Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
Han smiler svagt.
"Hvis jeg ikke ville sidde her, ville jeg jo sige det ... Så du skal ikke have det dårligt," siger han roligt. Han kysser hende blidt på munden.
Han smiler stort og glad.
"Er det godt eller dårligt? .." spørger han kort.
" .. Godt ..," siger han lavt, som svar på sit eget spørgsmål. Han ser så på Rena.
"Ja, er det ikke dejligt?" spørger han kort.
"Og stolt over at være det," siger han kort og smiler fortsat bare. Han hæver let det ene øjenbryn.
"Hvorfor? Jeg torturere folk .. Jeg voldtager folk .. Hvorfor kan alle så stadig lige mig?" spørger han kort. Han lægger hovedet let på skrå.
Han smiler skævt.
"Hvis jeg er skør, må du også være det," siger han bare. Han skæver kort til hendes hånd, da hun sætter den op under hans trøje, før han ser på hende igen.
hun smiler roligt. Da hauru ligger sig ned, bliver hun bare siddene, men bøjer sig dog lidt ned over ham, og kærtegner fortsat hans brystkasse.
Hun bøjer sig lidt mere ned over Hauru og kysser ha blidt på munden
hun tager hånd væk fra hans bryst, og ligger armene om hans hals, hun ser ham roligt i øjnene, og kysser ham på kinden. "mrrh" mumler hun og smiler bredt
Han åbner øjnene igen, da hun fjerner hånden fra hans bryst og ser bare på hende. Han smiler svagt, drejer så hurtigt hovedet, så hun kysser ham på munden i stedet(?) .
hun griner roligt af han da han drejer hovedet, hun flytter så igen en hånd ned på han bryst, men rykker den hurtigt ned på hans mave. Hun kysser ham igen på munden, og holder det kort