Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 19.02.2009 10:11
Morgana fik vredet det sidste vand ud og bredte kappen ud på stenkanten. Desværre var der ikke sol til at tørre den, men så slap hun da for at få fugtigheden ind på kroppen allerede. Hun gengældte bukket med et nik og et varmt smil.
”Ja, den er lidt fugtig!” Hun smilede over pigens besvær med huen. Hun kendte det alt for godt selv. Huen, der så ud til at være af uld, så ud til at være spilet ud og et stort hår, men med tanke på halen overvejede hun, om det var nogle tilsvarende ører. Hun blev opmærksom på ’poterne’ og tog sig selv i at stirre. Hun ville ikke virke uhøflig.
”Undskyld, jeg har helt glemt at præsentere mig. Jeg er Morgana Sarih Winths fra Medanien.” Hun smilede undskyldende og kørte en hånd op gennem hendes hår. Der var efterhånden en del lokker, der var smuttet ud af knolden, men hun gad ikke rette dem nu, så hun nøjedes med at stryge dem om bag ørerne.
”Hvad laver De ude så tidligt?” Hun havde sovet elendigt om natten, og var vågnet tidligt på grund af dette.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
18 år, 175 høj, med umulige krøller!
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 19.02.2009 10:23
Suki fik små-spat af hatten.. så det endte med at hun foldte de falske klør ud af handskernes spidse, som de snildt var skabt til at kunne, hvor hun så med et greb i hver side af huen; skar huen op...
Svup.. Så stak der et par halv store hvide ører ud og hendes hale begyndte tilfreds at vifte hurtigere fra side til side.
"Hehe... Suki Nova Shorty - Mørkets skov" prænsentere hun tilbage.. Hun var nu ikke meget til at fortælle hun kom fra den skov.. Men det sprang ligsom ud selv, af ren høflighed...
Hun prøvede at skfite emnet til det hun spurgte om og smilte ved det.
"Man kan vel sige jeg er et morgen menneske... Jeg står altid så tidligt op, da jeg skal over til helbredelseshuset og give de sårede deres medicin.. Jeg er urte læge, forstår du.." siger hun og hentyder til hendes kurv, fyldt med forskellige planter, flasker og rødder; samt en mortar, til at knuse de forskellige ting.
Hvis det ikke havde været for morgen duggen, ville man godt kunne nænne hvordan hun lugtede af blomster og jord.. Men den rolige auroma, tog hendes smil på sig istedet, og smilte varmende til Morgana.

Lavet af AnisStellaris. Fundet på DeviantArt

Suki Nova Shorty - Datter til Feanor og Zelen
21 år og Feltlæge for Lysets Tilhængere

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 19.02.2009 10:38
Morgana så forbavset, hvordan hun skar sin hue i stykker. Andre ville nok bare have nøjedes med at tage den af. Hun blev ikke chokeret over synet af ørene, kiggede blot endnu mere nysgerrigt på personen foran hende.
”Så du er healer?! Det er fantastisk!” Hun havde altid set op til helbrederen hjemme i hendes landsby, men havde også altid holdt en vis afstand, da respekt var afkrævet af alle i landsbyen. Helbrederen havde selv lagt en vis distance til festligheder og socialt samvær, hvilket blot omgav ham med endnu mere mystik. Hvis hun havde været der i går, kunne hun måske have reddet manden Morganas ansigt formørkedes et øjeblik, da oplevelsen i går stadig stod i frisk erindring. Natten havde endog været fuldt med mareridt om det.
”Jeg er bare en fattig maler, der ikke har lyst til at binde mig til et enkelt sted. Jeg elsker bevægelse og liv, så jeg er på vandring gennem landet.” Samtalen havde taget en sjov drejning, men det tog hun sig ikke af. Det var sandheden, og hun havde ingen grund til at skjule den.
Personen foran hende virkede fredelig, og morgenens dis var så småt begyndt at lette. Hun så håbefuldt op mod himlen og ønskede, at vejret ville blive bedre senere på dagen.
”Jeg håber vinden stilner lidt af, når disen engang er blæst væk… så måtte solen gerne komme frem!”

