Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.04.2007 21:06
Tankelæser som mig. Fin lille tøs.
Tænker hun lusket. Hun hører udemærket hvad han siger, da man jo ofte tænker over hvad man skal sige. Hun ser på Shina.
Mig får du intet ud af.
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 26.04.2007 21:06
Der går et sæt igennem Renatika da Nearyn råber af hende. Hun står helt stille og spændt.

((OCC: At være dum og tro at folk taler til en 8D))

Profil :: Venstre øje grønt, højre øje lilla :: Full-size pic

Min fantasy-roman - Nyt kapitel hver anden weekend.

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 26.04.2007 21:07
Jeg bliver bare siddende... Hun krympede sig en smule sammen og så ned i det kolde gulv med et tomt blik. Forsigtigt nulrede hun en hårtot fra sin lange hår, som lå tungt på gulvet. Anolicia når du åbner øjnene er du tilbage igen, hjemme i det trygge hus, hvor Bud venter på din mindste ordre..., tænkte hun trist og lukkede øjnene. Hun åbnede dem igen, men hun var stadig siddende på det kolde gulv, med et halsbånd om halsen, uden krafter og forvirret..
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.04.2007 21:08
(kan du stadig tankelæse uden din magi?... cool X3)

Nearyn skifter blikket tilbage på Abby. "så, siden vi ved at du bare spiller frk frost, hvad så med at vi trykker på nogen knapper?" Han strammer grebet til langsomt.

Lavet af mig
-Profil: http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.04.2007 21:10
OOC: Lål xD Troede kun det gjorde ondt.. xD

IC:
Hun mærker det uden at gøre noget. Hun står bare stille.

OOC: Skal snart skride.. Oo
( Det samme gælder Amai xD )

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 26.04.2007 21:11
Et snøft kom fra hende, men tårerne holdte hun tilbage. Hun nev sig igen i sin finger, for at kunne afreagere.. Slå har hun aldrig kunnet så det ville ikke være den største hjælp at slå ud efter nogen. Desuden gjorder det hende ikke mere tryg at en klinge var lige uden for hendes hals, parat til et hug. Stakkels stakkels mig...
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.04.2007 21:12
(Vi er i loungen)

"Koto. Kun 200 sekunder for sent på den, men det er ikke vigtigt. Hvad der sker?... Denne tøs trængte ind og angreb en gæst. Men vær kun rolig, hun er lige blevet forfremmet. Fra indtrængende til min dæmons legetøj" han strammer fortsat. Alt ved ham er roligt og venligt nu, men samtidig udstråler han koncentreret, ondsindethed, uden at ændre noget, da han siger det med abby som bledans kludedukke.

(okay abby det er bare i orden.^^)

Lavet af mig

Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.04.2007 21:15
"Ikke flere dæmoner,"

Nærmest piver hun. Man kunne tydeligt høre hun havde været i lag med en dæmon før, og man kunne se det på bidehullerne i hendes hals. Det var fra en dæmon.

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 26.04.2007 21:17
Dæmoner?!, tænkte hun panisk. Okay, det her var hermed døbt et sygt og forkert sted. Hun havde mødt dæmoner før, men ligefrem at leve med dem? Føj!. Hun rynkede kort på næsen af væmmelse inden hun løftede hovedet en anelse. Kun glad for at være lukket ude af samtalen kom hun med et suk og foldede hænderne.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 26.04.2007 21:19
Dæmon?
Hun bliver helt nervøs, og vil ikke have at Abby - på trods af hvor meget hun hader hende - kommer alvorligt til skade, især ikke fra dæmoner. Hun vil sige noget, men kan ikke.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.04.2007 21:27
"oooh jo, og det vil sikkert glæde dig at høre at han har fuldendt sin dæmoniske form nu. Jeg er sikker på at han hellere end gerne vil have noget at rykke i" Nearyn ser ud som om han har bestemt sig. Han slipper Abby og knipser med fingrene. Stenen giver et kort kraftigt stød der lammer abby's muskler. (du får føreligheden tilbage om 10 minutters tid.) Han skubber til hende så hun vælter så lang hun er. Han vifter vagterne afsted med hende og siger "I hullet".

