Et møde lummer Det Halve Svin

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 12.10.2017 14:39
Keeran fnøs, da Ezhno kommenterede på øllets smag, men han gjorde det med et smil, og da Ezhno tog en tår til og tilføjede at den blev bedre des mere man drik, var Keeran på nippet til at bryde ud i grin. Dén del var i hvert fald sand.

Det var underholdning i sig selv at betragte fyren, der syntes at smage omhyggeligt på hver eneste mundfuld, og Keeran glemte helt alt om sin egen øl. I stedet så han hvordan Ezhno mærkede sine kinder og derefter begyndte at tage sit overtøj af. 

"Er du okay?" Spurgte Keeran med et glimt i øjnene. Han ville ikke være skyld i at Ezhno gik omkuld eller fik det dårligt. Han lagde ikke skjul på at han indtog Ezhnos beklædning med blikket, en smule skuffet over ikke at kunne vurdere hans muskler igennem det løse tøj. Hans blik blev i stedet fanget af smykkerne om hans hals. Keeran havde altid syntes det så godt ud til kvinder, og det så nærmest naturligt ud om Ezhnos hals - som om de gyldne smykker altid havde hørt til dér. 
Ez

Ez

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 203 cm

Rabbit 12.10.2017 16:55
"Ja, jeg fik det bare lidt varmt," svarede Ezhno med et smil, mens han satte sig tilbage på barstolen. " Man får det varmt af den her drik. Har du det slet ikke varmt?"

Ezhno rakte hånden ud og mærkede på Keerans kind.

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 12.10.2017 22:59
Keeran trak lidt ud i sin hvide bluse, der var det eneste han havde på, og som han havde smøget ærmerne op på. Der var ikke nær lige så meget til at varme ham, som der havde været til at varme Ezhno. Han havde efterladt sin jakke på Helbredelseshuset, og han var i forvejen typen der sjældent frøs, så han havde ikke behov for at gå rundt i en masse tøj.

Han så tavst til imens Ezhno rakte hånden frem imod ham, og havde hans kinder nået at køle ned siden sidst fyren havde fået varmen op i dem, så blev de nu varme igen. Keeran var nødt til at nikke, som svar til Ezhnos spørgsmål.

"Men det er kun fordi du rører ved mig," argumenterede han med et smil, men hverken flyttede Ezhnos hånd eller på sig selv. "Det har ikke noget med øllet at gøre."
Ez

Ez

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 203 cm

Rabbit 13.10.2017 01:49
Ezhno sank og kunne ikke lade være med at smile. Han vidste godt, at tiltrækning var noget, der kunne ske, når man mødte nye mennesker, men han havde aldrig følt det selv, da han jo aldrig rigtigt havde mødt nye mennesker indtil for ganske nyligt. Han havde godt tænkt lidt over det i sin pubertetsperiode, og han havde også prøvet at forestille sig det, når han lå i sin seng sent om aftenen. Det havde altid føltes spændende og pirrende i hans tanker, og det var også sådan det føltes nu. Lidt som om det kildede over hele kroppen.

Han havde egentlig ikke lyst til at fjerne sin hånd fra Keerans kind - ja, han havde faktisk lyst til at læne sig tættere på - men han vidste jeg faktisk ikke, om Keeran havde det på samme måde, eller om han bare prøvede at være flink. Ezhno vidste også godt, at alkohol kunne få folk til at gøre ting, de ellers ikke ville gøre normalt. Det var nok bedst at gå lidt forsigtigt frem. Ezhno havde jo heller ikke ligefrem nogen erfaring med den slags. Slet ikke faktisk...

Han strøg sin tommelfinger over Keerans kind, men tog så hånden væk og rømmede sig lidt. Han følte sig lidt forfjamsket og genert, men han gjorde sit bedste for at skjule det. 

"Vil du have en til?" spurgte han og nikkede mod Keerans tomme krus. Men før Keeran kunne svarer, vinkede Ezhno bartenderen over og bestilte to øl mere. Han skyndte sig at tømme resten af sin egen. 

