Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
han ser på hende med tåre i øjnene, og krammer sin hvalp..
"du.. er.. ond" hvisker han og løber ind i soveværelset, med sin hvalp.. han aer den over hovedet og sidder og græder
hun løfter sin lille datter op og går nervøst hen og åbner døren nu vil han helt sikkert forlade mig.. og det der heller ikke noget at sige til tænker hun knust
hun ser op på ham ,,hej skat" siger hun forsigtigt og smiler
"jamen anzu" han omfavner hende kærligt og passer selvfølgelig på pigen "jeg vil aldrig forlade dig... heller ikke om du så fik en million børn.. jeg vil våge over dem hvis det var mig der skulle være faderen.. men samson er gået for længst over stregen.."
hun nusser sig godt ind til ham
,,men jeg ville have børn med dig.. der sidder en søn og er vred på mig inde på værelset.." hun sætter datteren ned og holder godt fast om ham
,,jeg vil så gerne have børn med dig.. i stedet for alle andre.." hun græder meget
,,undskyld jeg er sådan en skuffelse.." siger hun vildt knust og har bare lydt til at løbe sin vej og græde mens hun løber, men kan ikke få sig selv til det
"du er ingen skuffelse... folk er onde...nogle er søde men andre er onde..men jeg elsker dig, og det er det vigtigste. du er det bedste der er sket i mit liv.. jeg har ingen familie... har aldrig haft nogen.. ingen har holdt af mig..jeg har følt mig ensom" han knuger hende ind til sig
,,jeg elsker også dig" hun holder godt fast om ham og har en flænge over sit ansigt selvom det er svært at se.
,,jeg elsker dig så højt at jeg ikke kan beskrive det med ord.."
,,selvfølgelig" hun slipper ham blidt
,,jeg har kun givet drengen et navn, ved nemlig ikke hvad pigen skal hedde endnu" siger hun venligt og løfter hende op