Krostuen: Denne tråd er altid åben :D (Gammel)

Ohjah Makur

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 190 cm

Arkk 17.06.2009 18:48
Ohjah gik og nød den dejlige dag midt i byen, bland menneskers summen af travlhed, imens han bare drev hen ad gaden med sin djep i munden. Veltilfreds tog han sig et hiv, og rystede let på hovedet over disse menneskers travle liv.

Han tågede lidt, men hans blik blev med et eftertænksomt og han smaskede kort. Yup, den var god nok... han var tørstig..
Han hev fat i den nærmeste og fik vidst hvor kroen var. Med et afslappet tempo gik han hen til kroen og ind i den lumre krostue hvor enkelte folk sad og hyggede sig.
I sin tilstand var han lettere ligeglad med andres tanker om den store mand han var og hvor skræmmende han måske så ud, så han rakte hånden venligt i vejret til syne af hvem end der vendte sig og kiggede.
Med endnu et lille hvæs af sin djep trissede han roligt hen og stillede sig ved baren ved siden af en besynderlig dame.

"Yo! Barmand! kan jeg ikk lige få mig noget mjød eller hva i har!" sagde han med et smil og betragtede damen ved sin side...... men vent! Det var sq ikk nogen dame... troede han...
Ohjah fik sin øl, sad og sippede lidt til den, men kunne til sidst ikke holde sig og fnisede i det han vendte sig mod Hoshiro og spurgte: "Jeg er frygtelig ked af at spørge om det her, men er du en dreng eller en pige, for det kan være jeg har røget lidt for meget urt, men jeg kan ikke gennemskue det!"

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 17.06.2009 18:51
Kinzu træder forsigtigt ind i kroen. Det første han bemærker, da han træder ind, er at de få personer der er i kroen, vender deres hoveder for at se på ham. Sådan gør folk jo altid når en nyankommen åbner døren af ren og skær instinkt, men Kinzu bryder sig ikke om deres blikke og skynder sig derfor at styre direkte hen imod det tætteste bord. Det er et bord, der står tæt på baren, for ved alle de andre borde sidder enkelte eller et par menneske, og han vil helst sidde alene. Mest mænd, for det er jo trods alt dem, der for det meste går ud for at drikke.
Manden ved bordet overfor Kinzu sidder og glor i hans retning. Kinzu tror først, at manden kigger på ham, og skynder sig at slå sit blik ned i bordet. Men da han forsigtigt vender sig om for at skæve imod baren, får han øje på en kvinde - eller er det en mand? Det er svært at se, for personen har langt hår og en underlig slags kjole på, men alligevel ligner han ikke en mand. Det må være ham, som manden overfor Kinzu kigger på.
Og jo, det er rigtig nok, for da Kinzu igen kigger på ham, ser han, at mandens blik er vendt imod den langhårede mand ved baren. Han rejser sig op, tøvende. For vil det være uhøfligt at spørge ham, om han er mand eller kvinde?
/Kinzu Izmir
15årigt gadebarn med evnen til at kontrollere is

Billede herfra
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 17.06.2009 18:57
Hoshiro får sit glas med rødvin og han hørte godt der kom andre ind i kroen, som han let betragtede og han vendte sig i retning af hvor der kom en lyd fra.
Det var en anden mand der havde sat sig ved siden af ham og efter han havde stillet ham det spørgsmål kom han med et mindre fnis.
"jeg ved nu ikke rigtigt, kunne du tænke dig at finde ud af det måske?" sagde han drillende tilbage og selv om han nu var en mand, så løs hans stemme temmelig blid og lys som hvis det havde været en kvinde.

Han bemærkede godt knægten der var kommet ind lidt efter og nogle folk der havde siddet og nedstirret ham og det havde gjort ham en smule bekymret, nu så knægten heller ikke ud til at have særlig mange penge, nej han lignede mere en gadeknægt og det fik Hoshiro til at få en lidt dårlig følelse.

Kinzu Izmir

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 169 cm

Kinzu 17.06.2009 19:05
Kinzu kigger opmærksomt på manden for at høre hans svar, men det får han ikke meget ud af. Ærgerligt lader han sine hænder hænge slapt ned langs siderne. Han ved egentligt ikke, hvorfor han så gerne vil vide om manden virkelig er en mand eller en kvinde. Men hans hår og hans tøj og hans ansigt er så anderledes, at Kinzu af en eller anden grund gruer efter at få svar.
Han overvejer hurtigt om han skal spørge manden – måske han hellere vil svare ham, end han ville svare ham den anden fyr. Selvom der ikke er stor sandsynlighed for det, tager han alligevel et par tøvende skridt fremad.
Men op til baren når han ikke, for pludselig er der en eller anden der råber noget efter ham. Det viser sig at være en ældre kvinde, klædt i en lang, dyr kjole. Hun bryder sig åbenbart ikke om, at folk fra gaden som ham befinder sig i kroen.
Han kigger en sidste gang på den to mænd, før han hurtigt finder vej ud af kroen igen.