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 13.10.2017 20:56
Keeran sad fuldstændig lammet, da Ezhno strøg sin tommelfinger over hans kind. Modigt, tænkte han, imens hans hjerte slog så hurtigt i brystet på ham, at han et øjeblik frygtede at Ezhno kunne se det på ham. Han følte sig stadig halvt paralyseret da han blev tilbudt en øl, og det var heldigt at Ezhno endte med at bestille uden at give Keeran megen tid til at svare, for ellers ville de have siddet i tavshed længe.

"Der er ingen grund til at køre i mit tempo, jeg har haft en hård dag," sagde Keeran med et skævt smil og vendte sin overkrop imod Ezhnos. Den eneste grund til at Keeran kunne ryste sig selv ud af sine egne tanker var, at han så ham tømme sin øl, og han gerne ville passe på ham.

"Og, øh, pas på at der ikke er nogen der stjæler fra dig, mand." Han så ned på Ezhnos betagende smykker og hævede sigende øjenbrynene. Keeran selv fik alt for ofte stjålet sit shit, så han vidste hvordan det var. Faktisk skete det lige så ofte at han selv kom til at smide sit shit væk, når han blev fuld. Eller brugte alle sine penge på at købe øl til venner og bekendte, og så ikke kunne huske hvor hans penge var blevet af om morgenen. 
Ez

Ez

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 203 cm

Rabbit 14.10.2017 00:47
Ezhno smilede.

"Stjæler? Nå, dem her?" Ezhno pegede på sin hals og bryst, hvor smykkerne stadig hang synlige. "Skal jeg tage dem af måske? Gør de dig nervøs? Der kommer vel ikke nogen herind for at stjæle."

Ezhno havde ikke lyst til at sige det, for han kunne ikke lide at lyde selvglad, men han vidste godt, hvor stor han var, og det var de færreste, der prøvede at stjæle fra en fyr, der var over 2 meter høj. Ezhno kunne godt slå fra sig, hvis det blev nødvendigt, men han kunne ikke udstå vold og gjorde gerne alt, hvad han kunne for at undgå det. Nej, vold var slet ikke ham. Han var meget mere interesseret i at kigge på Keerans mund, når han tog en tår fra sit ølkrus.

"Hvorfor har din dag været hård?" spurgte han. "Er det derfor, du er dækket af blodpletter?"

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 14.10.2017 05:57
Keeran fnøs, da Ezhno påstod at der ikke kom folk ikke på værtshuse for at stjæle. Han kunne ikke tælle på begge hænder, hvor mange gange han havde mistet noget på et værtshus. Indrømmet, hans yndlingstrøje var nok ikke blevet stjålet så meget som glemt, men han var stadig bitter over at have mistet den, og det samme galt forresten hans halstørklæde fra forrige år. Og hans pung. Og et armbånd. Måske det egentlig var ham selv, der var problemet...

Han svarede med et grynt, da Ezhno spurgte ind til hans dag. Han havde helt glemt blodpletterne. De var heldigvis mest på hans ærmer, da det meste af hans overkrop var dækket af et forklæde på arbejdet, men det var stadig ikke fedt.

"Yeah, det er præcis derfor. Nogle dage er mit job seriøst lort. Jeg tror seriøst det er umuligt at blive lige så god til at heale, som alle gerne vil have at man er. Jeg.. overanstrengte mig bare lidt," svarede han med en hovedrysten. "I det mindste er det ikke mit blod," tilføjede han for at løfte stemningen igen og smilede forsigtigt til Ezhno. 
Ez

Ez

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 203 cm

Rabbit 14.10.2017 06:11
"Det er da altid noget," smågrinede Ezhno og rystede lidt på hovedet. "Du er en sjov én..."

Ezhno synes selv, han var relativt god  til at gennemskue folk - ihvertfald hvilken type, de var - men det var svært at blive klog på Keeran. Dét i sig selv var spændende, og så hjalp det også, at Keeran var virkelig pæn at se på. Der var et eller andet ved hans ansigtstræk, der virkede ... bekendt på en eller anden måde. Det var svært at sige præcist, men Ezhno følte en form for intimitet mellem dem, som han ikke havde følt hos nogen af de andre folk, han havde mødt her i byen indtil videre.