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 19.02.2009 10:51
Sukis ansigt blev lidt trist og hun sukkede lidt. "Tjo.. Men.. jeg har ikke lært at heale andre.. kun mig selv.. Jeg tror det er generne der holder det på den måde... Derfor har jeg gået over til urter.. Så kan jeg nemlig hjælpe andre.." svare hun og presser et smil frem igen..
Hendes blik falder ove vandet igen og hun lader tankerne flyve med hver en bølge, lavet af den køllige brise.
Da hun siger hun er maler, kigger hun op igen. For ikke at nævne at hende smil blev ægte igen, da hun sagde hun elskede at leve livet.
"Virkelig? Jeg har altid været fascineret af de billeder som hænger hjemme hos mig.. Sådan en kunst.. Er det ikke svært?" spørg hun fyldt med nysgerrighed og går nærmest i en slags hyperhed af spørgsmål.
Suki's ører har også drejet sig et par grader, så de vendte mod Morgana, mens hendes hale var begyndt at svinge vildere.. Ja dens pels strejfede faktisk en smule vandet ved siden af dem. Men ikke det store hunm lagde mærke til, da hun bare for fanget af Morganas ord. Nikker også til hendes snak om vejret, men ønskede gerne at vide mere om maleriet.

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 19.02.2009 11:03
Morgana nikker til hendes forklaring om hendes evne, og beslutter sig for ikke at nævne noget om optøjerne. Hun kunne ikke have gjort noget alligevel.
”Ehm jo, ser De, det er faktisk ikke så svært. Man skal bare kigge grundigt efter, hvad man vil gengive… Jeg synes ikke det er så svært, men det er så også noget af det eneste, jeg er virkelig godt til.” Morgana lo varmt over hendes åbenlyse nysgerrighed og hendes opførsel. Selv var hun lidt nysgerrig, for hun havde endnu ikke helt vænnet sig til væld af magi, der tilsyneladende herskede over alt i landet. Hun var først meget sent blevet klar over sin egen evne, og den var stadig en smule fremmed for hende.
”Er De… Er De en speciel race? Altså, er du ægte halvulv-agtig?” Hun vidste ikke helt, hvordan hun skulle forklare disse halvmennesker, og hun ville ikke virke stødende. Leguanfyren hun havde mødt tidligere, var hun kommet til at kalde en sammenblanding, og det nagede hende stadig.
Hun så fascineret på ørerne og halen, en smule betænksom, men lagde hovedet på skrå og afventede svaret. Hun kunne altid undskylde, hvis hun havde stødt hende. Håbede hun.

Billedet er hjemmelavet.
Suki Nova Shorty

Suki Nova Shorty

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 21 år

Højde / 172 cm

Luchious 19.02.2009 11:26
Suk nikkede stort og smilte endnu varmere end før, over at hun kunne finde noget så formelt, så simpelt. I denne tid var det jo af den højeste kvalitet at kunne male portræter, så hun havde mest af alt lyst til at spørge Morgana om hun kunne vise hende hvordan hun gjorder.. Men det lod hendes krop til ikke at kunne spørge om, på grund af hendes alt for pumpet høflighed..
Hun så lidt mod Morgana med et dybbere blik da hun spurgte hvad hun var. Men hun fniste bare lidt højt og svarede positivt: "Tja, kan man godt sige... Min moder er halv-ulv hende selv.. og min far er halv demon.. så jeg er vel.. halv demon ulv.. halv menneske?". Selv syntes hun det lød fornuftigt nok, selvom det var noget af en mystisk blanding af racer.. Men det kunne nu godt ses på hende.. Det lange hvide hår.. røde øjne.. og lidt demoniske træk i ansigtet. Selvom hun nu så meget pæn ud med alle tingene.

Hun kigger småt op på himlen og så rundt.. Der var begyndt at komme lidt flere mennesker nu og man kunne se hvor højt oppe solen var nu.
Hun sukkede småt og tog fat i sin kurv og rejste sig. Hun bukkede sig ned i forkroppen mens hun sagde "Det var hyggeligt Mor.. Morgina?.." siger hun og afbrydder sig selv med flovheden over at have glemt hendes navn..
"- Men jeg må til arbejde.. Skulle ikke have at nogen patienter blev mere syge end de er" fortsætter hun og stiller sig op igen. Sætter så småt i løb men vender sig om og vinker mod Morgana.
I et sving af en vej, forsvandt hun sammen med lyden af hendes slående støvler.

