lummer Vandfaldet

Light

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 04.05.2009 18:40
"Fint nok, bare sig til hvis der er noget" siger han roligt pog smiler videre til ham.
"når, skulle vi smutte på jagt? det kan være vi kan fange nogle vild heste i heste dalen og ride på, bare mens vi er på jagt" siger han med et glad smil
(glem hans øre og hale)

forældre: Anzu og Samson
Begge billeder fundet på photobucket og billed. nr. 2 er Light som tiger
http://s2.bitefight.dk/c.php?uid=52333 <-- klik =D
Daisuke

Daisuke

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Daisuke 04.05.2009 18:44
han trækker på skyldrende "Okay.. " Han bider forsigtigt i sin nye løbe pircing, han lukker højnene hårdt samen da det begynder at svi

Billede fra : http://www.animegalleries.net
Light

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 04.05.2009 19:16
"Hvad er der galt?" spørger han så nysgerrigt.
Han holder så blidt om ham. Han slipper ham så og begynder at gå "kommer du lillebror?" griner han venligt og smiler meget, da han godt ved han blev født 2 min efter Daisuke
(glem hans øre og hale)

Daisuke

Daisuke

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Daisuke 04.05.2009 19:21
Han ryster på hovedet og følger efter ham

Light

Light

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Anzu 04.05.2009 19:23
Han går så mod heste dalen "hvis der er en sort hest, så vil jeg have den, du kan tage en lille pony" han griner blidt og smiler til ham, mens han forlader stedet

/OUT
(glem hans øre og hale)

Daisuke

Daisuke

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Daisuke 08.05.2009 16:16
han rækker tunge af ham, "hvad nu hvis jeg tager den store!" råber han efter ham, da han går. han ser sig lidt om inden han selv forsvinder derfra

//out

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 04.08.2009 16:26
Solens stråler når kun lige igennem det tykke skydække, denne eftermiddag, og giver vandfaldet et grågrønt skær. ved søens bred ligger et par sorte bukser, en armygrøn tshirt, og et par støvler, lidt gemt under en busk. Tøjets ejer står i vandfaldets brusen, der nok ville slå enhver anden ud, men utroligt nok formår han at blive stående rank, med vandet skyllende ned over sig. Hans lyslilla hår klasker vådt til hans pande, og går lidt ned i de smalle, grå øjne, men det generer ham ikke det fjerneste.
over brystet har han et bælte, med fem skinnende sølvdolke i.
'De ruster da' ville enhver nok tænke, men disse knive er smedet af elvere, og immune overfor vandets ødelæggende kraft.
Cazz sukker lavt, og ser sig lidt omkring på det smukke sted, med en ligeglad mine, mens hans hænder er trygt plantet foran skridtet, i tilfælde af at nogen skulle komme forbi..
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 04.08.2009 16:51
Gennem landskabet kom en person gående forbi. Hun havde brug for noget at drikke. Eller i det hele taget bare noget vand. Hun ville have noget hun kunne bruge til at svømme i. Det kunne hun godt have brug for. Igennem solens gennembrud gennem de tætte skyer kunne man ane hende komme nærmere vandfaldet. Hun smilte lidt for sig selv da hun var helt tæt på vandet. Hun trak kort på skuldren da der allerede stod en anden inde ved vandfaldet. Hun vendte sig om med ryggen til og begyndte at tage sit hvide tøj af. Alt var hvidt, der var ikke en eneste ting som ikke var hvidt. Da alt tøjet var kommet af hende vendte hun sig hurtigt om og hoppede hurtigt i vandet. Der gik nogle sekunder da et klart blåt skær dukkede op imellem vandet. Man kunne ikke ane hvad der skete der nede. Man kunne intet se får det blålige skær. Lidt efter kom en kvinde frem og lænede sig lidt op af breden. Hun smilte lidt og fik hævet en hale op til overfladen som hun begyndte at studere. "Jeg har fået en skramme." sagde hun og bukkede sig ned til sin hale. Man kunne se at den var lidt rød efter en gammel skade.

Fundet på Photobucket ^_^
Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 04.08.2009 17:02
Cazz spidser ører, da han hører skridt. Hans utrolige hørelse ænser ikke den brusen, der er omkring ham, ikke rigtigt. så han hører Devyn komme, og ser hende da også, da hun tager sit tøj af, ser på hende med sit flabede smil. Han dykker under vandet, og hen til et sted, han ved han står i vand til navlen, og bevæger sig derefter støt hen imod hende.

"Jamen goddag- skke et pudsigt sted at møde en som di.." han går i stå, da det blå lys blænder ham, og gør stor øjne, da Devyn dukker op som havfrue.