"Kan du ikke fortælle mig noget mere om dig selv?" spurgte Ezhno, mens han lænede sig lidt tilbage og løb sine finger igennem sit hår lange for at binde det op i en knold. Den nye frisure blottede hans halvspidse ører. "Jeg vil virkelig gerne vide mere om dig."

Ezhno tog en tår af sin øl. Den smagte ligefrem godt nu.

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 14.10.2017 13:48
Keeran fulgte efterhånden alle Ezhnos bevægelser opmærksomt med blikket, men da det landede på hans ører blev det også dér. Han hørte knap nok hvad Ezhno sagde til ham, men brød bare langsomt ud i et smil, der blev bredere og bredere. Hans tiltrækning til fyren ved siden af ham gav pludselig mening. Han tillagde det langt større betydning end det egentligt havde, men det var også en måde for ham at kunne benægte uønskede følelser og han tog imod undskyldningen med åbne arme.

Ezhnos spidse ører mindede om hans egne. Meget mere end nogen andre ører han nogensinde havde set. I forhold til de få elvere Keeran havde set, virkede hans egne ører afstumpede. Uægte. Han følte sig altid som den bastardunge han jo egentlig også var. Men Ezhno havde de samme ører som ham og Keeran kunne slet ikke tage blikket fra dem. Der var ikke noget afstumpet eller uægte over dem - de så naturlige ud.

"Jeg.." begyndte Keeran, hans blik flakkende fra Ezhnos øjne til hans øre. "Er du halvelver? Jeg er. Halvelver." Det var altid underligt for Keeran at sige højt. Han foretrak at folk bare opdagede det på et eller andet tidspunkt når de så hans ører og at han så kunne grine det af med, at det havde taget dem en evighed at opdage. Lige nu havde han lyst til at stryge sit eget hår om bag ørerne, men noget afholdt ham og i stedet gned han nervøst et par fingre over sit skæg. 
Ez

Ez

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 203 cm

Rabbit 14.10.2017 17:24
Nå, så det var derfor, at Keerans træk virkede som bekendte, så trygge. Nu da Ezhno vidste, at Keerans også var halvelver kunne han pludselig nemt genkende de mandelformede øjne, de høje kindben, de fine træk... Det var sikkert dumt og naivt, men Ezhno følte sig med den samme helt tryg ved Keeran. Man kan da ikke forråde en af sine egne, kan man?

"Min mor var elver," svarede Ezhno og smilede tilbage til Keeran. "Bjergelver. Var din mor også elver?"

Ezhno havde lyst til at række hånden ud og skubbe Keerans brune krøller væk fra hans ører, så Ezhno kunne se dem.

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 15.10.2017 00:29
Keeran rystede forsigtigt på hovedet, da Ezhno spurgte ham om hans mor. Det lød på Ezhno som om det havde været ukompliceret for ham.

"Min far var elver. ... Er? Jeg ved det ikke, jeg har aldrig mødt ham. Skovelver, siger min mor." Han sagde det så afslappet som han kunne, hvilket ikke var afslappet overhovedet, men mere en slet skjult bitterhed og skuffelse. Han lod sine hænder falde fra sit skæg og så op på Ezhno. "Det eneste jeg har fået fra ham er en kniv og mine ører."

Keeran lænede sig længere frem imod Ezhno, sit ansigt løftet bare en anelse, kun lige nok til at virke indbydende, eller næsten provokerende i forhold til at tvinge Ezhno til selv at gøre noget ved det, hvis han ville se hans øre. Keeran kunne ikke gøre for det, han kunne stadig mærke hvor Ezhnos tommelfinger havde strøget over hans kind og han ville gøre hvad han kunne for at opleve noget lignende igen. 
Ez

Ez

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 203 cm

Rabbit 15.10.2017 01:37
"Hm, det er jeg ked af at høre," sagde Ezhno, selvom han ikke så specielt ked ud af det (det var svært, når Keeran så så sød ud). "Forældre burde ikke forlade deres børn."

