På stranden

Arizaphle

Arizaphle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 316 år

Højde / 184 cm

Alwyn 14.03.2009 18:22
"Hvad laver du overhovedet herude?" brummede Arizaphle køligt og sukkede. Han holdt vejret og vendte sig imod ham. Han betragtede det røde hår med et hævet øjnbryn.

"Så du er intet menneske. Hvad er du så?"
Han betragtede ham roligt og smilte en anelse. Han kløede sig i nakken og smilte en anelse. Han holdt vejret og bed sig i læben. Betragtede den lilla hud og det røde hår med et hævet øjnbryn. Han var ikke en menneske-ekspert, men knægten her var ikke noget menneske, det var han i hvert fald sikker på.

It'd be a funny old world, he reflected, if demons went round trusting one another.

Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 14.03.2009 18:29
Nicka skævede hurtigt mod ham, men da han fandt ud af at Ari så på ham, så han hurtigt ned i sandet igen. Hans lillae øre vrikkede let, og sad med spredte ben, en ud til hver side. Han trak let på skuldrene. Han vidste ikke helt hvad han skulle svare på det første.
Han havde jo bare våget sig udendørs i dagslys i meget lang tid, men svarede dog alligevel: "Kan godt lide stande?" Mere sagde han ikke til dette, da han jo trodsalt ikke ville åbne sig helt op for en fremmed som Arizaphle.
"..Lilla-dæmon..," mumlede Nicka endelig til sidst, og bed sig let i læben.
"Hvad med dig selv?" Nicka rettede forsigtigt og uskyldigt sine røde øjne mod Arizaphle, mens han stadig havde sænket sit hoved ned mod jorden en anelse.
//Nova \\
[/size]

| Profil | Profil |Kontakt | Bag skærmen |
Arizaphle

Arizaphle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 316 år

Højde / 184 cm

Alwyn 14.03.2009 18:43
Han betragtede Nick. "En dæmon?" Han smilte skævt og betragtede ham roligt.
"Jeg er modsat dig." brummede han og nikkede for sig selv.
"Mere behøver du ikke vide."
Han lod tungen glide over læberne og rømmede sig en anelse.

"Så du kan godt lide strande, lille dæmon?" han hævede et øjnbryn. "Hvorfor? Vandet, sandet eller de irriterende fugle?" han lagde nakken bagover og stirrede op i luften. Han bed sig i tungen og rømmede sig kort.

It'd be a funny old world, he reflected, if demons went round trusting one another.

Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 14.03.2009 18:51
Nickazho rystede på hovedet.
"Ikke dæmon... en LILLA dæmon! Det er ikke det samme!" snerrede han lettere mumlene. Der var for mange der tog fejl af den slags. "Du er modsat end en dæmon... det er nemt nok at regne ud så..," Nick så på ham og et lille skævt smil kom frem. Det kunne måske godt være en smule svært at se nogen gange, hvor stort et smil han smilte, hvis han havde lukket mund, trods hans lange flænger i begge sider af munden. En engel...
"Men.. du har ikke fjervinger?" Han lagde hovedet let på skrå og så på de store lysende tingeser som var på hans ryg, som åbenbart.. erstattede de bløde vinger af fjer?
"Men ja, jeg kan godt lide strande! Det..." Han skævede lidt op til de irriterende fugle, mens han rystede lidt på hovedet.
"Er vokset op ved en strand.." det var hans forklaring på, hvorfor han egentlig kunne lide strande.
//Nova \\
[/size]

Arizaphle

Arizaphle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 316 år

Højde / 184 cm

Alwyn 14.03.2009 19:36
Arizaphle hævede et øjnbryn og rømmede sig kort. "En lilla dæmon... Hvad er forskellen...? Du er en dæmon; Jeg tvivler på at farven på din hud gør nogen ændring."

Han fnøs og rystede på hovedet. "Fjervinger er for lavere stående engle. Jeg er en Ærkeengel. Mine vinger er skabt af renhed. Godhed. Lys... " han trak på skuldrene og tilføjede; "Desuden bliver man træt af at folk konstant hiver fjerene ud." brummede han.

"Du er vokset op på en strand?" han hævede et øjnbryn men valgte at være tavs.

Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 14.03.2009 19:53
Nickazho smilte skævt.

