På kanten lummer loven [Fortidstråd]

Flix

Flix

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 21 cm

Muri 20.04.2019 23:21
Der skulle aldrig meget til at påvirke Flix, så længe man havde den rigtige fremgang. Det var der ingen tvivl om, at Hyde havde. Der var langt fra, at blive befamlet af en aggressiv mand, der tilsynladende havde en mental styrke på samme niveau som en teenager, til at blive kærtegnet af en muskuløs mand, der ikke hoppede direkte på Flix, uden først at få en eller anden form for samtykke. Uheldigvis, i hans arbejde, var det de aggressive typer han oftest stødte ind i.

Hyde flyttede lidt på hånden og Flix måtte bide sig i underlæben for at holde en lille lyd tilbage. Indtil videre havde ingen fokus på dem, men begyndte Flix først at sige lyde, ville det sikkert ændre sig meget hurtigt.
"Så skal jeg bare vide hvilke oplysninger, jeg skal have fat i." Der var flere detaljer end bare det, men det hastede vel ikke.
"Selvom jeg må være ærlig og sige, at det bliver en større udfordring end du får det til at lyde som, hvis du har tænkt dig at fortsætte," sagde han og skævede kortvarigt ned mod sit lår og Hydes hånd. Da han rettede blikket mod Hydes igen, var det med tydelig hentydning til, at han ikke ønskede at det skulle stoppe. Ikke endnu.
"Vil du fortsætte?" Ordene lød mere bedende, end som et decideret spørgsmål.
- Størrelse Alf: 21 cm. / Størrelse Pumling (menneske): 178 cm. -

- Vinger -           

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 20.04.2019 23:32
Hyde smilede indsmigrende og trak let på skuldrene. "Det kan vi altid tale om," svarede han undvigende og flyttede sin hånd lidt, så Flix kunne bide lidt dybere ned i den indbydende læbe. "Accepterer du at give det et forsøg, som tak for hjælpen tidligere?" spurgte han i en dyb stemme og fastholdt Flix' blik med sit eget. 

Det lille, bedende spørgsmål kaldte et rovdyrsmil frem på Hyde's læber. "Jeg fortsætter måske... Hvis du beder mig pænt om det." Ordene, der kom over hans læber, var ikke ligefrem en hvisken, men han talte alligevel så lavmælt, at ingen andre ville have en chance for at høre det. Tonen var urokkelig og han så Flix lige ind i øjnene med et fast blik og et skævt smil.
Flix

Flix

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 21 cm

Muri 21.04.2019 14:15
Hyde gjorde det sværere for Flix at undertrykke den næste lyd, da hånden endnu engang flyttede på sig, men det lykkedes ikke at komme med andet, end et nydende suk.
"Ja," svarede han og nikkede svagt, tydeligvis mere engageret i hvad Hydes hånd lavede, end hvad der blev spurgt om, men han mente hvad han sagde. Han skulle nok give det et forsøg.

Flix begyndte at spænde i fingrene, der stadig var flettet ind i Hydes, klemte hans fingre en smule mellem sine, men langt fra nok til at Hyde ikke ville kunne hive sin hånd til sig. Han brugte spændingen i fingrene til at trække lidt i ham, som en mindre diskret hentydning til at han ønskede ham endnu tættere på sig.
"Vær sød at blive ved." Han bad pænt og spillede med vilje på uskyldigheden, både med det blik han sendte Hyde og tonen i hans stemme.
"Men ikke her," skyndte han sig at tilføje, idet han stoppede med at trække i Hyde. "Medmindre vi vil invitere de andre til at se på," smågrinede han, selvfølgelig ikke ment i alvor. Han kunne have tilbudt at hive ham med hjem, men det lille alfebo var ikke ligefrem egnet til deres størrelse.