"Ja det har du da vidst" siger han, og kysser forsigtigt skrammen på Devyns hale, før han med et skævt smil bukker i vandet, og fortsætter;
"Mit navn er Cazador.. og hvad er den smukke dames?"
I en utrolig fart har han på vejen nået at tage sit undertøj med sig.. lidt høflighed har man vel, såhan er trukket i sine underklær', mens overkroppen stadig er bar..
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 04.08.2009 17:08
Devyn kiggede lidt på denne person der var i vandet. Hun anede ikke lige hvor han kom fra. Men ville egentlig heller ikke vide det.
"Har hvad? Fået en skramme. Ja men du behøver ikke gøre noget som helst. Det skal nok heal fint. Jeg skal bare ud i havet, så skal jeg nok fikse noget sammen, så det healer fint." sagde hun og smilte venligt til ham.

Hun tog fat i sit hår og begyndte at køre en hånd igennem hendes hår. hvor kunne hun godt lide at gøre det. Der var noget over det som bare føltes så dejligt.
"Jeg hedder Devyn. Måske er jeg smuk men jeg er en havfrue. Så det siger de vel til alle." sagde hun og grinte kort. Alle havfruere var jo smukke. Det var jo noget af det de var kendt for.
Hun begyndte at kigge lidt på hans mave, det var da ikke fordi den var så slem.

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 04.08.2009 17:36
"Oh" han trækker sig lidt væk. Påtrængende vil man jo ikke være.
Han sætter sig på en stor sten ved siden af Devyn, og støtter sig selv med hænderne. Det skæve, charmerende smil har ikke forladt hans læber en eneste gang.
"Måske, Devyn, men du er en ufatteligt smuk havfrue" Siger han, med tanke på Nasha, som han mødte for et stykke tid siden... Nah, Devyn er smukkere.
Han laver benene glide igennem vandet, og mærker køligheden imod sine ben. Hans sår ved armhulen er endelig helet, og heldigvis da. Den idiot til Nicholas, han skulle få betalt, bare vent og se!

Cazz's mave knurrer... han skæver kort til den, og sukker... Ikke nu! han kan da ikke..! en rynke kommer frem i hans pande, ligesom en smal streg i hans hage, som var den lavet med en kuglepen. Han kan ikke gøre for det, men synet af en smuk kvinde, og det faktum, at han ikke har spist i mange dage, gør hans evne ustabil og farlig...
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 05.08.2009 13:51
Devyn kiggede på ham og begyndte kort at grine. "Jeg er altså ikke farlig. Jeg kunne ikke gøre ne flue fortrad. Jo måske dem som prøver at ødelægge havet men det er en anden side af sagen." sagde hun og grinte kort igen. Hun krummede sig lidt sammen så hendes hale kom om bag hende og hun kiggede på denne mand. Hun lagde hovedet lidt på skrå og smilte til ham igen.
Hun rødmede ganske kort da han sagde at hun var meget msuk. "Ih mange tak. Det er ellers ikke noget jeg plejer at få af vide." sagde hun og begyndte at klø sig lidt i nakken.

Hun kunne høre hans mave knurre og hun grinte ganske kort. "Der er nogen der er sulten." sagde hun og smilte blot til ham. Hun rykkede sig ikke ud af flækken. Her sad hun jo meget godt og bare kiggede på dette væsen. Gad vide hvad han egentlig var. "Hvad er du får et væsen?" spurgte hun og smilte blot til ham.

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 20.08.2009 20:31
Cazz smiler ærbødigt til Devyn, inden hans opmærksomhed rettes imod en puslen i underskoven, lidt derfra. Han bevæger sig lydløst op af vandet, og sidder helt stille et kort øjeblik, før han med overnaturlig fart spurter afsted igennem skoven, med det lyslilla hår blafrende en anelse i vinden.
Kort efter høres et højt skrigfra en hjort, før alt bliver stille, dødstille. Ikke en fugl siger noget, og selv vandfaldet syntes at have dæmpet sig en anelse.
*spole like... 5 minutter*

Cazz skyller blodet fra hjorten af i en i lille skovbæk. Det er fordelen ved at jage i bar overkrop- sporene er lettere at få af.
Han bevæger sig tilbage imod Devyn, med faste skridt gennem skoven. en streg af udtværet blod har dog undgået hans blik, på siden af den ene kind, og det er med dette udseende at han træder ned i vandet.

"Undskyld min uhøflighed frøken, jeg skulle lige løbe et ærinde" siger han, smiler og stryger håret tilbage, væk fra øjnene og panden.

"Det er sært du aldrig har hørt de ord før. Du er meget smuk. måske den smukkeste kvinde jeg har set i ugevis- og du ved, der er mange kvinder i dette land" han ler lavt, trækker en sølvdolk, og betragter den med en skeptisk mine. den havde fået en ridse, sandsynligvis fra en af hjortens sprællende hove.

