Valkyrie 26.05.2019 19:44
Hendes mundvig trak op en lille smule i den ene side, i form af et forsigtigt lille smil, da det var at han roste hendes optræden. Det betød rigtig meget for hende, at folk faktisk kunne lide hendes shows, samt at de så det unikke i det, ikke blot det sensuelle men også det kunstneriske i det. Hun gav et svagt grin fra sig da et smil kom frem på hans læber og han svarede at han var en wanheda?, hvad end det så betød.
" Javel ja, så her fortæller jeg dig om mit liv, men du giver mig kun brøkdele af dit?, det virker ikke helt så fair ". Hun grinte kort og smilede sødt til ham og kunne ikke lade vær med kort at blive fanget i hans øjnes skær, hvordan de begge bar hver deres farve.
" Dine øjne.. de virkelig smukke ".
Hun kom lidt til sig selv, da det var han kiggede ned af hende, før han svarede hende med at om der nogensinde var nogle der ville være sammen med en dræber som ham. Hun skulle næsten til at svare på hans spørgsmål, i det hans svar stoppede hende ret så brat, da han rejste sig op og sagde at hun skulle vente med at svare. Hun lagde hovedet en smule på skrå og fulgte ham med øjnene, mens han forsvandt, før han kom tilbage nogle sekunder efter, med et tæppe af skind og en blå kjole?.
" Har du plynret en kvinde eller? ". Hun så undrende på ham og rejste sig langsomt op. Hun så hen på skindet, hun havde lagt lidt længere inde i hulen, til når hun skulle sove engang i nat, før hun ville tage videre, dagen efter, men for nu, så hun blot undrende på ham. Hun tog imod kjolen og så tøvende på den. Den ville sidde lidt stramt over brystet af hende, samt hofterne, men den lignede at den ville passe. Hun gav et kort grin fra sig og sagde
" Kjole.. ". Den var dog ikke så kompliceret som hendes egen, men der var bare noget.. fint over denne kjole, i forhold til hendes. Hun gik en smule bagud og vendte ryggen til ham. Hun anede ikke om det var en af hans ofres kjole, eller hvad, men.. hun frøs og denne var tør. Hun tog langsomt sin fugtige kjole af, før hun forsigtigt lod den falde ned over sin krop, om anklerne af sig, inden hun iførte sig den blå kjole, langsomt, indtil den sad som den skulle. Hun vendte sig derefter rundt og så tøvende på ham og sagde flovt
" Så.. så hvad syntes du? ". Den var kortere end hendes egen og hun følte ikke, at hun kunne bevæge sig så frit i denne, i frygt for at blotte sin nøgne krop indenunder, eftersom hun ikke bar nogle former for bånd eller nat kjole.
" Tak.. ". Hun satte sig forsigtigt hen på skind tæppet hun havde lagt og klappede blidt ved sin side, før hun gabte svagt.
* Nej Val.. du kan ikke sove nu, det en fremmede.. du aner ikke hvad der kunne ske *. Hun gned sine øjne en smule, før hun kort grinte og svarede ham nu på hans tidligere spørgsmål
" Jeg tror sagtens der nogle der er faldet for dig, dit ydre og charme.. men hvorvidt du har været i et forhold eller forelsket, det ved jeg så ikke.. men jeg tror næppe du er jomfru ". Hun grinte kort, før hun betragtede ham tøvende.
" Så.. hvornår tænker du, at du skal videre ". Hun så tøvende på ham og berørte sin arm en smule og gned den svagt. * please sig snart.. please.. ikke bliv til iaften *. Hun var træt og i nat ville det blive ulideligt og vis han ikke ville lade hende være, ville hun ende med at gå kold med ham nær sig.. hvilket hun ikke følte sig tryg ved. Dog ville hun ikke lyve... hun var begyndt at nyde hans selskab.