- Vinger -           

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 21.04.2019 21:45
Da først Flix gav efter og gik med til det, Hyde havde foreslået, gled noget af stivheden ud af hans skuldre og han kunne derfor ikke lade være med at grine lavmælt, da Flix rent faktisk bad ham pænt. "Udmærket. Hvis du ikke mener, det skal være her, så må du vælge, om vi skal finde en blød tot græs udenfor et sted eller om vi skal leje et værelse her på kroen. For at tage hjem til mig, er lidt for langt." Det var ikke engang løgn. At gå en times tid for at komme hjem til hans hus, var noget som kunne tage lysten fra enhver. Desuden tog han ikke hvem som helst med hjem.
Flix

Flix

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 21 cm

Muri 22.04.2019 01:32
Flix smilede skævt ved tanken om at skulle rykke deres leg udenfor. Det var generelt ikke en dårlig idé hvis man spurgte Flix, men kun hvis det var varmt nok og det mente han ikke det var endnu. Så hellere et blødt underlag i et lunt værelse. Hyde fik det næsten til at lyde som om, at han ikke ville have noget imod at fortsætte midt i krostuen. Måske han heller ikke havde det? De ville alligevel ende med at blive smidt ud.
"Jeg foretrækker værelset," svarede han og trak sin frie hånd ind under kutten og ned i tasken, for at grave den lille pung i læder frem. "Men jeg kan ikke bede dig om at betale. Det var trods alt min skyld, at du..." Fik lyst, tænkte han, men fandt det ikke nødvendigt at afslutte den sætning. Det var ikke ligefrem en af de pænere kroer, så et værelse kunne vel ikke koste mere end nogle ravstykker. Han rykkede en anelse på sig for at gøre klar til at rejse sig, men ventede pænt på at kunne flette sine fingre fri var Hydes.

- Vinger -           

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 22.04.2019 09:15
Hyde smilede tilfreds, men rakte alligevel ud og lagde afværgrende hånden over Flix' håndled et øjeblik. "Det skal jeg nok tage mig af," sagde han og rejste sig for at gå hen til kroværten. Han havde alligevel et favorit-værelse, som han godt kunne tænke sig og Kroværten vidste, at hvis det var ham, der bestilte værelset, så skulle han ikke forvente, at han var der, når først solen var steget op.

Han gjorde et hovedkast mod Flix, da først det hele var på plads og ventede på, at denne skulle komme med. Han var måske ikke ligefrem nervøs, men han var lidt spændt, fordi han ikke var helt sikker på, om det var gået op for Flix, at det ikke kun var aftenkulden, som havde gjort hans hænder kolde. Måske var Flix ikke engang klar over, at han var vampyr? At Hyde havde lagt menneske-illusionen over sig selv, hjalp ikke ligefrem Flix med at gætte det.
Flix

Flix

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 21 cm

Muri 22.04.2019 13:38
Flix nåede dårligt at hive krystallerne frem, før Hyde stoppede ham og selv rejste sig. Han fulgte Hyde med blikket, mens han lagde pungen tilbage i tasken og rejste sig, da værelset var bestilt. Det lod til at være en mere vant situation for Hyde, end det var for Flix, der trods alt aldrig havde haft brug for at leje et værelse før. Selvom han var glad for at kunne gemme krystallerne til noget at spise, kunne Flix ikke ryste den lidt dårlige samvittighed af sig, nu når Hyde både havde betalt for værelset og øllen, der stadig ikke var blevet rørt.

Et tegn i form af et hovedkast fra Hyde og Flix greb fat i begge krus og tog dem med, da han fulgte efter gennem døren og op ad trapperne mod værelset, fuldkommen uvidende om hvad Hyde egentlig var. Menneske-illusionen vækkede ingen spørgsmål, selvom Flix var klar over, at man aldrig kunne stole på udseendet, men en vampyr? Nej, han kunne jo ikke engang se skyggen af de spidse hjørnetænder, så den tanke faldt ham ikke ind. Han selv snød vel også lidt, da han valgte at gemme vingerne væk, ikke kun under den sorte kutte, men også under den alt for store, strikkede trøje, der helt bestemt havde set bedre dage, netop så vingerne ikke blev klemt under tøjet. Han lænede sig op ad dørkarmen, mens Hyde fik åbnet døren og smilede svagt over hvor urolig samme mand havde gjort ham, for kort tid siden. Nu var han mere rolig, end han længe havde været. Måske mest på grund af Hydes hånd, som Flix stadig kunne mærke mod låret, selvom den var blevet flyttet.

