" HVOR HØRE DU DOG TIL UNGE ULV"

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.09.2017 17:36
Jack rystede på hovdet af det hun sagde men lage stille panden tætter på Alieens pande han så hinden i øjne og lage hånden op mod hindens kind hans pote var blød og varm at mærke jack kikket ned mod hindens læber og lukket stille øjne han vente på hun tog det første træk. Jack bliv med at se ind i Alieens øjne der var noget over hinden noget som han ikke kunne forstå i nu. Men han tog stille Alieens hånd op mod hans hjerte og kikket så ned det var første gang han hadet gjort det mod en kvinden altså et mennske men han smilte dog varmt mod Alieen og lod hinden gøre som hun hadet lyst til han kikket rundt ” det ved at blive sent var ” sagde han næsten viskende mod hindehan vidste ikke om de skulle forsætte hvor de Slap for jack var lidt flov
Aileen

Aileen

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 168 cm

Mong 20.09.2017 18:07
Aileen så forskrækket på ham da han kom helt tæt på hende. da hun så hvor han kiggede hen trak hun sig lidt fra ham og hun knyttede knæven og slå mod hans kind. hun var godt gal i skrællen. "HVAD FANDEN BILDER DU DIG IND. SÅDAN AT PRØVE AT KYSSE MIG. JEG HAR ALDRIG LAGT OP TIL DET!" råbte hun  rasende og rejse sig. hun vidste slet ikke hvad han tænkte på. han virkede ellers så sød at hun havde tænkt han kunne være hendes første halvdyrs ven. 
hun farede ud af vognen og gik over til Vlad og Billy. de var jo som en familie for hende  så de ville nok beskytte hende selv om hun var noget krigersk i sin opdragelse.
Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 20.09.2017 18:31
Jack bliv helt forksiret over det og kikket op og hen mod hinden han lage ørne ned og vidste ikke hvad han skulle sige dyret hadet været op i ham still gik han hen mod hinden men stod lidt på af stand så han ikke virkede trone ” det..det må du undskyld dyret kom op i mig ” svaret han stille og kikket sig mod de to men da hun ikke virkede til at ville svare ham sukket han og trak på skulderen ” jeg undskylder den ballade jeg har gjort igen meget undskyld ” sagde han og bukket mod de to herre og allien stille tog han sine ting og gik stille ud af det sted han kom fra. Han var ikke så god til det der med menneske kvinder måske skulle han bare gå Hjem mod skoven. Det var anden gang det var kommet på tværs af ham han lage hætten over hovet godt overhovet men vente dog vis Allieen skulle komme efter ham for at snakke han stod lidt og kikket rundt han måtte finde et sted at sove for natten for det andet kunne han ikke  sparkede lidt mod  stykke træ og bandet og slovet over sig selv " pokkers til dyre genere " svaret han surt og rystede på hovedet
Aileen

Aileen

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 168 cm

Mong 20.09.2017 20:25
//out
0 0 0

Chatboks