Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 21.01.2009 21:08
Nathan der et øjeblik havde været afsindig nervøs for hvad Damia ville sige, blev næsten helt fornærmet over hvad det var der gjorde hende så ked af det. Og så var det en...der havde kysset hende?
Det startede som et skævt smil, det blev bredere og bredre, og til sidst kunne han ikke lade være at udlede en kærlig latter. Det var et stykke tid siden han havde fået grinet sådan, og derfor blev han ved i et godt stykke tid, om det nåede at smitte Damie opfattede han ikke engang.
,,Ja undskyld, men hvordan kan det dog gå på din samvittighed? Medmindre han gjorde det mod din vilje..?"
Latteren stoppede brat, og han så alvorligt på hende. Hvis dette var tilfældet, stod den til at idioten skulle have et par på hovedet.

Nathan Grath. Kan læse tanker og forvandle sig til en ulv.
Når han er ulv er det ene øje grønt, og det andet blåt.
Han er HOMOSEKSUEL
Billed fra Photobucket.com
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.01.2009 21:18
Damia skød underlæben ud "Så du synes det er sjovt! Skal jeg så også fortælle dig om en anden gang hvor en fyr har kysset mig, og se om du vil finde det sjovt?,, bed hun af ham, og vendte sig demonstrativt om. Et sarkastisk grynt var det eneste svar, men efter en tid skævede hun over mod ham. Hun bed sig i neglen, før hun rullede om på fire ben og lænte sin krop fremad, så hendes hoved kun var få cm fra hans. "Det ved jeg ikke. Er det mod min vilje, hvis fyren kyssede mig og fløj sin vej uden jeg kunne nå at gøre noget?,,

- Avatar og profil billede lavet af mig
Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 21.01.2009 21:27
Nathan trak på skuldrene, og smilede skævt. I hans øre virkede det ikke så slemt...irriterende, jo meget, men hvis det var det eneste han havde gjort, kunne han ikke lade være med at tænke det måske ligefrem var godt for hende.
Det kunne måske få hende til at vove sig ud på kærlighedens snoede sti igen, eller i det mindste overveje det. Med en langsom bevægelse førte han hånden op mod Damias ansigt, hvor han stadig ret så langsomt satte sin pegefinger mod hendes næse, hvorefter han trykkede let.
,,Du nød det garanteret..." Et lusket smil krøb frem på det kønne ansigt.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.01.2009 21:41
"Nej jeg gjorde ikke!," protesterede hun. Med et dybt og oprigtigt suk faldt hun ned og sidde "Eller måske...,, Damia dumpede ned og ligge med hovedet i hans skød. En stund lagde hun i tavshed og kiggede på den vuggende ild i pejsen, og lyttede til de mennesker der af og til gik forbi Nathans hus. Det var underligt, hun følte på en måde, at det her også var hendes hjem, og omtalte det nogle gange som deres. En stor flok støjende fugle fløj over hustagene og slog sig ned i et træ langt borte.
"Men jeg har ikke lyst til at nyde det. Fordi han virker som sådan en fyr, der har mange piger. Han kysser sikkert alle dem han møder, og han er nogle gange så irriterende og charmerende," Damia så op på Nathan og nev hans kind "Men du er irriterende charmerende,,

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 21.01.2009 21:57
Nathan sad roligt, lyttede og betragtede Damia mens han snoede noget af hendes grønne hår omkring sin pegefinger. Kommentaren om ham, fik ham bare til at stikke tungen ud, og to små grå ulveører poppede ud fra mellem det hvide hår.
,,Mig? Irriterende?" Nogle meget hvalpelignende øjne kiggede bedrøvet på Damia, og et lille klynk kunne høres. Nathan nød at kunne spille sit "nuttede kort", og han vidste Damia faldt for den. Det gjorde hun altid. Men det kunne man jo heler ikke bebrejde hende.
,,Du har nok kun godt af at blive kysset lidt på.." han puffede blidt til hendes skulder, og tog armene bagud mod gulvet så han kunne støtte sig ordentligt.
Ulveørerne der stadig var fremme, rettede sig efter lydene udenfor de tynde mure, og han fulgte interresseret med i hvad der skete udenfor.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.01.2009 22:08
"Erh, du får mig til at lyde som en kramme bamse, der bare trænger til kys og kram,, siger hun utilfreds og stikker tungen ud, samtidig med, at hun vrider ansigt. Blikket glider ved et uheld op på hans iih så nuttede ansigt. Damia følte en ubændig trang til at kramme ham, nusse ham og spise ham til en kop te. Til hendes store irritation var det nøjagtig, hvad der skete. Eller bortset fra det med at spise ham. Hun sætter sig op og tager armene om livet på ham, hvor hun nusser til hoved mod hans brystkasse. Damia udstødte et halvkvalt bjæf. "Så det er kun mig, der trænger til kys og kram?,,

