En mindre lysning

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 08.01.2012 18:43
falco ser overrasket på hende men stadigvæk vidste han at hun vil dukke op foran ham og ide hun dukker op foran ham tager han en dolk frem og stikker ind i maven på hende(?) hvis hun ikke skulle rammes skulle hun virkelig være klar for han trak den 2 sek før hun dukkede op foran ham og ide hun dukkede op stikkede han ud efter hende
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 08.01.2012 18:49
Hun fortsætter frem mod ham, og knivsbladet glider en smule ind, før det knækker, så groteske er hendes muskler blevet, og selvom hun bløder let, er det ikke mere end en centimeter eller to dyb, og hun fortsætter mod ham og forsøger at vælte ham omkuld med et mægtigt slag med den ene pote mod siden af hans hoved.

Base: autumnpixels doll af mig
Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 08.01.2012 18:53
det kan godt være hun er stærk og det hele men han er altid et skridt foran lige nu, han blokkere hendes slag men mærker hvordan hans arm mærker slaget, denne missekat var blivet stærker men falco var også stærk deres styke lå nok rimlig tæt op af hinanden
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 08.01.2012 19:00
Ihsan tordner frem med det ene slag efter det andet og bidder efter hans arm, der blokerer. Hendes styrke vokser fortsat, og hun giver ikke op, før hun har hans blod til Maki og kan redde hendes liv, om det så er med en død eller levende Falco. Hendes klo har retning mod hans skulder for at flå den op.

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 08.01.2012 19:05
falco rykker sin krop frem og tilbage fra side til side for ikke at blive ramt, han vidste at denne kamp vil vare i meget langtid men han var klar til at tage beskyttelsen op imd denne missekat
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 08.01.2012 19:11
Jo mere han undviger, des mere desperat bliver hun, og desperationen gør, hvad depsperationen hele tiden har gjort, og hun vokser i størrelse. Hun forsøger samtidig at vænne sig til at se ud gennem lyset i sine øjne, og strålen farer lidt fra side til side, mens hun benytter sig af sine andre sanser til at angribe ham. Hun forstår ikke helt hvad det er, der sker med hende, men da det omsider går op for hende hvad, lyset fra hendes øjne gør, retter hun strålen mod Falco med en snerren.

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 08.01.2012 19:17
falco smiler lidt til hende hendes størelse gør hende blot at hun nok til sidste ville bliver langsom for hun bliver tunger og tunger vi kan blive ved i alt evighed, hvorfor stopper du ikke bare
falco blokkere hendes bid ved at slå hende på næsen
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 08.01.2012 19:19
Hans slag får hende til at fnyse, men hun stopper ikke. Hun river og flår og sparker nu også ud efter hans ben. Hvis hun er heldig har han ikke fokus på dem, og hun vil kunne vælte ham omkuld.

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.01.2012 13:48
falco ser alt komme men han gider ikke slås med hende han smiler lidt og tager et gals frem med noget blod i og kaster det hen til hende " her tag det så og forsvind"
han afventede hendes næste træk nu for at se hvad hun nu vil gøre
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.01.2012 13:56
Ihsan fangede blodet med munden og vendte blikket væk. Hun knurrede helt nede fra struben, mens hun bakkede en smule væk fra ham, åbnede glasset og lugtede til det.
"Og hvordan kan jeg så være sikker på, det er dit blod?" snerrede hun, men fandt selv en løsning og stak snuden helt hen til en af de smårifter, hun havde givet ham, for at lugte efter. Hun snusede godt efter og så tilbage til blodet og så lidt mistroisk på ham.