Abby bliver slæbt gennem gangene og ned af en kældertrappe. (ja slæbt... i benene X.X) Hun bliver trukket ned forbi nogen store døre og til sidst ind gennem en af dem. I rummet er der et jerngitter der dækker en brønd i gulvet og en trosse over den. Abby bliver sænket ned i brønden der er lavet til formålet. Altså Massiv spejlglat sten fra bund til top. Jerngitteret bliver lagt hen over og faklerne bliver slukket. Der bliver helt mørk. "sov godt" råber vagterne spottende og så lukker de døren og du kan høre en tværbjæle blive lagt på den anden side. Så høres ikke en lyd. Bare bundløst mørke og ikke en lyd. ikke engang insekter.

Oppe i Loungen vender Nearyn sig imod forsamlingen. "tak for hjælpen Shina. og inden du spørger så er dit værelse forseglet imod teleportation. Det kan ikke gentage sig hos dig. Jeg holder mine løfter Shina. stol trygt på det.. Han vender sin opmærksomhed imod Renatika. "hvad tror du at du laver?" han slipper ikke kontrollen, Men lader hende tale.

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 26.04.2007 21:29
"Hvad mener De?" spørger hun høfligt, men anstrengt. Hun ved udemærket godt hvad han mener.

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 26.04.2007 21:30
Anolicia bed sig kort i læben og hældede hovedet en smule på skrå. Alt den snak forvirrede hende endnu mere. Hun så igen ned i jorden og ventede pænt på at Nearyn skulle gøre noget ved hende. Utrolig så medgørelig hun var.. Et højt nys kom fra hende inden hun sukkede. Forkølelse midt i April?! Guderne måtte virkelig være vrede på hende, siden de gjorder det imod hende.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.04.2007 21:30
Hun råber nogle skældsord nede fra hullet, selvom hun ikke kan bevæge sig.
Jeg kan fandme ikke være blevet til en slave! Det her sker ederbankme ikke! Shit! Fuck! Pis pis pis!!! Tænker hun hysterisk. Hun falder uroligt i søven.

// Out.

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.04.2007 21:31
Han er stadig høflig og rolig. "Enten er dit sigte blevet værre eller også prøvede du at ramme mig med den kniv."

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 26.04.2007 21:32
"Hvilken kniv?" spørger hun med en rolig stemme og prøver at spille dum. Hun ser ham stadig ikke i øjnene.

Anolicia

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Cashi 26.04.2007 21:35
Et suk kom igen fra hende og hun skævede rundt i det store rum. Måske var her slet ikke så slemt som det havde virket. Indtil videre var der jo ikke sket det store med hende. Roligt snoede hun sit hår rundt om en finger mens hun betragtede Nearyn og Renatika med et yderst nysgerrigt blik.
D.A. - Vyrl
Redigeret af mig

Nearyn Darkstar

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Nearyn Darkstar 26.04.2007 21:35
Nearyn ser på koto da han gisper. Konstatere hvad der er galt og siger "Koto, du må hellere få renset det der. Tag til huslægen (npc) og få det renset. Hvis der går betændelse i det der så bliver dit hoved så stort at du ikke kan løfte det". Han kigger tilbage på Renatika. "og du..." han smiler stadig så venlig som altid "jeg er sikker på at min dæmon ikke ville have noget imod et ekstra tyggedyr. Så du må hellere holde op med at lade som om, og begynde at fortælle mig hvad du har gang i. forvirring eller ej".

Lavet af mig

Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Obey Your Master
Renatika

Renatika

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Renatika 26.04.2007 21:37
Hun løfter hatten op og stirrer direkte på ham med det lilla og det grønne øje.
"Jeg ville redde hende" siger hun roligt, men tydeligt.

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 26.04.2007 21:38
Toka vågner igen og igen og...behøver jeg at sige mere xD på sit værelse, hun ligger sin bog ned på gulvet og rejser sig op.

((darkovits (jeg har det med at sætte vits bag navne xP) nu skal jeg spørge om det er sådan med at der er badeværelse på værelserne eller om man skal gå et andet sted hen ^^?))
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Lux , Htqz, jack
Lige nu: 4 | I dag: 13