Joban

Joban

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 44 år

Højde / 230 cm

Mong 07.01.2018 18:50
Joban smilte til hende da han så hvordan hun reagerede. han tog en hånd på aret og tænkte tilbage. "det var faktisk et uheld at min fætter gjorde det, vi fjollede rundt med sværd og legede modige kriger og han fik lavede et hårdt hug i mig" fortalte joban og åbnede øjnene og så på hende. han tog armen over maven og bøjede sig ned over bordet. " må jeg ha den ærer at følge Dem lidt på vej mod kensis? jeg har et indre kort der kan hjælpe med at finde vej" sagde han glad og smilte til hende selv med øjnene. han vidste godt mange ville finde en lystpige frastødene vis man ikke selv købte sådan nogle. men joban så det som overlevelse. vis han endelig skulle ville han da også sælge sin krop for overlevelse til at trakke vogne og mennesker afsted.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 08.01.2018 19:15
Det chokerede hende lidt at de havde leget med ægte sværd, nu havde hendes familie ikke råd til den slags, men selv hvis de havde haft, så ville det ikke være noget som hun forventede man lod børn lege med, eller sådan mente hun vidst det var for mennesker. Dog nikkede hun bare forstående, det var vel hvad der kunne ske, hun ville hellere svare på det andet spørgsmål, noget hun kunne svare på med ærlighed. "Det må de mægtig gerne, hvis De har lyst til det, og jeg ikke går for langsomt." Hun sendte ham et lille fnis, han havde trods alt hove og noget pels, hun var en lille pige med en hud der hurtigt blev frossen, hun var vant til det, men det gjorde også ofte, at hun gik langsommere grundet stivhed. 

Joban

Joban

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 44 år

Højde / 230 cm

Mong 08.01.2018 19:42
"du må gerne få et lift af mig. jeg er sådan set halvhest jo. så jeg kan klare lidt af hvert." han smilte til hende og vidste godt at ægtesværd havde været dumme at lege med. men dengang havde han jo ønsket at blive kriger og ægte sværd havde mere vægt end træsværd. han havde jo måtte træne på en eller anden måde. nu var han bare rad for sværd. så han havde sine hove som våben nu og ikke andet. men et spark kunne også slå en mand til tælling. vis det endelig skulle være.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 08.01.2018 22:00
"Hvis ikke det er til for megen besvær?" Spurgte hun lidt forlegent, det ville helt sikkert gøre turen til hovedstaden en del hurtigere og hun ville ikke få høvl for og komme for sent tilbage, der var ingen tvivl om det var en god idé, men det krævede jo også at det passede Joban fint og ikke generede ham at have den unge Marga på ryggen.

Joban

Joban

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Kentaur

Lokation / Omrejsende

Alder / 44 år

Højde / 230 cm

Mong 21.01.2018 19:14
Joban smilte varmt "Ikke det minste. jeg vil med glæde hjælpe" sagde han og rystede kort. han frøs stadig lidt. men det skulle nok blive bedre. han smilte til Margareta og tænkte hvordan det måtte være at ha et job hvor man skulle bruge hele sin krop til andres fordel... vent. det gjorde han jo selv. hvor var han dog dum... det var ikke det rareste at skulle men vis hun kunne lig det ville han ikke overtale hende til noget andet.
Margareta Norleen

Margareta Norleen

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 27 år

Højde / 165 cm

Emilia 16.02.2018 22:59
Margareta tog glædeligt fast om sine ting og rettede sig imod ham. "Det vil kun være mig en ære, det er jo en pæn bid vej." Hun fik hurtigt samlet sig sammen, for så ville det være godt at komme afsted.

//OOG: Jeg vælger at afslutte emnet, da det har kørt længe og er gået lidt død, jeg er frisk på et nyt hvis det er.//

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12