I sandet langs vandkanten

Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 22:14
Hun bliver ligbleg i ansigtet, ikke pga. alt den blod hun har mistet, men det faktum at hun kan risikere at miste en af sine sanser. Hvordan kan et væsen være så ondt?! Alt den angst der har fået samlet sig i hende, får hende til at forvandle sig til en havfrue, hun gør det helt ubevidst. Hun bliver et par kilo tungere, og hendes hale begynder at slå ind mod Kazoyas ben. Hun tænker ikke over nogen af delene.

Rebecca

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Reb 17.12.2007 22:18
jeg lader en finger glide ned af hans overarm.. " Well. jeg havde lidt håbet at det bare var det " Sier jeg tørt og ser hen på drengen som kommer over mod dem. Ser tilbage på Morder Drengen da han også skæver til mig, bliver egentlig overrasket, havde regnet med at hans øjne ville være mørke ligesom rasten af ham.. men istedet er de lyse, forskelligt.. det ene er mere blå mens det andet er sølv.. " Hvem er du ?"

-Photobucket..
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 17.12.2007 22:21
Da han mærker et tungt dask mod benet, bliver han lidt muggen, og slynger en klo ned over hende, for at flænse hende sådan lidt hist og her.
Han ser på Noel.
"Svar, tøs!" hvisler han slesk, inden han skæver tilbage til Rebecca.
"Kan De ikke holde ædespalten lukket?" spørger han koldt, med et grumt glimt i øjet.
Han skæver så mod fyren.
"Hvis jeg var Dem, ville jeg droppe det der med det samme.." han smiler lusket.. Kazoya er ikke bange for smerte. nej faktisk elsker han det.. sadomaschiokistiske stjernepsyko.

(Må han smadre en af hendes sanser, i så fald, hvilken? xD)
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 22:24
( Bah, må vist hellere få skrevet, at jeg smutter lige om lidt, og lovede Noel her at lade Taitan tage hende med til helbredelseshuset.. o_< )

Han fnyser en smule irriteret, af Kazoyas ord. Ved synet af Noel som bliver til en havfrue, giver ham et strejf af undrelse i blikket. Flammer svinderne dog kun svagt væk, og er nu, kun halvt så store som før.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 22:24
((Ingen må røre lille Noels sanser XD...))

Hun græder og har svært ved at stoppe nu. Det hele virker så håbløst og uvirkeligt. Gid det hele barevar en drøm, et mareridt, og så lige om lidt ville hun vågne op, ude i skoven. Men hun ved godt at det er virkelighed. Hendes øjne er blevet helt røde pga. hun har grædt så meget nu. Hun svare ikke engang på hans spørgsmål

Rebecca

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Reb 17.12.2007 22:28
Jeg kaster håret tilbage og ligger armene over kors. " Du svarede mig ikke på mit spørgsmål.. " Siger jeg og ser mod ham, selv om hans blik er mod fyren. Selv skæver jeg lidt mod ham, og så mod pigen som ligger med blodet om sig og med en fiskehale som skinner lidt.. Pokkers Krafter, tænker jeg misundeligt før jeg igen placere blikket på morder drengen..

-Photobucket..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 22:32
(Mjeh.. er nød til at sætte ham på frys nu. Men vi lader bare som om han intet gør, og bare står og glor.. xD)

/frys med Taitan her o_<
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 17.12.2007 22:33
Han bliver lettere irriteret, og kaster Noel over mod fyren.. Kazoya har fundet et mere spændende offer nu. Så han vender fronten mod Rebecca.
"De kan jo betegne mig som dæmonen der spiste af Dem." han smiler grumt.. han er nærmest indsvøbt i Noels blod..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 17.12.2007 22:34
Hun bliver selvfølgelig bare smidt over mod Taitan, og lander hårdt i sandet, kun kort tid efter, er hun besvimet. Hun forvandler sig ligeså stille tilbage til et menneske, pga. her er for der for tørt, til at hun kan blive i sin havfrue form.

//frys >_<... Så ingen rør noget herover

Rebecca

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Reb 17.12.2007 22:38
Jeg ser efter pigen som bliver smidt brutalt over til drengen Pas nu på hende ! Tænker jeg, men hans næste ord får mig til at vende blikket mod drengen med de mystiske øjne. " Og du kan så betegne det som dagen hvor det ikke sker " siger jeg spydigt. ihh.. Jeg skulle bare aflede lidt opmærksomhed..