Ezhnos hjerte begyndte at hamre ret hårdt, da Keeran lænede sig tættere på, og hans mund føltes underligt tør. Ezhno lod sin tunge glide over sine læber, mens han rakte hånden ud. Keerans hår var lige så blødt, som det så ud, og Ezhno kunne ikke lade være med at snurre én krølle om sin pegefinger et øjeblik, før han endelig skubbede de mørke krøller bag Keerans øre. Det var spidst lige som Ezhnos egne, og han smilede. 

"Jeg har aldrig før set nogen med ører som mine," sagde han blidt, næsten hviskende, og lod sine fingerspidser glide langs kanten af Keerans øre.

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 15.10.2017 17:57
Keeran slog blikket væk, da Ezhno svarede ham, og trak på skuldrene, da han sagde at forældre ikke burde forlade deres børn. Han gav ham ret, men han havde ikke lyst til at give ham ret eller til at indrømme at det havde haft nogen som helst betydning for ham eller hans opvækst. Han ville bare gerne have at Ezhno rørte ved ham igen, bare et øjeblik.

Hans blik fandt også vej op til Ezhnos igen, så snart han mærkede hans fingre nær hans hår, og berøringen fik ham til at åbne sin mund let i en tung udånding. Det føltes som om tiden gik i stå omkring dem.

"Heller ikke mig," svarede han, lige så lavmælt som Ezhno havde talt. Han kunne mærke Ezhnos fortsatte berøring helt ned i mellemgulvet og et øjeblik overvældede den ham næsten nok til at få ham til at læne sig længere ind imod halvelveren, men så åbnede døren sig et sted bag dem og pludselig føltes det som om hele verden var der med dem. Keeran gik i panik. 

Ikke åbenlyst. Ikke meget åbenlyst. Men hans blik flakkede rundt i lokalet et øjeblik, inden han langsomt lænede sig væk fra Ezhno igen, et usikkert smil på læberne.

"Kom.. kom dine forældre godt ud af det med hinanden?" Spurgte han og rømmede sig, inden han tog en tår af sin øl. Det havde han drømt om at hans egne ville, hvis bare de havde været sammen, men nogle dage overbeviste han også sig selv om at elver og menneske bare ikke var et godt match. 
Ez

Ez

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 203 cm

Rabbit 15.10.2017 18:16
Der var et eller andet, der havde ændret sig i Keeran, det var helt tydeligt for Ezhno, men han vidste ikke hvad eller hvorfor. Først en rå sårbarhed og så... panik? Ezhno blev straks grebet af trang til at trække Keeran tæt ind mod sit bryst. Var han bange for noget? 

"Tjo, det tror jeg," svarede han og smilede lidt. Han åbnede munden for at spørge, hvad der var galt, men han tog sig i det og kiggede i stedet rundt i lokalet. Der var stadig ikke mange mennesker, men de, der var her, hostede, pruttede og var generelt ikke specielt indbydende. Slet ikke når man forsøgte at have en private samtale. Rummet var lige præcis stille nok til, at man sagtens kunne lytte til Ezhnos og Keerans samtale, hvis man virkelig gerne ville. 

"Hey," sagde Ezhno og tog et tår af sin øl. "Jeg kunne godt tænke mig at se den sofa, du talte om tidligere. Skal vi ikke drikke ud og komme af sted?"

Okay, måske var Ezhnos motiver ikke 100% uskyldige. Han ville selvfølgelig gerne se den sofa, og han ville også gerne have, at Keeran følte sig tryg, men Ezhno havde også en ret dybtfølt lyst til at være helt alene med Keeran, så de kunne... ja, det var han ikke helt sikker på endnu, men han vidste allerede nu, at det gerne måtte involvere mere berøring.