"Hvad jeg er for et væsen?" han fanger sollyset med dolkens klinge, og sender et lysglimt ned på det funklende vand.
"har du, min skønne, aldrig set en rigtig mand før?" siger han, og hæver et øjenbryn, med det skæve smil spillende på læben. Forsigtigt, ganske forsigtigt lader han en hånd kærtegne Devyns hår..
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 28.08.2009 23:06
Devyn kiggede efter ham da han bare sådan lige pludselig forsvandt. Var hun virkelig så skræmmende at alle flygtede fra hende? Hun trak blot på skuldrende og dykkede ned under vandet og svømmede lidt rundt.

Der gik ikke særlig lang tid før hun kom op af vandet igen. Hun begyndte at glide sine hænder igennem hendes hår. Da denne person kom tilbage kiggede hun lidt på ham. Havde han været oppe at slås eller hvad havde han lavet? Var han en morder eller hvad var det han havde på kinden? Mange ting for igennem hendes hovede men hun smilte blot til ham. "Du har noget på kinden. Men det er okey" hun holdte smilet til ham og kiggede lidt ned i vandet.

Hun rystede let på hovedet og kiggede så op på ham. "Der er ikke mange der siger de ord til mig, så jeg ved ikke hvad jeg skal mene eller tro. Jeg siger dog tak for at du siger det. Jeg kan jo så også kun tro på at du mener det, men alle har jo hver deres mening på ting der bliver sagt." nok var hun klog på nogle punkter omkring ord, men når det galt noget omkring overfladen så var hun helt blank.

Hun nikkede til ham da han spurgte hvilket væsen han var. Hun lyttede lidt til ham men rystede så på hovedet. "Det eneste mandfolk jeg har set er dem fra havet. De er ikke som jer her oppe. I ser anderledes ud, os fra havet har haler eller andre ting." sagde hun og kiggede blot på ham med et smil.

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 28.08.2009 23:29
Cazz tørrer blodet af med sin tommelfinger, og trækker på skuldrene. Han er en jæger, sådan er det. Han lader fingrene glide over sølvdolkens ægge, hver en kniv havde et X graveret i skæftet; knive der var gået i arv gennem slægtens mænd.
Han sætter kniven på plads i bæltet, hvilket giver en syngende lyd, læder imod metal, hvorefter han spænder musklerne en anelse.
"Jamen dog, jamen dog. må jeg have æren af at vise dig, hvordan en landjords-mand bærer sig ad?" ler han, og stryger en tot af hendes hår om bag hendes øre..
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 28.08.2009 23:36
Devyn kiggede på ham og anede ikke hvad hun skulle sige. Hvad var det han prøvede på? Skulle hun virkelig gå ind til det her? Det var for underligt at tænke på. Hun skulle jo også passe på sig selv, hun ville ikke udsættes for et eller andet som ikke passede nogle steder. Hun bed sig lidt i læben og kiggede blot på ham hvor efter et nik kom fra hende.
"Tja hvorfor ikke, der er jo ikke nogen andre der gør det."

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 29.08.2009 00:09
Cazz ler, og smiler til hende. Hun var da ganske finurlig, hende Devyn. interessant. Han tænker kort på Rasha og hendes skønhed. Han måtte se hende igen, snart. Men ikke nu, nu var der ting at gøre.
"jeg ved ikke med de andre" mumler han sagte
"men sådan her gør jeg" Forsigtigt læner han sig ind over hende, og lader sine bløde læber møde hendes. (?)
Han er trænet, det vil være tydeligt både at se og føle, for Devyn.
Han slipper langsomt det dvælende kys, og ser på hende, søgende efter nogen tegn på angst eller afsky. Hvis disse tegn forekom, måtte han bare æde hende..
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 29.08.2009 00:13
Devyn kunne mærke hans læber mod hende, de var bløde og varme. Hvordan kunne noget være så varmt og så blødt? Når hun mærkede på sine ejne læber så var de ru. Det var lidt forkert at hans var bløde og hendes ikke var.
Hun kiggede ned i vandet og så på ham. "Det lyder måske lidt dumt, men hvad kaldes det?" spurgte hun og kunne mærke at hun blev lidt rød i kinderne.

Cazador Seranius

Cazador Seranius

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 185 cm

Illusiane 29.08.2009 00:17
Cazz lægger hovedet på skrå. Den pige gjorde ham forvirret. Og fik samtidig en indre stemme til at brøle at han skulle tage sig sammen, og få lært tøsen, hvordan en mand befærder sig på landjorden.
"Et kys" smiler han, og fugter læberne med tungen.
"Kunne du lide det?"
Devyn Velvise

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Forvirret

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 29.08.2009 00:26
Devyn kiggede på ham og nikkede blot kort.
"Det var vådt." sagde hun og kiggede ned i vandet. Det var altså lidt underligt sådan bare at blive kysset ud i det blå, det var slet ikke hendes stil. Hun havde godt nok ikke haft nogen ide om hvad det var, men det vidste hun jo nu.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Echo, Lux
Lige nu: 2 | I dag: 12