((Jeg bliver nødt til at gå igen… Jeg havde glemt, jeg skal i biografen ^^; ))
/Kinzu Izmir
15årigt gadebarn med evnen til at kontrollere is

Billede herfra

Ohjah Makur

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 190 cm

Arkk 17.06.2009 19:07
Ohjah lyste op ved Hoshiro's bemærkning, grinede varmt og sagde: "hahahaa.. hvis jeg en dag var til fyre, ville jeg måske overveje det, men jeg tror jeg nøjes lige i denne omgang"
Ohjah rystede let på hovedet imens han stadig småklukkede og tog sig et hiv af sin djep. Han pustede ud og duftede til den søde duft urtens røg afgav, og kiggede lidt uopmærksomt rundt i lokalet.

Straks opdagede han den lille knægt der så nysgerrigt på hans med-tvivlsom-sexualitet ven, og Ohjah smilede bredt til ham og nikkede ad ham.
"Hey knægt kom herover!" sagde han glad og vinkede ham hen til dem.

"Seriøst... svar mig ærligt.. hvad ville du sige denne person var? en dreng eller en pige?" sagde han lunefuldt og pegede på sin nye ven.
forventningsfuld sad han og smilede til dem begge, men drengen smutter ud igen.
"nåe.... han var måske lidt skræmt af mit udseende... eller dit"
grinede han.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 17.06.2009 19:12
Da knægten var gået kiggede han først lidt efter ham, men da han var forsvundet lod han sit blik falde over på hans mørke ven.
han grinte igen kort og lænte sig lidt hen imod ham som om han ville viske noget.
"hvad tror du da jeg er?" spurte han så og lænte sig så tilbage i stolen med benende over kors mens han blinkede flirtene til Ohjah.
Derefter tog han sit glas med Rødvin og tog en enkelt tår af den, mens han afventede svar fra ham.

Ohjah Makur

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 190 cm

Arkk 17.06.2009 19:23
Kækt fnøs Ohjah imens han kiggede manden/damen i øjnene.
"Jeg ville skyde på en mand, da kvinder ikk er nemme nok til at begynde at snakke sådan til en stor sort fyr som mig!" klukkede han og tog en slurk mere af sin øl.

Blanding af øllen og urtens effekt var dejlig beroligende. Ohjah følte det var på tide at finde lidt mere ud af hvem denne person var, så han stillede øllen og rakte hånden frem til et håndtryk.

"Nå, tiden er vidst kommet til en kort præsentation. Jeg er Ohjah, søn af en simpel fisker og en nyder af alt hvad livet kan byde på." sagde han med et venligt smil på.

"og nu er jeg mere end nysgerrig for at finde ud af hvad og hvem du er min ven." sagde han højtideligt og tog et hvæs mere af sin djep.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 17.06.2009 19:30
han fniste kort af det den anden sagde og syndes at han var særdeles morsom.
"mit navn er Hoshiro men folk kalder mig Dragekvinden Hoshi, men i dit tilfælde kan du bare kalde mig hiro" svarede han ide han tog den andens hånd som et goddag ide ham smilte venligt.
"men som sagt er jeg en mand, dog med en del Kvindelige homoner så det er nok derfor jeg ligner så meget en kvinde, og nok også på grund af tøjet" igen fniste han kort og tog sin hånd til sig igen og betragtede kort Ohjah igen.
"jeg er søn af en lidt rig familie, min far var meget rig dog er han død så jeg har levet det meste af min tid med min mor og 3 søskende alle 3 piger" sagde han så lidt efter med en rolig tone.
Igen drak han lidt af sin rødvin.

Ohjah Makur

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 190 cm

Arkk 17.06.2009 19:37
"Wooow wow wow... det var noget af en familie må jeg sige! Og hvordan har din moder det med dine lidt........ feminine attributer" fnisede han igen, dog velmenende

Ohjah sniffede kort til sin djep der var ved at være røget til ende. Hmm... det var da alligevel gået stærkt med den djep... det var lige godt satans.. godt han havde mere end nok i sin taske, tænkte han imens han smilede lidt ved sig selv.

han skulle lige til at sige noget, men så glemte han det igen.... han kiggede kort blankt ude i luften men kom så i tanke om hvad det var han ville sige.