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 21.01.2009 22:15
Nathan der havde været travlt optaget af at følge med i, hvad der forgik udenfor hytten, blev overrumplet så pludseligt, at han mistede støtten fra hænderne og derfor faldt ned med Damia over sig. Det stakkels hoved fik et lille slag, men ellers var han nogenlunde uskadt.
,,Tosse..jah du trænger åbenbart til at være tæt på et andet menneske" han grinede let, og aede hende over håret. Typisk hendes humørændringer.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.01.2009 22:24
"Det er ikke fordi jeg ikke er tæt nok på i forvejen,, hun laver en grimasse, da hun kommer i tanke om hændelsen med Samson og det der var ved at ske med Kemarano. Damia ligger en hånd bag hans hoved og kysser blidt hans pande "Ov undskyld,, Damia ruller rundt, så hun ligger ved siden af ham på ryggen. Håret ligner en høstak, og dækker for hendes ansigt, hun puster det væk og stryger resten om bag øret. "Hvad med dig? Hver gang du bevæger dig udenfor en dør, ender du altid med at ligge syg i sengen eller dødeligt såret. Jeg tror faktisk ikke du har godt af frisk luft,, driller hun ham "Men du burde virkelig se at komme ud og møde nogle folk,,

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 21.01.2009 22:31
Nathan der havde fået sat sig op igen, trak på skuldrene og rystede på hovedet. ,,Mit held..Nye mennesker?" han lavede en grimasse og trak benene op under sig. Ørerne pegede fremad mod Damia, hun havde hans opmærksomhed.
,,Ikke lige min kop te.." en mørk skygge synes at glide over hans ansigt, men det skete så hurtigt at man bagefter var i tvivl om den virkelig havde været der, eller om det blot var lyset der spillede en et pus. Nathans tiltro til andre havde for tiden fået et stort hak, og for at være ærlig var det eneste han ville, at være for sig selv i ro og fred med en rar kop te i den ene hånd og en god bog i den anden.

Han er HOMOSEKSUEL
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.01.2009 22:44
"Så må vi bare finde en smag, der behager dig kære lille bror,, siger hun mildt og prikker til hans arm. "Ellers ender du med at være alene i dette tomme hus, og kom nu ikke og sig, at du har mig. Jeg kan ikke være her hver dag. Og nej... Du har ikke bedre ting at tage dig til,, hun rejser sig op og børster sin kjole for usynlige støvkorn, og forsøger at rette sin frisure, men det endte med, at hun lod det ligge frit nedover hendes skuldre. Damia går over til vindueskarmen, hvor en ensom og falmende blomst stod, og prøvede ihærdigt at blive set, og kæmpe mod sin visnende skønhed. Damia smiler varmt og giver den en barmhjertig hånd, med at spirre og vokse. Snart står den i fuld flor. Hun står og beundrer sit værk tilfreds.
"Hvad hvis jeg siger du skal? Jeg er trods alt ældre end dig,, Damia har vendt sig om mod Nathan, med hænderne i siden.

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 21.01.2009 22:51
Nathan satte sig op ad væggen ved siden af pejsen, tog det ene ben mod brystet, og lod det andet ligge ned, inden han sendte Damia et flabbet blik. ,,Jamen det kan man ikke mærke, så det tæller ikke." Den flapede hvalp rækte tunge, og smuttede op at stå. Uden at tage notis af hendes svar, forsvandt han ud i køkkenet.
Da han kom tilbage, afslørede et par kagekrummer omkring hans mund, hvad præcist det var han havde lavet ude i køkkenet. Og for at understrege dette, slikkede han sig om munden og kom med et tilfreds suk.
,,Du sagde?"
Det svært at opretholde en så flabet mine, når man så hvor smuk Damia var lige nu i det ringe lys der var fra vinduet. Håret der bare hang, klædte hende til en afveksling, og den nye kjole var flot. Vent..nye kjole?
Det havde han slet ikke lagt mærke til...

Han er HOMOSEKSUEL
Amaru Shinobi

Amaru Shinobi

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 180 cm

Amaru Shinobi 21.01.2009 22:57
Pludselig kommer en hidtil ukendt person, slentrende dovent ind i huset. "Halløj"... en pinlig tavshed kommer, da ingen åbenbart havde hørt ham. "Øhm kan jeg evt. bede om husly her, bare for en enkelt nat" kommer det lettere stammende og akavet. "Men godaften jeg er Shikamaru, og er ny her på egnen" hans blik flakkede rundt i alle retninger, for at få alle indtrykkende med. Han håbede inderligt han havde gjort et acceptabelt førstehånds indtryk
stolt af at være Kok på borgen x)
Amaru's evne er at beherske skygger, samt er meget intelligent, og til tider ret genert.
http://i198.photobucket.com/albums/aa78 ... kamaru.jpg
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.01.2009 23:07
"Nathan Grath!,, råber hun efter ham, da han bare snor sig udenom deres alvorlige samtale. Demonstrativt banker hun foden ned i gulvet, men da det ikke nyttede at blive mopset, faldt hun ned. Damia tog en dyb indånding, rettede lidt på kjolen, og lænte sig tilbage på det ene ben, med hånden på hoften.