//out

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 19.02.2009 12:12
Så hun var en slags... Dæmon? Jeg troede, at det hørte sig ammens historier til! Hun så fascineret på Suki og beundrede hendes træk. Hun virkede hverken ond eller specielt farlig. Godt nok virkede hendes udseende specielt på hende, men hendes nysgerrighed var større end hendes menneskelige skyhed. Hun memorerede sig Sukis træk, så hun kunne skitsere dem senere, hvis hun fandt en plet med lidt ro.
Hun lo hjerteligt over hendes udtale af hendes navn. Latteren var let og varm, ikke på nogen måde spottende. Morgina! Mor-gina! Nu føler jeg mig virkelig gammel! Hun vidste godt, at det ikke var ment sådan, men pludselig var hun blevet opmærksom på stavelserne i hendes navn.
”Det er forståeligt. Jeg tror, du gør et godt arbejde. Hvert liv, du redder er værdifuldt.” Hun smilede og vinkede tilbage til pigen, der hastede af sted. Hun sad lidt og lyttede til lyden af hendes skridt, men de druknede hurtigt i larmen fra den begyndende morgenaktivitet.
Morgana sukkede og så på kappen. Mennesker hastede forbi hende, og larmen fra dem overdøvede næsten den stille pludren fra springvandet. Stenen under hende var efterhånden varmet op af hendes egen kropsvarme, men solen var endnu ikke brudt igennem disen. Hun strøg en hånd over den våde kant og besluttede sig for at tage kappen på trods fugtigheden. Det var stadig koldt, og hun kunne mærke vinden, der kun var dæmpet lidt af byens huse.
”Nå, når jeg alligevel er her, kan jeg jo lede efter én, der kan rense kappen for mig!” Hun rejste sig op, hankede op i tasken og begyndte at gå ned langs gaden, mens hun så sig om efter en bod, der kunne ligne den, hun søgte.
Hun smøg sig smidigt uden om de mange mennesker, og snart var springvandet forsvundet i disen og menneskemængden bag hende.

//Out.

Billedet er hjemmelavet.

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 19.02.2009 18:02
Shak kom gående gennem byen med et halv stort drikke skin på ryggen, som lød til at være fyldt op med vand. Nærmest alle folk kiggede på ham, når han gik forbi. Han lod dog til at være dybt ligeglad, før han hørte lyden af raslende vand længere fremme.
Hans trin blev hurtigere og han styrrede mod det store springvand, hvor han hurtigt fandt plads foran den. Dog.. da han kom hen til det kravlede han op og satte sig i vandet?
Folk kiggede endnu mere på ham nu. Nogle stoppede ligefrem og stirrede dybt forstyrret over hans tilstedeværelse.
"Ah ja.. Så dette er byen..." siger han til sig selv og kigger sig rundt, mens han roligt vipper med sine tær i vandet.
Hans øjne fulgte alle kvinder som nu kom forbi. Nogle kiggede til og med tilbage og fniste...
Shak! - Den mandlige Sirene!

Shak billed: Lavet af Imaliea; DeviantArt

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 19.02.2009 18:11
Rick kommer gående, mellem de mange mennesker. Eller hun forsøger i hvert fald at klemme sig gennem nogle af dem.
Hendes blik stopper ved nogle enkelte mennesker, som kort opfanger hendes opmærksomhed, men ellers går hun bare videre, mens hun ser sig omkring. Hun går direkte hen foran springvandet, og stirre så bare ned i vandet. Shak lægger hun, underligt nok, ikke mærke til.
Kort retter hun lige på den lille top, derefter trækker hun lidt op i de små trusser. Sværdet har hun ikke med sig, af en eller anden mærkelig grund.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..
It makes people wonder what you're up to.."

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 19.02.2009 18:19
Shak tager læder flasken af sin ryg og vender sig lidt i kroppen, hvorefter han hælder vandet i den udover sig selv i en højlydt plasken.
Han sukker lidt og trækker sit lange sklæd hår tilbage i et hiv, så vand bliver sprøjtet ud i en lang linje foran og bag ham.
Fulgt af en underlig svulpende lyd fra flasken der lader til at være dyppet ned i springvandet, for at fylde den op igen. Dette gør han flere gange for lige at fugte sig rigtigt igennem før han fyldte den op en sidste gang og tog den på ryggen, før han rejste sig op og bøjede sig i kroppen for at få den afspændt lidt.
"Aahh ja.." kommer det lavt fra ham før han trædder ned fra vandet igen og ser sig omkring, undrende over hvor han vil hen ad nu.

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 19.02.2009 18:27
Rick lægger stadig ikke mærke til Shak, før hun ser vandet der kommer flyvende på lige linie. Hun er selv så 'heldig', at hun lige nøjagtig ikke står hvor vandet havner. Hun vender derefter blikket mod, hvor vandet kom fra, og ser Shak. Et svagt smil kommer frem på hendes læber, men hun undlader at sige noget. - Hvis Shak endelig ville tale med hende, måtte han komme til hende.
Hun stryger kort en hånd gennem det lange hår, for at få det væk fra øjnene, før hun ser rundt på de forskellige mennesker.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 19.02.2009 18:38
Shak lagde ikke selv mærke til Rick desværre og kiggede mod det enorme palads.. han havde dog hørt at der var sket frygtlige ting med deres dronning.. Men han var ikke rigtigt på nogens side. Så han træk på skulderne og gik roligt mod det, med vand dryppende i lange stribber efter ham, mens hans slør svingede blidt i følge med hans bens bevægelser og vindens brise.
Folk splittede nærmest vej for ham når han gik..