"nåja! og hvorfor bliver du så kaldt dragekvinden, altså bortset fra du jo ikk er en kvinde som du siger så er det da en underlig titel Hiro" bemærkede han imens han tog sit glas til munden.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 17.06.2009 19:43
han smilte bare roligt ved deres samtale og nikkede roligt til det med familien.
"min mor er ligeglad... hun hadet mig og hader mig stadig fordi jeg avede hele min fars arv, og fordi jeg var den eneste dreng i familien, da hun helt ville have piger så jeg er lidt ligeglad med min mor" sagde han og drak det sidste vin ud fra sit glas og stilte det på bordet, hvor han så kiggede på ham igen.

"tjaaa folk kalder mig det fordi de fleste er faldet i kamp imod mig, jeg kan styre en af de stærkeste og mest farligste magiske væsner i denne verden" sagde han og smilte roligt.
"jeg har magten over en drage og jeg har navngivet den Nimue" sagde han så lidt efter.

Ohjah Makur

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 190 cm

Arkk 17.06.2009 19:52
Ohjah's øjne lyste op som et barns ved juleaften. Han drejede straks hovedet og betragtede Hiro lidt skeptisk men på samme tid vidste han godt det ikke kunne være løgn.
Hiro virkede ikke som en løgnagtig type, så Ohjah troede godt på ham.

"Du har din egen drage? Shit man, hvorn får man fat i sådan et monstrum? Jeg har altid hørt de skulle være enormt sjældne og uhyre aggresive... og..."

Ohjah afbrød sig selv da han var dybt imponeret og tog sin djep til munden for at slappe lidt af igen, men djeppen var vidst røget til bunds... hmm... øv oss, men intet problem der ikk kunne klares.
"øjeblik" sagde han med et kækt smil
Lynhurtigt greb han ned i sin taske med den ene hånd, og i sin lomme med den anden. Han fiskede et stykke papir op, og et stykke tør urt fra tasken og startede med at smuldre og rulle den sammen. I løbet af nul komma fem sad han igen med en perfekt djep, og Ohjah kiggede stolt på den og bad barmanden om noget ild.
Da han fik ild til den og tog de første gudelige hvæs, kiggede han igen på Hiro.
"Sådan, bare fortsæt og sig endelig til hvis du ville have et hiv eller to for der er mere end nok til en ven af mig" sagde han glad og viste djeppen hen mod Hiro
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 17.06.2009 19:57
"ja tro mig det var også svært at mestre den magiske evne til at kontrolere dragen" svarede han rolig men nåede ikke rigtigt at sige mere da den anden pludselig stoppede ham i at han skulle ned i sin taske og tage nogle urter frem, det var yderst spænnende hvad han lavede derefter og han betragtede kort djeppen
"hvad er det der for noget ?" spurte han så lidt efter da han entlig havde lyst til at smage det, men også ville vide hvad det var.
der var begyndt at være færre og færre mennesker i kroen efterhånden, men der var aligevel ikke så mange aligevel i forvejen.

Ohjah Makur

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 190 cm

Arkk 17.06.2009 20:05
"Ja helt sikkert det må ha været svært" udbrød Ohjah efter at have hevet sig et ordentligt hvæs og roligt pustede røgen ud gennem næsen.

Ohjah lyste lidt op ved interessen i hans urt.
"Hva det er? Min ven guderne har forbarmet sig over mennesket og givet denne urt fra sig. Sjov historie hvordan jeg fik det, for det går helt tibage til min ungdom med min bror i vores lille havneby."
Ohjah stoppede kort op ved tanken om sin bror.... han savnede sin bror, og ville alt for gerne dele en djep med ham igen, men Hiro så ud til at være frisk nok så han smilede bare og fortsatte.
"Jeg fik det af en handlende på gennemrejse, og denne taske jeg har det i, holder aldrig op med at levere mere fra sig! det er genialt! ryger du af det, bliver din krop totalt afslappet og du tænker alverdens underlige tanker der ellers undslipper mennesket pga livets trænglser og kvaler."

Han kiggede med et drømmende blik ud i luften og sagde så: "følelsen af total fred indeni, og de mest awesome grineflip i denne verden!"
Ohjah vinkede lokkende djeppen hen til Hiro igen med et lumkst smil.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 17.06.2009 20:10
han så overvejende på djeppen og tog den så i hånden hvorefter han efter lidt tid hvor han skulle tænke, så tog den op til munden og tog så et stort og langt sug fra djeppen.
Efter lidt tid så han helt mærkelig ud i hovedet, mere som om han var skæv og ikke lige var ham mere.
"wooow du har ret det er en mega sjov følelse, det er som om rummet svæver" sagde han og kom med et lallet grin.
"det er en meget sjov følelse, hehe jeg har aldrig oplevet noget som dette før" sagde han så og smilte stort og var pludselig blevet meget lallet og mere glad en før.

Ohjah Makur

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 190 cm

Arkk 17.06.2009 20:18
Ohjah kiggede imponeret på Hiro med munden åben i et stort smil da han tog hivet og brummede tilfreds, da han godt vidste hvad første gang gjorde ved folk.