Da Nathan endelig vendte tilbage, prøvede hun ihærdigt at bekæmpe et smil, fra at dukke frem. "Er den god?,, spurgte hun mildt, men ud fra hans udtryk kunne hun formode, at det var den. Hun var meget glad for, at han syntes om hendes kage, den var nu også bagt specielt til ham. Det gav et spjæt i Damia, da hun hørte den fremmedes stemme. Hendes blik vandrede frebrilsk over ham. Det var lidt underligt, at hun ikke havde hørt ham banke på.
"Goddag,, hilste hun venligt, og begyndte at gå støt og roligt over mod ham, men inden da sendte hun Nathan et advarende blik, der sagde jeg-vender-tilbage-til-det-senere.

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 21.01.2009 23:19
Nathan vendte sig om, og sendte den fremmede et venligt smil, og rækte hånden frem for at hilse ordentligt på ham. ,,Jeg ser intet problem i det. Mit navn er Nathan Grath, og dette" han gjorde et kast med hovedet mod Damia. ,,Er min søster." han smilede venligt til Shikamaru.
,,Det er også et skrækkeligt vejr udenfor." han kiggede kort ud af vinduet, hvor man stort set ikke kunne se noget for den tykke tåge.

Han er HOMOSEKSUEL
Amaru Shinobi

Amaru Shinobi

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 180 cm

Amaru Shinobi 21.01.2009 23:23
"M-m-mange tak for gæstfriheden" *Giver nathan hånden*
"Har i visse regler man skal rette sig efter?" "Og jeg skal så vidt som muligt gøre mig fortjent til mit ophold" et skævt smil dukker op på hans ansigt, og rødmer derefter lidt da alles øjne var rettet mod ham.

"Men jeg hedder som sagt Shikamaru Nara, er 17 år, og kommer oppe nordfra." I må endelig sige til hvis jeg kan hjælpe til i husholdningen, eller andet i måtte mangle"
Amaru's evne er at beherske skygger, samt er meget intelligent, og til tider ret genert.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.01.2009 23:38
Damia smiler "Ja, undgå at komme til skade,, siger hun drilsk "Det har vi for vane at komme,, hun sender Nathan et tvært blik, men skynder sig at sænke blikket i tilfælde af, at Nathan nu ville komme med en modsigende kommentar, eller give hende et skarpt blik. "De skal ikke tænke på husholdningen, det klarer jeg, sæt dem tilrette,, hun laver en venlig gestus med hånden, snurrer omkring, greb puden på gulvet og går mod køkkenet. Den slanke og elegante skikkelse forsvinder fra deres blikke, og efterlader Nathan til at underholde ham en stund.

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 21.01.2009 23:44
,,Her er ingen regler..udover at du skal snakke pænt.." han smilede stadig venligt, da han førte Shikamaru over til sofaen.
,,Sæt dig endelig ned" Selv trak han stolen over, som han sate ved siden af pejsen for at få godt fat i varmen. Det hvide hår sad lettere pjusket efter Damia havde væltet ham omkuld, men han tog sig ikke af det...selvom det først nu gik op for ham at han stadig havde sine ulveører ude. En smule forlegent kløede han dem, og sendte Shikamaru et undersøgende blik.
,,Så hvad laver du på disse kanter?"

Han er HOMOSEKSUEL
Amaru Shinobi

Amaru Shinobi

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Nordfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 180 cm

Amaru Shinobi 21.01.2009 23:47
Shikamaru spærrede øjnene op, Hvad var der dog med hans ører, og havde hans søster virkeligt grønt hår?

"Øhm jeg ville ud og opleve verdenen" svarede han så høfligt han kunne, trods hans forbavselse over det (for ham) unormale udseende. "Håber på at kunne få starte en quest engang" "Eller på anden vis få mere livserfaring
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Træls

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 21.01.2009 23:52
Damia så på de ynkelige rester af krummer, der var tilbage på den tallerken, hvor der engang havde været en lækker kage. Men kagen var gået til et godt formål, og Nathan havde trods alt nydt den. Hun sukkede og begyndte at vaske tallerkenen op, medens hun kogte varmt vand, til noget te.

Nathan Grath

Nathan Grath

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Samira 22.01.2009 00:01
Nathan nikkede anerkendene, lang tid siden han havde mødt nogen med så meget livslyst. Ret forfriskende faktisk. Nathan fulgte Shikamarus blik, og grinede undskyldene. ,,Ehm jah, undskyld mig.." få sekunder efter, var de puffede ører væk.

Han er HOMOSEKSUEL
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12