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 15.10.2017 20:39
Keeran var glad for at høre at Ezhnos forældre var kommet godt ud af det med hinanden. Han havde brugt længe på at tænke over sine egne forældre og især på, hvordan hans far stort set ikke ville have ændret udseende, imens hans mor blev ældre og ældre. Engang imellem tænkte han også på, hvor længe han selv kunne regne med at leve, men det var første gang han mødte en anden halvelver så det var også hans første gang med muligheden for at besvaret nogen af sine spørgsmål.

Måden Ezhno sagde 'hey' på trak Keeran ud af sine egne tanker. Han så spørgende op på fyren og tog også en tår af sin øl. Han begyndte at grine, da Ezhno mindede ham om sofaen, og han strøg en hår igennem sine store krøller et par gange, hans hår faldende ned om hans øre igen, imens han grinende overvejede om han ville have Ezhno med hjem. Han følte sig fuldstændig sikker i at det ikke bare var for at se sofaen, at Ezhno spurgte ham, men Keeran nåede ikke længere end til at forestille sig dem begge siddende på den lille sofa, før det blev umuligt for ham at afslå forslaget. Allerede nu, stående ved siddende af hinanden på et værtshus, havde han lyst til at skubbe sit knæ forsigtigt imod Ezhnos.

Han tog en ordentlig tår af sin øl. "Det er en pisse god idé," sagde han så, med et smil der var langt mere selvsikkert end hvad han følte sig. "Jeg er sikker på at du vil kunne lide den." Han løftede sit krus i en skål, ivrig efter at få drukket op, og så snart hans glas var tomt nærmest smed han det fra sig for at kunne lede vejen hjem til sig selv.

"Hvor gammel er du, Ez?" spurgte han, da de var ude og på vej. Han skubbede sine ærmer længere op, selvom luften var kølig, for at kunne nyde solen på sine arme, og strakte dem, i konstant behov for at røre på sig. 
Ez

Ez

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 203 cm

Rabbit 15.10.2017 20:49
Ezhno kunne ikke lade være med at grine lidt af Keerans iver. Det var virkelig et sødt træk, også selvom Ezhno godt kunne mærke, at Keeran nok ikke var helt så selvsikker, som ham lod som. Men det var helt fint. Ezhno var aldrig i sit liv gået med en person hjem før, heller ikke med helt uskyldige tanker, så det var rart, at ihvertfald én af dem lod til at vide nogenlunde, hvad de havde gang i.

Ezhno skyndte sig at drikke ud (puha, han blev en lille smule svimmel) og kastede sin kappen over sine skuldre. Han tog resten af sine ting under armen og fulgte efter Keeran ud af bygningen.

Solen stod højt på himlen udenfor, og selvom luften her i byen ikke var lige så frisk, som den var hjemme i bjergene, tog Ezhno alligevel en dyb indånding og smilede i solskinnet.

"Hmm," brummede han af Keerans spørgsmål. Han havde ikke rigtigt fulgt så nøje med i årenes løb, men... "Måske 90? Eller nej, 100, tror jeg. Ikke meget mere end det, ihvertfald. Jeg glemte lidt at følge med efter jeg blev 50." Han smilede til Keeran. "Dig?"

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 15.10.2017 21:16
Keeran vidste ikke hvad han havde regnet med, men det havde i hvert fald været langt under 100, for han var overrasket nu og havde slet ikke mulighed for at lægge skjul på det. 100 år var ældre end hans mor. Det var ældre end hans bedstemor. Det var ældre end hvad hans oldemor ville være, hvis hun havde været i live. Ezhno virkede så.. ung.. i forhold til dem.

"22," svarede han og, efter et øjebliks tøven, skævede han til Ezhno. Det gjorde ikke nogen forskel for ham og det håbede han at det heller ikke gjorde for Ez. For alt Keeran vidste af kunne hans idiot-far være 2000 år gammel. 

