En mindre lysning

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 07.01.2012 23:49
Falco stopper kysset kort inden han væser af hende og bider hende i halsen men kort og der vil ikke ske noget med hende ved det kun at hun for mærket af to tænder, hans hammer hans hænder ned i stenen og den flækker midt over han er klar til at tag hende nu og her hvis det var det hun ville han løfter hende op bær hende hen på noget blødt græs hvor han ligger hende ned og ligger sig oven på hende og begynder at trække sig op i hende groft
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 07.01.2012 23:55
Al fornuft er borte, da han bærer hende hen på græsset og skubber sig op i hende. Det gør ikke ne gang ret ondt på hende, for hun er vant til et grov omgang. Hans bid generede hende en smule, men ikke mere end det, og i rusen er det glemt lige så hurtigt igen. Hun slår benene om ham og holder sig tæt ind til ham et øjeblik, hvor hun trækker fingrene over hans ryg, før hun lsner lidt op, så han kan bevæge sig mere frit.

Base: autumnpixels doll af mig
Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 08.01.2012 00:00
han bliver ved til han til sidst ikke kan mere, rundt om dem lå en masse græs og jord som falco havde haft sine hænder i og kastede rundt med, hun vil nok ha noget i pelsen falco havde græs på ryggen og i hovedet og hans hænder var helt brun af jord.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 08.01.2012 00:08
Da han endelig ikke kan mere, holder hendes ben ham tæt ind til sig, så væskerne glider så langt op som muligt. Hun er lidt grisset til, men det rører hende ikke i sin nuværende tilstand. Omsider slipper hun ham, så han kan gå fri, og lidt fornuft vender tilbage i hendes hoved.
Åh nej, Ihsi, ikke igen! tænker hun frustreret, Du mistede kontrollen igen ... Måske skulle jeg spørge Kijo om hjælp så min mave ikke kan gøre det her igen.
Hun ser op på ham, bliver liggende på jorden et øjeblik, før hun forsøger at sætte sig op.

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 08.01.2012 16:47
falco rejser sig op og bøster sig ren hans bluse var lidt for revet, han så på ihsan og smilte han vidste at hun ikke vil få det blod som hun troede hun ville så hun vil nok blive sur men det var han ligegald med, så vil hun nok angribe ham men det vil han være klar på. Nåh du kunne jo godt når det kom til sykket
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 08.01.2012 16:50
Ihsan kommer hurtigt på benene og holder igen hænderne bag ryggen for ikke at flå ham i småstykker.
"Nå, nu har jeg vist gjort mere end min del af aftalen. HVor er din del?" spørger hun køligt. Nu hvor hormonerne er tilfredsstillet, kan hun bedre være sig selv igen. Hun går et skridt nærmere og ser let advarende på ham; han skal end ikke begynde på at snyde hende.

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 08.01.2012 17:01
Falco smiler lidt til hende stol aldrig på en vampyr aldrig han trækker hætten over hovedet og vender sig om og skal til at gå der fra, men han havde et øje til hende sådan han vidste om hun vil angribe ham, så han var på vagt for han vidste at hun gjord det for maki og hun vil nok ikke blive glad
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 08.01.2012 17:05
Vrede og frygt for Maki opfylder hende og mangedobler hendes styrke, da hun sætter af i ét spring hen mod ham for at vælte ham omkuld, mens et brøl født af desperation undslipper hende; højt, øresønderrivende og skrækndjagende, og hun har kløerne ude denne gang, klar til at slå ham ihjel om nødvendigt. Musklerne bølger under hendes pels og spændes i så skræmmende mængde, hendes hud næsten springes, og hun ligner en bodybuilder lige pludselig. Hendes brøl fortsætter i det uendelige, mens hun stadig hnger i luften på vej mod ham.

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 08.01.2012 17:08
falco smiler lidt dumme kat han venter til sidste øjblik og da hun er få cm fra ham flytter han sig så hun ikke rammer ham, falco vil være et skridt foran hende så det vil være dumt af hende at angribe ham hører her misser jeg ved hvad du vil gør ved mig hvorfor ikke bare se det i øjne og bare opgive det hele han stod og afventede hende igen
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 08.01.2012 17:11
"Fordi du dræber min veninde!" snerrede hun og sprang igen, denne gang med kløerne strakt helt frem, så månens skær reflekterede i dem, og hun viste sine tænder i en drabelig snerren, mens nakkehårene og dem på skuldrerne stod lige op i vejret. Hendes ansigt var et slørret billede af ren raseri og angst, men ikke angst for sig selv. Ihsan ser fuldstændigt rødt og tænker ikke på andet end at slå ihjel, og hendes instinkter slår ind og skubber hende til det yderste. Hvad end han gør, så har hun staminaen tila t fortsætte denne jagt i timevis!