-Photobucket..
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 17.12.2007 22:43
"Skal vi vædde?" spørger han med et grumt grin.
Han fastholder de kolde øjne på hende, som ligenu begge er sølvfarvede.. morderiske.

(Undskyld men jeg gider altså ikke fryse! >__<;; Rebecca- kan vi ikke flytte os til et andet sted? gider ik fryse -_- )

Rebecca

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Reb 17.12.2007 22:48
(( Joeh klart.. ^^;; Ehm.. ))

Ser lidt på ham med begge øjnebryn oppe i et halv afslappet udtryk mest fordi jeg ikke kan fatte at jeg syntes han var pæn da jeg først så ham, nu skal jeg så blive hans aftensmad.
" Nej.. Jeg taber altid .. Når hyg dig, jeg tror bare jeg vil smutte hjem " Siger jeg, og vender rundt og begynder at gå. Egentlig er jeg ikke som sådan bange for ham, mere bange for hvad han vil gøre...

-Photobucket..
Kazoya Lorencha

Kazoya Lorencha

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 294 år

Højde / 172 cm

Cassa 17.12.2007 22:52
Han ler grumt.. Han hæver en arm mod sandet, hvisler en besværgelse, og op af sandet dukker den mest hæsligt udseende helvedes hund, der nogensinde har set morgendagens lys.. eller månens lys i dette tilfælde.
Han springer op på ryggen af det frådende uhyre, og forsvinder afsted i natten.. Hvad Rebecca ikke ved, er at han følger efter hende, så snart hun er på vej et nyt sted hen...

Rebecca

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Reb 17.12.2007 22:54
(( Skriver et sted i byen ^^ )

Stryer håret om bag øret og lytter intens mens jeg går. Men hører så nogen lyde, vinger tror jeg, Men har ikke i sinde at se efter. Jeg går bare hastig væk XD

-Photobucket..
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 18.12.2007 19:40
Da Noel lander i sandet, og de to andre forsvinder væk, sætter han sig ned på knæ, ved den blåhårede pige. Han bider sig hårdt i underlæben, og ryster kort på hovedet af sig selv, inden han presser armene ind under Noel, og løfter hende op i sine arme. Egentlig har han altid sagt at Noel vejede intet, men alligevel. Alle vejer en jo noget, men han havde besluttet sig. Lige meget hvad, skulle han nok få hende hen til helbredelseshuset. Roligt, en smule svajende, da han ikke normalt går med ekstra vægt, bevæger han sig imod helbredelseshuset.

//Out 8D

Zunix

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zunix 24.12.2007 01:29
Hun går i kanten af stranden og synger.
Det er så længe siden at hun har været her i landet, hun har virkelig savnet at være blandt andre magiske væsner, men hun har ikk mødt nogen som helst siden hun kom tilbage. Derfor er hendes sang trist, men smuk.

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 24.12.2007 01:34
Cassa sidder et laaaangt stykke fremme fra kvinden.. han sidder på en klippeblok, lille og afrundet, med en håndskåret violin lagt til halsen.. stille lader han violinbuen kærtegne strengene.. ganske blide og smukke toner, meget dæmpede siver ud fra den.. Cassa er iført en frakke, som går til knægene i sort, et par skulderplader, og en kappe der går ud derfra.. hans bukser er ligeså sorte, og med knæstøvler udenpå.. hele hans sæt tøj er præget med smuk udsmykning.. handsker med smulle sølvplader til at beskytte mod slag og sådan når han er i kamp... han ser op på månen, som er dækket let af skyer, men dog lyser den stadig.

Zunix

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zunix 24.12.2007 01:41
Hun kan høre violinens smukke toner i vinden og spejder over på Cassa som tryller dem frem af det praktfulde instrument.
Stille danser hun rundt til tonerne og nynner de samme smukke toner.
Vinden danser i hendes hår og kjole og bølgerne bruser om fødderne på hende.
Stjernerne glimter smukt og månen skaber en romantisk stemning

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 24.12.2007 01:42
Cassa har ikke bemærket hende endnu..
Han lader fortsat buen skabe flere toner.. de smukke toner.. en gammel italiensk sang, som han lærte helt fra barns minde..
Han har lukker øjnene en smule.. pålandsvinden får hans lange kappe til at blafre bag ham i bløde buer, og løfter det sorte hår op, så det flagrer dynamisk i vinden

Zunix

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Zunix 24.12.2007 01:50
"Hvor er det smukt"
Siger hun til sig selv og danser videre.
Hun e nået helt hen til ham, hvor hun står og kigger på ham, mens un svejer stille med til de smukke og magiske toner
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 8