- Vinger -           

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 23.04.2019 08:32
Hyde førte an ovenpå efter at have smilet anerkendende til Flix for at have taget øllet med. Egentlig var han ikke vildt tilfreds med det. Han havde bestilt øl, fordi han ønskede at virke menneskelig. Men han vidste, at hvis han drak ret meget mere, ville han før eller senere ville blive tvunget til at kaste det uhumske stads op igen. Han sukkede lydløst og håbede, at de snart ville få andre ting at koncentrere sig om.

Da først de kom ind i værelset, lukkede Hyde døren efter sig og besluttede, at han vist lige så godt kunne sige tingene først som sidst. Så snart Flix kom i berøring med resten af hans krop, ville han alligevel opdage det og hans evner var for værdifulde til blot at skræmme ham for sjov. "Inden vi går.. Videre..." Han kastede et skælmsk blik på Flix. "Så er der noget, jeg bliver nødt til at fortælle dig."
Flix

Flix

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 21 cm

Muri 23.04.2019 12:53
Flix fulgte med ind ad døren og gik direkte over til det nærmeste bord, hvor han stillede begge krus fra sig. Han vendte sig mod Hyde og blev en anelse bekymrende at se på, da han så det skælmske blik.
"Åh nej, du har tænkt dig at melde mig alligevel, har du ikke?" Spurgte han næsten helt opgivende, idet han dumpede ned at sidde i lænestolen ved den slukkede pejs og lagde det ene ben over det andet. Med Hydes ord, tog han straks det drillende smil som en led joke. Havde Flix nu rodet sig ud i en situation han ikke kunne bunde i? Selvfølgelig havde han i et kort sekund tænkt over at give en flugt et forsøg, men hvis Hyde havde i sinde at melde ham, tvivlede han stærkt på, at han ville have en chance for at komme ret langt.

- Vinger -           

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 23.04.2019 13:15
Hyde kom til at grine igen, inden han gik hen mod Flix. "Nej, bare rolig. Men måske du om lidt ville ønske, at det var dét, jeg ville sige." Han gik om bag ved stolen og lagde sine hænder på Flix' skuldre, hvor han masserede ham let. "Du lagde ikke mærke til, at min hånd var temmelig kold, da vi flettede fingre før?" spurgte han lavmælt og lagde nu sin hånd mod Flix' kind, så han kunne mærke det igen. "Det er der en grund til."
Flix

Flix

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 21 cm

Muri 23.04.2019 13:54
Flix fulgte Hyde med blikket, der mere og mere bekymret, lige indtil han ikke kunne dreje hovedet længere. I stedet lænede han hovedet bagover, så han stadig kunne se på Hyde, men nu på hovedet og tanker om hvad der kunne være værre end at blive meldt, begyndte at vælte rundt. Det gjorde ham kun mere forvirret at se på. Han trak let på skuldrene, rystede en anelse på hovedet som svar, før han udbrød et lille gisp over den kolde hånd mod kinden. Flix var varmere i ansigtet end han var på hænderne, da blodet havde gjort et godt stykke arbejde med at få de ellers meget lyse kinder, til at blusse op i en rødmen, derfor virkede hånden meget koldere end tidligere.
"Nogle mennesker er meget modtagelige over for kulden," var den forklaring han havde givet sig selv, og nu også Hyde. "Men du er ikke et menneske...?" Han var ikke sikker på om han mente det som en konstatering over for sig selv, eller om det var et spørgsmål til Hyde, men han ventede stadig på en bekræftelse. Flix var klog på planter og urter, ikke racer, for han havde aldrig haft behov for at spørge.

- Vinger -           

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 23.04.2019 15:10
Hyde rystede på hovedet og trak hånden væk fra Flix' ansigt igen. Så gik han forbi ham og satte sig på stolen over for ham. "Nej, jeg er ikke menneske," svarede han med et lille smil. "Det er faktisk meget længe siden, jeg har været menneske." Han ventede endnu et kort øjeblik, mens han forsøgte at få det til at se ud som om, han havde meget svært ved at få det sagt. "Jeg er vampyr." Han så tilsyneladende nervøst over på Flix for at se hans reaktion. Når sandt skulle siges, så rørte det ham ikke det mindste at komme med den slags udtalelser. Men det var bedre for deres interne relation (i hvert fald lige nu), hvis Flix troede, at han var ubehageligt til mode over at bekende sig, hvad han var.
Flix

