Nearyn Darkstar 26.04.2007 20:42
Nearyns rasende udtryk falder hurtigt til ro, men da Abby spørger hvad han vil gøre smiler han et ulvesmil. "Det vil du få at se, tåbe. Jeg aner ikke hvad du laver her, men jeg vil få dig til at fortryde det." Han rækker ind under sin jakke og fremdrager en jernring der kan åbnes og lukkes Den er tyk og ser stabil ud og den har en lille hvid sten i sig. Han går hen til abby. "teleportation?, usynlighed? hvordan du end kom fordi mine vagter så vink farvel min lille ven" Han ligger jernringen omkring hendes hals og siger "Lås!" kommanderende. Stenen lyser rødt og hængslerne som gjorde det muligt for ringen at åbne og lukke, samt det punkt hvor enderne mødes. bliver Ildrøde og varme. Det gør virkelig ond et kort øjeblik og så bliver al luften suget ud af dig da din magiske kraft bliver revet ud og forseglet i stenen. Du kan sagtens mærke din magiske gnist og du ved at du kan genvinde din magi med et par timers hvile, men hver gang du mærker bare lidt så suger stenen det ud af dig. "Shina, Zamora. Herind" Nearyn kigger på hver side af sig for at indikere at de skal tage plads ved siden af ham.
Vagterne bag dig trækker blankt og lægger deres sværd mod din hals. Jeg selv tager den klinge du brugte til at skære renatika med.
(Hvis du har en indvænding så giv lige lyd. Det er rimelig meget jeg gør i her og hvis du har et eller andet trick der kan bryde min dominans så er du velkommen til at bruge det).
Lavet af mig
-Profil:
http://www.saphiri.dk/krystallandet/viewtopic.php?t=2863
Er imun overfor tankelæsning, tankemanipulation, sansemanipulation og andre i samme gruppe.
Hører selv den laveste hvisken.
Ser selv usynlige væsner.
Læser tanker.
Bærer af Via Sanguines.
Leder Af Den Hvide Lotus
Rød tekst er kropsdominans
Blå tekst er tankedominans
Obey Your Master