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.01.2012 14:02
Falco smiler lidt lettede over at ihan stopper men da hun ikke rigtig kunne finde ud af om det var hans blod smiler han lidt " du kunne tage chancen eller du kunne komme her hen og se mig i øjne og se om jeg siger sandheden eller hvad jeg gør valget er dit men husk jeg er her ikke i evig tid " nu var valget hendes ikke nogen anden, falco vidste sandheden men gjord hun
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.01.2012 14:13
Hendes lugtesans afslørede ham, og hun knurrede og skulle til at gåå til angreb, men kylede i stedet glasset lige i hovedet på ham.
"Stol aldrig på en vampyr!" gentog hun ham syrligt og sprang så frem mod ham igen, denne gang meget opsat på at flå et eller andet lema f ham, så hun havde noget blod at tage med til Maki

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.01.2012 14:20
han så på hende og smilte noget af det hun sagde var rigtigt, " stop nu det her din vildkat jeg ved hvad du fortager dig jeg ved du kun vil ha mit blod jeg ved alt " han fører hænderne op og ser på hende " kom med maki hun er nød til at suge det selv alt det her med at du selv skulle komme var fordi jeg vil ha dig for mig selv " og selvom man ikke skulle tro en vampyr så var det sandeheden det han sagde
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.01.2012 14:35
Hun hvæsede stadig af ham og langede ud efter hans hoved.
"Hun er for svag til at komme, takket være dig, din idiot!" snerrede hun og kom nærmere med et drabeligt udtryk i sine øjne. "Så enten kommer du med mig til hende, eller også giver du mig, hvad jeg bad om!" knurrede hun og vendte langsomt blikket, der stadig lyste med den afsindige lyskegle, hen mod hans hoved.

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.01.2012 14:47
falco smiler blot af ihsan måske vidste hun alligevel ikke hvem han var og hvad han vil ha " hører her mis maki skal ha frisk blod direkte fra årene så derfor kan du ikke bare tag noget af mit blod med lige meget hvor meget du gerne vil og jeg går ikke med dig så kom en dag med maki hvis du tror du vil kunne finde mig efter denne dag" han stiller sig tæt hen til ihsan han ser hende i øjen " kom nu du ved hvad du vil ha "
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.01.2012 14:50
Hun undgår at møde hans blik, da det ville svitse hans hoved af, og hun knurrer faretruende.
"Og hvorfor skulle jeg tro dig denne gang?" snerrer hun ude af stand til at stole på ham, "Hvad grund har du givet mig til at stole på dig? Hvordan ved jeg, at når jeg bærer hende herud, vil du ikke bare slå hende ihjel og mig med?" fnøs hun og kæmpede for ikke at springe på ham igen i raseri.

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.01.2012 14:56
selvom hun ike ser ham i øjne smiler han han sætter hånden på hendes hage og drejer hendes hovedet sådan hun bliver nød til at se på ham " der er en der sige du skal men du har intet valg " han aer hendes lidt på kinden og ser på hende afslappet
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.01.2012 15:00
Da han drejer hendes ansigt mod sig, lukker hun øjnene, så hun ikke skal flå knoppen af ham. Trods alt har hun brug for ham, og det generer hende grænseløst.
"Hvis det ikke var for Maki, flåede jeg dig i småstykker!" knurrede hun arrigt med spændte muskler over hans aen. Hendes evvne var så småt faldet i sig selv, og hendes abnorme muskelmasse var begyndt at fortage sig en smule, selvom hun stadig mere lignede et monster end lille nuttede Ihsan.

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 18.01.2012 15:12
han ser på hende og lytter til hendes ord " fint så flå mig fra hinanden hvis jeg når fortæller dig at hvisdu flår mig fra hinanden vil maki være fri fra sin tjeneste og vil kunne leve sit liv uden at tænke på at skulle opfylde mine behov " han ser på hende afventende
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 18.01.2012 15:20
"Fristende," snerrede hun, "vanvittigt fristende, men hun har brug for dit blod først! Så må vi se, altafhngigt af hvor pænt du opfører dig!" Hun fnøs, hendes muskler dirrende af raseri, og hun havde kløerne ude, mens hun vrikkede fingrene irritabelt. "Og vi skal nok finde dig, stol kun trygt på det!" hvæsede hun spydigt.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13