Flix

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 21 cm

Muri 23.04.2019 18:40
At dømme ud fra Hydes opførsel, var det ikke en ting han var specielt tryg ved at skulle afsløre og Flix troede blindt på det. Han var overbevist om, at det var noget voldsomt slemt, han om lidt skulle have at vide og var forberedt på at blive forbavset, overrasket, skræmt, et eller andet. Men det var ikke tilfældet, for Hydes ord fik Flix til at rynke lidt på brynene. Han så en anelse skeptisk ud og smilede så skævt.
"Nej, du er ikke," sagde han usikkert. Han ville ikke ligefrem sidde og sige, at Hyde løj, men han troede ikke helt på det. "Jeg har aldrig set en, men jeg er sikker på, at vampyrer skal have meget spidse hjørnetænder," fortsatte han mens han rykkede sig ud på kanten af stolen, for at studere Hyde lidt nærmere. Han havde altså ikke set nogle hugtænder.

- Vinger -           

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 24.04.2019 22:12
Hyde lo glædesløst og fjernede illusionen, som fik ham til at fremstå menneskelig. "Magi," sagde han forklarende og trak på skuldrene. "Det har tilladt mig at leve ganske længe." Nu hvor illusionen var faldet, fremstod han mere eller mindre, som han havde gjort hele tiden. Forskellen var blot, at hans hud nu var bleg som månen og at hans hjørnetænder var blevet længere og mere spidse.
Flix

Flix

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 21 cm

Muri 24.04.2019 22:54
Den menneskelige illusion forsvandt og Flix fik set de spidse hjørnetænder, han havde kigget så nøje efter. Det skeptiske udtryk blev erstattet med et par store, lidt overraskede øjne og en halvåben mund. Han vidste tydeligvis ikke hvordan han skulle reagere på den nyhed. Hvordan var det meningen, at man skulle reagere, når man så en vampyr for første gang? Når man hele sit liv havde fået at vide, at vampyrer var onde, men selv havde fået et helt andet indtryk af vampyren Hyde. Han brugte et par minutter på lige at sluge den, inden han lagde hovedet på skrå og pludselig så nysgerrig ud.
"Har du tænkt dig at bide mig?" Spurgte han. Han havde engang fået at vide, at blodet fra alfer havde en lidt anden effekt på Hydes slags, men om det var sandt, eller om det var blevet sagt for at afholde Flix fra at komme for tæt på, anede han ikke.

- Vinger -           

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 25.04.2019 08:09
Hyde kunne ikke lade være med at smile skævt over Flix' ord og han rejste sig igen for at gå om bag manden. Nu hvor Flix ikke var løbet sin vej, var han mere rolig og han lænede sig ned over Flix' skulder og lagde sine læber roligt mod hans øre. "Kun hvis du beder mig pænt om det," hviskede han lavmælt og lod en hånd glide ned over Flix' bryst, hvorefter han knugede den let sammen - som om han forsøgte at fange en håndfuld af Flix mellem sine fingre. Det var naturligvis ikke muligt og derfor blev det kun til nogle krævende markeringer med fingrene mod hans mave.
Flix

Flix

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 21 cm

Muri 25.04.2019 12:37
Flix rykkede sig helt tilbage i stolen igen og lænede hovedet tilbage, da Hyde gik om bag ham. Han smilede svagt og lukkede kortvarigt øjnene i, mens han nød hånden mod brystet. Da han åbnede dem igen, drejede han hovedet og løftede det en smule, for at lade sine læber strejfe Hydes.
"Jeg vil hellere fortsætte den leg, jeg allerede har bedt pænt om," sagde han lavt, næsten hviskende. Han havde alligevel aldrig været helt god til synet af blod.
Han løftede en hånd, bandt snoren der holdt kutten på plads op og lod den glide af skuldrene. Taskens hank blev også skubbet af skulderen og begge ting blev efterladt i stolen, da han rejste sig og gik rundt om, for at ende samme sted som Hyde.
Flix kunne vel heller ikke tillade sig at blive fornærmet over Hydes hemmelighed, nu når han ikke selv havde fortalt hele sandheden om sin egen race. Selvom Flix' race ikke ligefrem var til at blive skræmt over og han fandt det derfor heller ikke nødvendigt at sige. Det kunne Hyde se for sig selv, når den alt for store, strikkede trøje i grå røg af.
Mens han førte begge hænder ind under Hydes kappe og langsomt gav sig til at åbne silkeskjorten fra bunden og op, fjernede han ikke sit blik fra hans.