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 08.01.2012 17:14
falco ryster på hovedet det var som om hun ikke kunne forstår hvad han sagde, hendes angreb blev igen afviget du skal vide at maki vil overleve med mit bold men det vil hun ikke når hun skal føde barnet i maven vil spise hende op inde fra da han/hun også skal have blod han stille sig lidt væk fra hende
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 08.01.2012 17:18
Ihsan er hurtigt på krigsstien igen efter at have ramt jorden, og hun er af sted igen i et spring og med et brøl. Som sekunderne går, bliver hun mere bange, og hendes kræfter og muskler vokser. HEndes magi er i fuldt flor, og hun har adgang til langt større styrke end det er fysisk muligt at forestille sig. Hendes krop er deform af musklernes aftegninger på hendes krop, og hun har nærmest forvandlet sig til et monster for øjnene af ham. Et monster, hvis spring er hurtigere end hendes normale, grundet de enorme benmuskler. Hun når ham og slår ud efter ham med kloen med de dødsens skarpe kløer.

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 08.01.2012 17:22
falco kan godt mærke hvordan han for mere svært ved at undvige hendes angreb også selvom han er 23 sek foran hende hvergang " stop dig selv og hører efter hvad jeg har sagt til dig falco undviger et angreb med nød og næbe en af hendes kløer for fat i hans arm og en rift kommer til syne meget flot, men stop
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 08.01.2012 17:25
Hun lytter ikke; raseriet har overtaget hende i en sjælden grad, og hun springer efter ham igen og flår efter ham, bidder efter ham, hendes bevægelser hurtige, faste og chokerende præcise. Hun er færdig med at snakke med ham, og nu Maki ikke er der til at stoppe hende, skal hun flå ham til småstykker, som hun har længtes efter at gøre så mange gange siden hun har mødt ham.

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 08.01.2012 17:44
han undviger hendes angreb og kun små rifter kommer til syne på ham, men det mærkede han ikke rigtig man kunne kun se dem på ham, han bruger sin hurtighed til at forsvinde væk fra hende, så for andre folk synsvinkel vil man blot kunne se en sur missekat jagte en person man kun kunne se 5 sek afgangen
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 08.01.2012 17:52
Hun bruger sin lugtesans til at jagte ham rundt, og hun spæner af sted så hurtigt, hun kan følge med ham. Hun brøler og hvæser, hendes kløer langer ud efter ham fra tid til anden, og hun bliver mere og mere angst, jo længere tid der går, hvor hun ikke kan få fat i ham, og musklerne vokser stødt og gør hende hurtigere og stærkere, og hun begynder til sidst at hale ind på ham.

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 08.01.2012 17:58
falco vidste at på et eller andet tidspunkt måtte hun også blive træt men på den anden side kunne han tag røven på hende stop og du skal nok få det blod som du vil ha falco vidste godt at hun nok aldrig vil stoppe men han havde dog et es i bag hånden et es som vampyr altid havde på sig
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 08.01.2012 18:02
Hun hører ham ikke en gang, fortsætter bare jagten med uforringet styrke og stamina og flår efter ham med et rasende brøl, der næsten kunne få jorden til at ryste.
Pludselig ud af det blå, begynder hendes øjne at lyse i en klar, hvid farve, og en stråle af skadeligt lys, der brændte sig vej gennem de træer, det faldt på, og uden at tænke over det, blind for cokket over dette nye, retter hun bare blikket mod Falco igen. Det hele er oplyst af det hvide lys, og hendes syn er som på en solklar dag. Hun ser ham så tydeligt, mens hendes lysstråle når kanten af hans hætte for at sætte den i brand.

Falco Salvator

Falco Salvator

Krystalisianer

Forvirret Træls

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 223 år

Højde / 182 cm

KraveKage 08.01.2012 18:05
ide et kæmpe lys kommer frem får ham kort til at væse af hende, da hans hætter går i brand smider han frakken fra sig og ser blot efter hende han kunne nu se hende hele tiden, men hun stoppede ikke så måske havde hun ikke brug for blodet mere men mere til at slappe af.
falco vidste ikke lige hvad der var sket med hende men hun måtte snart stoppe
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 08.01.2012 18:14
Hun springer over frakken og sætter af, så hun pludselig lander foran mig, hvor hun et sekund bliver stående, før hun går frem mod ham igen på alle fire med en knurren helt nede fra struben, der lyder alt andet end rar. Hendes tanker om blod er blot, at hun kan tage det fra hans kolde, døde krop, eller måske få det, når hun har flået lidt i ham, men hun har ikke tænkt sig at stoppe nu; hedndes raseri forbyder det direkte, og det samme gør angsten for Makis liv. Han vil aldrig give sit blod frivilligt, og nu må hun gøre hvad, der skal til, så hun får det alligevel.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13