Med et smil tog han djeppen tilbage og tænkte at han bare lige sku gi det nogle minutter, så skulle der nok ske ting og sager.
Efter nogen tid kunne han godt se på Hiro at urten var begyndt at have sin effekt. Han sad og dinglede lidt med et lallet grin, og da Hiro så kom med sin bemærkning brød Ohjah ud i en høj latter der fik de få folk der var til at vende hovederne.
Ohjah holdt sig til maven og kunne ikke stoppe med at grine over Hiro, for det var hjertevarmende at dele urtens følelse med en anden.

"Det er noget seriøst nice stads har jeg ret?" klukkede han med en tåre i øjet.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 17.06.2009 20:23
han grinte selv temmelig fortumlet og var mindre skæv på det der urte halløj.
"jo det er noget virkelig godt stads, bedere en det jeg pleger at ryge derhjemme, man får en helt sjov følelse af det der" sagde han ide han rejste sig op og stoppede en forbi passerende mand der skulle til at gå forbi dem.
Hoshiro tog fat i hans hænder og svinget ham rundt ide han gav slip og manden var lige ved at vælte, men kom dog væk og skyndte sig ud af kroen igen.
"hold da op hvor føler jeg mig dog aktiv, det er ligefør jeg næsten fik lyst til at danse" sagde han og kom med et mindre fnis bagefter.

Ohjah Makur

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 190 cm

Arkk 17.06.2009 20:35
Ohjah grinede og fulgte fnisende efter Hiro ud af kroen, hvor han stillede sig op ad kromuren og lukkede øjnene. Han nød en sagte vind der rørte sig på gaden, og urten forstærkede følelsen af vinden.
Det var i sandhed en gylden følelse, tænkte han ved sig selv, og lukkede igen øjnene op.

Han rystede grinende på hovedet ved synet af Hiro der næsten dansede rundt på gaden. Fuldstændig ligeglad med folks undrende blikke traskede Ohjah hen og løftede Hiro op på skulderen og svingede ham kort rundt inden han satte ham ned igen.
Det var alt for sjovt at se den lille mand trisse svimmel rundt.

Ohjah kiggede eftertænksomt i en retning, for nu kunne han mærke tiden var kommet til at komme på vejen igen. Sulten havde for længst indfundet sig, og Ohjah havde lyst til fisk!
Han gik roligt hen til Hiro og tog hans hånd i et fast greb.

"aaaah min ven tiden er kommet hvor jeg begiver mig videre på min færd. Det har været en fornøjelse og et privilegium at møde en spændende person som dig.
Måske næste gang kan du vise mig din drage og tage mig på en lille flyvetur!"
sagde han smilende.
Han kiggede roligt på Hiro og ventede på hans svar.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Foxy 17.06.2009 20:39
Han lod sig bare blive svinget rundt ide han let grinte og tog armende ud til siden som om han ku flyve og da han blev sat ned igen smilte han bare stort til den anden.
"orv du skal allerede gå det var da vel nok trist" sagde han ide han så let nejede til ham.
Derefter gav han ham et lille kys på kinden, hvorefter han gik lidt væk igen.
"med glæde jeg vil da virkelig gerne give dig en flyvetur, nu får vi at se om Numue vil give dig det, vi ses nok en anden gang" sagde han ide han vinkede farvel og forsvandt også selv væk fra stedet..

// out

( skal smutte nu også nemlig XD)

Ohjah Makur

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 190 cm

Arkk 17.06.2009 20:47
Ohjah grinede ved kindkysset og nejeriet.
"For satan mand, du gør det sq ikke let for nogen at gennemskue hvad du er, men det er en fair sag!"

"Jeg er sikker på vi mødes igen, så ha det godt indtil da min ven. Lad os se om din drage flår mig levende" sagde han kækt og vendte væk fra Hiro.

Højtideligt tog han djeppen til munden og hev til imens han traskede livligt hen ad gaden. Endnu et spændende bekendtskab er gjort, og så ligefrem en fyr med en drage!
Ohjah blæste små røgringe ud i luften og hilste pænt på en simpel bonde der passerede på gaden. Med et smil på læben traskede han ud af byen mod den nærmeste sø, for nu sku der fiskes!

((ku godt mærke det og jeg ska oss koncentrere mig om noget andet lige nu :D))

//out
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 29.06.2009 19:08
Hauru kommer roligt gående ind i kroen. Han har fået revet sig ud af Anzus greb på halvvejen, og er derfor ikke klar over om hun har fulgt med, da han ikke har set tilbage på vejen. Han stopper så op og ser sig kort om, før han vender sig om mod døren og venter på Anzu.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0