- Vinger -           

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 27.04.2019 10:08
Nå. Det var jo gode tegn, at Flix ikke var løbet skrigende væk ved afsløringen og Hyde var ganske tilfreds med den opfattelse, Flix havde fået af ham. Indtil videre en ganske god nats arbejde, men han var ikke færdig endnu. Endnu var han ikke helt sikker på, om han ville kunne bruge Flix til den opgave, han havde in mente. Og det betød, at han havde en ganske udmærket grund til at give efter for sine mindre stuerene drifter lige nu.

Han smilede til Flix, da denne rejste sig og kom tæt på igen. Fornemmelsen af hans hænder mod først maven og dernæst brystet var ganske berusende og Hyde lagde an hånd på Flix' lænd for at trække ham endnu tættere på. At Flix var ved at klæde ham af, tog han sig ikke så meget af. Det kunne han vel stadig komme til? Han smilede for sig selv og lod sin anden hånd glide ind langs nakken på den anden, hvor den til sidst lagde sig til rette og langsomt men sikkert førte Flix' ansigt mod Hyde's.
Flix

Flix

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 21 cm

Muri 27.04.2019 13:05
Flix lod sig trække tættere ind til Hyde, mens han fortsatte med at åbne skjorten. Han lagde begge hænder mod den kolde hud og førte dem op over Hydes brystkasse, op over skuldrene, så han samtidig fik skubbet skjorten af. De lidt for ivrige hænder fandt hurtigt vej til knuden, der stadig holdt kappen på plads. Flix lod ikke Hyde føre deres ansigter tættere, i mere end få sekunder, før han selv tog det sidste skridt og pressede sine læber blidt mod Hydes, i et forsigtigt kys. Som de fleste andre ville få en fornemmelse af sommerfugle i maven, fik Flix en lidt kildende fornemmelse i vingerne i stedet og de gav en let ryst fra sig, under trøjen. Om det var følelsen af endelig at være så tæt med en anden, eller om det var en smule nervøsitet af, at kunne mærke hentydningen af de spidse hjørnetænder var han ikke helt klar over. Med fumlende fingre fik Flix bundet knuden op og gjort Hydes overkrop helt fri fra nogle former af stof. Det gav Flix rig mulighed for at lade sin ene hånd gå på opdagelse, i hver eneste aftegning af muskler mod Hydes brystkasse og mave, hvor han lod fingerspidserne stryge hen over. Han trådte et lille skridt frem og skubbede dermed til Hyde, som en mindre diskret hentydning til, at han skulle flytte sig i retning af sengen, alt imens han fastholdt det blide kys.

- Vinger -           

Hyde Oakley Morton

Hyde Oakley Morton

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 807 år

Højde / 177 cm

Laiza 28.04.2019 22:14
Hyde nød Flix' fingre og tog veltilpas imod de kys, som den anden pludselig overdængede hans læber med. Hans egne hænder var på vej ned mod kanten af Flix' trøje for også at begynde at klæde ham af, da han pludselig mærkede en uventet bevægelse. Den kom fra et sted bag Flix' ryg og fjernede et øjeblik fokus fra det, de var igang med. Hyde reagerede i hvert fald ikke på, at Flix forsøgte at skubbe ham hen på sengen. Det havde dog ikke nødvendigvis noget med hans snigende mistanke at gøre. Han lod i det hele taget sjældent andre tage styringen.

Derfor gled han blot lidt af, da Flix skubbede ham. I bevægelsen trak han Flix med sig, så det nu i stedet var ham, som stod med ryggen til sengen og smilede skævt til den unge fyr. Dernæst gled hans fingre langsomt ned til trøjens kant igen og trak den så over hovedet på Flix, mens han søgte øjenkontakt. 
1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13