Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
hun rækker armene frem imod ham og vil op til ham.
Anzu smiler kærligt
,,kunne du ikke tænke dig at få nogle børn som faktisk var dine?" sprøger hun meget flovt
hun bliver en lille smule skuffet da hun syntes de virkelig har ventet længe
,,okay, men vil du ikke godt lade være med at løbe fra mig hver eneste gang?" sprøger hun lidt trist
,,det bare hver gang vi er sammen så siger du bare pludselig farvel også løber du.." siger hun lidt trist
,,sidst var jeg bange for du ikke kunne lide mig mere.." siger hun forsigtigt og ser op på ham
,,okay, føler mig bare så alene nogen gange og det er ikke så tit vi er sammen" hun går ind i hans armen og holder om ham
,,vil du ikke godt blive hos mig.. bare denne gang?.." sprøger hun trist og ser op på ham
hun nikker og kysser tilbage med lukke øjne
,,tak skat" hun holder godt fast om ham og ser sødt op på ham
,,hvornår tror du, du får lyst?" sprøger hun flovt ,,det bare fordi jeg kommer snart i min periode også bliver jeg så forfærdelig kælen" siger hun flovt
HUn kommer ind i sin tiger form, men falder dog hurtigt om på gulvet og begynder at miave, bliver sig selv og er nøgen.
Hun ruller sig helt sammen og forstervandet løber ud. (lidt ulækkert, men sådan er en fødsel XD)
hun miaver meget af smerter nu og prøver at sætte sig op og stønner lidt
han kommer styrtene ind da han hører nogle lyde indefra. "Anzu... det....det er jo nu" han smiler "så rolig.. Jeg får dig derhen" han tager hende op og teleportere sig hen til fødestuen.