ~

Mong

Mong

2797
karakterer

Mong 12.01.2020 17:06
når man er i ny karakter og skal gemme ændringer, (i halvdyrs oplevelse) at den ikke gemmer beskrivelsen/ uddybbelse af racen. hvilket gør det svært at vide om det også forsvinder når man sender ind.
Krystal

Krystal

Skaberinden

5941
karakterer

Krystal 12.01.2020 19:27
Mong skrev:
når man er i ny karakter og skal gemme ændringer, (i halvdyrs oplevelse) at den ikke gemmer beskrivelsen/ uddybbelse af racen. hvilket gør det svært at vide om det også forsvinder når man sender ind.

Rettet :)
~ Krys ~

Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 12.01.2020 20:20
Chatten sejler x) Jeg sidder med to skærme, på den ene er KL åben i Opera og på den anden i Firefox. Beskeder kommer ikke frem lige hurtigt, en gang i mellem går den ene chat (oftest Opera) i stå i et stykke tid, men sender så alle beskederne sendt i mellemtiden på én gang. Nogle gange gør de det samtidigt. Og en gang i mellem forsvinder en besked i den ene browser og ikke i den anden.

Det er i hvert fald ikke så smooth som en nybarberet ged smurt i babyolie.
Hobbit

Hobbit

7603
karakterer

Hobbit 13.01.2020 18:23
Fandt ved et rent tilfælde ud af at man virkelig kan have stærkt styr på sin evne når man laver en ny karakter ;)

Og den kan fortsætte op af - det er ikke det største problem i verden, da man selvfølgelig ikke får godkendt sin karakter hvis den har over 10, men alligevel!

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"
Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 14.01.2020 09:49
Zofrost skrev:
Chatten sejler x) Jeg sidder med to skærme, på den ene er KL åben i Opera og på den anden i Firefox. Beskeder kommer ikke frem lige hurtigt, en gang i mellem går den ene chat (oftest Opera) i stå i et stykke tid, men sender så alle beskederne sendt i mellemtiden på én gang. Nogle gange gør de det samtidigt. Og en gang i mellem forsvinder en besked i den ene browser og ikke i den anden.

Det er i hvert fald ikke så smooth som en nybarberet ged smurt i babyolie.

Jeg ved ikke, om det er en fejl, men det er lidt morsomt. Igen, to skærme. Chatten har stået natten over med computeren i dvale. Begge chats er gået i stå på beskeder fra aftenen før. Jeg opdaterer min ene browser, så jeg kan se de nyeste beskeder. Jeg skriver. Og kan se, at chatten på den anden skærm modtager min besked oven i de gamle fra dagen før. Alt i mellem kan jeg ikke se.
Som sagt, måske ikke en fejl, men det er lidt spøjst xD
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 15.01.2020 21:20
I offgame tråde kan jeg ikke se tidligere posts. Det virker fint i alle ingame-tråde

Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 19.01.2020 22:56
Hvis jeg i chatten skriver et eller andet, og vil rette det, kommer der et mellemrum efter min rettelse. 
Eksempel:

"Ej jeg eksker bare kage!"

Efter rettelse:
"Ej jeg el sker bare kage!"

Altså, jeg går ind og sletter k'et og skriver et l, og når jeg sender beskeden af sted, er der nu et mellemrum i mellem det, jeg har rettet og det efter. Det kan ikke ses i teksten i boksen, først når det dukker op i chatten.
Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 26.01.2020 17:39
I statistik står Helli til at være sidste måneds topposter (i stedet for Flow) med det antal svar hun har skrevet i denne måned
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3108
karakterer

Fnuggie 29.01.2020 18:19
Når man skal skrive i IC chatten fra en ipad og trykker Enter skifter den til ny linje, præcis som den gjorde i chatboksen inden du rettede i den 
Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
karakterer

Zofrost 02.02.2020 21:02
Hvis jeg er på siden med listen over mine modtagne beskeder, hvor jeg har læst den nyeste, og får en ny besked (ses ved tallet i topbaren) og jeg F5'er siden, vises den nye besked ikke. Jeg skal trykke på Beskeder -> indbakke for at se den ulæste besked.
Helli

Helli

Grovgoplen

9810
karakterer

Helli 05.02.2020 21:19
Den vil af en eller anden grund ikke lade mig skifte avatar på Fabian. Når jeg uploader noget nyt, så kommer der bare det samme billede op som før

Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 07.02.2020 18:04

Hvis man går ind på en ikke-eksisterende karakter, får man dette:

Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 19.02.2020 12:16
Okay, så jeg opdagede en ting, og det er måske på grænsen til nitpicky. Ens "preview" ser anderledes ud, end det der bliver postet.

Det ser måske ikke ud af meget, men skriften bliver ikke fed, og -typen bliver også ændret. Det er måske mig, der er mærkelig, men det fucker mig lidt op xD

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , Lux
Lige nu: 2 | I dag: 7