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 19.02.2009 18:49
Rick vender igen blikket mod Shak, da han er på vej væk. Hun lægger hovedet let på skrå, da hun ser hvordan folk nærmest danner en vej, Shak kan gå gennem. Hun begynder at gå efter Shak, og selv begynder hun at mase sig gennem folk. Nogle enkelte folk nægter at flytte sig, og hun bliver nødt til at skubbe dem væk, hvorefter de begynder at råbe efter hende. Det ignorere hun dog. Da hun endelig når hen til Shak, stiller hun sig hurtigt ind foran ham.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 19.02.2009 18:55
Shak blinker lidt og træk på skulderne, hvis råbene var af ham.
Pludselig stod Rick foran ham og han var lige ved at snuble over sig selv; så hårdt som han fik stoppet.
Hna stod lidt og stirrede på hende... Han skulle lige tilbage til verdenen over den hurtige stilling.
Med et ryst på hovedet kom han tilbage og fik et smil om læben. "Rick!" sagde han og åbnede indbydende sine arme og ofrede at knus.
Folk kiggede stadig mærkeligt.. Specielt da han var begyndt at snakke med en anden.. Midt på gaden..

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 19.02.2009 19:01
Hun betragter ham lidt, da hun godt kan se, han står lidt i sin egen verden. Da han så siger hendes navn, smiler hun svagt.
"Det er rart at vide, jeg har gjort indtryk på dig, siden du kan huske mit navn," siger hun kort, før hun stiller sig lidt ind til ham og lægger armene om ham.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 19.02.2009 19:08
Shak er helt igennem våd over hele kroppen, så en masse dråber fra hans krop køre ned langs hans krop og over på Ricks.
Han læner sig lidt fremover og krammer tilbage, så hans hår ligger sig blidt over Rick, og et svagt suk kan høres fra hans strubbe.
"Jeg kunne aldrig glemme et navn som dit.." siger han og smiler kært.
Folk går nu om dem i en endnu større cirkel og virker meget... fordømmende mod Rick og Shaks venskab...

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 19.02.2009 19:15
Rick køre forsigtigt en finger ned over Shak's kind. Samtidig lader hun neglen strejfe.
"Sikker på du ikke bare kan huske mit navn, pga. det vi lavede sidst?" spørger hun roligt og smiler svagt, mens hun ser Shak i øjnene.
Kort efter lader hun lige blikket glide rundt på de mennesker der glor på dem, mens de går forbi.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 19.02.2009 19:30
Shak griner småt og trækker på skulderne. "Tjo. Det var vel en del af det. Men det var jo et godt indtryk i mine øjne" siger han og smiler drillende til Rick, selvom det nu var død sandt.
"Men det er nu godt at se dig igen.." kommentere han og nikker, med et varmt smil til Rick og holdte sine arme rundt om hende.
Bortset fra det står han bare og nyder hele Ricks tilværelse... Hendes duft.. hendes varme.. hendes former. Selv hendes blik og smil.
Hans ene finger strygere let hendes side, da hænderne jo er placeret der.

Isisca Cemerie

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 165 cm

Muri 19.02.2009 19:40
Hun griner lavt.
"Det kunne jeg næsten regne ud. Efter det der foregik under sløret," siger hun kort.
Hun stiller sig lidt efter tættere og tættere ind til ham, egentlig bare for at drille ham lidt.
"I lige måde," siger hun roligt.

Billede fundet på Google

"Keep smiling ..

Shak

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Havfolk

Alder / 40 år

Højde / 200 cm

Luchious 19.02.2009 19:51
Shak's smil voksede kun mere da hun kommer tættere på og nævner sidst de sås.
Men i en bevægelse prøvede han på at trække dem ud til siden, så folk måske ikke ville stirre så meget.
Han stillede dem sådan at hun var imod en bygning og han var foran hende. Holdte roligt hendes hænder i hans og kiggede nærmest forførsk i hendes øjne, med de orange øjne.
Dunken på han ryg svulper en smule af den hurtige bevægelse, men falder stille på plads igen.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, jack
Lige nu: 2 | I dag: 12