v0idwitch 05.11.2017 22:57
"Jeg ved hvad jeg vil have," svarede Cayden afvisende. 'Går bare lige til vaflerne'. Det var muligvis det værste han nogensinde havde hørt nogen sige om ham, men des længere han tænkte over det, des mere elskede han det. Den her uforskammede hore, der sagde præcis hvad han tænkte, tilsyneladende uden frygt. Cayden fik lyst til at tvære hans ansigt ned i madrassen og holde ham nede, imens han kneppede ham til tårer. Det var godt. Fyren gjorde sit arbejde godt.
Han så tavst til imens Eyad hev sine bukser ned og afslørede at han, præcis som han havde lovet, var forberedt. Det gav et sæt i Caydens pik og, helt usædvanligt for ham, spredte et smil sig også på hans læber.
"Gerne," svarede han, så afmålt som han kunne, når det nu sitrede i hans fingre for at få lov til at røre ved horen. Han hev sine bukser og sko hele vejen af og selvom han gerne ville have fingrene i pluggen, gav han som det første Eyad et ordentligt slag i røven. Derefter kunne han dog ikke nære sig længere og hev så langsomt som muligt ud i den.
"Sig du vil have min pik," sagde Cayden, med den selvtillid der kom af at vide, at man befinder sig sammen med et væsen, der er betalt for at nyde dit selskab, og gned sin hårde pik op imellem Eyad's baller uden at penentrere ham.