Nearyn Darkstar 26.04.2007 21:27
"oooh jo, og det vil sikkert glæde dig at høre at han har fuldendt sin dæmoniske form nu. Jeg er sikker på at han hellere end gerne vil have noget at rykke i" Nearyn ser ud som om han har bestemt sig. Han slipper Abby og knipser med fingrene. Stenen giver et kort kraftigt stød der lammer abby's muskler. (du får føreligheden tilbage om 10 minutters tid.) Han skubber til hende så hun vælter så lang hun er. Han vifter vagterne afsted med hende og siger "I hullet".
Abby bliver slæbt gennem gangene og ned af en kældertrappe. (ja slæbt... i benene X.X) Hun bliver trukket ned forbi nogen store døre og til sidst ind gennem en af dem. I rummet er der et jerngitter der dækker en brønd i gulvet og en trosse over den. Abby bliver sænket ned i brønden der er lavet til formålet. Altså Massiv spejlglat sten fra bund til top. Jerngitteret bliver lagt hen over og faklerne bliver slukket. Der bliver helt mørk. "sov godt" råber vagterne spottende og så lukker de døren og du kan høre en tværbjæle blive lagt på den anden side. Så høres ikke en lyd. Bare bundløst mørke og ikke en lyd. ikke engang insekter.
Oppe i Loungen vender Nearyn sig imod forsamlingen. "tak for hjælpen Shina.
og inden du spørger så er dit værelse forseglet imod teleportation. Det kan ikke gentage sig hos dig. Jeg holder mine løfter Shina. stol trygt på det.. Han vender sin opmærksomhed imod Renatika. "hvad tror du at du laver?" han slipper ikke kontrollen, Men lader hende tale.
Lavet af mig
-Profil:
http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master