"Forskellen er... at vi ikke kan bindes på nogen måde til nogen.. Vi er vores egen herre, i modsætning til dæmonerne.. " Han nikkede kort i en bekræftelse af at det var rigtigt.
"Ærkeengel?" Han lagde hovedet let på skrå, mens hans røde øjne hvilede lidt på de store lysende vinger.
"Uhmn.. Men engle er da guds? Godhed, og renhed.. det er da også guds værk? Som.. man siger?" Han trak let på skuldrene.
"Naah.. ved klipperne nær stranden. Man kunne se lige udover! Der er der hvor min familie er..." han stoppede og så lidt ned i jorden. Hans familie.. Han bed sig atter i læben, men skævede så til Ari.
"Hvor kommer du fra?"
//Nova \\
[/size]

Arizaphle

Arizaphle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 316 år

Højde / 184 cm

Alwyn 14.03.2009 20:04
Han nikkede. "Så dit navn kan ikke minde dig? Interessant." han hævede et øjnbryn og trak på skuldrene. "Så ville du vel ikke have noget imod at dele det med mig, ville du?"

Han sukkede og tegnede nogle streger i sandet... Eller mange streger faktisk; hver eneste lille "tråd" af hans vinger, tegnede en. Derefter tegnede de små cirkler, trekanter osv. Bare for at være beskæftigede.

"Jo. Alt er skabt af Gud. Hvilken Gud må du ikke spørge mig om. Isari, Aladrios, Kile, Zaladin... Dem allesammen. Jeg skal ikke kunne sige dig hvad du skal tro på, trods jeg kender sandheden," sagde han poetisk og lavede en gestus med armen.

"Så du boede nær havet, huh? Hvor mange var I? Altså af LILLA dæmonerne..?" han lagde et bevidst tryg på ordet "lilla".
"Og hvor er jeg fra?" han smilte for sig selv og pegede op i himlen. "Hvor tror du?"

Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 14.03.2009 20:47
Nicka rystede på hovedet; "Nej".

"Tjoeh... mit navn er Nickazho Núun" sagde han med et lille smil, og betragtede alle de mange 'tråde' som var i Aris vinger, som hver især lavede cirkelbevægelser.
"Jeg tror skam heller ikke på nogen. Vores familie er heller ikke særlig troende. Vi har skaffet os hvad vi havde brug for selv, og havde derfor ikke.. uhmn.. lad mig kalde det.. behov! For at have en gud med sig!" Nicka blinkede et par gange med øjnene, inden han så tilbage på Ari.
"Hvor mange vi var?" han skar en lille grimasse.
"Har 9 søstre..." sagde han og lukkede øjnene en smule. Hans krop 'svejede' let som han sad der. Han svejede i cirkelbevægelser, og hans hænder støttede ned mod jorden, på hver sin side af hans krop.
"Derudover.. var der vidst.. godt 30 kvinder og søstre i den lille by..," Han trak let på skuldrene. Man fandt det måske rimelig underligt, for han nævnte slet ikke han-kønnet.

Nicka skævede kort op til himlen.
"Så du har været i himmelen i hele dit liv?" Han hævede let det ene øjenbryn, og lænede sig en smule frem mod Arizaphle, men trak sig nu lidt tilbage igen, i frygt for om han måske kunne blive fornærmet eller noget i den stil, da han spurgte ind til ham også, og om dette kunne få ham til at slå ham igen.
//Nova \\
[/size]

Arizaphle

Arizaphle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 316 år

Højde / 184 cm

Alwyn 14.03.2009 21:32
Arizaphle lyttede blot til alt han sagde. Ganske roligt. Han så ud i vandet og betragtede en måge der gyngede op og ned på de bløde bølger. Han vurderede kort, om Nickazho bevidst undlod at nævne andre end kvinderne, men han havde vel en grund, medmindre han blot havde glemt det.

"Du har mange søstre?" spurgte han køligt. Han lod tungen glide henover læberne. "Jeg har faktisk aldrig tænk på, om engle har søstre eller brødre, altså i blodslægt. Vi var jo selvfølgelig som brødre og søstre, men..."
Han sukkede og kløede sig på hagen.

"Ja, jeg har været i himlen det meste af min tid. Bortset fra da jeg boede på jorden." han trak på skuldrene. "Og så nu, selvfølgelig. Engle holder sig i himlen. Vi har ikke så mange muligheder; vi bliver holdt meget i snor, må du forstå."

Han betragtede Nickazho med et vurderende blik. "Mit navn er forresten Arizaphle Iulius Karp."

Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 14.03.2009 21:38
Nickazho nikkede kraftigt, ja han havde mange søstre. Der blev ikke født så mange af det mandlige køn blandt røde- og blå dæmoner. Han var bare blevet til en blanding, og blev skabt lilla.
Han betragtede Arizaphle.
"At være, er ikke det samme som at man er" han trak lidt på smilebåndet. Nej, der kunne være noget om det. Han fortsatte med at gynge lidt frem og tilbage, som han nu sad der i sandet.
"Ariz... Arizaaap?" Han rynkede lidt på næsen.
"Arizap!" Et stort smil kom over hans læber, og afslørede to tandrækker fulde af spidse tænder.
Hans øjne blev lukket, så smilet blev rimelig stort og overdrevet, og meget uskyldigt at se på.
//Nova \\
[/size]

Arizaphle

Arizaphle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 316 år

Højde / 184 cm

Alwyn 14.03.2009 22:15
Arizaphle smilte skævt da Nickazho forsøgte at sige noget filosofisk, og det gik da egentlig meget godt. Han nikkede blot og betragtede ham roligt. Han skar en grimasse og hævede et øjenbryn. Han lod tungen glide over læberne og gumlede lidt på sit nye kælenavn. Arizap.

Arizaphle kunne ikke lade være med at smile. Dels pga. sit nye navn og dels pga. dæmonens kejtede smil.
Han slog blikket ned og rystede på hovedet.

"Du er lidt en særling. Har jeg ret?" mumlede han roligt og betragtede Nickazho. "Eller måske ligger det til din race?"

Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 14.03.2009 22:26
Han anstregnte sig lidt, da han skulle åbne sit ene øje, da han stadig havde sit store... kejtede smil på læben. Lidt efter åbnede han også det andet, og hans smil faldnede lige så stille.
Han trak hurtigt på skuldrene, og pillede lidt ved en lok af det røde hår. Den anden hånd gnubbede lidt det ene horn som stak ud fra hans hoved. "Naaaaaaaaah...," kom det fra Nickazho, mens han viftede let med hånden som nærmest sagde pjat-med-det. "Hvad med dig selv?" Han hævede let det ene øjenbryn, og pressede det så nærmest ned, samtidig med at det ene øje bliver knebet helt sammen, så han ser på Arizap med et lettere gennemskuende blik.
//Nova \\
[/size]

Arizaphle

Arizaphle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 316 år

Højde / 184 cm

Alwyn 14.03.2009 22:34
Arizaphle betragtede ham roligt og trak på skuldrene. Han smilte forsat. "Jeg konstaterer at du hermed ar stemplet som en særling."
Han sukkede og lod tungen glide over læberne. Vingerne viftede blidt op og ned, og fra side til side. Arizaphle rømmede sig kort og vendte blikket imod ham igen.

"Jeg føler mig ikke som en særling." han holdt en pause, "Men det kan da godt være." Han bed sig i læben og tog en dyb indånding af havluften. Han smilte for sig selv og lyttede til havets beroligende brugsen.

Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 14.03.2009 22:38
Nicka rynkede let på næsen.

"Hvis jeg er.. så er du i hvertfald også!" mumlede Nicka roligt, men ville nu gerne lede samtalen over på noget andet. Han rakte sin hånd ud efter en af 'trådene' i hans vinger. "Kan man røre dem?" Nicka havde tungen lige i munden, mens han sad der og nærmest kravlede sig vej hen til de meget mystiske vinger, som man aldeles ikke så hver dag.
Han fandt dem ganske interessant. Han havde aldrig set en ærkeengel før. En normal engel, ville han nok kunne forholde sig til, og ikke ville være så interesseret i.
De lange sorte negle borede sig ned i sandet. Han mærkede hvordan sandet pressede sig op mellem hans fingre, hvilket han fandt ret beroligende.
//Nova \\
[/size]

Arizaphle

Arizaphle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 316 år

Højde / 184 cm

Alwyn 14.03.2009 22:44
Han drejede hovedet en smule og betragtede ham indgående. Han smilte skævt og nikkede. "Jamen, så er jeg vel sær." konkluderede han. Han havde det underlig-roligt sammen med Nickazho. Men da han pludselig lænede sig imod hans vinger, blev han alligevel en smule alarmeret.

Han sad tavs i nogle sekunder, før han valgte at svare: "Ja, sagtens. Eller sådan da. Det er jo nærmest en sammensmeltning af lys og varme, så det varmer nok lidt, men det er ikke farligt på nogen måde." mumlede han og lod nogle tynde tråde, flette sammen til en større tråd, med en diameter på ca. 5-6 centimeter. Han brugte denne tråd til at puffe til hans pande. Han smilte skævt.

Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 14.03.2009 22:50
Nickazho prøvede at få fat på en af trådene, men de farede jo rundt. Dog prøvede han igen da nogle flettede sig sammen til en, da det måske var lidt nemmere, når den jo var blevet lidt tykkere, og dermed nemmere at få fat i.
Men han blev puffet lidt tilbage af disse tråde, da de trykkede sig ind til hans pande. Han mærkede ganske rigtigt varmen fra dem, men det var alligevel en behagelig varme han kunne mærke.
Nicka sad halvt op, pga. trådene som havde puffet ham lidt tilbage.
Nicka åbnede let munden og fik et stort smil på læberne. Han havde næsten lyst til at smage lidt på disse tråde. Han fandt dem jo ganske behagelige, og han ville da egentig også gerne vide hvordan sådan nogle smagte? Måske en mærkelig tanke, men man fandt jo kun ud af nye ting via sine sanser, og det var dette som Nickazho var ved at undersøge.. helst med alle de sanser han kunne komme til.
Han lagde derfor hovedet tilbage og 'drillede' trådene, da de ellers før havde været på hans pande?, så han prøvede at slikke på sammenfletningen af tråde, da hans mund nu var kommet tæt på trådene.
//Nova \\
[/size]

Arizaphle

Arizaphle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 316 år

Højde / 184 cm

Alwyn 14.03.2009 23:00
Arizaphle smilte af Nickazho's tydelige facination. Han valgte derfor at lade knægten lege for sig selv. Han vendte ansigtet væk og så ud over vandet. Det var nu en dejlig aften - Men der havde været så mange dejlige aftener nu. Brisen i ansigtet og bølgernes brugsen.
Han lukkede øjnene og nød stilheden, trods hans vinger, af en ukendt grund, lavede den samme lyd som en der trak vejret.
Han nød den blide kulde og sandet under sig. Han smilte og trak vejret i et roligt tempo, indtil...

Han åbnede øjnene og vendte sig imod Nickazho. Han missede med øjnene, da det gik op for ham at de var hans TUNGE han havde mærket. Han hævede et øjnbryn og rystede på hovedet. Han smilte skævt. "Jeg håber da det smager dig." mumlede han roligt.
"Lys og varme følelser er ikke noget man kan brygge på alle landets kroer." brummede han og skubbede ham igen, denne gang med en anden tråd.
"Bliv nu ikke for grådig. Jeg skal også kunne flyve med dem."

Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 14.03.2009 23:08
Nickazho holdt tråden lidt inde i munden. Han kunne stadig mærke varmen, og det føltes ikke engang som at de blev kølet ned, eller blev varmet yderligere op, men forblev i den samme varme som før. Trådenes ende stak ud i den anden side af munden, mens de bølgede lidt. Nickas øjne var rettet mod disse tråde som stak ud. Endnu engang mærkede han hvordan han blev skubbet til af den blide varme. Hans hoved blev bøjet let bagover, og det fik ham til at åbne munden, så trådene kom ud. Han mærkede med det samme varmen forsvinde.
Han smaskede lidt med munden, da trådene havde forladt den. Hans mund skulle jo lige føle sig veltilpas igen.
Han rystede let på hovedet. Nej, det kunne man ikke brygge. "Flyve? Du skal da ikke op til himmelen igen.. vel?" Nickazho lagde hovedet let på skrå og skævede op til den nu mørke himmel.
Tiden var nu alligevel gået stærkt, og han følte sig nu mere på hjemmebane nu, da mørket var faldet på.
Havet var detsuden blevet mere rolig, samt vinden. Begge dele var tydeligvis gået til ro.
//Nova \\
[/size]

Arizaphle

Arizaphle

Krystalisianer

Neutral God

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 316 år

Højde / 184 cm

Alwyn 14.03.2009 23:12
Arizaphle betragtede Nickazho med et smil. Han rystede på hovedet af den underlige dæmon, men kunne alligevel ikke finde det i sig, at bede ham lade være.
Han lod tungen glide over læberne, og betragtede ham med et stift blik. Han smilte skævt og hævede et øjnbryn, og missede det modsatte øje.

"Hvorfor? Ville du da savne mig?" spurgte han, egentlig kun for sjov, men alligevel med en anelse tone og seriøsitet. Han vendte ansigtet en smule opad, så han så mere eller mindre ned på ham, stadig med et smil.

Nickazho Núun

Nickazho Núun

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Alder / 2003 år

Højde / 165 cm

Nova 14.03.2009 23:17
Nickazho så med et lille gennemskuende blik på Arizaphle.

"Savne Dem?" han skar en lille grimasse. Måske ville han nok savne varmen fra hans vinger, men selve personen.. Han kendte ikke engang Arizaphle, men han fandt ham da utrolig interessant, da han aldrig havde set nogen som ham før. "..." Han så lettere tænkende ud, da han overvejede sine ord. "Om ikke andet.. vil jeg savne.. Ærkeenglen, som har taget plads her i landet..," Atter prydede et stort smil hans læber, og igen igen gjorde hans ar dem bare 'endnu større', eller.. det lignte det i hvertfald.
Egentlig, så smilte Nickazho altid med disse ar.
//Nova \\
[/size]

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 13