"Vi skal ned ad her," sagde han lavmælt og førte dem imod det Centrale bydistrikt. 
Ez

Ez

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 203 cm

Rabbit 15.10.2017 21:34
22? Wow, det var godt nok ungt. Der var godt 80 år i mellem dem, selvom det ikke kunne ses på det ydre, og Ezhno var ret overrasket over det halv-beskidte og halv-pirrende gys der gik igennem ham. Han var ret sikker på, at han aldrig før havde mødt så ung en person. Det føltes forbudt overhovedet at gå her ved siden af Keeran, og når Ezhno tænkte på det, der måske kunne ske, når de var alene, blev det hele bare endnu bedre.

"Nu føler jeg mig meget gammel," klukkede han, selvom han godt vidste, at 100 var intet i elver-år. Som elver var han nærmest stadig teenager. "Jeg håber ikke, du synes jeg er for gammel nu."

Keeran

Keeran

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

v0idwitch 15.10.2017 22:27
"Hold kæft, du er ikke gammel, du er bare halvelver," svarede Keeran med et grin og daskede til Ezhnos skulder, imens de gik. Det var en forklaring han valgte selv at tro på, for der måtte jo være en grund til at Ezhno virkede ung og så sådan ud. Han syntes jo også selv at de så nogenlunde jævnaldrende ud. Han havde dog ingen ide om, om helblodede elvere lignede små børn, når de var 22 år gamle og han bare havde arvet flere af sin mors gener eller hvad. Det var meget få elvere han havde haft muligheden for at snakke med og de fleste af dem havde virket afvisende overfor at svare på hans spørgsmål. Det hjalp ikke at han altid havde været dårlig til konfrontationer.

"Velkommen til mit hjem." Keeran åbnede en slidt trædør i en baggyde og førte dem ind i en smal entré, der bestod af intet andet end en trappe, en gang og to knager. Ovenpå lå hans soveværelse og badeværelse, og han modstod fristelsen til at føre Ezhno med sig derop. I stedet gik de ned ad entreen. Der lå et småt, næsten klaustrofobisk køkken, og en stue med én vakkelvorn stol med to bøger stablet på sig og en mælkekasse, der fungerede lidt som bord, med et par tomme ølflasker. 

Og så selvfølgelig en sofa. En gammel og slidt sofa, grå, men den så ud som om den kunne have været hvid engang. Med store puder på alle sider, selv armlænene, der stadig var bløde, omend det kunne mærkes på at de var blevet både siddet og sovet meget på i tidens løb. 

Keeran slog ud med hånden i retning af sin slidte, men værdsatte sofa, og smed sig ned i den, præcis som han ville have gjort hvis han var kommet direkte herhjem efter arbejde. "Jeg har også nogle øl, hvis du vil have en mere?" Tilbød han og gjorde tegn til at ville rejse sig op, hvis Ezhno takkede ja. 
Ez

Ez

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Halvelver

Lokation / Dianthos

Alder / 103 år

Højde / 203 cm

Rabbit 15.10.2017 22:37
Ezhno kunne ikke lade være med at kigge nysgerrigt rundt, da han trådte ind i Keerans lille hus. Det var en del mindre end den træhytte, Ezhno var vokset op i, men Ezhno var ligeglad. Hele hans krop sitrede i spænding over endelig at være helt alene med Keeran. Han følte sig pludselig meget nervøs og uerfaren (hvilket han også var), men han gjorde hvad han kunne for at skjule det. Han hængte sine ting på en af knagerne i gangen, før han fulgte efter Keeran ind i stuen. 

Så det var den berømte sofa... Ezhno smilede og kløede sig lidt på sin skæggede hage. Den så betydeligt mere behagelig ud end de stole og bænke, Ezhno havde sovet på de sidste par nætter. Det var meget fristende at lægge sig ned sammen med Keeran, men han modstod. Det ville nok være lidt voldsomt.

"Jo tak," sagde han, og i stedet for at smide sig på sofaen sammen med Keeran, satte han sig ned ved Keerans fødder. Han smilede til Keeran og havde virkelig lyst til at røre ved hans ben. "Bor du her alene?"

1 1 0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo, jack, Tatti
Lige nu: 4 | I dag: 12