Nicka rystede på hovedet;
"Nej".
"Tjoeh... mit navn er Nickazho Núun" sagde han med et lille smil, og betragtede alle de mange 'tråde' som var i Aris vinger, som hver især lavede cirkelbevægelser.
"Jeg tror skam heller ikke på nogen. Vores familie er heller ikke særlig troende. Vi har skaffet os hvad vi havde brug for selv, og havde derfor ikke.. uhmn.. lad mig kalde det.. behov! For at have en gud med sig!" Nicka blinkede et par gange med øjnene, inden han så tilbage på Ari.
"Hvor mange vi var?" han skar en lille grimasse.
"Har 9 søstre..." sagde han og lukkede øjnene en smule. Hans krop 'svejede' let som han sad der. Han svejede i cirkelbevægelser, og hans hænder støttede ned mod jorden, på hver sin side af hans krop.
"Derudover.. var der vidst.. godt 30 kvinder og søstre i den lille by..," Han trak let på skuldrene. Man fandt det måske rimelig underligt, for han nævnte slet ikke han-kønnet.
Nicka skævede kort op til himlen.
"Så du har været i himmelen i hele dit liv?" Han hævede let det ene øjenbryn, og lænede sig en smule frem mod Arizaphle, men trak sig nu lidt tilbage igen, i frygt for om han måske kunne blive fornærmet eller noget i den stil, da han spurgte ind til ham også, og om dette kunne få ham til at slå ham igen.